Деловодна информация
00211
ОП-5 18/02/2020 (дд/мм/гггг)
не
00211-2020-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Кмет на Община Хасково 000903946
пл. Общински №1
Хасково BG422 6300 България
Михаила Димчева +359 38603376
zop@haskovo.bg +359 38664110

Интернет адрес/и

www.haskovo.bg

http://profil.haskovo.bg:1111/d/c83824c7ec66ee0cf2889b306ff11409


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://profil.haskovo.bg:1111/d/c83824c7ec66ee0cf2889b306ff11409
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Ремонтни работи на уличната инфраструктура в град Хасково през 2020 год.“
45233252      
Строителство

Обществената поръчка се възлага в изпълнение на договор „Ремонтни работи на уличната инфраструктура в град Хасково през 2020 година”.
Голяма част от транспортната инфраструктура в град Хасково е компрометирана. С цел осигуряване на безопасна експлоатация на уличната мрежа се налага извършване на текущ ремонт и възстановяване на експлоатационното състояние на настилките по включените в договора улици. Предвижда се извършване на ремонтни работи по участъци от уличните платна, които са с най-големи разрушения, улягания и пропадания и с най-интензивен трафик по тях.
За обекта няма издадени разрешения за строеж, защото не се променя инженерно-техническата част на уличната инфраструктура при извършването на текущото поддържане и текущ ремонт на уличните настилките.
Възлагането на видовете пътно-ремонтни работи за всяка улица, включена за ремонт ще се извършва с двустранно подписано от Ръководителя на екипа и Представители на Възложителя Техническо задание.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1250000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

Територията на град Хасково

Обществената поръчка се възлага в изпълнение на договор „Ремонтни работи на уличната инфраструктура в град Хасково през 2020 година”.
Голяма част от транспортната инфраструктура в град Хасково е компрометирана. С цел осигуряване на безопасна експлоатация на уличната мрежа се налага извършване на текущ ремонт и възстановяване на експлоатационното състояние на настилките по включените в договора улици. Предвижда се извършване на ремонтни работи по участъци от уличните платна, които са с най-големи разрушения, улягания и пропадания и с най-интензивен трафик по тях.
Предвиждат се следните видове работи с прогнозни количества:
1.Резитба клони на дървета с моторен трион, вкл. извозване -бр.-35
2.Изкоп за тротоари и пътна основа-м3-1590,00
3.Подравняване и уплътняване на пътната основа -м2-4080,00
4.Доставка, полагане и уплътняване на трошен камък за пътна основа и основа на тротоари, вкл. всички свързани с това разходи-м3-1258,00
5.Технологично фрезоване на компрометирани участъци на асфалтова настилка, вкл. извозване на фрезования материал до 10 км-м2-1200,00
6.Изкърпване на единични дупки и деформации на настилката с гореща асфалтова смес с дълбочина до 4 см, вкл. всички свързани с това разходи -м2-550,00
7.Изкърпване на единични дупки и деформации на настилката с гореща асфалтова смес с дълбочина от 4 до 6 см, вкл. всички свързани с това разходи -м2-550,00
8.Почистване на основата преди полагане на асфалтов пласт-м2-25000,00
9.Запълване на фуги по съществуваща асфалтова настилка с битумна паста-м-660,00
10.Направа на битумен разлив за връзка-м2-31580,00
11.Доставка и полагане на асфалтобетон - неплътна смес за долен пласт-т-588,00
12.Доставка и полагане на асфалтобетон - плътна смес за горен пласт-т-3032,00
13.Повдигане или сваляне на уличен отток при асфалтова настилка-бр.-30
14.Коригиране нивото на отводнители при асфалтова настилка, вкл. смяна на дъждоприемна решетка-бр.-80
15.Повдигане или сваляне на капаци за ревизионни шахти при асфалтова настилка-бр.-13
16.Коригиране нивото на ревизионни шахти при асфалтова настилка, вкл. смяна със самонивелиращи се капаци-бр.-85
17.Демонтаж на бетонови бордюри -м-1530,00
18.Разваляне на тротоар от циментови или базалтови плочи, вкл. сортиране на плочките -м2-2930,00
19.Превоз на 5 км на строителни отпадъци от бордюри, тротоари, ремонт на шахти и др., вкл. натоварване, разтоварване на депо и всички свързани с това разходи -м3-7940,00
20.Доставка и полагане на вибропресовани бетонови бордюри 8/16/50, вкл.всички свързани с това разходи-м-110,00
21.Доставка и полагане на вибропресовани бетонови бордюри 15/25/50, вкл.всички свързани с това разходи-м-1420,00
22.Доставка и полагане на плътна асфалтова смес за тротоари с деб.5 см, вкл. всички свързани с това разходи- м2-390,00
23.Доставка и полагане на вибропресовани бетонови плочи за тротоарна настилка, вкл. всички свързани с това разходи-м2-2556,00
24.Изготвяне проект за временна организация и безопасност на движението /ВОБД/ по време на извършване на строителни и монтажни работи по улиците-бр.-1
Възлагането на видовете пътно-ремонтни работи за всяка улица, включена за ремонт ще се извършва с двустранно подписано от Ръководителя на екипа и Представители на Възложителя Техническо задание. В него подробно ще се описва вида ремонт, количества строително-ремонтни работи и местоположение.
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок за изпълнение на СМР    20
Цена
80
II.2.6) Прогнозна стойност
1250000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Изискване за вписване в централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в България за строежи от втора група (строежи от транспортната инфраструктура): трета или по-висока категория или еквивалентен документ за вписване в съответен регистър на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава-страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство, в което е установен чуждестранния участник или съдружника в обединението/консорциума или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване единствено чрез попълване на съответния раздел на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Преди сключване на договора Възложителят изисква от участника определен за изпълнител да представи документи, удостоверяващи съответствието с поставения критерий за подбор - копие на валидно Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката (или се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа). В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава. Съгласно чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП, преди подписване на договор участника определен за изпълнител, когато е чуждестранно лице, следва да извърши съответна регистрация в ЦПРС.
На основание чл. 67, ал.5 от ЗОП Възложителят може по всяко време след отварянето на заявленията за участие или офертите да изисква представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците следва да имат валидна застраховка „Професионална отговорност“, произтичаща съгласно чл. 171 от ЗУТ във връзка с чл. 5, ал. 2 от НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (или еквивалентен документ за чуждестранните лица, съобразно законодателството, в които е установен).
При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване единствено чрез попълване на съответния раздел на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Преди сключване на договора Възложителят изисква от участника определен за изпълнител да представи документи, удостоверяващи съответствието с поставения критерий за подбор - доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“.
На основание чл. 67, ал.5 от ЗОП Възложителят може по всяко време след отварянето на заявленията за участие или офертите да изисква представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.


Участниците следва да имат валидна застраховка „Професионална отговорност“ за строител с покритие за строежи от трета или по-висока категория.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците следва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентичен или сходен* с тези на поръчката за последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата.
Забележка: Под сходен предмет се разбира изпълнение на изграждане на пътища и/или улици, СМР или СРР – реконструкция, и/или рехабилитация, и/или основен ремонт, и/или текущ ремонт на пътища, и/или улици, и/или пътни съоръжения от трета категория.
2. Участникът трябва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката.
3. Участникът трябва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.
4. Участниците трябва да са сертифицирани за дейности свързани със строителство, ремонт или поддържане на пътища, улици или пътни съоръжения по стандарт EN ISO 9001:2015 Системи за управление на качеството за дейностите или еквивалентен.
5. Участниците трябва да са сертифицирани за дейности свързани със строителство, ремонт или поддържане на пътища, улици или пътни съоръжения по стандарт: EN ISO 14001:2015 Системи за управление на околната среда за дейностите или еквивалентен.
При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване единствено чрез попълване на съответния раздел на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания;Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата;Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката;копия на изисканите сертификати;
На основание чл. 67, ал.5 от ЗОП Възложителят може по всяко време след отварянето на заявленията за участие или офертите да изисква представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
В случай на обединение изискванията по т.4 и 5. се отнасят за участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство. Документът, с който се доказва изпълнението на изискването е Сертификат, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или опазване на околната среда, или управление на здравето и безопасността при работа, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.


1.Участниците следва да са изпълнили най-малко 1 (един) обект с дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката за последните пет години от датата на подаване на офертата.
2.Участникът следва да разполага най-малко със следните лица:
- Ръководител на обект – да притежава висше образование, степен „магистър“, квалификация строителен инженер или еквивалентна, специалност „Транспортно строителство“ / ”Пътно строителство” или еквивалентна с професионален опит минимум 5 години.
- Двама технически ръководители - с придобита образователно-квалификационна степен, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2, във връзка с чл. 163а, ал. 4, изр. първо от ЗУТ или еквивалентна, с професионален опит минимум 5 години;
3.Участниците следва да разполагат най-малко със следните инструменти, съоръжения и техническо оборудване, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката:
- Асфалтова база – 1 бр.
- Асфалтополагаща машина – 2 бр.;
- Валяк пневматичен – 1 бр.;
- Валяк вибрационен –2 бр.;
- Пътна фреза –1 бр.;
- Автогудронатор – 1 бр.;
- Автогрейдер – 1 бр.;
- Багер– 1 бр.;
- Самосвали – 5 бр.;
- Акредитирана строителна лаборатория – 1 бр.
4. Участниците трябва да са сертифицирани за дейности свързани със строителство, ремонт или поддържане на пътища, улици или пътни съоръжения по стандарт EN ISO 9001:2015 Системи за управление на качеството за дейностите или еквивалентен.
5.Участниците трябва да са сертифицирани за дейности свързани със строителство, ремонт или поддържане на пътища, улици или пътни съоръжения по стандарт: EN ISO 14001:2015 Системи за управление на околната среда за дейностите или еквивалентен.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Преди подписване на договора за възлагане на обществена поръчка изпълнителят представя гаранция за изпълнение в размер на 5% от максималната стойност на договора. Гаранциите се представят в една от формите посочени в чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и реда за задържане и освобождаване на гаранциите са посочени в проекта на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

11/03/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

07/09/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

12/03/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Хасково, пл. Общински №1, ет.2, заседателна зала

Получените заявления за участие или оферти се отварят на публично заседание от комисията по чл. 103, ал. 1 от ЗОП, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Не се допуска до участие в процедурата и се отстранява участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2, 3, 4, 5, 6 и 7 от ЗОП, с изключение на случаите по чл. 54, ал. 5 и чл. 56, ал. 1 от ЗОП, както и участник за когото намира приложение хипотезата на чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, освен ако не е приложима разпоредбата по чл. 4 от същия закон, както и при наличие на обстоятелствата по чл. 69 от ЗПКОНПИ, не се допускат и се отстраняват от участие и участници, които са свързани лица, както и лица, които са извършили нарушение по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност.
2.С подаването на оферти се счита, че участниците се съгласяват с всички условия на възложителя, в т.ч. с определения от него срок на валидност на офертите и с проекта на договор.
3.Срокът за валидност на офертите е 180 (сто и осемдесет) календарни дни и започва да тече от датата, определена за краен срок за получаване на оферти.
4. Към момента на откриване на процедурата за възлагане на обществена поръчка не е осигурено финанситане. В тази връзка процедурата се открива при условията на чл. 114 от ЗОП и договорът влиза в сила след осигуряване на финансиране от страна на Възложителя.
5.Срокът за изпълнение на поръчката е 12 (дванадесет) месеца, считано от датата на получаване на уведомлението за осигурено финансиране.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/02/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва