Деловодна информация
00418
42-01-51-(1) 13/02/2020 (дд/мм/гггг)
не
00418-2020-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Дупница 000261630
пл. Свобода №1
Дупница BG415 2600 България
Мария Пилева +359 70159270
admin_dupnitsa@dupnitsa.bg +359 70159257

Интернет адрес/и

http://www.dupnitsa.bg/

http://e-obp.eu/bp/Dupnitsa


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://e-obp.eu/bp/Document/%7B7C844127-557E-4FAB-BC80-FA4A465AD97C%7D
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Текущ ремонт на уличната мрежа на територията на Община Дупница през 2020-2022 г. по три обособени позиции
45233252      
Строителство

Изпълнителят следва да извърши основен ремонт на уличната мрежа предимно чрез изкърпване на дупкив асфалтовата настилка, а на места преасфалтиране и цялостно асфалтиране на подобектите от поръчката с асфалтобетонова смес.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Текущ ремонт на вътрешна улична мрежа в гр. Дупница 2020-2022 г. 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

гр. Дупница

Предмета на обособената позиция обхваща рехабилитация и ремонт на вътрешната улична мрежа в гр. Дупница, предимно чрез изкърпване на дупки в асфалтова настилка, а на места преасфалтиране и цялостно асфалтиране на подобектите от поръчката с асфалтобетонова смес, без да се променя конструкция на пътното платно на пътя.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1750000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Текущ ремонт на вътрешна улична мрежа в селата на територията на Община Дупница 2020-2022 г. 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

селата на територията на Община Дупница

Предмета на обособената позиция обхваща рехабилитация и ремонт на вътрешната улична мрежа в селата на територията на Община Дупница, предимно чрез изкърпване на дупки в асфалтова настилка, а на места преасфалтиране и цялостно асфалтиране на подобектите от поръчката с асфалтобетонова смес, без да се променя конструкция на пътното платно на пътя.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
600000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Текущ ремонт на общински пътища – четвъртокласна пътна мрежа на територията на Община Дупница 2020-2022 г. 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

територията на Община Дупница

Предмета на обособената позиция обхваща рехабилитация и ремонт на общински пътища - четвъртокласна пътна мрежа на територията на Община Дупница предимно чрез изкърпване на дупки в асфалтова настилка, а на места преасфалтиране и цялостно асфалтиране на подобектите от поръчката с асфалтобетонова смес, без да се променя конструкция на пътното платно на пътя.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
150000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в България (КСБ), съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС) за изпълнение на строежи от II (втора) група (строежи от транспортната инфраструктура), IV (четвърта) категория (строежи по чл.137, ал.1, т.4 буква "а" от Закона за устройство на територията - частни пътища, улици от второстепенната улична мрежа V и VI клас и съоръженията към тях), а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени .
При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването за годност в Част IV, раздел А, „Годност“.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя критерии

Възложителят не поставя критерии
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. На основание чл.63, ал.1, т.1, б.“а“ от ЗОП участникът, самостоятелно или съвместно, трябва да е изпълнил през последните 5 /пет/ години от датата на подаване на офертата, поне 1 /едно/ строителство, с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка. Изискването се въвежда с цел гарантиране на качественото изпълнение на обществената поръчка чрез избиране на изпълнител с признат опит в областта на строителството.
При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез представяне на ЕЕДОП (образец № 1), попълнен в съответната част, а именно: в Част IV, раздел В, точка 1а.
!!! ЗАБЕЛЕЖКА 1: Когато участникът подава оферта за повече от една обособена позиция, този критерий за подбор се прилага кумулативно, толкова пъти за колкото обособени позиции се подава офертата.
!!! ЗАБЕЛЕЖКА 2: Минималните изисквания могат да бъдат доказани с изпълнението на едно или няколко възлагания.
2. На основание чл.63, ал.1, т.5 от ЗОП, участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката, както следва:
2.1. Технически ръководител
2.2. Координатор по безопасност и здраве
2.3. Отговорник за контрола върху качеството в строителството
При подаване на офертата обстоятелствата по т.2 се декларират в съответната част от еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В. Технически и професионални способности т. 2 и т. 6, буква „б“ от ЕЕДОП
ЗАБЕЛЕЖКА!!!: Едно лице не може да съвместява две и повече длъжности. Участниците следва да предложат за всяка обособена позиция различни лица.
Участникът може да предложи и други допълнителни експерти, извън посочените като задължителни относно изпълнение на поръчката. Предложените допълнително от участника персонал, ръководители и др. трябва да отговарят на подробно описаните изисквания към експертите.
3. На основание чл.63, ал.1, т.8 от ЗОП, участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.
При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез представяне на ЕЕДОП (образец № 1), попълнен в съответната част, а именно: в Част IV, раздел В, точка 9.
ЗАБЕЛЕЖКА!!!: Участниците следва да предложат за всяка обособена позиция различни технически средства.


1. Под строителство, с предмет и обем, идентични или сходни, с тези на поръчката се разбира: "ремонт и/или реконструкция и/или асфалтиране и/или изкърпване на дупки с деб. 4 см уплътнен пласт, включително всички свързани с това дейности – минимум 1200 м2 и/или ремонт и/или реконструкция и/или асфалтиране и/или изкърпване на дупки, с деб. 6 см уплътнен пласт, включително всички свързани с това дейности – минимум 260 м2."
2. Образователно-квалификационна степен, общо години опит и/или общо години опит по специалността:
2.1. Технически ръководител - Образователно-квалификационна степен: Минимум средно образование; да отговаря на изискванията на чл. 163а, ал. 2 и 3 от ЗУТ и притежаващ професионален опит като технически ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ при изпълнение на строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката или еквивалентна образователна степен/специалност, в случаите когато е придобита в чужбина
Общо години опит и/или общо години опит по специалността: Участие в екип на позиция Технически ръководител в минимум 2 (два) изпълнени и приети строителни обекта с предмет сходен с този на поръчката.
2.2. Координатор по безопасност и здраве - Образователно-квалификационна степен: Минимум средно образование; да притежава валидно удостоверение за „Експерт за безопасност и здраве”, съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно.
Общо опит по специалността: Участие в екип на позиция Координатор по безопасност и здраве в минимум 1 (един) изпълнен и приет строителен обект с предмет сходен с този на поръчката
2.3. Отговорник за контрола върху качеството в строителството - Образователно-квалификационна степен: Минимум средно образование; да притежава Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентна образователна степен/специалност, в случаите когато е придобита в чужбина
Общо години опит и/или общо години опит по специалността: Участие в екип на позиция Отговорник за контрола върху качеството в строителството в минимум 1 (един) изпълнен и приет строителен обект с предмет сходен с този на поръчката.
3. Инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката:
- 2 бр. асфалторазстилач;
- 1 бр. автогудронатор;
- 1 бр. фугорез;
- 1 бр. трамбовъчна машина;
- 2 бр. валяци;
- 4 бр. товарни автомобили.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Преди подписване на договора, изпълнителят предоставя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми:
1. Депозит на парична сума в лева в размер на 3 % от общата стойност на договора по банкова сметка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.
2. Банкова гаранция за сума в лева в размер на 3 % от общата стойност на договора със срок на валидност - 30 /тридесет/ дни след изтичане срока на договора. Гаранцията трябва да бъде безусловна, неотменима, с възможност да се усвои изцяло или частично в зависимост от претендираното обезщетение. Гаранцията трябва да съдържа задължение на банката гарант, да извърши безусловно плащане, при писмено искане от Възложителят, в случай че Изпълнителят не е изпълнил някое от задълженията си по договора.
3. Застраховка, за сума в лева в размер на 3 % от общата стойност на договора която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

05/03/2020 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

21/08/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

06/03/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Сградата на Община Дупница - "Панорамна зала" находяща се на адрес: гр. Дупница, пл. Свобода №1, ет.4

Получените заявления за участие или оферти се отварят на публично заседание от комисията по чл. 103, ал. 1 от ЗОП, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

!! Договорът ще се сключи по единични цени, съгласно Проекта на договор – част от Документацията по процедурата.
!! Възложителят, си запазва правото да заявява количества, в зависимост от конкретните нужди на Община Дупница, до достигане на прогнозната стойност на съответната обособената позиция.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.196, ал.1, т.1 от ЗОП, във връзка с чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП, решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред Комисия за защита на конкуренцията в 10-дневен срок, считано от изтичането на срока по чл.179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/02/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва