Деловодна информация
00532
15-02-22 28/02/2020 (дд/мм/гггг)
не
00532-2020-0011 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Кмет на Община Ардино 000235750
ул. Бели брези №31
Ардино BG425 6750 България
Гьокчен Емин +359 36514238
gokcen_emin@yahoo.com +359 36514568

Интернет адрес/и

http://www.ardino.bg/

http://www.ardino.bg/?pid=4,op1


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.ardino.bg/?pid=4,op2&pk_type=1
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Извършване на строително -монтажни/ремонтни работи (СМР/СРР) на обект: Детска градина “Брезичка”
45212413      
Строителство

ОП с предмет : "Извършване на строително -монтажни/ремонтни работи (СМР/СРР) на обект: Детска градина “Брезичка”, включва следните дейности: изграждане на соларна инсталация, ремонт на покрив и фасада, както и вътрешен ремонт.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
48855.28      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45212413      
II.2.3) Място на изпълнение
BG425

гр. Ардино

ОП с предмет : "Извършване на строително -монтажни/ремонтни работи (СМР/СРР) на обект: Детска градина “Брезичка”, включва следните дейности: изграждане на соларна инсталация, ремонт на покрив и фасада, както и вътрешен ремонт.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение    25
Предложен гаранционен срок    15
Предложен срок на реакция при установени гаранционни дефекти и повреди    10
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
48855.28      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
2

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя за първа група, V категория строежи.
Избраният за изпълнител участник посочва съответния публичен регистър, който съдържа тази информация или представя копие от Удостоверението за вписване в ЦПРС, придружено с валиден талон за 2020 г. или еквивалентен документ, издаден от държавата, в която е установен, доказващ еквивалентно право (за чуждестранните участници), при подписване договора за СМР или при поискване в хода на процедурата.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците следва да имат валидна застрахователна полица за професионална отговорност на строителя – съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ (или еквивалентна застраховка или гаранция за чуждестранното лице – участник, в съответствие с чл.171а, ал.1 от ЗУТ), (част ІV, раздел „Б“т.5) – с минималната застрахователна сума – 70 000.00 лв.
За доказване на това обстоятелство, избраният за изпълнител участник представя копие от валидна застрахователна полица за професионална отговорност на строителя, при подписване договора за СМР. Документите се представят и за подизпълнителите, които ще изпълняват строителство, съобразно вида и дела от поръчката, който им е възложен.
2. Участниците следва да са реализирали минимален общ оборот в размер на 90 000.00 лв. в сферата на строителството, изчислен на база годишните обороти за последните три приключили финансови години. Информацията може да обхваща и по-кратък период в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си;
За доказване на това обстоятелство участниците могат да представят, при условията на чл.67, ал. 5 и 6 от ЗОП, един или няколко от следните документи, във връзка с поставените изисквания:
• удостоверения от банки;
• годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен;
• справка за общия оборот и/или за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Възложителят няма да изисква документи, до които има достъп по служебен път или чрез публичен регистър, или могат да бъдат осигурени чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки.
Когато, по основателна причина, участник не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.


1. a) Участниците следва да имат валидна застрахователна полица за професионална отговорност на строителя – съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ (или еквивалентна застраховка или гаранция за чуждестранното лице – участник, в съответствие с чл.171а, ал.1 от ЗУТ), (част ІV, раздел „Б“т.5) – с минималната застрахователна сума – 70 000.00 лв.
2. Участниците следва да са реализирали минимален общ оборот в размер на 90 000.00 лв. в сферата на строителството, изчислен на база годишните обороти за последните три приключили финансови години. Информацията може да обхваща и по-кратък период в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си;
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците да са изпълнили минимум 1 (един) обект с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните 5 години от датата на подаване на офертата (част ІV, раздел „В“, т.1а).
За доказване на това обстоятелство, участникът представя списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания;
Под „Сходно с предмета на поръчката строителство” следва да се разбира ремонт на сгради.
2. За изпълнение на настоящата обществена поръчка, участниците трябва да разполагат с технически и ръководен персонал с професионална компетентност, както следва:
• Технически ръководител на обекта: Образование и квалификация: образователно-квалификационна степен „магистър ” или „бакалавър” в областта на строителството, или строителен техник; Професионален опит: да има опит като технически ръководител на минимум 3 обекта с предмет, сходен на настоящата поръчка.
Техническия ръководител трябва да бъде назначен на трудов договор към фирмата изпълнител, съгласно чл.163а от ЗУТ.
За доказване на това обстоятелство участникът, избран за изпълнител представя трудовия договор на техническия ръководител с фирмата изпълнител при подписване на договора.
• Координатор по безопасност и здраве: да отговаря на изискванията по чл.5, ал.2 от Наредба №2/22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР;
• Отговорник по контрола на качеството: да притежава съответното удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ;
Данните за отговорниците на обекта се вписват в част ІV, раздел „В“ като се описват се имената на ръководния персонал, образователна и професионална квалификация на ръководния персонал, съобразно изискванията от настоящата поръчка
Участникът представя документи, които доказват професионална компетентност на лицата;
• Квалифицирани строителни работници, съобразно видовете работи по КСС (част ІV, раздел „В“, т – описва се наличният ресурс от квалифицирани строителни работници съгласно Националната класификация на професиите и длъжностите в Република България).
3.Участникът следва да притежава сертификат по EN ISO 9001:2015 - система за управление на качеството или еквивалент, или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството – данните се попълват в ЕЕДОП, част ІV, раздел „Г“.
4. Участникът следва да притежава сертификат по EN ISO 14001:2015 - система за управление на околната среда или еквивалент, или други доказателства за еквивалентни мерки за управление на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството – данните се попълват в ЕЕДОП, част ІV, раздел „Г“;
Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата (при условията на чл.67 от ЗОП).
Възложителят няма да изисква документи, до които има достъп по служебен път или чрез публичен регистър, или могат да бъдат осигурени чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки.


1. Участниците да са изпълнили минимум 1 (един) обект с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните 5 години от датата на подаване на офертата;
2. За изпълнение на настоящата обществена поръчка, участниците трябва да разполагат с технически и ръководен персонал с професионална компетентност, както следва:
• Технически ръководител на обекта: Образование и квалификация: образователно-квалификационна степен „магистър ” или „бакалавър” в областта на строителството, или строителен техник; Професионален опит: да има опит като технически ръководител на минимум 3 обекта с предмет, сходен на настоящата поръчка.
Техническия ръководител трябва да бъде назначен на трудов договор към фирмата изпълнител, съгласно чл.163а от ЗУТ.
За доказване на това обстоятелство участникът, избран за изпълнител представя трудовия договор на техническия ръководител с фирмата изпълнител при подписване на договора.
• Координатор по безопасност и здраве: да отговаря на изискванията по чл.5, ал.2 от Наредба №2/22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР;
• Отговорник по контрола на качеството: да притежава съответното удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ;
Данните за отговорниците на обекта се вписват в част ІV, раздел „В“ като се описват се имената на ръководния персонал, образователна и професионална квалификация на ръководния персонал, съобразно изискванията от настоящата поръчка
Участникът представя документи, които доказват професионална компетентност на лицата;
• Квалифицирани строителни работници, съобразно видовете работи по КСС (част ІV, раздел „В“, т – описва се наличният ресурс от квалифицирани строителни работници съгласно Националната класификация на професиите и длъжностите в Република България).
3. Участникът следва да притежава сертификат по EN ISO 9001:2015 - система за управление на качеството или еквивалент, или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството – данните се попълват в ЕЕДОП, част ІV, раздел „Г“.
4. Участникът следва да притежава сертификат по EN ISO 14001:2015 - система за управление на околната среда или еквивалент, или други доказателства за еквивалентни мерки за управление на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството – данните се попълват в ЕЕДОП, част ІV, раздел „Г“;
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

23/03/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

24/03/2020 (дд/мм/гггг)   12:00 (чч:мм)

Заседателната зала на Общиски съвет гр. Ардино, на адрес: гр. Ардино, ул. Бели брези №31

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Финансирането на поръчката е съгласно Споразумение №РД09-34 от 12.02.2020 г. между Община Ардино и Министерство на труда и социалната политика за финансиране по Проект „Красива България”.
Избраният за изпълнител участник трябва да осигури наемане на регистрирани в ДБТ безработни при реализиране на обекта, които са част от общия състав работници, при спазване на следните изисквания:
a) При срок за изпълнение на договора за СМР – 2 (два) месеца:
• Да осигури 13 човекомесеца труд, положен от общия състав работници за срока на изпълнение на договора за СМР, като поддържа на трудов договор 7 среден месечен брой работници на обекта;
• Задължително да осигури 6 човекомесеца труд, положен от наети от ДБТ безработни лица, независимо от квалификацията им,, за срока на изпълнение на договора за СМР, като поддържа на трудов договор 3 среден месечен брой безработни лица.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП жалби могат да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/02/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва