Деловодна информация
00601община Долна Митрополия
708 29/01/2020 (дд/мм/гггг)
не
00601-2020-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Долна Митрополия 000413725
ул. Св.св.Кирил и Методий
Долна Митрополия BG31 5855 България
Пепа Герашка - Директор Дирекция +359 64680704
dolnamitropolia@el-soft.com +359 64680704

Интернет адрес/и

http://www.dolnamitropolia.bg/

http://op.dolnamitropolia.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20200129vuHQ1764765


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.dolnamitropolia.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20200129vuHQ1764765
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Възстановяване на ул. „Трети март“, с. Ставерци, община Долна Митрополия“
45233000      
Строителство

Обект на поръчката е „строителство” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1 от ЗОП, като избрания изпълнител следва да извърши предвидените в одобрения инвестиционен проект строителни дейности за реконструкция и възстановяване на ул. „Трети март“ в с.Ставерци, община Долна Митрополия.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
604112.13      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG3

Мястото на изпълнение на поръчката е на територията на с.Ставерци, община Долна Митрополия, област Плевен.

Обект на поръчката е „строителство” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1 от ЗОП, като избрания изпълнител следва да извърши предвидените в одобрения инвестиционен проект строителни дейности за реконструкция и възстановяване на ул. „Трети март“ в с.Ставерци, община Долна Митрополия.Конкретните видове и количества СМР за изграждането на обекта, както и изискванията за изпълнението на обществената поръчка са подробно описани и регламентирани в Техническите спецификации, неразделна част от настоящата документация.
Общата прогнозната стойност е в размер на 604 112.13 лв. и включва стойността на всички предвидени СМР за обекта в размер на 575 344.89 (петстотин седемдесет и пет хиляди триста четеридесет и четири лв. и 89 ст.) лв. без ДДС и 5% непредвидени разходи върху тази сума, равняващи се на 28 767.24 лв. (двадесет и осем хиляди седемстотин шестдедест и седем лева и 24 ст.) без ДДС.
Критериите по-долу
 
ДА Ниво на изпълнение, като измерител на качеството – П1    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
604112.13      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката ІI-ра група, минимумIV -та /четвърта/ категория.
Съгласно чл. 60, ал.1 от ЗОП, чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Деклариране. Участникът попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) (Приложение № 1, следва да бъде образец №2), Раздел А:„Годност“
Доказване: При необходимост на основание чл. 67, ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл. 112, ал.1, т.2 от ЗОП, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката - за повече информация: http://register.ksb.bg/).
В случай, че избран за изпълнител е участник чуждестранно ЮЛ, което предоставя трансгранично, временно или еднократно на територията на Р. България строителни услуги, то следва да представи преди сключване на договор удостоверение за вписване в ЦПРС с обхват групата и категорията на строежа, който позволява изпълнението на поръчката или копие на удостоверение за извършване на еднократна или временна строителна услуга за конкретен строеж на територията на Република България (чл. 25а от ЗКС).
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят определя критерий за подбор по чл. 61, ал.1, т.2 от ЗОП, а именно: Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“.
Доказване: При необходимост на основание чл. 67, ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл. 112, ал.1, т.2 от ЗОП, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на валидна застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че данните не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на лицето/лицата, което/които ще осъществява строителството за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за целия срок на договора.
Забележка: За участник, установен/регистриран в Р. България, застраховката „Професионална отговорност”, следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ за строителство, покриваща минималната застрахователна сума за строител за строежи чевърта категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4 от ЗУТ в размер на 100 000 лв, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал. 1 не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за затраховка „Професионална отговорност“ се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Деклариране: Участникът попълва поле 5 на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Възложителя определя критерий за подбор по чл. 63, ал.1, т.1, б "а" от ЗОП, а именно: Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил минимум 1 /една/ дейност за строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката, с обем - минимална дължина в линейни метри общо за поръчката.
При необходимост на основание чл. 67, ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл. 112,ал.1, т.2 ЗОП, участникът избран за изпълнител следва да представи списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружено с удостоверения за добро изпълнение, включващо стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.


УУчастникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил минимум 1 /една/ дейност за строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката с общ обем на строително монтажни дейности както следва: минимална дължина в линейни метри на пътните участъци не по малко от 800 л. м. (осемстотин линейни метра)
Забележка : Под „дейности, сходни с предмета и обема на настоящата обществена поръчка“ следва да се разбира извършване на строителни дейности по изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътна и/или улична мрежа с асфалтова настилка с линейност не по-малко от тази, посочена по-горе.
Важно! Изискването за дължина на пътните участъци може да се докаже с един или няколко изпълнени обекти. Изпълнен е обект, за който са издадени съответните документи по Наредба №3 от 31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството.
Деклариране: Участникът попълва поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП – Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката на минимум 1 (един) обект с минимален общ обем на строително монтажни дейности, чрез посочване от страна на участниците в процедурата на линейността на всяка от дейностите, на които участникът се позовава за покриване на този критерий за подбор в ЕЕДОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.Обществената поръчка следва да бъде изпълнена в пълно съответствие с Техническите спецификации, ЗУТ и др. приложими нормативни актове, съгласно българското законодателство.
2.Гаранции за изпълнение - Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора. Същата може да се предостави в една от следните форми: Парична сума; Банкова гаранция;Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя - условията по гаранциите са описани в Указанията неразделна част от Документацията за участие. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/02/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/02/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Заседателна зала находяща се в община Долна Митрополия, ул. Св. Св. Кирил и Методий №39

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Финансирането на строителството се осъществява със средства от държавния бюджет на Република България за 2019г. за непредвидени и/или неотложни разходи за предотвратяване, овладяване и преодоляване на последиците от бедствия, предоставени с Постановление на МС №284/15.11.2019 г.
Схема на плащане:
- Авансово плащане – в размер на 40 % (четиридесет процента) от договорената стойност, платимо в срок до 10/десет/ календарни дни след подписването на “Протокол за откриване на строителна площадка и за определяне на строителна линия и ниво” (приложение № 2/2а) по Наредба №3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и срещу издадена от Изпълнителя фактура за дължимата стойност.
- Окончателно плащане – оставащата стойност по договора за изпълнение, след приспадане на авансовото плащане по него, до размера на действително извършените работи, платимо в срок до 10 календарни дни при наличието на следните комулативни условия :
• приключване на всички видове работи по КС, удостоверено с Протокол/и за приемане на извършени СМР, тристранно подписани от Възложител, Изпълнител и Консултант, упражняващ строителен надзор на обекта, придружен/и с всички необходими документи, изискуеми по Наредба №3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството,
• подписан “Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа” /приложение № 15/ от Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. на МРРБ за съставяне на актове и протоколи по време на строителството,
• издадена фактура от Изпълнителя за дължимата стойност.
Останалите условия относно финансиране и начин на плащане са разписани в проекта на договор - Образец № 5 - неразделна част от документацията по настоящата поръчка.
От участие в общ. поръчка се отстранява участник, за който е налице което и да е от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1, т. 2, т. 3, т. 4, т. 5, т. 6 и т. 7 от Закона за обществените поръчки.Възложителят отстранява от участие и участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.55, ал.1, т. 4 ЗОП. При провеждане на процедурата се прилагат специфични национални основания за отстраняване, подробно описани в документацията.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбата може да се подава от всяко заинтересовано лице пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок от изтичане на 14-дневния срок от публикуване в РОП на обявлението, с което се оповестява откриването на процедурата, съгласно чл. 197 ал. 1 т. 1 ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 29/01/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва