Деловодна информация
00073
 
да
да
18/02/2020 (дд/мм/гггг)
00073-2020-0010 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Велико Търново 000133634
пл. Майка България № 2
Велико Търново BG321 5000 България
инж. Ивайло Дачев - Главен експерт в отдел ТИ; Надя Петрова - Директор Дирекция ОП +359 62619513/ +359 62619228
mop_vt@abv.bg +395 62619231

Интернет адрес/и

https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/

https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/768


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/768
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Велико Търново, Общински център за услуги и информация на граждани в сградата на Община Велико Търново 000133634
пл. Майка България № 2
Велико Търново BG321 5000 България
Иво Лазаров +359 62619108
mop_vt@abv.bg +359 62619231

Интернет адрес/и

https://www.veliko-tarnovo.bg

https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/768

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Строително монтажни работи на сгради на детски градини, находящи се на територията на Община Велико Търново, по обособени позиции:
45000000      
Строителство

Строително монтажни работи на сгради на детски градини, находящи се на територията на Община Велико Търново, по обособени позиции:
Обособена позиция № 1: „Възстановяване на покрив на детска градина „Здравец”, гр. Велико Търново“ - УПИ III, кв. 153a, гр. Велико Търново“
Обособена позиция № 2: „Довършителни СМР и изменение по чл. 154 от ЗУТ по Разширение на съществуваща детска градина - УПИ III, кв. 153a, гр. Велико Търново”.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
725333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

Възстановяване на покрив на детска градина „Здравец”- УПИ III, кв. 153a, гр. Велико Търново 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45260000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

Обектът се намира в УПИ III, кв. 153a, по плана на гр. Велико Търново, с административен адрес: гр. Велико Търново, ул. ” Стара планина” №22.

Обхватът на поръчката включва разпокриване, ремонт на компрометирани покривни елементи без да се засяга конструкцията и покриване с бетонови керемиди и термопанел със съответните елементи за вентилация, снегозадържане и др. За обекта е разработена количествена сметка.включваща дейности по изпълнение на: 1.Скатен покрив основна сграда, котелно и кухненски блок-предвижда се разпокриване, демонтаж на летви и компрометирани елементи, замяната им с нови. Ще се положи дъсчена обшивка, хидроизолация, летви и контралетви. Покривът ще се покрие с бетонови керемиди, като се поставят съответно профилни керемиди за вентилация и за снегозадържане. Ще се поставят билни капаци. Пода на таванската плоча ще се почисти от отпадъци и върху него ще се положи топлоизолация от каменна вата с плътност не по-малка от 80 кг/м3. И коефициент на топлопроводност ??0,038W/m.K. Върху топлоизолацията ще се положи паропропусклива хидроизолационна мембрана и циментова замазка с минимална дебелина 4 см. 2. Покрив на физкултурен салон-покривът на физкултурния салон е от профилиран термопанел с дебелина 5 см. Изграден е окачен таван с топлоизолационен материал XPS с дебелина 2 см. Помещението няма достъп до дневна светлина. За физкултурния салон ще бъдат изпълнени следните дейности: Ще се демонтира съществуващия покрив от термопанел с дебелина 5 см. Ще се монтира покрив от термопанел с дебелина 10 см. В покрива ще се оформят и монтират 6 броя покривни прозорци с размери 100/90 см. Ще се изгради окачен таван от гипскартон. 3. Връзка на покрива с новата постройка-при ремонта на покрива на физкултурния салон и на кухненския блок следва да се осигури връзка с покрива и стените на пристройката, която е в процес на завършване. За целта ще се премахне западния скат на покрива на кухненския блок, ще се продължат южния и северния скат до достигане на новата сграда и ще се монтира обшивка от ламарина. Към документацията е приложено архитектурно заснемане на детската градина.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
192000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Довършителни СМР и изменение по чл. 154 от ЗУТ по Разширение на съществуваща детска градина - УПИ III, кв. 153a, гр. Велико Търново” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45200000      
45260000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

Обектът се намира в УПИ III, кв. 153a, по плана на гр. Велико Търново, с административен адрес: гр. Велико Търново, ул. ” Стара планина” №22.

Изпълняват се всички дейности по промяната на предназначението на плувния басейн и обособяването на две групи за по 12 деца. За целта се предвижда премахване на съществуваща козирка на кота +6,00 м. Изгражда се продължение на плочата на кота +4 Изгражда се продължение на плочата на кота +4,20 за обособяване на пода на новапроектираната група на кота +4,20. Изпълняват се проектирани колони за укрепване и ново стълбище от коти + 3,00 до +4,20м.Предвижда се събаряне на съществуващи тухлени зидове и изграждане на нови с цел изпълнение на промените по чл. 154 от ЗУТ.Предвижда се поставянето на настилки по подовете в зависимост от типа на помещенията.На пода на първия етаж ще се положи топлоизолация съгласно проекта по част ЕЕ.За всички настилки и крайни покрития следва да се използват само материали „първо качество“ или еквивалент.По всички външни стени ще бъде поставена топлоизолация тип EPS F100 или екв. с дебелина 12 см. Всички еркери също следва да бъдат топлоизолирани с материал EPS с дебелина 12 см. Предвижда се поставяне на ПВЦ дограма с едно ниско емисионно стъкло и едно всесезонно стъкло на южните фасади. Входните врати следва да са алуминиеви с прекъснат термомост, със стъклопакет или термоизолационен панел. Покривът на сградата е скатен „студен“. Покритие бетонови керемиди, дървена покривна конструкция.Предвидено е да се изпълни електроинсталация на обекта, включваща осветителна, силнотокова, пожароизвестителна и мълниезащитна инсталация.Ще се изгради водопроводна и канализационна инсталация за сградата. Предвижда се да се изгради смукателна вентилация за санитарните помещения и за помещенията, които нямат прозорци или врати към външен въздух.Ще се изгради пожароизвестителна инсталация за обекта съгласно проект по част „Пожарна безопасност“. Предвижда се доставка на пожарогасители и табели за евакуационно осветление.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
533333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Отнася се за обособени позиции № 1 и №2.Участникът трябва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгл. чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), а за чуждестранно лице–в аналогичен професионален или търговски регистър, съгла. законодателството на държавата членка,в която е установен за изпълнение на строежи, както следва: І група,ІV категория.При подаване на офертата, изпълнението на изискването се декларира в ЕЕДОП,част IV, раздел А,„Вписване в съответния професионален регистър“,като се посочват и съотв-те национални бази данни,в които се съдържат декларираните обстоятелства,или се посочват компетентните органи,които съгл. законодателството на държавата,в която участникът е установен, са длъжни да предоставят информация. Доказателствата се представят от участника, определен за изпълнител, или при поискване в хода на процедурата в случаите на чл. 67, ал.5 ЗОП: копие от документа за регистрация в ЦПРС към Камарата на строителите в РБ, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи от изисканата група и категория; за чуждестранни лица – еквив. документ, изготвен съгласно националния закон на участника, издаден от компетентен орган от държавата, в която е установен, доказващ такава регистрация в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата, в която са установени. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение. Участниците посочват в офертата подизпълнителите и дела от поръчката, който ще им възложат, ако възнамеряват да използват такива. Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва: а) относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:НАП: Информационен телефон на НАП: 0700 18 700; Интернет адрес: www.nap.bg, б) относно задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и соци. политика: Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg, София 1051, ул. Триадица № 2, Телефон: 02 8119 443. Относно задълженията, опазване на околната среда:МОСВ: телефон: 02/ 940 6331.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания към икономическо и финансово състояние на участниците в процедурата за възлагане на обществена поръчка.

Не се изисква
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания, които се отнасят до технически и професионални способности.

Не се изисква
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Ст-та на извършената работа ще се отчита с двустранно подписан протокол по доказани действителни кол-ва и по предложените ед. цени на видовете работи,посочени в приложените анализи на Из-ля.Изпълнителят ще извършва възл-те работи по обекти,вид и кол-тва, уточнени от представител на Въз-ля и по един. цени,съгл. представената оферта. Дейностите ще се извършват по линеен график.Аванс в размер до 35% от ст-стта на осиг. финансиран се превежда в 30 дн. срок след представена от Изпълнителя оригинална ф-ра и представена г-я за авансово предоставени средства /ГАПС/.ГАПС се представя по избор на Изп-ля в форма,съгл. чл.111,ал.5 ЗОП. Ст-та на аванса се удържа пропорционално от всяко следващо плащане.ГАПС е за размера на предоставените средства и се освобождава до три дни след връщане или усвояване на аванса.Всички останали плащания се извършват според степента на изпълнение след приемане на работата с Протокол за приемане на извършени СМР за удостоверяване на действително извършени работи.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

24/03/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 10

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

26/03/2020 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Сградата на Община Велико Търново, заседателна зала, ет.3.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В процедурата могат да подават оферти всички бълг. или чужд. физ-и или ЮЛ, включително техни обединения,както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява дейностите предмет на поръчката,съгл. законодателството на държавата,в която то е установено. Клон на чужде. лице може да е самостоятелен участник в процедура за възлагане на общ. поръчка, ако може самостоятелно да подава оферти и да сключва договори съгл. законодателството на държавата, в която е установен.Възложителят отстранява от процедурата участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал.1 и чл. 55,ал.1,т.1 от ЗОП,възникнали преди или по време на процедурата,като възложителят няма да прилага възможността по чл. 55,ал. 4 от ЗОП.Освен на основанията по чл. 54,ал.1 от ЗОП и чл. 55,ал.1,т.1 от ЗОП възложителят отстранява от процедурата:1.участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие,посочено в обявлението за общ. поръчка или в документацията;2. участник,който е представил оферта,която не отговаря на: а)предварително обявените условия на поръчката; б)правила и изисквания,свързани с опазване на околната среда,социалното и трудовото право,приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично,социално и трудово право,които са изброени в приложение №10 на ЗОП;3.участник, който не е представил в срок обосновката по чл.72,ал.1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл.72,ал.3–5 от ЗОП;4.участници,които са свързани лица.Участик,подал оферта,която не отговаря на условията за представяне, включително за форма,начин и срок.5.Участници за които са налице пречки за участие в процедура по ЗОП, съгл. ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС;в други случаи, посочени в документацията за участие. Няма право да участва или да представлява физическо или юридическо лице в процедурата, лице за което са налице обстоятелствата по чл. 69 от ЗПКОНПИ.При подаване на офертата за участие участникът декларира липсата на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на eЕЕДОП(съгл. изискванията на чл. 67, ал. 1 от ЗОП). В случай, че участникът е посочил, че ще използва капацитета на трети лица за доказване на съответствието с критериите за подбор или че ще използва подизпълнители,за всяко от тези лица се представя отделен eЕЕДОП, съдържащ информацията по чл.67, ал.1 от ЗОП;2.При участие на обединения, които не са ЮЛ,съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник,а не от всяко от лицата,включени в него,с изключение на съответна регистрация,представяне на сертификат или друго условие,необходимо за изпълнение на поръчката,съгл. изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението (чл.59,ал.6 от ЗОП).Гаранцията за изпълнение е в размер на 4,5% от прогнозната ст-ст на позицията без ДДС,съгл. офертата и се предоставя в една от следните форми:1.парична сума;2.банкова гаранция;3.застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Условията за задържане и освобождаване на гар-та за изпъл-е са указани в Договора за изпълнение на общ. поръчка м/у Възложителя и Изпълнителя.Участникът,определен за изпълнител,избира сам формата на гаранцията за изпълнение.Когато избраният изпълнител е обединение,което не е ЮЛ,всеки от съдружниците в него може да е наредител по банк. гаранция,съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.Прод. от р-л III.2.2)В случаите,когато са констатирани недостатъци,сумата се изплаща на Изпълнителя в 30 дн. срок след отстраняването им.Осигуреното финансиране към датата на откриване на процедурата е-701 104 лева без ДДС,от които за ОП№1- 189 504лв.,а за ОП№2-511 600лв.Останалата част от прогнозната стойност е неосигурено финансиране.Необходимата ст-ст от частта на неосигуреното финансиране ще бъде възложена с възл. писмо след осигуряване на средствата за същата.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП жалба може да се подава до КЗК с копие и до Възложителя от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал.3 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/02/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва