Деловодна информация
00575
26-1549-5 11/02/2020 (дд/мм/гггг)
не
00575-2020-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Раковски 000471543
пл. България № 1
Раковски BG421 4150 България
Мирослав Милев - Ст. юрисконсулт на Община Раковски; Светлана Шопова - Гл. инженер на Община Раковски +359 31512369/+359 31512213
oa@rakovski.bg +359 31512361

Интернет адрес/и

www.rakovski.bg

http://rakovski.bg/profile/index.php


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://rakovski.bg/profile/index.php
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„РЕКОНСТРУКЦИЯ И ДОИЗГРАЖДАНЕ НА ЧАСТ ОТ ВЪТРЕШНАТА ВОДОПРОВОДНА МРЕЖА НА С. ЧАЛЪКОВИ, ОБЩИНА РАКОВСКИ – II ЕТАП“
45000000      
Строителство

Обществената поръчка обхваща изпълнение на строителни дейности, свързани с реконструкция и доизграждане на част от вътрешната водопроводна мрежа на територията на с. Чалъкови, община Раковски, област Пловдив. Всички видове строително-монтажни работи, предвидени за изпълнение, както и техните количества, са посочени в Техническа спецификация – Раздел IV от документацията за участие в процедурата.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
813000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45231300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

с. Чалъкови, община Раковски

Обществената поръчка обхваща изпълнение на строителни дейности, свързани с реконструкция и доизграждане на част от вътрешната водопроводна мрежа на територията на с. Чалъкови, община Раковски, област Пловдив. Всички видове строително-монтажни работи, предвидени за изпълнение, както и техните количества, са посочени в Техническа спецификация – Раздел IV от документацията за участие в процедурата.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на поръчката    20 %
Организация за изпълнение на поръчката    40 %
Цена
40 %
II.2.6) Прогнозна стойност
813000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
10

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срок за изпълнение на поръчката – съобразно офертата на избрания изпълнител.
Срокът за изпълнение na обществената поръчка се определя в календарни месеци и не може да бъде по-кратък от 8 (осем) календарни месеца и по-дълъг от 10 (десет) календарни месеца.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е регистриран в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите и да има издадено удостоверение от Камарата на строителите, за изпълнението на обекти втора категория, а за участник чуждестранно лице – в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен.
Забележка: Изискването по т. 3.3. се доказва от всеки участник в обединението, който ще изпълнява СМР. Изискването по т. 3.3. се прилага и за подизпълнителите, които ще извършват СМР.
Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП (поле 1) от раздел A: Годност, Част IV: „Критерии за подбор“), като се посочва информация относно вписването на участника в съответния професионален регистър в държавата членка, в която е установен, и дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точното наименование на документа.
Доказване: При сключване на договора, участникът, избран за изпълнител следва да представи Удостоверение за регистрация в ЦПРС.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът трябва да има реализиран оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в размер не по-малък от 1 600 000 лв. без вкл. ДДС.
Оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката е оборот, който е реализиран от извършени строително-монтажни работи по изграждане, ремонт, рехабилитация и/или реконструкция на водопроводна и/или канализационна мрежа.
Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП (поле 2а) на раздел Б: Икономическо и финансово състояние, Част IV: „Критерии за подбор“).
Доказване: При сключване на договора, участникът, избран за изпълнител следва да представи Справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
2. Участникът трябва да притежава валидна застраховка за професионална отговорност за извършване на СМР в размер на 400 000 /четиристотин хиляди/ лв., покриваща минималната застрахователна сума за строежи втора категория или еквивалент.
Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП (поле 5) на раздел Б: Икономическо и финансово състояние, Част IV: „Критерии за подбор“), като се прави точно позоваване на документа, в т.ч. номер, дата и обхват.
Доказване: При сключване на договора, участникът, избран за изпълнител следва да представи заверено копие на застраховка „Професионална отговорност“


1. Участникът трябва да има реализиран оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в размер не по-малък от 1 600 000 лв. без вкл. ДДС.
Оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката е оборот, който е реализиран от извършени строително-монтажни работи по изграждане, ремонт, рехабилитация и/или реконструкция на водопроводна и/или канализационна мрежа.
Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП (поле 2а) на раздел Б: Икономическо и финансово състояние, Част IV: „Критерии за подбор“).
Доказване: При сключване на договора, участникът, избран за изпълнител следва да представи Справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
2. Участникът трябва да притежава валидна застраховка за професионална отговорност за извършване на СМР в размер на 400 000 /четиристотин хиляди/ лв., покриваща минималната застрахователна сума за строежи втора категория или еквивалент.
Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП (поле 5) на раздел Б: Икономическо и финансово състояние, Част IV: „Критерии за подбор“), като се прави точно позоваване на документа, в т.ч. номер, дата и обхват.
Доказване: При сключване на договора, участникът, избран за изпълнител следва да представи заверено копие на застраховка „Професионална отговорност“
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да има изпълнено строителство през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, най-малко на един обект за изпълнение на строителство, което е идентично или сходно с предмета и обема на обществената поръчка.Под „строителство, идентично или сходно с предмета и обема“ следва да се разбира: изграждане, ремонт, рехабилитация и/или реконструкция на водопроводна и/или канализационна мрежа с дължина не по-малко от 6 км. Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП (поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности, Част IV: „Критерии за подбор“). При сключване на договора, участникът, избран за изпълнител следва да представи Списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение.
2. Участникът трябва да разполага със следния екип за изпълнение на поръчката: а) Ръководител обект; б) Групов технически ръководител; в) Геодезист; г) Експерт - контрол върху качеството; д) Специалист по здравословни и безопасни условия на труд. Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП (поле 6 от раздел В: Технически и професионални способности, Част IV: „Критерии за подбор“).При сключване на договора, участникът, избран за изпълнител следва да представи Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението.
3. За изпълнение на предмета на поръчката, участникът трябва да разполага със следното техническо оборудване: Багер с обратна кофа - 1 брой; Комбиниран багер – товарач - 1 брой; Челен товарач - 1 брой; Бордови автомобили - 3 броя; Самосвали - 3 броя; Булдозер - 1 брой; Трамбовка - 1 брой; Фугорез - 1 брой; Водна помпа - 1 брой; Валяк до 3 тона - 1 брой; Машина за челна заварка на полиетиленови тръби и фитинги до Ф160 - 1 брой.
Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП (поле 9 от раздел В: Технически и професионални способности, Част IV: „Критерии за подбор“). Доказване: При сключване на договора, участникът, избран за изпълнител, следва да представи Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
4. Участникът следва да има въведена система за управление на качеството съгласно следните стандарти:
- БДС EN ISO 9001:2015 за внедрена система за управление на качество в строителството или еквивалентно, или да прилага еквивалентни мерки за управление на качеството в строителството;
- БДС EN ISO 14001:2015 за внедрена система за управление на околната среда или еквивалентно, или да прилага еквивалетни мерки за управление на околната среда при извършване на строителство;
Попълва се съответната част от еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Г. Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление и се попълват данни (номер и дата на издаване, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа с посочен обхват).
Доказване: При сключване на договора участникът, избран за изпълнител, следва да представи заверени копия от Сертификатите за внедрени системи БДС EN ISO 9001:2015 и БДС EN ISO 14001:2015.


1. Участникът следва да има изпълнено строителство през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, най-малко на един обект за изпълнение на строителство, което е идентично или сходно с предмета и обема на обществената поръчка.Под „строителство, идентично или сходно с предмета и обема“ следва да се разбира: изграждане, ремонт, рехабилитация и/или реконструкция на водопроводна и/или канализационна мрежа с дължина не по-малко от 6 км. Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП (поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности, Част IV: „Критерии за подбор“). При сключване на договора, участникът, избран за изпълнител следва да представи Списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение.
2. Участникът трябва да разполага със следния екип за изпълнение на поръчката: а) Ръководител обект; б) Групов технически ръководител; в) Геодезист; г) Експерт - контрол върху качеството; д) Специалист по здравословни и безопасни условия на труд. Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП (поле 6 от раздел В: Технически и професионални способности, Част IV: „Критерии за подбор“).При сключване на договора, участникът, избран за изпълнител следва да представи Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението.
3. За изпълнение на предмета на поръчката, участникът трябва да разполага със следното техническо оборудване: Багер с обратна кофа - 1 брой; Комбиниран багер – товарач - 1 брой; Челен товарач - 1 брой; Бордови автомобили - 3 броя; Самосвали - 3 броя; Булдозер - 1 брой; Трамбовка - 1 брой; Фугорез - 1 брой; Водна помпа - 1 брой; Валяк до 3 тона - 1 брой; Машина за челна заварка на полиетиленови тръби и фитинги до Ф160 - 1 брой.
Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП (поле 9 от раздел В: Технически и професионални способности, Част IV: „Критерии за подбор“). Доказване: При сключване на договора, участникът, избран за изпълнител, следва да представи Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
4. Участникът следва да има въведена система за управление на качеството съгласно следните стандарти:
- БДС EN ISO 9001:2015 за внедрена система за управление на качество в строителството или еквивалентно, или да прилага еквивалентни мерки за управление на качеството в строителството;
- БДС EN ISO 14001:2015 за внедрена система за управление на околната среда или еквивалентно, или да прилага еквивалетни мерки за управление на околната среда при извършване на строителство;
Попълва се съответната част от еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Г. Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление и се попълват данни (номер и дата на издаване, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа с посочен обхват).
Доказване: При сключване на договора участникът, избран за изпълнител, следва да представи заверени копия от Сертификатите за внедрени системи БДС EN ISO 9001:2015 и БДС EN ISO 14001:2015.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

06/03/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 12

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

09/03/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Сградата на Община Раковски, находяща се на адрес в гр. Раковски, пл. България № 1, Заседателна зала, етаж ІІ, стая № 3

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. ВАЖНО!! Към датата на откриване на настоящата процедура няма осигурен финансов ресурс, поради което в проекта на договор е предвидена клауза за отложено изпълнение, на основание чл. 114 ЗОП. Всяка от страните може да поиска прекратяване на договора, без предизвестие, след изтичане на тримесечен срок от сключването му, в случай на неосигурено финансиране.
2. Гаранцията, която обезпечава изпълнението на договора е в размер 3 % от стойността на договора без ДДС. Представя се във форма по избор на изпълнителя, съгласно чл.111, ал.5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване са уредени в проекта на договор.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/02/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва