Деловодна информация
00308
23-00-48 30/01/2020 (дд/мм/гггг)
не
00308-2020-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Кирково 000235888
ул. Дружба № 1
с.Кирково BG425 6884 България
Павлина Миленова - мл. експерт Обществени поръчки +359 36793980
kirkovooba@gmail.com +359 889337790

Интернет адрес/и

https://www.kirkovo.bg

https://www.kirkovo.bg/?pid=5,35¶m1=206


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.kirkovo.bg/?pid=5,35¶m1=206
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Кирково 000235888
ул. Дружба № 1
с.Кирково BG425 6884 България
Зекие Мурад - гл. спец. Деловодство +359 36798910
kirkovooba@gmail.com +359 889337790

Интернет адрес/и

https://www.kirkovo.bg

https://www.kirkovo.bg/?pid=5,35¶m1=206

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Местно самоуправление

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Благоустрояване на улици в с.Бенковски, община Кирково – първи етап“
45000000      
Строителство

По проекта се предвижда благоустрояване на улици и тротоари.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
363520.34      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG425

територията на Република България, област Кърджали, община Кирково, село Бенковски

По проекта се предвижда благоустрояване на улици и тротоари, което включва извършването на следните строително-монтажни работи: доставка и полагане на бетонови бордюри с размер 18/35, включително всички свързани с това разходи – 2 091,10 м. ; доставка и полагане на хоризонтална маркировка с различна конфигурация, - Пътна маркировка от боя с перли, включително всички свързани с това разходи – 327,82 кв.м.; доставка и полагане на бетонови тръби ф300 до РШ – 169,14 м.; доставка и полагане на асфалтова смес за свързващ пласт /биндер/, за профилиране и изравняване на пластове с различна дебелина и ширина, включително всички свързани с това разходи – 505,31 т.; доставка и полагане на плътен асфалтобетон, тип А за износващ пласт, включително всички свързани с това разходи -505,31т.; общ изкоп в земни почви, включително натоварване, транспортиране на определено разстояние, разтоварване на депо и оформянето му – 181,65 куб.м.; доставка и полагане на подходящ материал за насип на тротоари включително всички свързани с това разходи – 304,87 куб.м.; направа на тротоар с бетонови плочи с размер 30/30, включително всички свързани с това разходи – 1 922,36 кв.м.; доставка и полагане на бетонови бордюри с размер 8/16, включително всички свързани с това разходи – 257,74 м. и др. Общият срок за изпълнение на поръчката започва да тече от подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа до подписването на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (част, етап от него) – Приложение № 15 към чл. 7, ал. 3, т. 15 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 година.Възложителят определя максимален срок за изпълнение на поръчката от 6 (шест) месеца. При изготвяне на своите предложения участниците следва задължително да се съобразят с така посочения максимален срок за изпълнение на поръчката.
Критериите по-долу
 
ДА Програма за управление на дейностите    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
363520.34      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
6

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Административен договор за безвъзмездна финансова помощ № BG06RDNP001-19.148-0001-С01/2019 по ПРСР за периода 2014 –2020 г., съфинансирана от Европейския земеделски фонд

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи от втора група, четвърта категория строежи, в съответствие с чл. 5, ал. 6 от ПРВВЦПРС (Правилник за реда на вписване и водене на централния професионален регистър на строителя) или регистрация в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, като в този случай участникът представя еквивалентен документ, доказващ регистрация в аналогична професионална организация на държавата, в която е установен и има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издаден.
В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението са ангажирани с изпълнението на строителство.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени ще изпълняват строителство.
Участникът следва да предостави изискуемата информация по т.1 в част IV „Критерии за подбор“, раздел А „Годност“, т.1 от ЕЕДОП, като посочва данни относно вписването на участника в съответния професионален регистър в държавата членка, в която е установен, с точно позоваване на документа, в т.ч. номер, дата и обхват, като се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация.
Доказване на посочените изисквания:
За доказване на посочените изисквания, участниците представят при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП или преди сключването на договор за обществена поръчка, съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП: Заверено от участника копие на валидно удостоверение за вписване в ЦПРС за изпълнение на строежи от втора група, четвърта категория строежи в съответствие с чл. 5, ал. 6 от ПРВВЦПРС и талон към него или декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно съответния национален закон, за участниците – чуждестранни лица, или съответен валиден аналогичен документ.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участникът следва да попълни Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел Б, „Икономическо и финансово състояние“ от ЕЕДОП. При поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП или преди сключването на договор за обществена поръчка участникът/изпълнителят представя: заверено копие от годишните финансови отчети за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква, и/или справка по години за реализирания общ оборот за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
2. Участникът следва да попълни Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел Б, „Икономическо и финансово състояние“ т. 5 от ЕЕДОП. При поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП или преди сключването на договор за обществена поръчка участникът/изпълнителят представя: заверено копие от валидна застраховка „Професионална отговорност“ по чл.171 ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл. 5, ал. 1 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ, за чуждестранните лица, съобразно законодателството на държавата в която са установени, с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт (обектът, предмет на поръчката е втора група, четвърта категория строеж).
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


1. Участникът в обществената поръчка следва да е реализирал минимален общ оборот за последните три приключили финансови години (2017, 2018 и 2019 г.), в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в размер равен или по-висок от 500 000 лв. (петстотин хиляди лева) без включен ДДС.
2.Участникът в обществената поръчка следва да има валидна застраховка „Професионална отговорност“ по чл. 171, ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл. 5, ал. 1 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ, за чуждестранните лица, съобразно законодателството на държавата в която са установени, с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт (обектът, предмет на поръчката е втора група, четвърта категория строеж).
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да попълни Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел В „Технически и професионални способности“, т. 1а) от ЕЕДОП за дейностите с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, изпълнени за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата. При поискване в хода на процедурата или преди сключването на договор за обществена поръчка, участникът/изпълнителят представят доказателства (чрез които се доказва информацията в ЕЕДОП) за изпълненото строителство - удостоверения, издадени от получателя или от друг компетентен орган относно строителството, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания и/или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за изпълненото строителство и/или други по преценка на участника.
При използване на подизпълнител, изискването се отнася и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
2.Участникът следва да попълни Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел В „Технически и професионални способности“, т. 6 от ЕЕДОП. При поискване в хода на процедурата или преди сключването на договор за обществена поръчка, убастникът/избраният изпълнител представя доказателства за посочените в ЕЕДОП обстоятелства относно професионалната компетентност и опита на предложените ключови експерти - списък на ключовите експерти, в който е посочена професионална компетентност и опита на лицата.
3. Участникът следва да попълнят Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел В „Технически и професионални способности“, т. 9 от ЕЕДОП. Преди сключването на договор за обществена поръчка избраният за изпълнител представя доказателства за посочените в ЕЕДОП обстоятелства относно наличието и капацитета на предложеното в офертата техническо оборудване.
4. Участникът следва да попълнят част IV „Критерии за подбор“, Раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от ЕЕДОП. При поискване в хода на процедурата или преди сключването на договор за обществена поръчка, участникът/избраният за изпълнител представя валидни сертификати за внедрена система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2015 и/или еквивалент, включващ в обхвата си изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на пътища и/или улични мрежи и съоръжения към тях (заверено копие).Валиден сертификати за внедрена система за управление на качеството по стандарт EMAS и/или EN ISO 14001: 2015 и/или еквивалент - за управление на околната среда, включващ в обхвата си изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на пътища и/или улични мрежи и съоръжения към тях (заверено копие). Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискванията се доказват за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени ще изпълняват дейности, свързани с ремонт на улична мрежа.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.


1. Участникът следва да са изпълнили през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, минимум една дейност с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката.
Под „дейности с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката“ следва да се разбира: изпълнение на строителство, при които е изпълнявано изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на пътища и/или улични мрежи и съоръженията към тях. Възложителят не поставя изрично изискване за обем на дейностите.
2. Участникът следва да разполагат с екип, ангажиран с изпълнението на поръчката, в минимален състав, както следва:
Ръководител на екипа -Професионален опит – Минимум 3 (три) години професионален опит по специалността. Участие като ръководител на екип при изпълнение на минимум 1 строителство, при което е изпълнявано изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на пътища и/или улични мрежи и съоръженията към тях.
Инженер геодезист -Професионален опит - Участие като инженер геодезист при изпълнение на минимум едно строителство, при които е изпълнявано изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на пътища и/или улични мрежи и съоръженията към тях.
Технически ръководител - Професионален опит – Минимум 3 (три) години опит по специалността. Участие като технически ръководител в изпълнение на минимум едно строителство, при които е изпълнявано изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на пътища и/или улични мрежи и съоръженията към тях.
Квалифицирано лице по безопасност и здраве -Да притежава валидно удостоверение за квалификация по безопасност и здраве или еквивалентна. Професионален опит - Участие като квалифицирано лице по безопасност и здраве при изпълнение на минимум едно строителство, при които е изпълнявано изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на пътища и/или улични мрежи и съоръженията към тях.
3. Участникът следва да разполагат минимум със следното техническо оборудване: самосвал – 1 бр., автобагер – 1 бр., фреза – 1 бр., автогудронатор – 1 бр.,асфалтополагач – 1бр., валяк – вибрационен, двубандажен – 1 бр., валяк – ръчен вибрационен до 2,5 т. – 1 бр. Посоченото техническо оборудване може да е собствено или осигурено от участника по друг начин – наем, лизинг или чрез ресурси на трети лица.
4. Участникът трябва да притежава сертификати, които удостоверяват съответствието на участника със стандарт за система за управление на качеството и за управление на околната среда: - EN ISO 9001:2015 и/или еквивалент, включващ в обхвата си изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на пътища и/или улични мрежи и съоръжения към тях. - EMAS и/или EN ISO 14001: 2015 и/или еквивалент - за управление на околната среда, включващ в обхвата си изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на пътища и/или улични мрежи и съоръжения към тях.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Когато участникът не е имал достъп до такъв сертификат или е нямал възможност да го получи в съответните срокове по независещи от него причини, той може да представи други доказателства за еквивалентни мерки за система за управление на качеството и управление на околната среда. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При подаване на офертата за участие участникът декларира липсата на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП (съгласно изискванията на чл. 67, ал. 1 от ЗОП). В случай, че участникът е посочил, че ще използва капацитета на трети лица за доказване на съответствието с критериите за подбор или че ще използва подизпълнители, за всяко от тези лица се представя отделен ЕЕДОП, съдържащ информацията по чл.67, ал.2 от ЗОП.При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението (чл. 59, ал.6 от ЗОП).
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

19/02/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

20/02/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Малката зала на ОбА-Кирково

Получените оферти се отварят на публично заседание от комисията, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Участникът определен за изпълнител при подписване на договора представя гаранцията за изпълнение на договора в размер на 3 % (три на сто) от стойността на договора.
Участникът определен за изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
Гаранцията за изпълнение се представя по един от следните начини:
под формата на банкова гаранция – в оригинал;
парична сума (платежно нареждане в копие)
застраховка (оригинал на полица), която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Ако гаранцията за изпълнение на договора се представя под формата на парична сума, тя се превежда по сметката на Община Кирково IBAN BG 61SOMB91303334857901, BIC SOMBBGSF, при Общинска банка АД - офис Кирково, като банковите такси по превода са за сметка на наредителя.
В случай, че гаранцията за изпълнение на договора е под формата на банкова гаранция, същата трябва да бъде безусловна, неотменима и платима изцяло или частично в посочен от възложителя размер при първо писмено поискване, в което възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка или, че възложителят е прекратил договора поради виновно неизпълнение на задълженията на изпълнителя.
В случай, че гаранцията за изпълнение се представи като банкова гаранция или застраховка, то срокът на действието й следва да надвишава с 30 (тридесет) дни срока на изпълнение на договора.
При представяне на гаранцията с платежно нареждане, банкова гаранция или застраховка, в тях изрично се посочва предметът на договора, за изпълнението на който се представя гаранцията.
Разходите по откриването и поддържането на гаранциите са за сметка на изпълнителя.
За участниците, не следва да са налице основанията по чл.54, ал.1, т.1, т. 2, т.3, т. 4, т.5, т.6 и т.7 от ЗОП и по чл. 55, ал. 1, т.1, т.2- лишен е от правото да упражнява професията „строител“ или дейностите „строителство“ съгласно законодателството на държавата, в която е извършено дейнието, т.3, т.4 и т.5 от ЗОП. Участник, за когото са налице посочените основания, има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби се подават пред КЗК в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация, на основание чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 30/01/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва