Деловодна информация
00166
37 -роп 04/02/2020 (дд/мм/гггг)
не
00166-2020-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Доспат 000614906
ул. Кап Петко Войвода №3
Доспат BG424 4831 България
Николай Велинов +359 30452310
obshtinadospat@abv.bg +359 30452312

Интернет адрес/и

http://dospat.bg

http://dospat.bg/2020_rehab_ul_mr_Dt_B_Kk_L_Z_Cr_Ch_Br_8poz.aspx


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://dospat.bg/2020_rehab_ul_mr_Dt_B_Kk_L_Z_Cr_Ch_Br_8poz.aspx
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Рехабилитация на уличната мрежа на гр. Доспат, с.Барутин, с.Късак, с.Любча, с.Змейца, с.Црънча, с.Чавдар и с. Бръщен общ. Доспат, обл.Смолян” обособени в осем позиции.
45233252      
Строителство

В предмета на поръчката са включени строително-ремонтни дейности, чиято цел е подобряване на пътните настилки на улици в 8 /осем/ населени места на общината.Всяко населено място е самостоятелна обособена позиция.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
4267352.05      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Рехабилитация на уличната мрежа на гр. Доспат 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

град Доспат

Рехабилитация на улична мрежа в гр.Доспат с обща дължина 3427 м.
1.“ Рехабилитация на улица "Прогрес “ - 891 м.
2.“ Рехабилитация на улица " Бетонов възел- Хаджиеви до Бивш ДАП “ - 737м.
3.“ Рехабилитация на улица "Панорама “ - 103 м.
4.“ Рехабилитация на улица от "Рибарска среща „ до база на „ДЗИ „ - 289 м.
5.“ Рехабилитация на улица „ Ал. Стамболийски” - 54 м.
6.“ Рехабилитация на улица „ Катя Ванчева „ - 42 м.
7.“ Рехабилитация на улица " Капитан Петко Войвода „ към блок Д-1 „ – 57 м.
8.” Рехабилитация на улица „ Кирил и Методий „ - 25м.
9.” Рехабилитация на улица „ Люляк „ - 26 м.
10.” Рехабилитация на улица „ Капитан Петко Войвода „ – 152 м.
11.” Рехабилитация на улица „Тракия „ / Уширение площад / 734 кв.м.
12.” Рехабилитация на улица „ 8 –ма „ от ул. „ Кирил и Методий „ до Спортна зала „ - 113 м
13.” Рехабилитация на улица „ База на ДЗИ „ до имот№23025.501.497 / изграждане / - 204м.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на поръчката    40
Гаранционен срок предложен от участника    20
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
1067457.30      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

да


Ще се подновя изпълнението на СМР до размера на осигуреното финансиране .
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Гаранцията за изпълнение е в размер на 5 (пет ) % от стойността на осигуреното финансиране без ДДС. Гаранцията се представя преди подписване на допълнително споразумение с посочване на стойността и улиците .

II.2) Описание 1

Рехабилитация на уличната мрежа на с. Барутин 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

село Барутин

Предвиждат да се изпълнят проекти за рехабилитация на улична мрежа в с.Барутин с дължина 2856 м.
1.“ Рехабилитация на улица "Кайряка “ от О.Т.169 до О.Т.174 и О.Т.183 до О.Т.189 - 312 м.
2.“ Рехабилитация на улица продължение на ул. "Коритото „ до „Рудничарско селище „ - 309м
3.“ Рехабилитация на улица " Орбита “ от О.Т.89 до О.Т.91 - 74м.
4.“ Рехабилитация на улица от О.Т.79-98 до О.Т. 96 - 49м.
5.“ Рехабилитация на улица от О.Т.107 до О.Т. 114,кв.36 - 100 м.
6.“ Рехабилитация на улица от О.Т.200 до О.Т.202 - 51м.
7.“ Рехабилитация на улица " Странката „ от О.Т. 251 до О.Т. 238 - 73 м.
8.” Рехабилитация на улица „ Чавдарска „ до Л.Давидов - 57м.
9.” Рехабилитация на улица „ Изток „ от О.Т.225-237-238 до О.Т.244 - 325м. 10.” Рехабилитация на улица „ Еверест „ от О.Т.290 до О.Т.191 - 77м.
11.” Рехабилитация на улица от О.Т.15-298 до ул.”Нитекс „ - 197 м.
12.” Рехабилитация на улица „ Бистрица „ от ул. „Чавдарска „ до УПИ ХІV-6, кв.6 – 156м.
13.” Рехабилитация на улици в промишлена зона / Руднично селище / - 1076 м.
Критериите по-долу
 
ДА срок за изпълнение    40
Гаранционен срок предложен от участника    20
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
1074285.35      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

да


Ще се подновя изпълнението на СМР до размера на осигуреното финансиране .
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 (пет ) % от стойността на осигуреното финансиране без ДДС. Гаранцията се представя преди подписване на допълнително споразумение .

II.2) Описание 1

Рехабилитация на улична мрежа в с.Късак 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

село Късак

Рехабилитация на улична мрежа в с.Късак с дължина 954 м.
1.“ Рехабилитация на улица "Балкан “ от О.Т.117 - 120 до О.Т.122 - 214 м.
2.“ Рехабилитация на улица "Борика „ от О.Т. 67-65-73 до О.Т.79 - 207 м.
3.“ Рехабилитация на улица " Зора “ от О.Т.15-70-166-162-160 до О.Т.158 - 357 м.
4.“ Рехабилитация на улица „ Ливаде „ от О.Т.24 до О.Т. 22 - 59 м.
5.“ Рехабилитация на улица от О.Т.25 до УПИ - ХІІ,кв.11 - 117 м.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение    40
Гаранционен срок предложен от участника    20
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
300496.20      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

да


Ще се подновя изпълнението на СМР до размера на осигуреното финансиране .
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

При осигурено финансиране ще се изпълняват улици посочени от възложителя до размера на осигуреното финансиране. Гаранцията за изпълнение е в размер на 5 (пет ) % от стойността на осигуреното финансиране без ДДС. Гаранцията се представя преди подписване на допълнително споразумение с посочване на стойността и улиците .

II.2) Описание 1

Рехабилитация на улична мрежа в с.Любча 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

село Любча

Рехабилитация на улична мрежа в с.Любча с дължина 785 м.
1.“ Рехабилитация на улица „ Кокиче „ О.Т. 199-200-205 до О.Т. 132 - 185 м.
2.“ Рехабилитация на част от улица от О.Т.242-34 до О.Т. 40 “ - 108 м.
3.“ Рехабилитация на ул." Родопи" от ОТ16-1-19-20-258 до главен път Любча-Доспат“ – 325м
4.“ Рехабилитация на част от улица " Христо Ботев" - 57 м.
5.“ Рехабилитация на част от улица " Юг" - 110 м.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение    40
Гаранционен срок предложен от участника    20
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
220763.90      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

да


Ще се подновя изпълнението на СМР до размера на осигуреното финансиране .
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

При осигурено финансиране ще се изпълняват улици посочени от възложителя до размера на осигуреното финансиране. Гаранцията за изпълнение е в размер на 5 (пет ) % от стойността на осигуреното финансиране без ДДС. Гаранцията се представя преди подписване на допълнително споразумение с посочване на стойността и улиците .

II.2) Описание 1

Рехабилитация на улична мрежа в с.Змейца 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

село Змейца

Рехабилитация на улична мрежа в с.Змейца с дължина 1730 м.
1.“ Рехабилитация на улица " Панорама “ от О.Т.124 до О.Т.129 - 130 м.
2.“ Рехабилитация на улица „ Снежанка „ от О.Т.82-98 до О.Т.144 - 304 м.
3.“ Рехабилитация на улица " Орбита “ от О.Т.269-300-299-289 до О.Т.277 - 600м.
4.“ Рехабилитация на улица „Стадиона „ до ул.”Бял Дунав „ от О.Т.358 до О.Т. 364 - 150 м.
5.“ Рехабилитация на отклонка на улица „Болгар „ от О.Т.313 до О.Т. 315 - 46м.
6.“ Рехабилитация на отклонка на улица „ Панорама „ от О.Т.100 до О.Т;
7.” Благоустрояване на ул.” Панорама „ от о.т.81 до о.т.111 -388
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение    40
Гаранционен срок предложен от участника    20
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
444236.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

да


Ще се подновя изпълнението на СМР до размера на осигуреното финансиране
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

При осигурено финансиране ще се изпълняват улици посочени от възложителя до размера на осигуреното финансиране. Гаранцията за изпълнение е в размер на 5 (пет ) % от стойността на осигуреното финансиране без ДДС. Гаранцията се представя преди подписване на допълнително споразумение с посочване на стойността и улиците .

II.2) Описание 1

Рехабилитация на улична мрежа в с.Црънча 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

село Црънча

Рехабилитация на улична мрежа в с.Црънча с дължина 1 269,27 м.
1.“ Рехабилитация на улица " Панорама" от О.Т. 124 до О.Т.129 - 128 м.
2.” Рехабилитация на улица „ Иван Вазов „ - 45 м.
3.” Рехабилитация на улица „ Тракия „ от О.Т. 105 до О.Т. 107 – 56 м.
4.” Рехабилитация на улица „ Просвета „ от О.Т. 183 до О.Т. 181 - 73 м.
5.“ Рехабилитация на улица от О.Т.102 до О.Т. 104, кв.1 и кв.10 „ - 64 м.
6.”Благоустрояване на улица „ Свобода” от разклона за с.Ваклиново о.т.89-102-180 до о.т.177 - 386 м.
7.Благоустрояване на улица „ Белите брези „ от о.т.15 до о.т.1-97,27 м.
8.Благоустрояване на ул.” Христо Ботев „ от о.т.118 до о.т.115 -121 м
9.Благоустрояване на ул. „ Родина „ от о.т.139 до о.т.156 -299 м.
Критериите по-долу
 
ДА срок за изпълнение    40
Гаранционен срок предложен от участника    20
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
464059.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

да


Ще се подновя изпълнението на СМР до размера на осигуреното финансиране
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

При осигурено финансиране ще се изпълняват улици посочени от възложителя до размера на осигуреното финансиране. Гаранцията за изпълнение е в размер на 5 (пет ) % от стойността на осигуреното финансиране без ДДС. Гаранцията се представя преди подписване на допълнително споразумение с посочване на стойността и улиците .

II.2) Описание 1

Рехабилитация на улична мрежа с.Чавдар 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

село Чавдар

Рехабилитация на улична мрежа с.Чавдар с дължина 902 м.
1.“ Рехабилитация на улица " Бояджийска" от О.Т. 5-189 до О.Т.181 - 151 м.
2.” Рехабилитация на улица „ Обиколна „ от О.Т.119-159 до О.Т. 164 – 260 м.
3.” Рехабилитация на улица „ Родопи „ от О.Т. 119 до О.Т. 129 - 159 м.
4.” Рехабилитация на улица „ Драгиева чешма „ от О.Т. 89-208 до Гробищен парк - 259 м.
5.“ Рехабилитация на улица „ Чая „ от О.Т.47 до О.Т. 56 - 73 м.
Критериите по-долу
 
ДА срок за изпълнение    40
гаранционен срок предложен от участника    20
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
285962.80      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

да


Ще се подновя изпълнението на СМР до размера на осигуреното финансиране
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

При осигурено финансиране ще се изпълняват улици посочени от възложителя до размера на осигуреното финансиране. Гаранцията за изпълнение е в размер на 5 (пет ) % от стойността на осигуреното финансиране без ДДС. Гаранцията се представя преди подписване на допълнително споразумение с посочване на стойността и улиците .

II.2) Описание 1

Рехабилитация на улична мрежа с.Бръщен 8
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

село Бръщен

Рехабилитация на улична мрежа с.Бръщен с дължина 1190 м.
1.“ Рехабилитация на улица " Бяло море „ - 309 м.
2.“ Рехабилитация на улица „ Драма „ от О.Т.114 до О.Т. 121 - 232 м.
3.“ Рехабилитация на улица " Изгрев “ от О.Т.105 до О.Т.158 - 123 м.
4.“ Рехабилитация на улица от О.Т.154 до О.Т. 140 - 217 м.
5.“ Рехабилитация на улица от О.Т.141 до О.Т. 143 – към Кметство - 39 м.
6.“ Рехабилитация на улица от О.Т.49 до О.Т.76 - 138 м.
7.“ Рехабилитация на улица " Ливаде „ от О.Т. 15а до О.Т. 15к - 89 м.
8.” Рехабилитация на улица ул.” Родопи „ от О.Т.29 до УПИ – ІV – 87, кв.3 - 43 м.
Критериите по-долу
 
ДА срок за изпълнение    40
гаранционен срок предл. от уч-ка    20
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
410091.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

да


Ще се подновя изпълнението на СМР до размера на осигуреното финансиране
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

При осигурено финансиране ще се изпълняват улици посочени от възложителя до размера на осигуреното финансиране. Гаранцията за изпълнение е в размер на 5 (пет ) % от стойността на осигуреното финансиране без ДДС. Гаранцията се представя преди подписване на допълнително споразумение с посочване на стойността и улиците .
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Поставеното изискване се отнася за всички обособени позиции : Участникът /съответно член на обединението, който ще изпълнява СМР/ трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, за изпълнение на строежи втора група, четвърта категория, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, а ако е чуждестранно физическо или юридическо лице, същото да има право (съгласно националното му законодателство и при условията на взаимно признаване) да изпълни предмета на поръчката.
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването, като посочва в Част IV, раздел А от ЕЕДОП групата и категорията на строителните обекти, за които е вписан в Централния професионален регистър на строителя, както и номера на Удостоверението за вписване и срок на валидност, а за чуждестранни лица аналогична информация за съответен еквивалентен документ удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката.
При условията начл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя или еквивалентен документ за чуждестранните участници, удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Важат за всяка ОП:1.Участникът трябва да е реализирал минимален общ оборот от строително-монтажни работи, през последните 3 (три) приключили финансови години ,изчислен на база годишните обороти в размер не по-малък от ДВУКРАТНИЯ РАЗМЕР на прогнозната стойност на обособените позиции, за които участва. За участник – чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата. Ако участва за повече позиции изискването за оборота се определя и е равен на сумата на прогнозните им стойности. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване като попълва част IV, раздел Б, от ЕЕДОП. При условията начл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация: Справка за оборота от строително монтажни работи за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си или друг документ от посочените в член 62 ал 1 от ЗОП.
2.Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и категорията строителство, съобразно строежа – предмет на обособената позиция или еквивалентна за участник – чуждестранно лице съгласно законодателство на държавата в която е установен. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване като попълва в част IV, раздел Б от ЕЕДОП, като посочи застрахователната сума на сключената застраховка „Професионална отговорност“, както и номер и валидност на същата.
При условията начл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на документи доказващи наличие на застраховка “Професионална отговорност”.
Забележка: Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


Поставеното изискване се отнася за всички обособени позиции: Участникът трябва да е реализирал общ оборот от строително-монтажни работи, през последните 3 (три) приключили финансови години ,изчислен на база годишните обороти в размер не по-малък от ДВУКРАТНИЯ РАЗМЕР на прогнозната стойност на обособените позиции, за които участва. За участник – чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата. За участник – чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата.Ако участва за повече позиции - в размер равен на сбора на съответните позиции 2.Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и характера на поръчката за категорията строителство, съобразно строежа – предмет на обособената позиция или еквивалентна за участник – чуждестранно лице съгласно законодателство на държавата в която е установен. Обстоятелствата се декларират в еЕЕДОП и са в сила условията на член 67 ал5 от ЗОП и член 62 от ЗОП.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Забележка: Изискванията се отнасят за всяка обособена позиция, ако има различия- те се посочват за конкретната позиция !
1.През последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката. 2.Да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката , включително и акредитирана строителна лаборатория за извършване на задължителните лабораторни изпитвания на строителни материали и продукти на строежа.3.Да прилага система за управление на качеството БДС ЕN ISO 9001:2015 - или еквивалент с обхват на сертиф-я -строителство и/или изграждане и/или ремонт на пътища и/или инфраструктурни обекти. 4.Да прилага система за опазване на околната среда, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 14001:2004/2015 или еквивалентен, с обхват на сертификация – строителство и/или изграждане и/или ремонт на пътища и/или инфраструктурни обекти. 5.Да разполага с персонал и рък.състав с определена професионална компетентност.


Забележка: Изискванията се отнасят за всяка обособена позиция, ако има различия- те се посочват за конкретната позиция !
1.През последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката. Под „дейности с предмет и обем идентични или сходни с предмета на поръчката“ следва да се разбира изпълнение на строително-монтажни работи в областта на изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътна и/или улична мрежа с мин. дължина, съответстваща на дължината за съответната позиция,както е посочено в описанието за позицията . При участие за повече от една ОП – сумата на мин дължини за съответните позиции.ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, чрез посочване в списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания
2.Да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката , включително и акредитирана строителна лаборатория за извършване на задължителните лабораторни изпитвания на строителни материали и продукти на строежа.При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в Част IV, Раздел В от ЕЕДОП .;
3.Да прилага система за управление на качеството БДС ЕN ISO 9001:2015 - или еквивалент с обхват на сертиф-я -строителство и/или изграждане и/или ремонт на пътища и/или инфраструктурни обекти. 4.Да прилага система за опазване на околната среда, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 14001:2004/2015 или еквивалентен, с обхват на сертификация – строителство и/или изграждане и/или ремонт на пътища и/или инфраструктурни обекти. При подаване на оферта, съответствието с изискването на т. 3 и 4 се декларира в ЕЕДОП в Част IV Критерии за подбор, секция Г „Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“.При сключване на договора се представят заверени копия на сертификатите.
5.Да разполага с персонал и рък.състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, от минимум следните лица за изпълнение на обособените позиции, за които участва :1).Ръководител на обекта (1 бр.) – да притежава висше образование, специалност „Пътно строителство” или еквивалентна, професионален опит от минимум 5 (пет) години и участие, като „ръководител или зам. ръководител на обект” на минимум 1 обект с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка;
2).Технически ръководител (1 бр.) – лице, отговарящо на изискванията на чл. 163а от ЗУТ, притежаващо професионален опит минимум 3 (три) години и участие като „технически ръководител” на минимум 1 обект с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка; 3). Експерт по контрол на качеството (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение/сертификат за контрол на качеството или еквивалент;4).Експерт по безопасност и здраве (КБЗ) (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение за Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството, съгласно ЗЗБУТ и Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалент.Под обект с предмет, сходен на предмета на обществената поръчка следва да се разбира строително-монтажни работи в областта на изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътна и/или улична мрежа.Забележка: Участникът трябва да предложи различни лица за всяка една длъжност от екипа за изпълнение.
Възложителят допуска едни и същи лица да бъдат посочени , ако участва за повече обособени позиции !!! прод т.VІ.3
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При откриване на процедурата не е осигурено финансиране и е в сила чл.114 от ЗОП. При подписване на допълнително споразумение към договора избраният изпълнител представя документ за внесена гаранция за изпълнение под формата на парична сума, оригинал на неотменяема банкова гаранция или валидна застрахователна полица в размер на 5 /пет / % от стойноста на възложените СМР , която е равна на стойността на осигуреното финансиране по договора без ДДС. За разликата между прогнозната стойност за всяка обособена позиция/всяка улица и предложената цена от избрания изпълнител ще се възлагат допълнителни СМР за асфалтиране на посочена от възложителя улица от същата позиция . Същата стойност ще бъде приспадана при следващо възлагане на СМР при осигурено финансиране .В зависимост от размера на осигуреното финансиране договорите ще се възлагат и изпълняват съгласно член 113 ал 1 от ЗОП с периодично или продължително изпълнение , но с максимален срок до 5 години от сключването им .
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)
955139

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/02/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 7

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

05/03/2020 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

общинска администрация Доспат ; етаж 2

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

прод от т.ІІІ 1.3 ...Уточнение: При използването на експерти - чуждестранни лица, доказването на съответствие с поставените изисквания за образователно – квалификационна степен се удостоверява и с посочване на еквивалентни на изброените по-горе специалности.ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на списък на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата. В случай, че участникът е обединение, което не е юрид.лице, посоченото минимално изискване важи и съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора. Възложителят отстранява от участие в процедурата, участник за когото са налице или са възникнали преди или по време на процедурата основанията : 1.За отстраняване по чл. 54, ал. 1, т. 1-7 и чл. 55, ал. 1, т. 1 и т.5 от ЗОП, условията по чл.107 от ЗОП,както и обстоятелствата по чл. 3,т. 8 от ЗИФОДРЮПДРС. 2. Основанията по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 се отнасят за лицата, които представляват участника, членовете на управителни и надзорни органи и за др. лица, които имат правомощия да упражняват контрол при вземането на решения от тези органи.3. В случай че участникът е обединение от физически и/или юридически лица основанията за отстраняване по чл. 54, ал. 1, т. 1-7 и чл. 55, ал. 1, т. 1 и т.5 от ЗОП се прилагат за всеки член на обединението. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители или ще използва ресурсите на трети лица, основанията се прилагат и за тях. При подаване на оферта участникът декларира липсата на осн. за отстраняване и съотв. с критериите за подбор, чрез представяне на ЕЕДОП. В ЕЕДОП се предоставя съответната инф., изисквана от Възложителя, и се посочват националните бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, са длъжни да предоставят информацията.
Когато участникът е посочил, че ще използва подизпълнители или капацитета на трети лица за доказване на съответствието с критериите за подбор, за всяко от тези лица се представя отделен ЕЕДОП.
В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице ЕЕДОП се представя за всяко физическо и/или юридическо лице, включено в състава на обединението.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10 дневен срок съгласно чл.197, ал.1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 05/02/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва