Деловодна информация
00728
ОП-055-00-31 06/02/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
06/02/2020 (дд/мм/гггг)
00728-2020-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Народно събрание на Република България 000695018
пл. Народно събрание № 2
София BG411 1169 България
Екатерина Георгиева, Николай Бациев +359 29392459 / +359 29393060
dus@parliament.bg +359 29813131

Интернет адрес/и

www.parliament.bg

http://www.parliament.bg/bg/publicprocurement/ID/520


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.parliament.bg/bg/publicprocurement/ID/520
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Народно събрание на Република България 000695018
пл. Княз Александър I № 1
София BG411 1169 България
Радостина Кирилова +359 29393059
r.kirilova@parliament.bg +359 29813131

Интернет адрес/и

www.parliament.bg

http://www.parliament.bg/bg/publicprocurement/ID/520

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Законодателна дейност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Инженеринг–проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР на обект: Основен ремонт на колективно средство за защита, в сутерена на сградата на НС, София, пл. Княз Александър I №1
45000000      IA01
Строителство

Предметът на обществената поръчка е „Инженеринг – проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на строително-монтажни работи (СМР) на обект: „Основен ремонт на колективно средство за защита - обект „Запад“, в сутерена на сградата на Народното събрание, София, пл. „Княз Александър І” № 1”.
Строежът е първа категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 1, б. „в“ от ЗУТ.
Обществената поръчка включва:
•изработване на инвестиционен проект във фаза „Работен проект“ с обхват и съдържание съгласно Закон за устройство на територията (ЗУТ) и Наредба № 4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти;
•изпълнение на СМР, съгласно надлежно съгласуван и одобрен инвестиционен проект;
•упражняване на авторски надзор по време на строителството.
Изискванията към изпълнението на дейностите в обхвата на поръчката са подробно описани в техническите спецификации.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
462000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      IA01
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Скривалището за което се отнася проектирането и строителството се намира в сутерена на сградата на Народното събрание с административен адрес, София, пл. „Княз Александър I“ № 1.

Изпълнението на предмета на поръчката ще се извършва на два етапа съгласно изискванията на възложителя, при спазване на действащото законодателство, съобразно установените технически норми и стандарти в страната, хармонизирани с европейските стандарти и правилата по безопасност на труда, достъпна среда в т. ч. за хора с увреждания, хигиена, пожарна безопасност и др.
Първият етап на обществената поръчка е проектиране и включва изготвяне на инвестиционен проект във фаза „Работен проект“ за „Основен ремонт на колективно средство за защита - обект „Запад“, в сутерена на сградата на Народното събрание, София, пл. „Княз Александър І” № 1”, съгласно действащата в страната нормативна уредба, с обем и съдържание съгласно Наредба № 4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и изискванията на възложителя.
Вторият етап на обществената поръчка е изпълнението на строителството на строеж: „Основен ремонт на колективно средство за защита - обект „Запад“, в сутерена на сградата на Народното събрание, София, пл. „Княз Александър І” № 1”, съгласно действащото в Република България законодателство и в съответствие с одобрения и съгласуван инвестиционен проект и упражняване на авторски надзор по време на строителството.
Към Техническото предложение всеки участник представя задължително Стратегия за изпълнение на строителството и Стратегия за управление на рискови аспекти по време на изпълнение на строителството.
Стратегиите трябва да са разработени в съответствие с изискванията на възложителя,заданието за проектиране и приложенията към него, да отговарят на съществуващите технически изисквания и стандарти, да са съобразени с предмета на поръчката и да включват необходимата информация, която да позволява оценяване съгласно методиката за оценка.
Авторският надзор ще се упражнява по време на изпълнение на втория етап - строителството.
Конкретните дейности са подробно индивидуализирани в техническите спецификации и заданието за проектиране.
Строежът е първа категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 1, б. „в“ от ЗУТ.
Извършването на оглед на обекта и съществуващите инсталации е по преценка на участника.
Огледи могат да се извършват всеки работен ден, до изтичане на срока за получаване на оферти за участие в процедурата, в интервала от 9,00 до 16,30 часа, като датата и часът на огледа се съгласуват предварително с възложителя на тел. 02/939 24 59.
Общата стойност на поръчката, оферирана от всеки участник, не може да надвишава 462 000 (четиристотин шестдесет и две хиляди) лева без ДДС.
Цената, предложена от участника, за изпълнение на услугата по изготвяне на инвестиционен проект не може да надвишава 30 000 (тридесет хиляди) лева без ДДС.
Цената, предложена от участника, за изпълнение на услугата по упражняване на авторски надзор по време на строителството не може да надвишава 15 000 (петнадесет хиляди) лева без ДДС.
Цената, предложена от участника, за изпълнение на строителството не може да надвишава 417 000 (четиристотин и седемнадесет хиляди) лева без ДДС.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение    40 %
Цена
60 %
II.2.6) Прогнозна стойност
462000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
270

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Показателят "Техническо предложение" съдържа 2 подпоказателя:1)Стратегия за изпълнение на строителството-20 т. и 2)Стратегия за управление на рискови аспекти по време на изпълнение на строителството-20 т.
Показателят "Цена" съдържа следните 3 подпоказателя:1)Цена за изготвяне на инвестиционния проект-7 т., Цена за упражняване на авторски надзор-3 т. и Цена за изпълнение на СМР-50 т.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнение на строителство първа категория съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Вписването в съответен регистър на държава-членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издадено.
На етап подаване на офертата участникът декларира съответствието си с поставения критерий за подбор в ЕЕДОП, част IV, буква А, където посочва данни за притежаваното от него Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнение на строителство първа категория или аналогичен документ за чуждестранните лица съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени (издател, номер и дата на документа, категория/и строителство, наличие на контролен талон, дата на валидност и др.).
В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 ЗОП за доказване на съответствие с поставения критерий за подбор участникът представя документи по чл. 60, ал. 1 от ЗОП – доказателства за наличие на Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнение на строителство от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката, освен ако няма електронен достъп до базите данни. При участие на чуждестранни лица, в случаите по чл. 67, ал. 5 ЗОП, за доказване на съответствие с поставения критерий за подбор същите следва да представят валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава-членка на ЕС, или на друга държава – страна по Споразумението за ЕИП, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
Забележка:
В случай, че определеният изпълнител е чуждестранно лице, по силата на чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП следва в срок не по-дълъг от 1 (един) месец, считано от датата на влизане с сила на решението за избор на изпълнител, да се впише в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнение на строителство първа категория, даващо му право да извършва строителни дейности от съответния вид на територията на Република България, или да представи удостоверение по чл. 25а от Закона за камарата на строителите.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът трябва да има реализиран минимален оборот от строителство в размер 400 000 (четиристотин хиляди) лева, изчислен на база годишните обороти, за последните 3 (три) приключили финансови години в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността си.
За участник - чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата.
2. Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в проектирането и строителството по чл. 171 от ЗУТ, за дейностите по предмета на поръчката – проектиране и строителство, покриваща минималната застрахователна сума за строеж – първа категория, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.


1. Участникът трябва да има реализиран минимален оборот от строителство в размер 400 000 (четиристотин хиляди) лева, изчислен на база годишните обороти, за последните 3 (три) приключили финансови години в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността си.
На етап подаване на офертата участникът декларира съответствието си с поставения критерий за подбор в ЕЕДОП, част IV, раздел Б, т. 2a), където посочва данни за реализирания от него оборот от строителство за последните 3 (три) приключили финансови години в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността си. В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 ЗОП за доказване на съответствие с поставения критерий за подбор участникът представя документи по чл. 62, ал. 1, т. 4 от ЗОП – справка за оборота от строителство, за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.
2. Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в проектирането и строителството по чл. 171 от ЗУТ, за дейностите по предмета на поръчката – проектиране и строителство, покриваща минималната застрахователна сума за строеж – първа категория, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
На етап подаване на офертата участникът декларира съответствието си с поставения критерий за подбор в ЕЕДОП, част IV, буква Б, т. 5, където посочва данни за притежаваната от него застраховка „Професионална отговорност“ (издател, вид, номер и дата на документа, професионалната дейност, предмет на застраховката, застрахователна сума и др.). В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 ЗОП за доказване на съответствие с поставения критерий за подбор участникът представя документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.
Забележка: Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
В случай че участникът използва подизпълнители, следва да представи доказателство за поетите от подизпълнителите задължения. Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
Участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние, техническите и професионалните способности. По отношение на критериите, свързани с професионална компетентност и опит за изпълнение на поръчката, участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица, само ако тези лица ще участват в изпълнението на частта от поръчката, за която е необходим този капацитет и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. През последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил дейности с предмет идентичен или сходен с този на поръчката.
Под „дейности с предмет идентичен или сходен с този на поръчката“ да се разбира строителство - изграждане и/или основен ремонт и/или реконструкция на сгради за обществено обслужване, в които са изпълнявани изолации, ВиК, Ел. и ОВиК инсталации.
Забележка 1: Строителството се счита за изпълнено, когато за обекта има съставен и подписан Констативен протокол за установяване годността за приемане на строежа (Акт Обр. 15)/Протокол за установяване на годността за ползване на строежа (Акт обр. 16), или за обекта е издадено удостоверение за въвеждане в експлоатация/разрешението за ползване.
Забележка 2: Минималните изисквания могат да бъдат доказани с изпълнението на едно или няколко възлагания.
2. Участникът трябва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката – екипи за проектирането и за изпълнение на СМР.
3. Участникът трябва да е сертифициран в областта на строителството по следните стандарти: EN ISO 9001:2015 Система за управление на качеството (или еквивалентен); и EN ISO 14001:2015 Стандарт за опазване на околната среда (или еквивалентен).


1. През последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил дейности с предмет идентичен или сходен с този на поръчката.
На етап подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, чрез попълване на Част IV, раздел В, т. 1а) от еЕЕДОП, където посочва данни за: стойността; датата, на която е приключило изпълнението (номер и дата на Констативен протокол за установяване годността за приемане на строежа (Акт Обр. 15)/Протокол за установяване на годността за ползване на строежа (Акт обр. 16), или на удостоверение за въвеждане в експлоатация/разрешението за ползване); мястото на изпълнение; вида на изпълнените дейности (ново строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт), обема (общата площ) на строителството, обект на строителна интервенция и получател.
В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 ЗОП за доказване на съответствие с поставения критерий за подбор участникът представя документи по чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП – списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертите с приложени към него копия на удостоверения за добро изпълнение на посоченото строителство, които да съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът трябва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката – екипи за проектирането и за изпълнение на СМР, в които са включени следните специалисти:
А. Екип за проектирането:А.1). Проектант по част „Архитектурна“;А.2). Проектант по част „Конструктивна“;А.3). Проектант по част „Водоснабдяване и канализация“;А.4). Проектант по част „Електрическа“;А.5). Проектант по част „Топлоснабдяване, отопление, вентилация и климатизация“;А.6). Проектант по част „Пожарна безопасност“;А.7). Проектант по част „План по безопасност и здраве“;А.8). Проектант по част „План за управление на строителните отпадъци“;А.9). Проектант по част „Обща обяснителна записка“;А.10). Проектант по част „Сметна документация“.
Б.Екип за изпълнение на СМР:Б.1). Технически ръководител;Б.2). Експерт „Архитектура“;Б.3). Експерт „Отопление, вентилация, климатизация, хладилна техника, топло – и газоснабдяване“;Б.4). Длъжностно лице по безопасност и здраве.
*Под „строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката“ да се разбира строителство - изграждане и/или основен ремонт и/или реконструкция на сгради за обществено обслужване, в които са изпълнявани изолации, ВиК, Ел. и ОВиК инсталации.
Забележка: Участникът трябва да предложи различни лица за всяка една длъжност от Екипа за изпълнение на СМР.
Изискванията към всяко лице, включено в екипите за проектиране и изпълнение на СМР, са посочени изчерпателно в раздел II.Б, т.3.2. на документацията за участие в процедурата.
На етап подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, чрез попълване на Част IV, раздел В, т. 6), където посочва специалистите, които ще изпълняват поръчката. В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 ЗОП за доказване на съответствие с поставения критерий за подбор участникът представя документи по чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП – списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата.
3.3. Участникът трябва да е сертифициран в областта на строителството по следните стандарти: EN ISO 9001:2015 Система за управление на качеството (или еквивалентен); и EN ISO 14001:2015 Стандарт за опазване на околната среда (или еквивалентен). На етап подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, чрез попълване на Част IV, раздел Г, където посочва данни (Продължава в Раздел VI.3)
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. В откритата процедура може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и на изискванията на възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал.1, чл. 55, ал.1, т. 1 ЗОП, условията по чл. 107 от ЗОП, обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, и свързаните с тях лица.
2. Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер 5 % (пет процента) от общата му стойност. Определеният изпълнител сам избира формата на гаранцията за изпълнение - парична сума, банкова гаранция или застраховка,.... (Продължава в раздел VІ.3)
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

12/03/2020 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

13/03/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

София, пл. „Княз Александър І” № 1, сградата на Народното събрание, етаж първи, зала № 132

На отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от Раздел III.1.3)
"...за валидни сертификати по стандарт EN ISO 9001:2015 Система за управление на качеството или еквивалентен; и по стандарт EN ISO 14001:2015 Стандарт за опазване на околната среда или еквивалентен, в областта на строителството. В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 ЗОП за доказване на съответствие с поставения критерий за подбор участникът представя документи по чл. 64, ал. 1, т. 10 от ЗОП – заверено копие от валиден сертификат за прилаганата система за управление на качеството EN ISO 9001: 2015 в областта на строителството, или еквивалентно/и, и заверено копие от валиден сертификат за опазване на околната среда EN ISO 14001:2015 в областта на строителството, или еквивалентно/и.
Продължение от Раздел III.2.2)
"...обезпечаваща изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
В случай, че гаранцията за изпълнение се представи като банкова гаранция или застраховка, то срокът им на валидност е равен на сбора от сроковете за изпълнение на дейностите в обхвата на поръчката и най–дългия гаранционен срок на СМР, посочен в офертата на определения за изпълнител участник.
3. В случаите по т. 7.2.1, т. 7.2.4 и т. 7.3.3 на раздел I.Б от документацията, Възложителят извършва авансово плащане по договора срещу представена от определения изпълнител гаранция, обезпечаваща авансово предоставените средства с ДДС, издадена в полза на Възложителя в една от формите по чл. 111, ал. 5 ЗОП. Документът за гаранцията за авансово плащане по т. 7.2.1 на раздел I.Б от документацията се представя от определения изпълнител в срок до 10 работни дни след издаване на Разрешението за строеж, а документите за гаранцията за авансово плащане по т. 7.2.4 и т. 7.3.3 на раздел I.Б от документацията се представят от определения изпълнител в срок до 11.12.2020 г.
4. Плащането на общата стойност за изпълнение на обществената поръчка ще се извършва, в български левове, по банков път, срещу представена фактура, както следва:4.1. За проектирането–100 % от общата стойност на услугата по изготвяне на инвестиционен проект в срок до 15 работни дни след одобряване на проекта от компетентните органи и издаване на Разрешение за строеж. 4.2. За изпълнение на СМР:4.2.1. Аванс, по желание на изпълнителя, в размер на до 30 % от общата стойност на СМР в срок до 15 работни дни след издаване на Разрешение за строеж срещу 100 % гаранция.4.2.2. Междинни плащания до 90 % от общата стойност на строително-монтажните работи на база месечни актове за завършени СМР в срок до 15 работни дни след датата на подписването им от страните. От стойността на всеки месечен акт се приспада сума, пропорционална на платения аванс (ако има такъв) на съответния акт за завършени СМР.4.2.3. Остатъкът до 100 % от общата стойност на СМР в срок до 15 работни дни от съставяне на заключителен протокол за изпълнение на договора.4.2.4. В случай че до 04.12.2020 г. страните не са подписали заключителен протокол за изпълнение на договора, остатъкът до 100 % от общата стойност на СМР се заплаща авансово в срок до 18.12.2020 г. срещу 100 % гаранция.4.3. За упражняване на авторския надзор по време на строителството:4.3.1. 90 % от общата стойност на услугата по упражняване на авторски надзор, разделена на равни месечни вноски, съобразно срока за изпълнение на строителството, удължен с 30 календарни дни, всяка от които в срок до 15 работни дни след представяне на месечен отчет за извършената дейност от страна на изпълнителя.4.3.2. Остатъкът до 100% от общата стойност на услугата по упражняване на авторски надзор в срок до 15 работни дни от съставяне на заключителен протокол за изпълнение на договора.4.3.3. В случай че до 04.12.2020 г. страните не са подписали заключителен протокол за изпълнение на договора, остатъкът до 100 % от общата стойност на услугата по упражняване на авторски надзор се заплаща авансово в срок до 18.12.2020 г. срещу 100 % гаранция. При плащанията се начислява ДДС, съгласно действащото законодателство.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

10-дневен от обстоятелството по чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 06/02/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва