Деловодна информация
00864
К-233 31/01/2020 (дд/мм/гггг)
не
00864-2020-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Исперих 000505821
ул. Дунав №2
Исперих BG324 7400 България
Айлин Шукриева - Началник отдел Обществени поръчки +359 84312178
op_isperih@abv.bg +359 84314712

Интернет адрес/и

www.isperih.bg

http://e-procurement.bg:8080/pk/00864#121


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://e-procurement.bg:8080/pk/00864#121
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„РЕМОНТ И РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА УЛИЧНА МРЕЖА В ГР. ИСПЕРИХ И В НАСЕЛЕНИ МЕСТА В ОБЩИНА ИСПЕРИХ" ПО ШЕСТ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ
45233252      
Строителство

Предмет на настоящата обществена поръчка е извършване на ремонт и рехабилитация на улична мрежа в град Исперих и с. Делчево, общ. Исперих по шест обособени позиции в това число: изпълнение на строително-ремонтни работи, включително доставка на суровини и материали, механизация, работна сила и всички услуги и дейности, необходими за изпълнение на строителството, в съответствие с Техническите спецификации, гаранционна отговорност за периодите на оферираните от Изпълнителя гаранционни срокове за строително - ремонтни работи, съобразно условията и изискванията на Наредба № 2 от 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти, във връзка с чл. 160, ал. 4 и ал. 5 от ЗУТ.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
833333      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
максимален брой обособени позиции:
6

II.2) Описание 1

Ремонт и рехабилитация на улица "Янтра" от ОК 23 до ОК 123 и ул. "Огоста", от ОК 23 до ОК 26, гр. Исперих 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

гр. Исперих

Ремонт и рехабилитация на улица "Янтра" от ОК 23 до ОК 123 и улица "Огоста", от ОК 23 до ОК 26, гр. Исперих:
• Подобект №1: Ремонт на ул."Янтра" от ОК 23 до ОК 123, гр. Исперих -Предвижда се цялостно преасфалтиране на улицата с обща дължина 643м и с участъци с широчина 6м и 9м, и ориентировъчна площ за ремонт 5550кв.м.
• Подобект №2: Ремонт на ул. "Огоста", от ОК 23 до ОК 26, гр. Исперих - Предвижда се ремонт с единични кърпежи на асфалтовата настилка на улицата с обща дължина 300м и ориентировъчна площ за ремонт около 200кв.м.
Критериите по-долу
 
ДА П1 - Техническо предложение за изпълнение на поръчката (Тп)    40т.
Цена
60т.
II.2.6) Прогнозна стойност
273150      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
6

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Ремонт и рехабилитация на ул. "Средна гора"от ОК 445 до ОК 336 и от ОК 357 до ОК 359 (участъкът от ул. „Н. Й. Вапцаров“ до ул. „В. Левски“), гр. Исперих 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

гр. Исперих

Ремонт и рехабилитация на ул. "Средна гора"от ОК 445 до ОК 336 и от ОК 357 до ОК 359 (участъкът от ул. „Н. Й. Вапцаров“ до ул. „В. Левски“), гр. Исперих - предвижда се цялостно преасфалтиране на улицата с обща дължина 565м, с широчина 7м, и ориентировъчна площ за ремонт 4560кв.м.
Критериите по-долу
 
ДА П1 - Техническо предложение за изпълнение на поръчката (Тп)    40т.
Цена
60т.
II.2.6) Прогнозна стойност
216160      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
6

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Ремонт и рехабилитация на ул. "Ком" от ОК 219 до ОК 516 и ул. "Бузлуджа" от ОК 236 до ОК 226 (участъкът от ул. „Хан Аспарух“ до ул. „Арда“), гр. Исперих 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

гр. Исперих

Ремонт и рехабилитация на ул. "Ком" от ОК 219 до ОК 516 и ул. "Бузлуджа" от ОК 236 до ОК 226 (участъкът от ул. „Хан Аспарух“ до ул. „Арда“), гр. Исперих:
• Подобект №1: Ремонт на ул. "Ком" от ОК 219 до ОК 516, гр. Исперих- Предвижда се цялостно преасфалтиране на улицата с обща дължина 160м, с широчина 6м, и ориентировъчна площ за ремонт 965кв.м.
• Подобект №2: Ремонт на ул. "Бузлуджа" от ОК 236 до ОК 226 (участъкът от ул. „Хан Аспарух“ до ул. „Арда“), гр. Исперих-Предвижда се цялостно преасфалтиране на улицата с обща дължина 360м, с широчина 6м, и ориентировъчна площ за ремонт 2180кв.м.
Критериите по-долу
 
ДА П1 - Техническо предложение за изпълнение на поръчката (Тп)    40т.
Цена
60т.
II.2.6) Прогнозна стойност
165475      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
6

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Ремонт и рехабилитация на ул. „Христо Ботев“ от ОК 541 до ОК 369 и от ОК 368 до ОК 367 и кръстовището на ул. „Арда” и ул. „Ахинора” ОК 286,ОК 288 и ОК 291, гр. Исперих 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

гр. Исперих

Ремонт и рехабилитация на ул. „Христо Ботев“ от ОК 541 до ОК 369 (участъкът от ул. „Лудогорие“ до ул. „Д. Полянов“) и от ОК 368 до ОК 367 (участъкът от ул. „Гео Милев“ до ул. „Ахинора“), и кръстовището на ул. „Арда” и ул. „Ахинора” ОК 286,ОК 288 и ОК 291, гр. Исперих:
• Подобект №1: Ремонт на ул. „Христо Ботев“ от ОК 541 до ОК 369 (участъкът от ул. „Лудогорие“ до ул. „Д. Полянов“) и от ОК 368 до ОК 367 (участъкът от ул. „Гео Милев“ до ул. „Ахинора“), гр. Исперих - предвижда се цялостно преасфалтиране на улицата с обща дължина 360м, с широчина 6м, и ориентировъчна площ за ремонт 2220кв.м.
• Подобект №2: Ремонт на кръстовището на ул. „Арда” и ул. „Ахинора” ОК 286, ОК 288 и ОК 291, гр. Исперих - предвижда се цялостно преасфалтиране на кръстовището с ориентировъчна площ за ремонт около 650кв.м.
Критериите по-долу
 
ДА П1 - Техническо предложение за изпълнение на поръчката (Тп)    40т.
Цена
60т.
II.2.6) Прогнозна стойност
113150      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
6

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Ремонт и рехабилитация на ул. "Васил Левски", от ОК 400 до ОК 592 (участъкът от ул. „Н.Й. Вапцаров“ до ул. „Хр. Ботев“) и ул. „Родопи” от ОК 574 до ОК 591, гр. Исперих 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

гр. Исперих

Ремонт и рехабилитация на ул. "Васил Левски", от ОК 400 до ОК 592 (участъкът от ул. „Н.Й. Вапцаров“ до ул. „Хр. Ботев“) и ул. „Родопи” от ОК 574 до ОК 591 (участъкът от ул. „Лудогорие“ до ул. „Хр. Ботев”), гр. Исперих:
• Подобект №1: Ремонт на ул. "Васил Левски", от ОК 400 до ОК 592 (участъкът от ул. „Н.Й. Вапцаров“ до ул. „Хр. Ботев“), гр. Исперих- Предвижда се ремонт с единични кърпежи на асфалтовата настилка на улицата с обща дължина 230м и ориентировъчна площ за ремонт около 235кв.м.
• Подобект №2: Ремонт на ул. „Родопи” от ОК 574 до ОК 591 (участъкът от ул. „Лудогорие“ до ул. „Хр. Ботев”) , гр. Исперих- Предвижда се цялостно преасфалтиране на улицата с обща дължина 168м, с широчина 7м, и ориентировъчна площ за ремонт 1175кв.м.
Критериите по-долу
 
ДА П1 - Техническо предложение за изпълнение на поръчката (Тп)    40т.
Цена
60т.
II.2.6) Прогнозна стойност
59713      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
6

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Ремонт и рехабилитация на на ул. "Лудогорие" и ул "Янтра, с. Делчево, общ. Исперих 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

с. Делчево, общ Исперих

Предвижда се ремонт с единични кърпежи на асфалтовата настилка на улицата с обща дължина 530м и ориентировъчна площ за ремонт около 210кв.м.
Критериите по-долу
 
ДА П1 - Техническо предложение за изпълнение на поръчката (Тп)    40т.
Цена
60т.
II.2.6) Прогнозна стойност
5685      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
6

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Списък и кратко описание на условията:
Критерий за подбор: Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Минимално изискване: Участниците следва да притежават регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), което да им позволява извършване на строителни работи от предмета на настоящата поръчка - ІI-ра група: строежи от транспортната инфраструктура, строежи от ІV-та категория – строежи по чл. 137, ал.1, т.4, буква „а” от ЗУТ – частни пътища, улици от второстепенната улична мрежа V и VI клас и съоръженията към тях, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Удостоверяване: Участникът попълва поле 1) на раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) - Образец № 2, като се посочва уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа или за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ или декларация или удостоверение от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на строителните работи - обект на настоящата обществена поръчка.
Документ, с който се доказва: Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката, в случай, че същото вече не е било предоставено и/или същото не са достъпно по служебен път или чрез публичен регистър и/или същото не може да бъде осигурено чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки.
В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи удостоверение за извършване на еднократна или временна строителна услуга за конкретен строеж на територията на Република България, което покрива необходимия обхват на вписване в Централния професионален регистър на строителите за изпълнение на този строеж.
Документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП се представят от участника и при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП. При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Критерий за подбор: Участниците да имат застраховка „Професионална отговорност“, когато такова изискване произтича от нормативен акт.
Удостоверяване: Участникът попълва поле 5) на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) - Образец №2, с посочване на застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл. 171 ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл.5, ал.2, т.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ (за чуждестранните лица). Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на поръчката (строител).
Документ, с който се доказва: Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че същите вече не са били предоставени и/или същите не са достъпни по служебен път или чрез публичен регистър и/или същите не могат да бъдат осигурени чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки.
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП се представят от участника и при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП. При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.


Минимално изискване: Участниците, следва да имат и да поддържат за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството и проектирането”, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.), покриваща минималната застрахователна сума за строежи ІV-та категория – строежи по чл. 137, ал.1, т.4, буква „а” от ЗУТ, определени с чл.5, ал.2, т.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
За участник, установен/регистриран извън Р България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за застраховка „Професионална отговорност“ се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил строителство идентично или сходно с предмета и обема на обществената поръчка. ;
2. Участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката
3. Участникът следва да разполага с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
Удостоверяване: По т.1 участникът попълва поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП - Образец № 2, с посочване на стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема; По т.2 Участникът попълва поле 9) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП – Обр.№ 2, с посочване под формата на списък на инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката, както и това дали същите са собствени или наети; По т.3 участникът попълва поле 6) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП – Обр.№ 2
Документ, с който се доказва: Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи:
По т.1-Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
По т.2-Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
По т.3-Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.


1.Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил строителство идентично или сходно с предмета и обема на обществената поръчка. Забележка: Под „сходно” строителство с предмета на обществената поръчка следва да се разбира изграждане и/или реконструкция, и/или рехабилитация и/или ремонт на улична и/или пътна мрежа; Под „сходно” с обема на обществената поръчка следва да се разбира строителство с обем:
- не по-малко от 5750 кв.м положена асфалтова настилка за Обособена позиция №1; - не по-малко от 4560 кв.м положена асфалтова настилка за Обособена позиция №2;- не по-малко от 3145 кв.м положена асфалтова настилка за Обособена позиция №3;- не по-малко от 2870 кв.м положена асфалтова настилка за Обособена позиция №4;-не по-малко от 1410 кв.м положена асфалтова настилка за Обособена позиция №5 - не по-малко от 210 кв.м положена асфалтова настилка за Обособена позиция №6
2.1. Участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, както следва: 1. Комбиниран багер – 1 бр.; 2. Фреза – 1 бр.;3. Мини челен товарач – 1 бр.; 4. Самосвали – 2 бр.;5. Фугорез – 1 бр.; 6. Духалка – 1 бр.; 7. Автогудронатор – 1 бр.; 8. Асфалтополагач – 1 бр.; 9. Валяк бандажен -8 тона– 2 бр.;10. Валяк бандажен -1,5 тона– 1 бр.; 11. Валяк бандажен -3 тона– 1 бр.;12. Валяк пневматичен -8 тона – 1 бр.;13. Водоноска – 1 бр.; 14. Авто метла – 1 бр.; 15. Компресор за сгъстен въздух – 1 бр.; 16. Трамбовка – 1бр. !!! ИЗИСКВАНЕТО СЕ ПРИЛАГА ЗА ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ 1, 2, 3, 4, и 5!!!
Забележка: В случай че, оферта се подава за повече от една обособена позиция, горното изискване не се прилага сумарно. Така например, ако участник подава оферта за повече от една обособена позиция е достатъчно същият да разполага с минимум: Комбиниран багер – 1 бр.; Фреза – 1 бр.; Мини челен товарач – 1 бр. и т.н. с изключение на самосвал. Участник който подаде оферта за две позиции следва да разполага с минимум 3 самосвала, участник който подава оферта за три позиции следва да разполага с минимум 4 самосвала, участник който подава оферта за четири позиции следва да разполага с минимум 5 самосвала, участник който подава оферта за пет позиции следва да разполага с минимум 6 самосвала и участник който подава оферта за шест позиции следва да разполага с минимум 7 самосвала.
2.2Участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, както следва:1. Фреза – 1 бр.;2. Самосвал – 1 бр.;3. Фугорез – 1 бр.;4. Духалка – 1 бр.;5. Автогудронатор – 1 бр.;
6. Асфалтополагач – 1 бр.;7. Валяк бандажен 8тона– 1бр.;8. Валяк пневматичен 8 тона – 1 бр.;9. Водоноска – 1 бр.;10. Авто метла – 1 бр.; ИЗИСКВАНЕТО СЕ ПРИЛАГА САМО ЗА ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №6!!!
3. Технически ръководител на обектите – изисква се да е назначен по трудов договор и да притежава изискваната от ЗУТ образователна степен и квалификация съгласно чл. 163а ЗУТ; да има опит на управленска/ координираща позиция на мин. 1 строителен обект с предмет еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка. 2. Специалист – контрол на качеството – изисква се да е назначен по трудов договор, съгласно чл. 15, ал.1, т.4, б. „б“ от ЗКС, да има придобита професионална квалификация отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентна, да има валиден сертификат за преминат курс за контрол на качеството или еквивалентно; Да има опит при изпълнението на мин. 1 строителен обект с предмет еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка, като изпълняващ длъжността, за която е предложен. 3.Специалист по ЗБУТ -да е назначен по трудов договор, съгласно чл.15, ал.1, т.4, б.„в“ от ЗКС, да има придобита проф. квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентна, притежаващ валидно удостоверение за завършен курс за координатор по ЗБУТ или еквивалент.Да има опит при изпълнението на мин.1стр. обект като изпълняващ длъжн
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора за съответната обособена позиция без вкл. ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на:
- Банкова гаранция – (изготвя се по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя);
- Парична сума, преведена по сметка на Община Исперих: БАНКА – „РАЙФАЙЗЕНБАНК” АД; БАНКОВ КОД (BIC): RZBBBGSF; БАНКОВА СМЕТКА (IBAN): BG24RZBB91553300192907.
- Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

24/02/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

25/02/2020 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

В заседателната зала на община Исперих на адрес: гр. Исперих, ул. „Дунав“ № 2 - партерен етаж

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Изискванията на възлож. към личното състояние на участниците са съгласно т. 3. от указанията „Изисквания към участниците“
2.Възложителят отстранява от участие в процедура:
2.1. участник, за когото са налице обст. по чл. 54, ал. 1, т.1, 2, 3, 4, 5, 6 и 7 от ЗОП и чл. 55, ал. 1, т.1, 2 (строителство), 3, 4, 5 от ЗОП;
Участник, за когото са налице основания по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и посочените от възложителя обстоятелства по чл. 55, ал. 1 от ЗОП, има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване.
2.2. уч-к, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за общ. поръчка или в документацията;
2.3. уч-к, който е представил оферта, която не отговаря на:
а) предварително обявените условия за изпълнение на поръчката;
б) правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, соц. и труд. право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на меж. екологично, соц. и труд. право, които са изброени в прил. № 10 от ЗОП;
2.4. уч-к, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП;
2.5. уч-ци, които са свързани лица;
2.6. за когото е установено, че:
а) е представил док. с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на осн. за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;
б) не е предост. изискваща се информация, свързана с удост. липсата на основания за отстраняване или изпълн. на критериите за подбор;
2.7. за когото е налице конфл. на интереси, който не може да бъде отстранен.
2.8. уч-к, подал оферта, която не отговарят на условията за представяне, включително за форма, начин и срок.
2.9. уч-к, който не удължи или не потвърди срока на валидност на офертата си.
2.10. За когото е установено наличие на основ. по чл.3, т.8 от ЗИФОДРЮПДРKЛТДС, освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон.
2.11. За когото е установено наличие на основание по чл.69 от ЗПКОНПИ
Участниците декларират липсата на обстоятелствата по чл. 54 и 55 от ЗОП, чл. 3, ал 8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС и чл. 69 от ЗПКОНПИ в част ІІІ, раздели А, Б, В и Г на ЕЕДОП.
3. Когато уч-кът е обединение, което не е рег-но като самост. ЮЛ, тогава към офертата се представя копие от документ за създаване на об-то, както и следната информация във връзка с конкр. общ.поръчка: правата и задълженията на участниците в обединението; уговаряне на солидарна отговорност за изпълнение на договора за общ.поръчка; дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението.
Не се допускат промени в състава на обединението след крайният срок за подаване на офертата. Когато в договора за създаването на обединение липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата общ. поръчка.
4. Уч-те могат да се позоват на капацитета на трети лица (ТЛ), по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние, техническите и професионалните способности.
Когато уч-кът се позовава на капацитета на ТЛ, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения. ТЛ трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които уч-кът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице осн-та за отстраняване от пр-та.
5. При участие на обединения, които не са ЮЛ, съотв. с критериите за подбор се доказва от обед-то уч-к, а не от всяко от лицата, включ. в него,с изключение на съотв. рег-я,представяне на сертификат или друго условие,необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на норм. или админ. акт и съобр. разпределението на участието на лицата при изпълн. на дейностите,предвидено в договора за създаване на обединение.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 - срещу решението за откриване на процедурата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 31/01/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва