Деловодна информация
00119
 
да
да
11/02/2020 (дд/мм/гггг)
00119-2020-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Казанлък 000817778
бул. Розова долина № 6
Казанлък BG344 6100 България
З.Балевски-началник-отдел ПНОЧРОП; М.Цекова-гл. експерт ПП +359 43198-245/ +359 43198-255
z.balevski@kazanlak.bg +359 43198-266

Интернет адрес/и

https://www.kazanlak.bg/

https://www.kazanlak.bg/page-9533.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.kazanlak.bg/page-9533.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Строително-монтажни работи по изграждане на Туристически комплекс „Светът на траките“
45000000      
Строителство

Предметът на процедурата е изграждането на нова инфраструктура и сграден фонд - туристически комплекс "Светът на траките", който ще изпълнява ролята на многофункционален посетителски и обслужващ център за сериен обект „Царският некропол на тракийския град Севтополис“. Изпълнителят следва да извърши следните основни дейности:
1. изграждане на сграда Билетен център и кафене;
2. изграждане на сграда Тематичен ресторант с винарна;
3. изграждане на обособена част места за настаняване с 5 самостоятелни къщи;
4. изграждане на Централна сграда с поредица от отделни помещения, вкл. приемната част (фронт-офис), тронната зала, шатрата (многофункционална зала), заседателна зала и други.
5. изграждане на прилежаща инфраструктура - паркинги, алеи, подпорни стени, огради, парапети, перголи, паркова мебел и други.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2762791.62      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

ПИ с идентификатор 83199.39.276 по КККР на гр. Шипка, община Казанлък, област Стара Загора.

Предметът на процедурата е изграждането на нова инфраструктура и сграден фонд - туристически комплекс "Светът на траките", който ще изпълнява ролята на многофункционален посетителски и обслужващ център за сериен обект „Царският некропол на тракийския град Севтополис“. Изпълнителят следва да извърши следните основни дейности:
1. изграждане на сграда Билетен център и кафене;
2. изграждане на сграда Тематичен ресторант с винарна;
3. изграждане на обособена част места за настаняване с 5 самостоятелни къщи;
4. изграждане на Централна сграда с поредица от отделни помещения, вкл. приемната част (фронт-офис), тронната зала, шатрата (многофункционална зала), заседателна зала и други.
5. изграждане на прилежаща инфраструктура - паркинги, алеи, подпорни стени, огради, парапети, перголи, паркова мебел и други.
Комплекс „Светът на траките“ ще включва: вход и изход, паркинг, сгради за обществено обслужване и второстепенни обслужващи сгради, площадки, озеленяване, атракции на открито и закрито, както и довеждане до комплекса на трасе на велоалея – продължаването и от град Казанлък Музей на розата – посока север - град Шипка.
Общата площ на имота е 19064 кв. м., застроената площ е под норматива от разрешени 50% - пл., застр. разг. площ също е под нормативната - (кинт = 1,5), озеленяването е също със спазен норматив от 40%.
Изготвен е Инвестиционен проект в „техническа“ фаза със следните части: Архитектура, Конструкции, ОВК, ЕЕ, Геодезия, ВиК, Електрическа, Технологична, Ландшафт, Паркоустройство и благоустройство, Пожарна безопасност. Наличен Комплексен доклад за оценка за съответствието на инвестиционния проект със съществените изисквания за строежите. Налични са съгласувателни писма и становища от експлоатационни дружества и други съгласувателни органи.
Обхватът, обемът и изискванията към изпълнението на обществената поръчка е подробно описан и регламентиран в инвестиционния проект, неразделна част към настоящата документация.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
2762791.62      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
15

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG16RFOP001-6.002.0002 „Светът на траките“, финансиран от ОПРР 2014-2020 г., Приоритетна ос 6 „Регионален туризъм“, процедура BG16RFOP001-6.002 „Развитие на туристически атракции"

Финансирането ще се осъществява от:
- Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г., Приоритетна ос 6 „Регионален туризъм“, процедура BG16RFOP001-6.002 „Развитие на туристически атракции”, Административен Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № РД – 02-37-135/26.11.2019 год.
- Финансов инструмент, Договор за финансиране на допустим проект № 19F-0018510 07.08.2019 г.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът в процедурата следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за извършване на строежи първа група, първа категория, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, а ако е чуждестранно физическо или юридическо лице, същото да има право (съгласно националното му законодателство и при условията на взаимно признаване) да изпълни предмета на поръчката.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се поставят изисквания.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците трябва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата.
2. Участниците следва да разполагат с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.


1. Под „дейности, сходни с предмета на поръчката“ следва да се разбира: изпълнение на ново строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или еквивалентна дейност за обект/строеж/и сграда/и.
Поставеното от Възложителя изискване за изпълненото строителство може да бъде изпълнено в един или повече договори/обекти за строителство.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването се прилага за обединението като цяло. При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискването се отнася и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
При подаване на оферта, участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в ЕЕДОП.
Преди сключване на договор, избраният изпълнител доказва изпълнението на изискването чрез представяне на Списък на строителството, сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертите, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участниците следва да разполагат с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, както следва:
- Ръководител на обекта - да притежава висше образование, специалност „Архитектура“, „Строителство на сгради и съоръжения” или еквивалентна, и участие, като „ръководител или зам. ръководител на обект” на минимум 1 (един) обект с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка;
Под обект с предмет, сходен на предмета на обществената поръчка следва да се разбира изпълнение на ново строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или еквивалентна дейност за обект/строеж/и сграда/и.
- Технически ръководител - технически правоспособно лице, съгласно чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентно по реда на чл. 163а, ал. 3 от ЗУТ за чуждестранните лица, и участие като „технически ръководител” на минимум 1 (един) обект с предмет, сходен на предмета на обществената поръчка;
Под обект с предмет, сходен на предмета на обществената поръчка следва да се разбира изпълнение на ново строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или еквивалентна дейност за обект/строеж/и сграда/и.
- Експерт Геодезист, с минимум 3 (три) години общ професионален опит;
- Експерт по отопление, вентилация и климатизация, с минимум 3 (три) години общ професионален опит;
При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на ЕЕДОП, като посочи специалистите, които ще изпълняват поръчката в това число:
- Специалист/експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка)
- Образование (специалност, професионална квалификация, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение)
- Допълнителна квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател)
- Професионален опит (месторабота, период, длъжност, основни функции, участие в проекти, сходни с предмета на поръчката)
Информацията за лицата от екипа, се попълва в Част IV, раздел буква В, т, 6) от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор, избраният изпълнител доказва изпълнението на изискването чрез представяне на - Списък на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС.
Същата може да се предостави в една от следните форми: 1.Парична сума; 2.Банкова гаранция; 3.Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Гаранцията може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.
Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато избраният за изпълнител е обединение, което не е ЮЛ, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата на гаранцията или титуляр на застраховката.
Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя документът за предостоставената гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване.
2. Авансово заплатената по договора сума се обезпечава от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ с гаранция, в полза на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за сума, в размер на авансовото плащане.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/03/2020 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/03/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Административна сграда на Община Казанлък - гр. Казанлък, бул. Розова долина № 6, ет.1, зала № 6

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, съгласно чл.54, ал.2 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. От участие в обществената поръчка се отстранява участник, за който е налице което и да е от обстоятелствата по чл.54, ал.1, т. 1-7 и чл. 55, ал.1, т.4 и т.5 от ЗОП. Освен на посочените основания, Възложителят отстранява и участник, за когото е налице някое от следните обстоятелства:
- Участник, който е регистриран в юрисдикции с преференциален данъчен режим, съгласно чл. 3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици.
- Участник, чието ценово предложение надхвърля максималната обща стойност на поръчката.
- Участник, който предложи срок за изпълнение на поръчката, по-дълъг от поставения максимален срок от 15 (петнадесет) месеца.
-Участник, който откаже да удължи първоначално определения срок за валидност на офертата, при поискване от Възложителя.
- Участник, който представи Организация за изпълнение на поръчката и Линеен график, които не обосновават предложения от участника срок за изпълнение на поръчката.
- Участник, чието Предложение за изпълнение на поръчката не съответства на Ценовото предложение по отношение на дейностите за изпълнение на поръчката, ангажираните строителни работници по квалификация и брой, използваната техника и механизация, времевите предложения, както и други части на Предложението за изпълнение на поръчката, оферирани от участника в документите, свързани с предложението за изпълнение на поръчката.
- Участник, чиято Организация за изпълнение на поръчката показва вътрешна несъвместимост и/или противоречие по отношение на технология, материали, организация, човешки ресурси или др., както и в които има наличие на паразитни текстове, отнасящи се до други процедури, други възложители, изпълнители или обекти.
- Участник, чийто Линеен график има липсващи изискуеми показатели, показва технологична несъвместимост на отделните строителни операции, както и противоречие със строителната програма, техническата спецификация или други условия, заложени в процедурата или нормативен документ, уреждащ строителните процеси.
- Участник, чието Предложение за изпълнение на поръчката не съответства на Ценовото предложение по отношение на дейностите за изпълнение на поръчката и предложения срок за изпълнение.
- Участник, който не представи Предложение за изпълнение на поръчката и/или някое от изискуемите към него приложения или някой от тези представени документи не съответства на изискванията на Възложителя.
- Участник, чието Ценово предложение не съответства на Предложението за изпълнение на поръчката по отношение на дейностите за изпълнение на поръчката.
- Участник, който не е представил единични анализни цени за всички отделни видове строително-монтажни работи.
- Участник, който по какъвто и да е начин е включил някъде в офертата си извън плика „Предлагани ценови параметри“ елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея).
- Участник, за когото е налице някое от основанията, предвидени в чл. 107 от ЗОП.
2.Авансово заплатената по договора сума се обезпечава от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ с гаранция, в полза на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за сума, в размер на авансовото плащане. Гаранцията трябва да е под формата на парична сума, внесена по посочена от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ банкова сметка / на безусловна неотменяема банкова гаранция при условията, определени в документацията за обществената поръчка / на застраховка, която обезпечава авансовото плащане чрез покритие на отговорността на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и да е със срок на валидност не по-малко от 3 (три) календарни дни след датата, на която авансовото плащане ще е напълно възстановено от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1 от ЗОП жалбата се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/02/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва