Деловодна информация
02851
5785р-3790 10/02/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
10/02/2020 (дд/мм/гггг)
02851-2020-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Дирекция Управление на собствеността и социални дейности - Министерство на вътрешните работи 129010157
ул. Княз Борис I № 124
София BG411 1000 България
Гергана Петрова +359 29822547
int.82@mvr.bg +359 29813010

Интернет адрес/и

http://www.mvr.bg/dussd

https://www.mvr.bg/aop/dynamicProvider52/f7bf926d-d55c-48b6-ac27-426ff5293091/preustroistvo-vedomstven-stol-administrat-pomeshtenie-mvr-maria-luiza


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.mvr.bg/aop/dynamicProvider52/f7bf926d-d55c-48b6-ac27-426ff5293091/preustroistvo-vedomstven-stol-administrat-pomeshtenie-mvr-maria-luiza
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Дирекция Управление на собствеността и социални дейности - Министерство на вътрешните работи 129010157
ул. Княз Борис I № 124
София BG411 1000 България
Наталия Рашкова +359 29822274
int.82@mvr.bg +359 29813010

Интернет адрес/и

http://www.mvr.bg/dussd

https://www.mvr.bg/aop/dynamicProvider52/f7bf926d-d55c-48b6-ac27-426ff5293091/preustroistvo-vedomstven-stol-administrat-pomeshtenie-mvr-maria-luiza

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Обществен ред и безопасност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Преустройство на клуб-ресторант в административни помещения за нуждите на ДБДС-МВР, бул. Кн. Мария Луиза, № 91“ - гр. София
45000000      
Строителство

Преустройство на клуб-ресторант в административни помещения за нуждите на ДБДС-МВР, бул. Кн. Мария Луиза, № 91“ - гр. София съгласно инвестиционен работен проект.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
650000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, бул. Кн. Мария Луиза, № 91

Преустройство на клуб-ресторант в административни помещения за нуждите на ДБДС-МВР, бул. Кн. Мария Луиза, № 91“- гр. София, съгласно инвестиционен работен проект за обекта по части, както следва: Архитектурна; Конструктивно становище; Електро; Електро-CCTV; Електро-ПОС; Електро-АПИС; Електро-АСПП и КД; Електро-СКС; Водоснабдяване и Канализация; Отопление, Вентилация и Климатизация; План за безопасност и здраве; План за управление на строителните отпадъци; Енергийна ефективност; Оценка на ЕЕ; Противопожарна безопасност.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
650000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
6

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Обществената поръчка се провежда при условията на чл.114 от ЗОП, тъй като финансирането й не е осигурено.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнение на строежи четвърта категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). Информация за съответствие с критерия за подбор се посочва в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), част IV „Критерии за подбор“, раздел А „Годност“, „Вписване в съответния професионален регистър“, част от офертата на участника, а доказателствата за съответствие с критерия за подбор (удостоверение за вписване в ЦПРС и валиден контролен талон към него, съгласно Закона за камарата на строителите се представят в случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП. Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП , когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. При участие на обединения, които не са юридически лица да се спазват изискванията на чл. 59, ал. 6 от ЗОП. Не се изисква представянето на заверено копие на документи, когато информацията е достъпна чрез публичен безплатен регистър.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да е има валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“ за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, съгласно чл. 171 от ЗУТ с минимална застрахователна сума на застраховката съгласно чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (100 000 лева) или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава члена на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, съгласно чл. 171а от ЗУТ. Информацията за съответствие с критерият за подбор се посочва в ЕЕДОП, част IV, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“, „Застрахователна полица за риск „професионална отговорност“, част от офертата на участника. Съответствието с този критерий се доказва с копие на валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“ за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, съгласно чл. 171 от ЗУТ, а доказателствата за съответствие с критерия за подбор се представят в случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП. Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. При участие на обединения, които не са юридически лица да се спазват изискванията на чл. 59, ал. 6 от ЗОП.

Участникът да има валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“ за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, съгласно чл. 171 от ЗУТ с минимална застрахователна сума на застраховката съгласно чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредба за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството (100 000 лева) или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава члена на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, съгласно чл. 171а от ЗУТ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът следва да е изпълнил строителство, включващо дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните пет години от датата на подаване на офертата. Под сходни с предмета и обема следва да се разбират дейности по изпълнение на строително-монтажни и ремонтни работи на сгради (основен ремонт или изграждане на нови сгради). Информация за съответствие с изискването участникът посочва в ЕЕДОП, част IV, раздел В „Технически и професионални способности“, „За поръчки за строителство: извършени строителни дейности от конкретен вид“. Съответствието с този критерий се доказва със списък на строителството, идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът следва да разполага с необходимия брой технически лица, включени или не в структурата на участника, включително лицата, които ще изпълняват строителството. Информация за съответствие с изискването участникът посочва в ЕЕДОП, част IV, раздел В „Технически и професионални способности“, „За поръчки за строителство: Технически лица или органи, които ще извършат строителството“. Съответствието с този критерий се доказва със списък на технически лица, включени или не в структурата на участника, включително лицата, които ще изпълняват строителството.
3. Участникът следва да прилага система за управление на качеството EN:ISO 9001:2015 или еквивалент, с обхват дейности по изпълнение на строително-монтажни и ремонтни работи на сгради. Информация за съответствие с изискването участникът посочва в ЕЕДОП, част IV, раздел Г, „Сертификати от независими органи, удостоверяващи стандарти за осигуряване на качеството“. Съответствието с този критерий се доказва с валиден сертификат, издадени на името на участника от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от ИА „БСА“ или друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговаря на изискванията за признаване съгласно чл.5а, ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.


1.Участникът да е изпълнил за последните пет години от датата на подаване на офертата, минимум едно строителство, включващо дейности с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката. Под сходни с предмета и обема следва да се разбират дейности по изпълнение на строително-монтажни и ремонтни работи на сгради (основен ремонт или изграждане на нови сгради).
2. Участникът да разполага с технически лица, включени или не в структурата на участника, включително лицата, които ще изпълняват строителството, както следва: минимум един технически ръководител, отговарящ на изискванията на чл. 163а от ЗУТ; минимум един специалист с професионална квалификация и професионален опит по част „Архитектурна”, „ВиК”, „Електро”, „ОВК”, както и с минимум 10 строителни работника, които ще изпълняват строителството.
3. Участникът да прилага система за управление на качеството ISO 9001:2015 или еквивалент, с обхват дейности по изпълнение на СМР и основен ремонт на сгради.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/03/2020 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

18/03/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

В Дирекция "Управление на собствеността и социални дейности" - МВР на адрес: гр. София, ул. "Княз Борис І " № 124.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. В случай, че присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощни (оригинал или копие, заверено "вярно с оригинала") от участника, даващо им възможност да го представляват.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Гаранцията за изпълнение на договор за обществена поръчка е 5% (пет на сто) от стойността му без ДДС.50% от гаранцията за изпълнение е предназначена за обезпечаване задълженията на изпълнителя по време на гаранционните срокове на СМР. Гаранцията се представя от изпълнителя преди сключване на договора под формата на парична сума,или банкова гаранция,или застраховка, която обезпечава изпълнението му чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията са уредени в проекта на договор.
2.Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник, за който е налице някое от основанията по чл.54,чл.55, ал.1,т.1,т.4 и т.5 и чл.107 от ЗОП,по чл.3,т.8 без да са налице изключенията по чл.4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС и чл.69 и пар.2,ал.1 от ДР от ЗПКОНПИ, както и участник който по какъвто и да е начин е включил някъде в офертата си извън плика „Предлагани ценови параметри” елементи,свързани с предлаганата цена и/или части от нея. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник,чието предложение за изпълнение на поръчката не изпълнява всички или някое от изискванията на възложителя съгласно техническата спецификация Възложителят ще отстранява от участие участник в случаите по чл.35а, ал.3, изр. трето от ППЗОП.Възложителя ще отстранява от участие в процедурата:-участник,допуснал аритметична грешка (неточност) в ценовото си предложение и/или в КСС,при несъответствие на общата стойност,посочена в ценовото предложение и КСС, както и при ценово предложение надвишаващо прог. ст-ст на поръчката;-участник,който не предложи единична цена и/или обща цена и/или обща стойност за всички видове и количества по част/и,както и ако не предложи обща стойност за изпълнение на част и/или стойността на 10 % непредвидени разходи и/или обща стойност за изпълнение на част с включени 10 % непредвидени разходи и/или обща стойност за изпълнение на всички части с включени 10 % непредвидени разходи; -участник, които предложи по-голям размер/-и на единичен/-чни показател/-и за ценообразуване на стр.продукция при възникване на непредвидени видове СМР от максималните посочени от възложителя.
3.При изготвяне на ценовото предложение,участниците следва да се съобразяват с размерът на ед. показатели за ценообразуване на стр. продукция при възникване на непредвидени видове СМР,като същите да не са по-големи от:-часова ставка-4.30 лв./ч.ч.;-допълнителни разходи върху труда-80%;-доставно-складовите и транспортни разходи-7% върху стойността на материалите;-печалба-не по-голяма от 7% върху стойността на изпълнените СМР.Ст-тта на предложените от участниците ед. показатели на ценообразуване остават непроменени до края на изпълнението на договора.
4.Участниците могат да получат необх. инф. за приложимите правила и изисквания относно задължения, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Р. България от НОИ,НАП,Агенция по заетостта, ИА "Главна инспекция по труда" към МТСП,МОСВ.
5.Участниците в процедурата представят документите в запечатана, непрозрачна и надписана опаковка съгласно изискванията на чл.47, ал.2 и ал.3 от ППЗОП (обн.ДВ.бр.28/2016г.).Съдържанието на документите по чл.39, ал.2 и ал.3, т.1 от ППЗОП, опис на предлаганите документи и отделен,запечатан,непрозрачен плик с надпис „Предлагани ценови параметри“,който съдържа ценовото предложение по чл.39,ал.3,т.2 от ППЗОП.
6.Когато участник в процедурата е обединение,което не е ЮЛ,се изисква копие от документа за създаване на обединението,както и следната информация: правата и задълженията на участниците в обединението;разпределението на отговорността между членовете на обединението;дейностите,които ще изпълнява всеки член на обединението във връзка с настоящата обществена поръчка.
7. Изпълнението на договора е отложено, съгласно чл. 114 от ЗОП и започва при осигурено финансиране, за което обстоятелство Възложителят уведомява писмено Изпълнителя чрез уведомление.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Сектор Правно-нормативно обслужване на Дирекция Управление на собствеността и социални дейности - МВР
ул. Княз Борис I № 124
София 1000 България
int.82@mvr.bg +359 29822567
http://www.mvr.bg/dussd +359 29813010

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/02/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва