Деловодна информация
00490
ОП-17 25/02/2020 (дд/мм/гггг)
не
00490-2020-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Марица-област Пловдив 000472182
бул. Марица № 57А
Пловдив BG421 4003 България
Любомира Ангелова +359 32907800
obshtina@maritsa.org +359 32951934

Интернет адрес/и

www.maritsa.org

http://maritsa.bg/обществени-поръчки


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://maritsa.bg/profil/процедура-за-възлагане-на-обществена-12/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

ИНЖЕНЕРИНГ- ПРОЕКТИРАНЕ, АВТОРСКИ НАДЗОР И ОСНОВЕН РЕМОНТ И РЕКОНСТРУКЦИЯ НА ВЪТРЕШНАТА УЛИЧНА МРЕЖА В НАСЕЛЕНИТЕ МЕСТА НА ОБЩИНА МАРИЦА
45233250      
Строителство

Проектите предвиждат основен ремонт и реконструкция на улици в населените места на община Марица - с.Маноле, с.Манолско Конаре, с.Ясно поле, с.Рогош, с.Трилистник, с.Скутаре, с.Калековец, с.Крислово, с.Желязно, с.Войводиново, с.Строево, с.Граф Игнатиево, с.Труд, с.Царацово, с.Бенковски, с.Войсил, с.Радиново, с.Костиево - Община „Марица“.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2950000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45232151      
45232152      
45232153      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Община Марица-област Пловдив

Предвиждат се следните СМР:
- С. Маноле – предвиден е основен ремонт на участъци от ул.25-та, ул.14-та, ул.54-та, и ул.60-та, с обща приблизителна площ за ремонт на пътното платно около 5800кв.м.
С. Манолско Конаре – предвиден е основен ремонт на участъци от ул.13-та, ул.19-та, с обща приблизителна площ за ремонт на пътното платно около 3300кв.м
-С. Ясно поле – предвиден е основен ремонт на участъци от ул.9-та, с приблизителна площ за ремонт на пътното платно около 2000кв.м.
- С. Рогош – предвиден е основен ремонт на участъци от ул.“Изток“ и ул.“В.Левски“, с обща приблизителна площ за ремонт на пътното платно около 4200кв.м.
-С. Трилистник – предвиден е основен ремонт на ул.9-та, приблизителна площ за ремонт на пътното платно около 1800кв.м.
- С. Скутаре – предвиден е основен ремонт на участъци от ул.“Георги Жулев“, ул.“Н.Вапцаров“ и ул.“Ген.Скобелев“, с обща приблизителна площ за ремонт на пътното платно около 3200кв.м.
- С. Калековец – предвиден е основен ремонт на участъци от ул.“Христо Смирненски и ул.“Н.Вапцаров“, с обща приблизителна площ за ремонт на пътното платно около 5400кв.м.
- С. Крислово – предвиден е основен ремонт на участъци от ул.“Иван Вазов“ и ул.“Стара Планина“ , с обща приблизителна площ за ремонт на пътното платно около 1800кв.м.
- С. Войводиново – предвиден е основен ремонт на участъци от ул.“Равнища“, и ул.“Г.Раковски“, с обща приблизителна площ за ремонт на пътното платно около 3000кв.м.
- С. Строево – предвиден е основен ремонт на участъци от ул.“Средногорска“ и ул.“Опълченска“, с обща приблизителна площ за ремонт на пътното платно около 2050кв.м.
-С.Граф Игнатиево- предвиден е основен ремонт на участъци от ул.“Хан Аспарух“ с приблизителна площ за ремонт на пътното платно около 2780кв.м.
-С.Труд- предвиден е основен ремонт на участъци от ул.“Пампорово“, ул.“Ангел Кънчев“, ул.“Никола Войновски“ и ул.“Ал.Стамболийски“ с обща приблизителна площ за ремонт на пътното платно около 5100кв.м
-С.Царацово - предвиден е основен ремонт на участък от ул.“Стара Планина“, с приблизителна площ за ремонт на пътното платно около 2050кв.м.
-С.Бенковски- предвиден е основен ремонт на участъци от ул.“22-ра“и ул.“7-ма“, с обща приблизителна площ за ремонт на пътното платно около 2000кв.м.
-С.Войсил- предвиден е основен ремонт на участъци от ул.2-ра и ул.10-та, с обща приблизителна площ на пътно платно за ремонт около 3300 кв.м.
С. Радиново – предвиден е основен ремонт на участъци от ул.16-та, ул.7-ма и ул.6-та, с приблизителна площ за ремонт на пътното платно около 3600 кв.м.
с.Костиево – предвиден е основен ремонт на участъци от ул.8-ма, 13-та и 22-ра. с приблизителна площ за ремонт на пътното платно около 2400 кв.м
с.Желязно – предвиден е основен ремонт на участъци от ул.“Райна Княгиня“, с приблизителна площ за ремонт на пътното платно около 600 кв.м.
Критериите по-долу
 
ДА Показател „Организацията на работа при изпълнение на СМР ” (ОПсмр)    25%
Показател „Организация за изпълнение на проектирането и авторски надзор” (ОПпроект.)    15%
Цена
60%
II.2.6) Прогнозна стойност
2950000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
1060

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Към датата на откриване на настоящата процедурата не е осигурено финансиране, поради което и на основание чл.114 ЗОП в проекта на договор ще бъде включена клауза за отложено изпълнение. В този случай всяка от страните може да поиска прекратяване на договора без предизвестие след изтичане на тримесечен срок от сключването му.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът (респективно член на обединение, който ще изпълнява СМР) в процедурата трябва да притежава валидна регистрация в Централния професионален регистър на строителя за втора група, четвърта категория строежи, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, като в този случай участникът посочва еквивалентен документ, доказващ регистрация членство в аналогична професионална организация на държавата, в която е установен, и има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издаден. За чуждестранно лице в eЕЕДОП се посочва еквивалентен документ, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка. Преди сключване на договора избраният за изпълнител участник трябва да извърши съответната регистрация и да представи документ,че има право да изпълнява строителството в Република България.
Удостоверяване: Обстоятелството се удостоверява в раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“, точка 1 на еЕЕДОП, като се посочва, информация относно вписването на участника в съответния професионален или търговски регистър в държавата членка, в която е установен като се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа. За чуждестранно лице посочва в еЕЕДОП еквивалентен документ, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка.
Доказване: Изискването се доказва при сключване на договора с представяне на заверено копие от удостоверение за регистрация в ЦПРС при условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците в обществената поръчка следва да имат застраховка „Професионална отговорност“ за „проектант“, съгласно чл. 171, ал. 1 от Закона за устройство на територията. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171. ал. 1 от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът. Застрахователното покритие следва да съответства на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт.
2.2.Участниците в обществената поръчка следва да имат застраховка „Професионална отговорност“ за „строител“, съгласно чл. 171, ал. 1 от Закона за устройство на територията. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171. ал. 1 от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът. Застрахователното покритие следва да съответства на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт.
Удостоверяване:
При подаване на офертата обстоятелствата по т.1. и 2. се декларират в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б.Икономическо и финансово състояние, точка 5, като се посочват данни (застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа – №, вид на застрахованата дейност и срок на валидност) за наличие на валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл.171 ал.1 от ЗУТ за „проектант” и за „строител“, при лимит на отговорността, съгласно чл.5, ал.1, т.4 и чл.5, ал.2, т.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/.
В хипотезата на чл.67, ал.5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, на които участникът се позовава в еЕЕДОП.
Доказване:При сключване на договора, участникът избран за изпълнител, следва да представи заверени копия на валидни застрахователни полици или еквивалентни застраховки за професионална отговорност, в случай че участникът е установен в друга държава – членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство /за чуждестранните лица/, съобразно декларираното в еЕЕДОП, а в случай, че срокът на валидност на полиците изтича до датата на подписване на договора – и заверени копия на новите застрахователни полици.


1.Минимално ниво: Участникът трябва да притежава валидна застраховка за професионална отговорност за проектиране в размер не по-малко от 50 000 /петдесет хиляди/ лв., покриваща минималната застрахователна сума за строежи четвърта категория, съобразно чл. 5, ал. 1, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или еквивалент.
2.Минимално ниво: Участникът трябва да притежава валидна застраховка за професионална отговорност за извършване на СМР в размер не по-малко от 100 000 /сто хиляди/ лв., покриваща минималната застрахователна сума за строежи четвърта категория, съобразно чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или еквивалент.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Удостоверяване:
При подаване на офертата обстоятелството по т.1 се декларира в съответната част от еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел В. Технически и професионални способности-точка1б с посочване на услугите по проектиране, които са идинтични или сходни с редмета на обществената поръчка с посочване на стойностите, датите и получателите на услугата.
В хипотезата на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, на които участникът се позовава в еЕЕДОП.
Доказване:
При сключване на договора, участникът избран за изпълнител, следва да представи Списък на услугите по проектиране, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, съобразно декларираното в еЕЕДОП, придружен с документи, доказващи извършената услуга.
2.Удостоверяване:
При подаване на офертата обстоятелството по т.2 се декларира в съответната част от еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел В. Технически и професионални способности-точка 1а с посочване и описание на строително-монтажните дейности (предмета), стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида, обема и лице, за което е изпълнено строителството (възложител).
В хипотезата на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, на които участникът се позовава в еЕЕДОП.
Доказване:
При сключване на договора, участникът избран за изпълнител, следва да представи Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, съобразно декларираното в еЕЕДОП, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
3. За Обстоятелството по точка 3 се попълва се съответната част от еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Г. Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление и се попълват данни (номер и дата на издаване, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа с посочен обхват на сертификация).
Доказване:
При сключване на договора участникът, избран за изпълнител, следва да представи заверени копия от Сертификатите за внедрени системи EN ISO 9001:2008 / EN ISO 9001:2015 или еквивалентен и EN ISO 14001:2004 / EN ISO 14001:2015 или еквивалентен.
4.Удостоверяване:
При подаване на офертата, съответствие с изискването по т.4.1. и т.4.2. се декларира в съответната част от еЕЕДОП, Част IV Критерии за подбор, Раздел В „Технически и професионални способности“ точка 6,б."б" от еЕЕДОП с посочване на информация за професионалната компетентност на лицата:
- образованието или професионалната квалификация на предложените експерти, учебно заведение, където е придобито образованието или квалификацията, номер и дата на издаване на документа, удостоверяващ придобитото образование или квалификация;
- специфичният опит на експертите – посочва се организацията на възложителя или работодателя, при когото е придобит опита, наименование на длъжността или описание на функцията на лицето в техническия екип при изпълнение на обекта, описание на обекта, за който лицето е упражнявало съответната функция.
В хипотезата на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, на които участникът се позовава в еЕЕДОП.
Доказване:
При сключване на договора участникът, избран за изпълнител, следва да представи Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и на ръководния състав, който ще отговаря за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност на лицата, съобразно декларираните в еЕЕДОП обстоятелства,както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.
5. ........ продължава в Раздел VI.3....


1. Участниците трябва да имат опит в изпълнението на проектиране, идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата. Изисква се участникът в процедурата през последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил проектиране на един обект, идентичен или сходен с предмета на поръчката.
За проектиране, идентично или сходно с предмета на поръчката се приема изготвяне на работни проекти за ново строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на пътни обекти;
*Забележка: Проектирането се счита за изпълнено, когато за обекта има издадено разрешение за строеж! Изискването за изпълнено проектиране се счита за покрито при изпълнението на инженеринг!
2. Участниците трябва да имат опит в изпълнението на строителство, идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата. Изисква се участникът в процедурата през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил строителство (или инженеринг) на един обект, идентичен или сходен с предмета на поръчката.
За строителство (или инженеринг), сходно с предмета на поръчката, се приема ново строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на пътни обекти.
*Забележка: Строителството се счита за изпълнено, когато за обекта има съставен и подписан Констативен акт обр. 15 и/или Протокол обр. 16 или друг документ за предаване и приемане на строежа от Възложителя!
3.Участникът трябва да притежава въведена система за управление на качеството съгласно следните стандарти:
- EN ISO 9001:2008 / EN ISO 9001:2015 „Системи за управление на качеството” или еквивалент,
- EN ISO 14001:2004 / EN ISO 14001:2015 „Системи за управление на околната среда ” или еквивалент.
Обхватът на внедрените системи трябва да е за строителни дейности в сферата, попадаща в обхвата на поръчката. Под “сферата, попадаща в обхвата на поръчката” следва да се разбира СМР за изпълнение на пътни работи.
4. Участникът трябва да разполага с инженерно-технически персонал за изпълнение на поръчката, включващ най-малко:
4.1. За изпълнение на проектирането и авторския надзор:
- Проектант част „Пътна” - строителен инженер „Пътно строителство” или еквивалентно, притежаващ пълна проектантска правоспособност;
- Проектант част „Геодезия” – инженер със завършено висше образование по специалност „Геодезия” или еквивалентна, притежаващ пълна проектантска правоспособност;
- Проектант част «Пожарна безопасност» - с проектантска правоспособност по част „Пожарна безопасност”
- Проектант по част „Организация на движението” притежаващ пълна проектантска правоспособност;
- проектант по част „План за безопасност и здраве” притежаващ удостоверение съгласно Наредба № 2 от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работиза „Координатор по безопасност и здраве в строителството“
- Проектант част «Управление на строителните отпадъци» - Архитект” или „Инженер”, притежаващ удостоверение/сертификат за преминато обучение по прилагане на Наредбата за управление на строителните отпадъци и за влагане на рециклирани строителни материали за изготвяне на “План за управление на строителните отпадъци” или еквивалентен документ.
**Проектите могат да бъдат изпълнени от едно и също лице, при условие, че това лице притежава пълна проектантска правоспособност за проектиране по всяка една от изброените части
4.2. За изпълнение на строителството
- Технически ръководител - със степен на образование, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентна и опит като технически ръководител на поне един обект с изпълнение на дейности по изграждане и/или реконструкция и/или ремонт на пътни обекти;
- продължава в Раздел VI.3.....
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят изисква от определения изпълнител да предостави гаранция, която да обезпечи изпълнението на договора. Гаранцията за изпълнение следва да е в размер на 1 % от стойността на договора за обществената поръчка без ДДС.
Съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП гаранциите се предоставят в една от следните форми:
1. парична сума;
2. банкова гаранция;
3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Гаранцията по т. 1 или т..2 може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице - гарант. Определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
Когато кандидатът или участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по следната сметка: Община МАРИЦА: IBAN: BG45SOMB91303359938800, банков код BIC: SOMBBGSF, обслужваща банка: Общинска Банка АД
При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договорът, за който се представя гарaнц
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/03/2020 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

05/09/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

17/03/2020 (дд/мм/гггг)   09:00 (чч:мм)

Сградата на общинска админисрация -Община Марица, град Пловдив, бул. Марица № 57А, етаж-2 заседателна зала.

Съгласно чл.54,ал.2 и чл.57,ал.3 от ППЗОП, получените оферти и ценовите предложения към тях се отварят на публични заседания, на които могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

... продължение от раздел III,1.3...
- Инженер по геодезия- висше образование, с образователно-квалификационна степен бакалавър по специалност „Геодезия“ или еквивалент,с професионален опит по специалността не по-малко от 3 години;
- Специалист контрол на качеството - притежаващ Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ, със стаж не по – малко от 1 г. като СКК;
- Координатор по безопасност и здраве - отговарящ на изискванията по чл. 5 ал. 2 от Наредба №2 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, със стаж не по – малко от 1 г. като КБЗ;
Забележка: При използването на експерти – чуждестранни лица, доказването на съответствие с поставените изисквания за образователно – квалификационна степен се удостоверява и с посочване на еквивалентни на изброените по-горе специалности.
т.5 Минимално ниво:
Участникът трябва да разполага със строителни машини и техническо оборудване за изпълнение на поръчката, както следва:
Комбиниран багер -3 ,Фреза за асфалт-2,Водоноска-1, Самосвал над 10т.- 5,Бандажен вибрационен валяк над 8 т-3, Пневматичен валяк -2,Автогудронатор-1,Асфалтополагаща машина-2,Автогрейдер-1 ,Автокран-1бр.
Удостоверяване:
Участникът попълва Част ІV. „Критерий за подбор”, буква „В”, „Технически и професионални способности”, т. 9) от ЕЕДОП – следва да се попълни информация за вида на техниката, марка и модел, собственик, описание на техническите характеристики.
В хипотезата на чл.67, ал.5 от ЗОП възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в еЕЕДОП.
Доказване:
При сключване на договора Изпълнителят представя Декларация за техническото оборудване, което ще бъде използвано за изпълнение на поръчката.
Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидат или участник за когото са налице основанията по чл.54,ал. 1 и чл.55,ал.1 от ЗОП; кандидат или участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията; участник, който е представил оферта, която не отговаря на:а) предварително обявените условия за изпълнение на поръчката;б) правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10; участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП; кандидати или участници, които са свързани лица; кандидат или участник, подал оферта, която не отговаря на условията за представяне, включително за форма, начин, срок и валидност; лице, което е нарушило забрана по чл. 101, ал. 9 или 10 от ЗОП; кандидати или участници, за които са налице ограничения след освобождаване от висша публична длъжност, на основание чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество (ЗПКОНПИ); кандидати или участници, които са дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим и свързаните с тях лица включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим.
ВАЖНО !Към датата на откриване на настоящата процедурата не е осигурено финансиране, поради което и на основание чл.114 ЗОП в проекта на договор ще бъде включена клауза за отложено изпълнение. В този случай всяка от страните може да поиска прекратяване на договора без предизвестие след изтичане на тримесечен срок от сключването му.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

По реда на Глава 27 от ЗОП на основание чл.196, във връзка с чл.197,ал.1,т.4 от ЗОП, решението подлежи на обжалване пред Комисия за защита на конкуренцията в 10-дневен срок, считано от изтичане на срока по чл.179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/02/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва