III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Изисквано минимално ниво за обособена позиция 1: „Аварийно-възстановителни, строителни и монтажни работи на водосток над дере в Промишлена зона „Честово“ на гр. Лясковец, ул. „Максим Райкович“ между о.т. 757-771” и за обособена позиция 2: „Аварийно-възстановителни, строителни и монтажни работи на водосток над дере с. Добри дял на ул. „Славяни“ между о.т. 298-136”: Участникът трябва да е регистриран в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в България, на основание чл. 3, ал. 2 и чл. 15, ал. 1 от Закона за камарата на строителите, за изпълнение на строежи от втора група, подгрупа „строежи от четвърта категория”, съгласно чл. 5, ал. 1, т. 2 и ал. 4, т. 4 от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, в съответствие с чл. 137, ал. 1, т. 4, б. „а“ от ЗУТ и с чл. 8, ал. 1, т. 2 от Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи. Участниците следва да посочат тази информация в Част IV., Раздел А от ЕЕДОП (Образец № 1.1. и/или Образец № 1.2. в зависимост от обособената позиция/позиции, за която участват) . За доказване на годност (правоспособност) преди сключването на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител по съответната обособена позиция, представя следните документи: • Копие от удостоверение за вписване в ЦПРС, придружено с валиден контролен талон по чл. 22 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени, удостоверено с еквивалентен документ, изготвен съгласно националния закон на участника, издаден от компетентен орган от държавата, в която е установен. |
III.1.2) Икономическо и финансово състояние
НЕ
За доказване на икономическото и финансовото състояние преди сключването на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител по съответната обособена позиция, представя следните документи: • Справка по чл. 62, ал. 1, т. 4 от ЗОП за общия оборот и за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката – Образец № 2 от документацията за участие и • Годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, с приложена Справка за приходите на строителни предприятия по видове строителство. • Валидна застраховка „Професионална отговорност”, която да обхваща категорията строеж съобразно предмета на поръчката, за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, респ. еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
1. Изисквано минимално ниво: а). за Обособена позиция 1: „Аварийно-възстановителни, строителни и монтажни работи на водосток над дере в Промишлена зона „Честово“ на гр. Лясковец, ул. „Максим Райкович“ между о.т. 757-771” - през последните три приключили финансови години участникът трябва да е реализирал минимален общ оборот не по-малко от 112 500,00 лв. (сто и дванадесет хиляди и петстотин лева), включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, не по-малко от 75 000,00 лв. (седемдесет и пет хиляди лева). Участниците следва да посочат тази информация в Част IV., Раздел Б от ЕЕДОП (Образец № 1.1.). б). за Обособена позиция 2: „Аварийно-възстановителни, строителни и монтажни работи на водосток над дере с. Добри дял на ул. „Славяни“ между о.т. 298-136”- през последните три приключили финансови години участникът трябва да е реализирал минимален общ оборот не по-малко от 88 500,00 лв. (осемдесет и осем хиляди и петстотин лева), включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, не по-малко от 59 000,00 лв. (петдесет и девет хиляди лева). Участниците следва да посочат тази информация в Част IV., Раздел Б от ЕЕДОП (Образец № 1.2.). *Годишен общ оборот е сумата от нетните приходи от продажби по смисъла на Закона за счетоводството. „Нетни приходи от продажби” са сумите от продажба на продукция, стоки и услуги, намалени с търговските отстъпки, данъка върху добавената стойност и други данъци, пряко свързани с приходите. **Оборот в сферата, попадаща в обхвата на обществената поръчка е сумата, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирана от дейности, попадащи в обхвата на поръчката. ***Дейностите, попадащи в обхвата на поръчката, са строително-ремонти и строително-монтажи работи (СМР/СРР). ВАЖНО! В случай, че участникът подава оферта и за двете обособени позиции, минимално изискуемите общ оборот и оборот, попадащ в обхвата на поръчката, трябва да са равни или по-големи от сбора на съответните минимално изискуеми обороти за обособените позиции, за които се подава оферта. 2. Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност” за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Застраховката трябва да покрива минималната застрахователна сума за строежи за изисканата категория, по съответната обособена позиция.
|
III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
За доказване на техническите и професионални способности преди сключването на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител по съответната обособена позиция, представя следните документи: • Списък по чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката - Образец № 3 от документацията за участие и • Удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. • Валиден сертификат по EN ISO 9001:2015 – за внедрена система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват „строителство” или еквивалентен. • Валиден сертификат за разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда EN ISO 14001:2015 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват „строителство” или еквивалентен. • Списък по чл. 64, ал. 1, т. 3 и т. 6 от ЗОП на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, вкл. и контрола на качеството, в който е посочена професионалната компетентност на лицата – Образец № 4 от документацията за участие и • Документи, които доказват професионалната компетентност* на лицата, които ще изпълняват строителството и на членовете на ръководния състав. • Декларация по чл. 64, ал. 1, т. 9 от ЗОП за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката - Образец № 5 от документацията за участие.
Изисквани минимални нива за двете обособени позиции: 1. През последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил видове строителни дейности с предмет, идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка. *„Строителни дейности с предмет, идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка” са дейности по изпълнение на ново строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт на стоманобетонови конструкции – армировъчни, кофражни и бетонови дейности на един или повече обекти. 2. Участникът трябва да притежава сертификат по EN ISO 9001:2015 – за внедрена система за управление на качеството или еквивалент, или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват „строителство” или еквивалентен обхват, сходен на предмета на поръчката. 3. Участникът трябва да има разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда EN ISO 14001:2015 или еквивалент, или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват „строителство “ или еквивалентен. 4. Участникът трябва да разполага с необходимия брой персонал, в т.ч. квалифициран технически ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на строителството, със следното образование и квалификация или еквивалентни, както следва: а). Технически ръководител (едно лице), отговарящо на следните изисквания: - строителен инженер, архитект или строителен техник, който ръководи строителните работи и осигурява изпълнение на отговорностите по чл. 163, ал. 2, т. 1 – 5 от ЗУТ; - да притежава професионален опит като технически ръководител в изпълнението на ново строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт на минимум 2 (два) изпълнени строителни обекта. б). Длъжностно лице (орган) по безопасност и здраве при работа* (едно лице), отговарящо на следните изисквания: - да притежава удостоверение или друг документ за правоспособност за извършване на дейност като длъжностно лице по безопасност и здраве, съобразно изискванията на Наредба № РД-07-2 от 16 декември 2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд, издадена от министъра на труда и социалната политика и министъра на регионалното развитие и благоустройството и - да притежава професионален опит като специалист по безопасност и здраве при работа на минимум един изпълнен строителен обект. * Длъжностно лице по безопасност и здраве при работа е лице, на което е възложено да изпълнява функциите и задачите, определени в Наредба № 3 от 27 юли 1998 г. за функциите и задачите на длъжностните лица за организиране изпълнението на дейностите със защита от професионалните рискове и превенция на тези рискове. в). Отговорник по контрола на качеството (едно лице), отговарящо на следните изисквания: - да притежава удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ и - да притежава професионален опит като отговорник по качеството на минимум един изпълнен строителен обект. 5. Участникът трябва да разполага за период, не по-кратък от срока за изпълнение на поръчката, с необходимия минимален брой инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнението на обществената поръчка, включващо: - Колесен багер (комбиниран), мин. 0,5 м3 - 1 бр.; - Автомобил – самосвал - 1 бр.; - Автомобил – бордови - 1 бр.;
|
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
|