Деловодна информация
178
1490 10/02/2020 (дд/мм/гггг)
не
178-2020-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Изпълнителен директор на Университетска многопрофилна болница за активно лечение Д-р Георги Странски ЕАД 114532352
бул. Георги Кочев №8а
Плевен BG314 5800 България
Тодор Царски +359 64886279
juristop@umbalpln.com +359 64804212

Интернет адрес/и

www.umbalpleven.com

http://umbalpleven.com/00178-2020-002-publitchno-sastezanie-po-reda-tchl-18-al-1-t-12-ot-zakona-za-obshtestvenite-poratchki-s-predmet/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
www.umbalpleven.com
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

чл.5, ал. 2, т. 16 от ЗОП

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Строително-монтажни и ремонтни работи на сграден фонд при „УМБАЛ Д-р Георги Странски” ЕАД – гр. Плевен, по обособени позиции
45000000      
Строителство

Строително-монтажни и ремонтни работи на сграден фонд при „УМБАЛ Д-р Георги Странски” ЕАД – гр. Плевен, по обособени позиции, както следва: Обособена позиция 1:Текущ ремонт на Клиника по физикална и рехабилитационна медицина към УМБАЛ „Д-р Георги Странски“ ЕАД-гр. Плевен.; Обособена позиция 2:Текущ ремонт на Клиниката по образна диагностика към УМБАЛ „Д-р Георги Странски“ ЕАД-гр. Плевен; Обособена позиция 3: Преустройство и ремонт на отделения по хематология и инфекциозни болести и доставка и монтаж на асансьор в Клиниката по хематология към УМБАЛ „Д-р Георги Странски“ ЕАД-гр. Плевен, съгл. колич. сметки за видове дейности, по обос. позиции.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
865000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Текущ ремонт на Клиника по физикална и рехабилитационна медицина към УМБАЛ „Д-р Георги Странски“ ЕАД-гр. Плевен 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

Клиника по физикална и рехабилитационна медицина към УМБАЛ „Д-р Георги Странски“ ЕАД-гр. Плевен, ул. «Георги Кочев» №8а

Текущият ремонт на клиниката по физикална и рехабилитационна медицина, съгласно количествени сметки, включва: демонтажни, монтажни и довършителни работи, както следва: демонтират се съществуващи настилки, врати, осветителни тела, ключове, контакти, санитарни уреди; монтиране на нови; шпакловане и боядисване на стени и тавани; подмяна на стари дървени врати; подмяна на метални преградни врати в коридора на отделението; изместване на инсталации с цел по-добра визия; ревизиране на съществуваща вентилация и ремонт; изграждане на нова вентилация в помещения, в които такава липсва; подмяна на отоплителни уреди и инсталация; частична подмяна на подови настилки; подмяна на осветителни тела с енергоспестяващи; ремонт на ВиК инсталации; изграждане на нова пожароизвестителна инсталация; премахване на декоративните елементи от ПДЧ в коридорите за покриване на инсталационни отвори и затваряне и измазване на тези отвори; подмяна на дървени прегради с нови от PVC в процедурни помещения; полагане на нова настилка от гранитогрес на лепило върху здрава основа. Всички настилки на помещенията следва да бъдат на едно ниво. Да не се допуска образуване на стъпала или прагове. Новият гранитогрес трябва да е с противохлъзгаща повърхност. Всички видими тръбопроводи се скриват с куфари от два слоя гипсокартон на конструкция. Във всички помещения, които нямат фаянс или гранитогрес по стените се прави цокъл с височина 8см от гранитогрес. Всички видими кабели, където позволява, се вкопават в мазилката, след което се измазва, шпаклова и боядисва. За съществуващите климатици, както и за бъдещите които ще се монтират се предвиждат електрозахранване и контакти за вътрешните тела.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
255000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Текущ ремонт на Клиниката по образна диагностика към УМБАЛ „Д-р Георги Странски“ ЕАД-гр. Плевен 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

Клиниката по образна диагностика към УМБАЛ „Д-р Георги Странски“ ЕАД-гр. Плевен, ул. «Георги Кочев» №8а.

Текущият ремонт на клиниката по образна диагностика, съгласно количествени сметки, включва: демонтажни, монтажни и довършителни работи, както следва: демонтират се съществуващи врати, щори, осветителни тела, ключове, контакти, санитарни уреди; монтиране на нови; подмяна на стари дървени врати; подмяна на оловни врати; подмяна на метални преградни врати между отделенията и в коридора на отделението; шпакловане и боядисване; ревизиране на оловни стени; ревизиране на съществуваща вентилация и ремонт; изграждане на нова вентилация в помещения, в които такава липсва; подмяна на отоплителни уреди и инсталация; частична подмяна на подови настилки; подмяна на осветителни тела с енергоспестяващи; ремонт на ВиК инсталации и подмяна на старите мивки с нови; възстановяване на премахната санитария в бани; премахване на декоративните елементи от ПДЧ в коридорите за покриване на инсталационни отвори и затваряне с газобетон.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
465000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Преустройство и ремонт на отделения по хематология и инфекциозни болести и доставка и монтаж на асансьор в Клиниката по хематология към УМБАЛ „Д-р Георги Странски“ ЕАД-гр. Плевен. 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
42416100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

Клиниката по хематология към УМБАЛ „Д-р Георги Странски“ ЕАД-гр. Плевен, ул. «Георги Кочев» №8а.

Преустройството и ремонта на отделения по хематология и инфекциозни болести към Клиниката по хематология, съгласно количествени сметки, включва: демонтажни, монтажни и довършителни работи, както следва: демонтират се съществуващи дограма, настилки, осветителни тела, ключове, контакти, санитарни уреди; монтиране на нови; шпакловане и боядисване на стени и тавани; ще се подсигури достъпна среда за населението чрез монтиране на нов клас III-болничен асансьор/хидравличен/, разположен на източната фасада на сградата, външно от нея. Предвижда се разширение на клиниката по хематология за сметка на помещения: архив, болнични стаи 1?4, манипулационна и два броя санитарни възли с преддверие на клиника по инфекциозни болести, разположени на втори етаж. Ще се обособи една нова болнична стая в широката част на коридора до санитарния възел за пациенти. Върху асансьорната шахта ще се изгради нова дървена покривна конструкция, която ще се свърже със съществуващата на сградата.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
145000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участника трябва да e регистриран в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи с обхват, отговарящ на категорията на обекта: за 1-ва, за 2-ра и за 3-та обособена позиции: минимум втора категория. При участие на чуждестранни лица ще се приеме и еквивалентен документ, издаден от признат орган в страната, в която участникът е установен.
2. Участника трябва да е вписан, на осн. чл. 36 от Закона за техническите изисквания към продуктите, в регистъра на Държавната агенция за метрологичен и технически надзор на лицата извършващи дейности по поддържане, ремонтиране и преустройване на съоръженията с повишена опасност. При участие на чуждестранни лица ще се приеме и еквивалентен документ, издаден от признат орган в страната, в която участникът е установен. (приложимо за обособена позиция 3).
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участника следва да разполага със Застрахователна полица за професионална отговорност, съгл. чл. 171 от ЗУТ - това обстоятелство се декларира в част IV: Критерии за подбор, б. Б ИКОНОМИЧЕСКО И ФИНАНСОВО СЪСТОЯНИЕ в ЕЕДОП. Документът, с които се доказва изискването със Заверено копие от участника на валидна застрахователна полица за професионална отговорност, съгласно чл. 171 от ЗУТ. /изискването се отнася за всяка обособена позиция, за която участва/.
Доказателствата за изпълнение на горните изисквания се представят при условията на на чл. 67, ал. 5 и чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП.


Участника следва да разполага със Застрахователна полица за професионална отговорност, съгл. чл. 171 от ЗУТ - отнася се за всяка обособена позиция, за която участникът участва.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. 1.1 Участника в процедурата трябва да прилага валидна система за управление на качеството EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват, покриващ предмета на съответната обособена позиция.; 1.2. Участника в процедурата трябва да прилага валидна система за управление на околната среда EN ISO 14001:2015 или еквивалентен, с обхват покриващ към предмета на съответната обособена позиция-изискването се отнася за всяка обособена позиция по отделно./ - това се декларира в част IV: Критерии за подбор, б. Г: СТАНДАРТИ ЗА ОСИГУРЯВАНЕ НА КАЧЕСТВОТО И СТАНДАРТИ ЗА ЕКОЛОГИЧНО УПРАВЛЕНИЕ в ЕЕДОП. Документа, с които се доказва това изискване е Заверени копия на валидни сертификати
2. Участникът да разполага с квалифициран персонал – квалифицирани специалисти , които ще вземат участие в изпълнението на поръчката, минимум както следва: За обособена позиция 1,2 и 3 – по отделно, да има по един, за всяка обособена позиция: Технически ръководител – минимум висше образование като „строителен инженер“ или минимум средно специално образование, като „строителен техник“ или еквивалентно, с минимум 3 г. професионален опит като технически ръководител. ; За позиция 1, 2 и 3 - Координатор по качеството – 1 лице, с минимум 3 години опит на длъжност, свързана с контрол по качеството при изпълнение на СМР или еквивалентно/може да бъде един и същ за всички обособени позиции, в случай че участникът е подал оферта за повече от една обособени позиции/; За позиция 3 - минимум - 1(един) специалист, с минимум 3 години професионален опит в областта на монтиране, поддържане и ремонтиране на асансьори, с необходимата образователна и професионална квалификация, както следва: с придобита втора степен на правоспособност - професионални знания и умения за трета степен на правоспособност: монтьор по монтиране, поддържане и ремонтиране на асансьори или еквивалентно- това се декларира в част IV: Критерии за подбор, б. В:Технически и професионални способности в ЕЕДОП. Документа, с които се доказва това изискване: Списък на персонала отговорен за изпълнението на поръчката, съобразен с минималните изисквания и както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата - за всяка обособена позиция, за която участва.
Доказателствата за изпълнение на горните изисквания се представят при условията на на чл. 67, ал. 5 и чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП.


1. 1. Участникът да разполага с валидни EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват, покриващ предмета на съответната обособена позиция и EN ISO 14001:2015 или еквивалентен, с обхват покриващ към предмета на съответната обособена позиция .; 2. Участникът да разполага минимум за обособена позиция 1, 2 и 3 – по отделно, да има по един, за всяка обособена позиция: Технически ръководител – строителен инженер или строителен техник с минимум 3 г. професионален опит като технически ръководител.; За позиция 1, 2 и 3 - Координатор по качеството – 1 лице/може да бъде един и същ за всички обособени позиции, в случай че участникът е подал оферта за повече от една обособени позиции/; За позиция 3 - 1(един) специалист с придобита втора степен на правоспособност - професионални знания и умения за трета степен на правоспособност: монтьор по монтиране, поддържане и ремонтиране на асансьори.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора за обособена позиция 1, 2 и 3 е 5% от стойността му. Гаранция за изпълнение се представя в една от формите, посочени в чл. 111, ал. 5 от ЗОП. В случай, че е избрана парична сума на гаранцията, то тя се внася по банков път по сметка IBAN:BG15 BUIN 7015 1035 2501 14; BIC: BUIN BGSF: при банка: Алианц Банк България АД - клон Плевен. Ако е избрана банковата гаранция за изпълнение или застраховката, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя - съгласно посоченото в документацията и проекто-договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

09/03/2020 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

25/09/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

10/03/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

зала № 6 на „УМБАЛ Д-р Георги Странски” ЕАД – Плевен, гр. Плевен, бул. „Георги Кочев” № 8А.

участници в процедурата или техни упълномощени представители , както и представители на средства за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В публичното състезание може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие в публичното състезание участник, съгласно чл. 54, ал. 1 от ЗОП и чл. 55, ал.1, т. 1 от ЗОП, както и когато участникът е свързано лице по смисъла на § 1, т. 45 от ДЗ на ЗОП с друг участник в обществената поръчка, както и на основание чл. 107 от ЗОП, чл. 3, т.8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС, чл. 69 ЗПКОНПИ и когато участник не е удължил срока на валидност на подадената от него оферта в съответсвите с искането на Възложителя, на осн. чл. 35а, ал. 3 от ППЗОП.
Условия и начин на плащане-съгласно посоченото в проекто-договора.
ВАЖНО!!! Максимални допустимите стойности на обществената поръчка по обособените позиции, са следните:
1. за обособена позиция 1: 255 000.00 лева (двеста петдесет и пет хиляди лева) без ДДС.
2. за обособена позиция 2: 465 000.00лв. (четиристотин шестдесет и пет хиляди лева) без ДДС.
3. за обособена позиция 3: 145 000.00лв. (сто четиридесет и пет хиляди лева) без ДДС.
**Забележка относно обособена позиция 3: в случай, че се наложи извършване на непредвидени работи, по време на изпълнение предмета на договора, то тяхната обща стойност и размер е до 5% от посочената крайна сума в договора, със ДДС.
Информация за отваряне на ценовите предложения ще се публикува на сайта на „УМБАЛ Д-р Георги Странски” ЕАД – гр. Плевен”, Профил на купувача.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-ен срок от настъпване на обстоятелствапо чл. 197, ал. 1, т.4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/02/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва