Деловодна информация
00705
ОПД-07-829 24/02/2020 (дд/мм/гггг)
не
00705-2020-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

МБАЛ Д-р Иван Селимински - Сливен АД 119503733
гр.Сливен, бул. Христо Ботев №1
Сливен BG342 8800 България
Радост Симеонова; Мариана Стойкова +359 44611778
mbal.sl@iradeum.com +359 44624326

Интернет адрес/и

www.mbal.sliven.net

http://zop.mbal.sliven.net


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://zop.mbal.sliven.net/auction/91/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Представляващ лечебно заведение съгл. чл.5, ал.2, т.16 от ЗОП

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Извършване на строително-монтажни работи на част от сградния фонд на МБАЛ Д-р Иван Селимински-Сливен АД по 2 /две/ обособени позиции:Обособена позиция1 Изграждане на помещение за кислород и разши
45000000      
Строителство

Поръчката обхваща извършване на СМР/СРР по две обособени позиции. По Обособена позиция 1–изграждане на помещение от термоустойчив панел 5 см. с размери 300/400 см., върху бетонова настилка в „английски двор” на МБАЛ ”Д-р Иван Селимински-Сливен”АД. Изграждане на покрив от от термоустойчив панел 5 см. Подсигуряване на помещението с двукрила врата /200/200 см./,термоосигурена и жалузи за въздух, алуминиев прозорец с термомост. Подвеждане на ел.захранване за осветление, вентилация и компресор. По Обособена позиция 2 – СМР в Микробиологична лаборатория, находяща се в сградата на ДКЦ 1 дейностите обхващат: дейности по боядисване, демонтаж и монтаж на врати и прозорци, ремонт тоалетни. Минималните задължителни работни характеристики и функционални изисквания, на които трябва да отговарят са подробно описани в ГЛАВА II - ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ.Документацията може да бъде изтеглена от сайта на болницата в "Профил на купувача" на адрес http://zop.mbal.sliven.net/auction/91/ .
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
33650.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Изграждане на помещение за кислород и разширение на ел.захранване за кислороден генератор” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG342

"Английски двор” на МБАЛ Д-р Иван Селимински – Сливен” АД, на адрес: гр. Сливен, ул. „Христо Ботев” № 1.

Поръчката обхваща извършване на СМР/СРР – Изграждане на помещение от термоустойчив панел 5 см. с размери 300/400 см., върху бетонова настилка в „английски двор” на МБАЛ ”Д-р Иван Селимински-Сливен”АД. Изграждане на покрив от термоустойчив панел 5 см. Подсигуряване на помещението с двукрила врата / 200/ 200 см. /, термоосигурена и жалузи за въздух, алуминиев прозорец с термомост. Подвеждане на ел.захранване за осветление, вентилация и компресор.Категория на сградата е ІІІ-та, по смисъла на чл. 137, ал.1, т.3, буква "в" от ЗУТ и чл. 6, ал.3, т.5 и чл. 7 от Наредба № 1 от 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи. Срок на изпълнение на поръчката – не по-дълъг от 2 /два/ месеца, считано от датата на предаване на обекта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за извършване на СМР с протокол за предаване на строителната площадка.Гаранционен срок: За всички видове строителни, монтажни и довършителни работи (подови и стенни покрития, тенекеджийски, железарски, дърводелски и др.), както и за вътрешни инсталации на сгради гаранционния срок трябва да бъде в съответствие с Наредба № 2 от 31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България, но не по-малко от пет (5) години в зависимост от видовете СМР.Строителните продукти, които ще бъдат вложени в строежите следва да отговарят на приложимите законови разпоредби.Участникът трябва да притежава застраховка „Професионална отговорност” на участниците в строителството по чл.171 от ЗУТ или еквивалент.Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е длъжен преди подписването на договора да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % /три процента/ от стойността на договора без включен ДДС.Гаранцията за изпълнение на договора трябва да бъде представена от участника в една от следните форми: парична сума, банкова гаранция или застраховка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
8650.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
2

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Извършването на оглед е задължително условие за участието в обществената поръчка. Участниците могат всеки работен ден от датата на публикуване на обявлението от 10,00 до 15,00 часа, да извършат оглед на съответния обект. Неразделна част към Техническото предложение на участника е Протокол за оглед .

II.2) Описание 1

„Ремонт в Микробиологична лаборатория” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG342

Микробиологична лаборатория, находяща се в сградата на “ДКЦ 1-Сливен” ЕООД гр. Сливен, на адрес: гр. Сливен, бул.”Христо Ботев” №2А

Извършване на СМР СМР в Микробиологична лаборатория, находяща се в сградата на ДКЦ 1 дейностите обхващат: дейности по боядисване, демонтаж и монтаж на врати и прозорци, ремонт тоалетни. Категория на сградата е ІІІ-та, по смисъла на чл. 137, ал.1, т.3, буква "в" от ЗУТ и чл. 6, ал.3, т.5 и чл. 7 от Наредба № 1 от 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи. Участникът трябва да притежава застраховка „Професионална отговорност” на участниците в строителството по чл.171 от ЗУТ или еквивалент.Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е длъжен преди подписването на договора да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % /три процента/ от стойността на договора без включен ДДС.Гаранцията за изпълнение на договора трябва да бъде представена от участника в една от следните форми: парична сума, банкова гаранция или застраховка.Срок на изпълнение на поръчката – не по-дълъг от 2 /два/ месеца, считано от датата на предаване на обекта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за извършване на СМР с протокол за предаване на строителната площадка.Гаранционен срок: За всички видове строителни, монтажни и довършителни работи (подови и стенни покрития, тенекеджийски, железарски, дърводелски и др.), както и за вътрешни инсталации на сгради гаранционния срок трябва да бъде в съответствие с Наредба № 2 от 31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България, но не по-малко от пет (5) години в зависимост от видовете СМР.Строителните продукти, които ще бъдат вложени в строежите следва да отговарят на приложимите законови разпоредби.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
25000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
2

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Извършването на оглед е задължително условие за участието в обществената поръчка. Участниците могат всеки работен ден от датата на публикуване на обявлението от 10,00 до 15,00 часа, да извършат оглед на съответния обект. Неразделна част към Техническото предложение на участника е Протокол за оглед .
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да са регистрирани като търговци по българското законодателство или по законодателство на държава-членка на Европейския съюз, или държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство и да имат право да извършват дейностите по настоящата поръчка съгласно нормите на националното законодателство. За извършване на дейностите по предмета на поръчката участникът следва да е регистриран в Камарата на строителите и да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (или аналогична регистрация, приложима за Република България). Регистрацията трябва да е приложима за видове дейности от предмета на поръчката. Участниците трябва да притежават валидно разрешение за извършване на дейности от ПЪРВА ГРУПА, ТРЕТА КАТЕГОРИЯ: строежи от високото строителство, прилежащата му инфраструктура, електронни съобщителни мрежи и съоръжения съгласно чл. 5, ал. 1, т. 1 от„Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя“. Свързани лица не могат да бъдат самостоятелни участници в една и съща процедура.
Доказване : Документът, който се представя от участника определен за изпълнител, преди да бъде сключен договор или при поискване от комисията в хода на процедурата, на основание чл.67, ал.5 от ЗОП е заверено копие на разрешението или еквивалентен документ.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да притежава застраховка „Професионална отговорност” на участниците в строителството по чл.171 от ЗУТ или еквивалент, отговаряща на изискванията на Глава Х „Застраховане в проектирането и строителството” от ЗУТ, съобразно минималната застрахователна сума, съгласно чл.5, ал.2 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, валидна към датата на подаване на офертата.

Участникът трябва да притежава застраховка „Професионална отговорност” на участниците в строителството по чл.171 от ЗУТ или еквивалент, отговаряща на изискванията на Глава Х „Застраховане в проектирането и строителството” от ЗУТ, съобразно минималната застрахователна сума, съгласно чл.5, ал.2 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, валидна към датата на подаване на офертата.Доказване : Преди да бъде сключен договорът участникът, определен за изпълнител следва да представи документ по чл. 62, ал.1, т.2 от ЗОП – заверено копие на валидна застраховка „Професионална отговорност.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците да имат опит в СМР дейностите по предмета на поръчката, като през последните пет години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите да има изпълнени СМР дейности, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка – минимум една дейност. Под "обекти, сходни с предмета на поръчката" следва да се разбират строежи най-малко от първа група, втора категория за изпълнение на строежи на сгради с обществено предназначение, без значение на обема им.
2. Участниците трябва да прилагат система за управление на качеството в строителството, сертифицирана по EN ISO 9001:2015 или еквивалент за участника в процедурата, с обхват сходен с предмета на поръчката – декларира се валиден сертификат за въведена система за управление на качеството, с обхват съгласно предмета на поръчката, издаден на името на производителя в Част IV: Критерии за подбор, Раздел В, т.12 от ЕЕДОП с посочване на №, обхват и орган, издал сертификата. В случай, че документа е свободно достъпен и виден от публичен регистър, участникът в същото поле може да посочи и данни за съответния интернет адрес.
3. Участникът следва да притежава сертификат за управление на околната среда EN ISO 14001: 2015 или еквиваленти-участниците следва да предоставят информация с посочванe на валиден сертификат за управление на околната среда за компресора в Част IV: Критерии за подбор, Раздел В, „Сертификати от институции по контрол на качеството“ от ЕЕДОП с посочване на №, обхват и орган, издал сертификата. В случай, че документите са свободно достъпни и видни от публични регистри, участникът в същото поле може да посочи и данни за съответните интернет адреси.
4. Участникът следва да разполага с технически лица със съответната професионална квалификация и валиден сертификат/удостоверение за правоспособност, съгласно чл.163а, ал.2 и ал.4 от ЗУТ. За удостоверяване на това обстоятелство участниците следва да предоставят информация с посочванe на подробна информация на на техническите лица, с които разполага, документи за образование и/или квалификация, сертификат за правоспособност или еквивалентни в Част IV: Критерии за подбор, Раздел В, т.6 от ЕЕДОП. Съгласно изискванията на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП Възложителят може да изиска доказателства под формата на заверени копия на документи за образование и/или квалификация, документ за преминат курс на обучение и др. Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. Преди сключването на договора за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата и доказващи съответствието с поставените критерии за подбор.


1.Участникът да има изпълнени през последните пет години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите, най?малко една дейност за строителство, която е идентична или сходна с предмета на обществената поръчка.
2.Участниците следва да притежават валидни сертификати по EN ISO 9001:2015 за система за управление на качеството в строителството или еквивалентен
3. Участниците следва да притежават валидни сертификати по EN ISO 14001:2015 за опазване на околната среда или еквивалентен.
4.За извършване на СМР/СРР участникът следва да разполага с технически лица със съответната професионална квалификация и валиден сертификат/удостоверение за правоспособност, съгласно чл.163а, ал.2 и ал.4 от ЗУТ. Участникът следва да разполага:
І.Технически ръководител – 1 брой по смисъла на чл.163а, ал.4 от ЗУТ – минимум професионална квалификазия за строителен инженер, архитект или строителен техник или еквивалентна правна форма /за чуждестранни физически лица/;
ІІ. Отговорник по контрол на качеството – 1 брой с професионална област /квалификация/: Висше или средно специално техническо образование и завършено обучение по системи за управление на качеството – вътрешен одитор по качество и/или отговорник по качество, притежващ сертификат или удостоверение за контрол по качеството при изпълнение на СМР.
ІІІ. Координатор по безопасност и здраве в строителството – 1 брой, който да притежава удостоверение, съгласно изискванията на ЗБУТ и Наредба № 2 за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.Срок на изпълнение на поръчката – не по-дълъг от 2 /два/ месеца, считано от датата на предаване на обекта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за извършване на СМР с протокол за предаване на строителната площадка.
2.Начин на плащане: Възложителят заплаща договорената цена :
- 50 % авансово в срок до 5 работни дни след датата на предаване на обекта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за извършване на СМР;
-50 % до 30 /тридесет/ работни дни след приключване на СМР/СРР , съставяне на Приемо-предавателен протокол издаване на обекта и представяне от Изпълнителя на данъчна фактура
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/03/2020 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

16/09/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/03/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Административната сграда на „МБАЛ Д-р Иван Селимински – Сливен” АД гр.Сливен, бул.”Христо Ботев” № 1

Отварянето на офертите ще се извърши на 23.03.2020 г. от 10:00 часа в административната сграда на „МБАЛ Д-р Иван Селимински – Сливен” АД гр.Сливен, бул.”Христо Ботев” № 1. При отварянето на офертите могат да присъстват и лицата по чл.54, ал.2 от ППЗОП. участниците в публичното състезание или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.В процедурата може да участва участник, който отговаря на условията по чл.10, ал.1 от ЗОП и изискванията на Възложителя.
Не може да участва в провежданата обществена поръчка участник при който са налице обстоятелствата по чл. 54, ал.1, чл.55, ал.1, т.1, от ЗОП,както и обстоятелствата, описани в документацията водещи до отстраняване на офертата.
2.Гаранция за обезпечение на договора в размер на 3 % /три процента/ от стойността на договора без ДДС, която може да бъде представена в една от формите, съгл. чл.111, ал.5 от ЗОП. В случай, че в процеса на изпълнение на Договора се окаже, че срокът на валидност на банковата гаранция не покрива целия период по изпълнение, в рамките на до десет работни дни преди изтичане на валидността й, Изпълнителят се задължава да удължи срока на валидност на вече издадената гаранция. В случай, че Изпълнителят не удължи срока, Възложителят има право да инкасира в своя полза сумата по гаранцията за изпълнение.Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор.
3.Участниците могат всеки работен ден от датата на публикуване на обявлението от 10,00 до 15,00 часа, да извършат оглед на съответния обект. Лице за контакти във връзка с огледа – инж. Кирил Кирилов – Началник „Стопански отдел”, тел 044/ 611 817. Извършването на оглед е задължително условие за участието в обществената поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
МБАЛ Д-р Иван Селимински - Сливен АД
гр.Сливен, бул. Христо Ботев №1
Сливен 8800 България
mbal.sl@iradeum.com +359 44611778
www.mbal.sliven.net +359 44624326

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 24/02/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва