Деловодна информация
00017
ОП-66-00-35/1/ 04/02/2020 (дд/мм/гггг)
не
00017-2020-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Кмет на Община Берковица на основание чл.5 ал.2 т.9 от ЗОП 000320559
пл. Йордан Радичков 4
Берковица BG312 3500 България
Валентин Христов +359 89102
ob@berkovitsa.com +359 88405

Интернет адрес/и

www.berkovitsa.bg

http://berkovitsa.bg/profil_new/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://berkovitsa.bg/profil_new/?p=8560
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Строителство на компостираща инсталация за разделно сьбрани зелени или биоразградими битови отпадъци и на съпътстваща техническа и довеждащата инфраструктура по проект BG16M10P002-2.005-0008.”
45213280      
Строителство

Обхватът на поръчката включва всички СМР и дейности, свързани с изграждане на инсталация за компостиране на разделно събран зелен отпадък, както и всички дейности свързани с изграждане на съпътстваща техническа и довеждаща инфраструктура до площадката, а именно електропровод и водопровод до площадката, съгласно приложения Работен проект.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1630952.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45213280      
45232210      
45232150      
II.2.3) Място на изпълнение
BG312

Община Берковица местност "Тутмата" землище с. Мездрея

Предметът на обществената поръчка включва изграждане на:
- ограда и бариера,
-площадкови мрежи и съоръжения,
-КПП, кантар, дезинфекционен трап,
-станция за гориво, автомивка,
-навес за суров материал, площадка за компостиране първа фаза,
-площадка компостиране втора фаза,
-резервоар за инфилтрат, резервоар за ППП и технологични нужди, - фундамент за дизелгенератор, изгребна яма,
-трафопост,
-довеждаща инфраструктура – довеждащ водопровод и изграждане на част Електро
-Непредвидени разходи
Изпълнението на СМР включва следното:
а) Изпълнение на строежа в съответствие с издадените строителни книжа и с изискванията на чл. 169, ал. 1 и 3 от ЗУТ, както и с правилата за изпълнение на строителни и монтажни работи и на мерките за опазване на живота и здравето на хората на строителната площадка; б) Доставка и влагане в строителството на необходимите строителни продукти, материали, съоръжения и т.н., в съответствие с основните изисквания към строежите, както и спазване на технологичните изисквания за влагането им;
в) Производство и/или доставка на строителни детайли/елементи и влагането им в строежа;
г) При възникнала необходимост по време на строителството - извършване на работи по преместване/изместване на подземни и надземни мрежи и съоръжения;
д) Изпълнение и организиране на дейностите по премахване на съществуваща инфраструктура, дървета, храсти и събиране, транспортиране, обезвреждане и оползотворяване на строителните и другите отпадъци, възникнали в резултат на осъществяване на строителните дейности, в съответствие с изискването на българското законодателство;
е) Извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания;
ж) Изготвяне на цялата необходима строителна документация, съгласно изискванията на ЗУТ и Наредба №3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, както и друга документация изискваща се от закони и нормативни документи и необходима за изпълнението предмета на договора;
з) Изготвяне на екзекутивна документация за строежа;
и) Изготвяне на пълно геодезическо заснемане на реконструираната инфраструктура, предмет на настоящата обществена поръчка, съгласно Закона за кадастъра и имотния регистър;
к) Участие в процедурата по въвеждане в експлоатация на строежа;
л) Отстраняване на недостатъци, в случай че са установени при предаването на строежа и въвеждането му в експлоатация;
м) Гаранционно поддържане на строежа и отстраняване на дефекти в гаранционните срокове.
н) Всички останали дейности, възложени на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ при условията на договора, както и всички други дейности, които са необходими за изпълнението на предмета на обществената поръчка и гаранционното поддържане на извършеното строителство, освен ако договорът или българското законодателство не ги възлагат изрично в задължение на възложителя или на трето лице.
По време на всички гореописани стъпки във връзка със строителството на компостиращата инсталация ще бъдат изпълнени и предвидените мерки за интегриране на политиката по опазване на околната среда, по изменение на климата и устойчиво развитие, а именно:
D По отношение на шума:
1) В етапа на проектиране - в работния проект е включен изолиращ растителен екран по периферията на площадката;
2) В етапа на строителство — в проекта не са включени строителни дейности с високи нива на шум в околната среда, като къртене, взривни работи, работа с тежки машини; З) За етапа на експлоатация -в изготвените технически спецификации за доставка на машини и оборудване за компостиращата инсталация се включват изисквания те да отговарят на най-новите европейските стандарти за излъчване на шум в околната среда и за енергийна ефективност.
Е) По отношение на отпадъчните води — предвижда се битовите отпадъчни количества от сграда КПП и технологичните отпадъчни количества от Дезинфекционен трап да се заустват в изгребна яма, откъдето периодично да се извозват с автоцистерна към ГПСОВ.
2 По отношение на водоспестяваща технология предвижда се технологични
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1630952.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
,Проектиране и изграждане на компостираща инсталация за разделно събрани зелени отпадъци от община Берковица и община Вършец”, Административен договор за БФП (АДБФП) № Д-34-29/29.05.2018 г. на Минист

Непредвидените разходи се извършват след изричното одобрение от Община Берковица на сумата и основанието им. Възложителят, ще заплати непредвидени разходи за CMP l , до максималния размер от 5 %, но не повече от 78 009.92 лв, включени в ценовата оферта на изпълнителя, при изпълнение на поръчката, след доказаната им необходимост, направено одобрение и съответните доказателствени документи.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Всеки участник в процедурата трябва да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя /ЦПРС/ и да има издадено удостоверение от Камарата на строителите за изпълнение на строежи с обхват четвърта група, втора категория, и трета група, втора категория по смисъла на чл. 5, ал. 6, т. 4.2.3 и чл.5, ал.6, т.З.2.1 от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, издаден от Председателя на КСБ, обн. ДВ бр. 101 от 22.11.2013г. или за по-висока категория строежи от същата група, а за чуждестранни лица-в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или да имат право да извършват такава дейност по законодателството на държава — членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария и има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издадено.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в него, които ще изпълняват съответните строителни и монтажни работи съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа/договора за създаване на обединението.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, съответствието с критерия за подбор се доказва и от тях, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
При подаване на офертата участникът декларира годността за упражняване на професионална дейност чрез попълване на раздел А: „Годност” в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) с посочване на органа, издал документа, обхват, дата на издаване, и посочване на националните бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, са длъжни да предоставят информация.
Ако съответните Документи са на разположение в електронен формат, моля, посочете: уеб адрес, орган или служба, издаващи Документа, точно позоваване на Документа.
При условията на чл.67, ал.5 от ЗОП Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на заявленията за участие или офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Преди сключване на договор за обществената поръчка, възложителят изисква от Участника, определен за изпълнител, копие на валидно Удостоверение за вписване в ЦПРС към Камара на строителите в България за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката - за повече информация: http:,'/register.ksb.bg!
В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация, или удостоверение, издадени от компетентен орган на държавата членка на Европейския съюз или на друга държава страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство или на Конфедерация Швейцария, в която е установен, или на регистрация в еквивалентен професионален регистър на държавата, в която е установен, или на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон доказващи, вписването на участника в съответен регистър на тази държава или че същият може да осъществява дейност по извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език, с който да докаже на основание чл. 112, ал. 1, т. 4 ЗОП във връзка с чл.3 и чл.25а от Закона за камарата на строителите, че има право да изпълнява възлаганото строителство в Република България, вкл. че е извършил съответната регистрация, когато е необходимо.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците в процедурата за последните три приключили финансови години, следва да са реализирали годишен общ оборот от строителство в размер най-малко на прогнозната стойност на поръчката за последните три приключени финансови години.
„Годишен общ оборот“ за нуждите на настоящата обществена поръчка е по смисъла на §2 т.66 от Допълнителните разпоредби на ЗОП.
Годишен общ оборот ” е сумата от нетните приходи от продажби по смисъла на Закона за счетоводството.
Данните за оборота следва да обхваща последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. Информацията може да обхваща и по-кратък период в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е създаден или е започнал дейността си.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата включени в него.
Когато участникът използва подизпълнители, същите трябва да отговарят на съответния критерий за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях не са налице основания за отстраняване от процедурата.За изпълнението на поръчката е необходимо Участниците да имат застраховка „Професионална отговорност” на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за строежи с обхват най-малко втора категория, съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
Изискването не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. Когато предоставената застраховка или гаранция покрива само частично рисковете, възложителят може да изиска допълнителна застраховка или гаранция, която да обхване непокритите рискове, в съответствие с чл. 173, ал. 2 и чл. 174, ал.1 от ЗУТ и при спазване изискванията на чл. 27, ал. З от Закона за дейностите по предоставяне на услуги.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от лицето/всяко от лицата, включено/и в обединението, което/ които ще изпълнява строителството съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа/договора за създаване на обединението.
Когато участникът използва подизпълнители, същите трябва да отговарят на съответния критерий за подбор съобразно вида и дела от поръчката, които ще изпълняват, и за тях не са налице основания за отстраняване от процедурата.


При подаване на офертата участникът декларира, че отговаря на критерия за подбор , като попълва раздел Б: Икономическо и финансово състояние, в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществената поръчка, възложителят изисква от Участника, определен за изпълнител да представи, актуални документи по чл.62, ал. 1, т.3 от ЗОП, копие на:
годишните финансови отчети или техни съставни части, за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен.При подаване на офертата участникът декларира, че отговаря на критерия за подбор по т.6.2, като попълва раздел Б: Икономическо и финансово състояние, в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществената поръчка, възложителят изисква от Участника, определен за изпълнител да представи, актуални документи по чл.62, ал. 1, т.2 от ЗОП — доказателства за наличието на застраховка „Професионална отговорност”, покриваща минималната застрахователна сума за строежи с обхват категорията на строителството, съгласно чл.5, ал.2, т.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът за последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил дейности (строителство) на минимум 1 (един) обект с предмет, идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка.
Под дейности (строителство), идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, следва да се разбира всякакъв вид строителство по изграждане и/или ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация на обекти трета група втора категория, съгласно Наредба №1/30.07.201З г. за номенклатурата за видовете строежи.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата включени в него.
Когато участникът използва подизпълнители, същите трябва да отговарят на съответния критерий за подбор съобразно вида и дела от поръчката, които ще изпълняват, и за тях не са налице основания за отстраняване от процедурата.Участникът трябва да разполага с минимум инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката, както следва:
• Комбиниран багер — 26р.;
• Самосвал — 2 бр.;
• Валяк— 16р.;
• Моторна тръмбовка — 1бр.;
• Мини челен товарач — 1 бр.;
• Машина за заваряване — 1 бр.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата включени в него. При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискванията се отнасят и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват. Участникът, следва да има внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001 :2015 или еквивалент с обхват на сертификация строително-монтажни работи. Участникът, следва да има внедрена система за управление на околната среда по стандарт БДС EN ISO 14001 :2015 или еквивалент с обхват на сертификация строително-монтажни работи.


При подаване на офертата участникът декларира, че отговаря на критерия за подбор по т. 7.1, като попълва раздел В: Технически и професионални способности в Част lV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществената поръчка, възложителят изисква от Участника, определен за изпълнител да представи Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. При подаване на офертата участникът декларира, че отговаря на критерия за подбор по т. 7.2, като попълва раздел В: „Технически и професионални способности“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществената поръчка, възложителят изисква от Участника, определен за изпълнител да представи Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката, в съответствие с изискванията на Възложителя.При подаване на офертата участникът декларира, че отговаря на критерия за подбор по т. 7.3, като попълва раздел Г: „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти на екологично управление“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществената поръчка, възложителят изисква от Участника, определен за изпълнител да представи копие на Сертификат БДС EN lSO 9001 :2015 или еквивалент за внедрена система за управление на качество или еквивалентна, с обхват на сертификация строително-монтажни работи, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция “Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай, участникът трябва да е в състояние да докаже, че прилаганите мерки са еквивалентни.При подаване на офертата участникът декларира, че отговаря на критерия за подбор по т. 7.4, като попълва раздел Г: „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти на екологично управление“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Преди сключване на договора участникът, определен за изпълнител представя Сертификат БДС EN lSO 14001 :2015 или еквивалент за внедрена система за управление на околната среда или еквивалентна, с обхват на сертификация строително-монтажни работи, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция ”Българска служба за акредитация” или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в него, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, посочено в договора за създаване на обединението, е предвидено, че тези лица ще изпълняват строителството. Всяко от лицата, изпълняващо строителство, трябва да имат съответните сертификати.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

25/02/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

26/02/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Сградата на Общинска администрация гр.Берковица адрес гр.Берковица пл. Йордан Радичков 4 ет.1 Заседателна зала

Заявления за участие или оферти се отварят на публично заседание на комисията по чл.103 ал.1 от ЗОП, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

ИЗИСКВАНИЯ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ:
1 . В процедурата може да участва участник, който отговаря на условията по чл. 10, ал. 1 от ЗОП и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие в процедура та, участник за когото са на лице или са възникнали преди или по време на процедурата основанията за отстраняване по чл. 54, ал. 1, т . 1—7 и чл. 55, ал. 1, т . 1 , т . З, т . 4 и т . 5 от ЗОП, условията по чл. 107 от ЗОЛ, обстоятелствата по чл. З, т . 8 от ЗИФОДРЮПДРС, както и участници, за които са на лице ограничения по чл. 69 от ЗПКОНПИ. Свързани лица по смисъла на §2, т . 45 от ДР на ЗОП във ВР. с §1 т. 13 и т . 14 от ДР на ЗППЦК не могат да бъдат самостоятелни участници в процедурата .Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 (пет) % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на:
•банкова гаранция (изготвя се по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя);•парична сума, преведена по следната банкова сметка на Община Берковица: IBAN: 3UNCR70003301006351, ТС UNCRBGSF, при „УниКредит Булбанк” АД, клон титуляр на сметката : Община Берковица;•застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Участникът определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение или за авансово предоставените средства. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция, с възможност да се усвои изцяло или на части в зависимост от претендираното обезщетение, в полза на Община Берковица и със срок на валидност - най-малко 30 (тридесет) дни след крайния срок за изпълнение на договора.Ако избраният изпълнител избере да изпълни задълженията си за предоставяне на гаранция за изпълнение, чрез сключване на застраховка, той трябва да предостави валидни застрахователни полици, които покриват единствено рисковете, свързани с реализацията на договора, и не може да бъдат използвани за обезпечаване на отговорността на изпълнителя по друг договор. Изпълнителят е длъжен да е заплатил премията към застрахователя.Гаранциите под формата на парична сума или банкова гаранция може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице - гарант. Възложителят на основание чл. 111, ал3 от ЗОП изисква от определения изпълнител да представи гаранция, която да обезпечава авансово предоставените средства. Гаранцията, която обезпечава авансово предоставените средства е до размера на тези средства и се освобождава до З (три) дни след връщане или усвояване на аванса.В случай, че Изпълнителят не се възползва от предоставената му възможност да получи авансово плащане то незаплатените и дължими плащания по договора за реално извършените дейности, ще се изплащат към междинното и/или окончателното плащане по договора за изпълнение на обществената поръчка. Схема на плащане - Авансово плащане: предвижда се извършване на авансово плащане в размер на 10 % (десет на сто) от общата сума по договора за изпълнение на поръчката без стойността на непредвидените разходи. Плащането се извършва в 30 (тридесет) дневен срок от сключване на договора за изпълнение на поръчката, представяне на гаранция, която се обезпечава авансово предоставените средства и предоставяне на фактура в оригинал. Междинни плащания в размер до 80 % (осемдесет на сто) от стойността по договора определено на база реално изпълнени дейности за СМР съгласно КСС-бивш акт 19 по проекта за обекта, и фактура оригинал, в срок до 30 тридесет) календарни дни.Окончателно плащане за действително извършените дейности, съгласно КСС-бивш акт 19 по проекта, след приспадане на авансовото и междинното плащане, определено на база реално изпълнените дейности за СМР, съгласно бивш акт 19 по проекта за обекта и неговите етапи в срок до 30 (тридесет) календарни дни, след представен документ, удостоверяващ въвеждането на обекта в експлоатация.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197 ал.1 т.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 04/02/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва