Деловодна информация
00137
ОП-338 21/01/2020 (дд/мм/гггг)
не
00137-2020-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Лясковец 000133844
пл. Възраждане № 1
Лясковец BG321 5140 България
Пенка Велкова, Даниела Маринова +359 61922055
obshtina@lyaskovets.net +359 61922045

Интернет адрес/и

http://www.lyaskovets.net/

http://www.lyaskovets.net/d4_adm_buyerprofile.php


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.lyaskovets.net/d4_adm_buyerprofile_op.php
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Аварийно-възстановителни, строителни и монтажни работи на водостоци в община Лясковец”
45000000      
Строителство

Предметът на настоящата обществена поръчка е: „Аварийно-възстановителни, строителни и монтажни работи на водостоци в община Лясковец” с включени следните обособени позиции:
- Обособена позиция 1: „Аварийно-възстановителни, строителни и монтажни работи на водосток над дере в Промишлена зона „Честово“ на гр. Лясковец, ул. „Максим Райкович“ между о.т. 757-771” и
- Обособена позиция 2: „Аварийно-възстановителни, строителни и монтажни работи на водосток над дере с. Добри дял на ул. „Славяни“ между о.т. 298-136“.
Всеки участник може да подаде оферта за една или за двете обособени позиции. Не се допуска подаването на варианти на офертата.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
133094.13      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Аварийно-възстановителни, строителни и монтажни работи на водосток над дере в Промишлена зона „Честово“ на гр. Лясковец, ул. „Максим Райкович“ между о.т. 757-771” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

територията на гр. Лясковец, ул. „Максим Райкович“ между о.т. 757-771 по ПУП на гр- Лясковец – Промишлена зона

В инвестиционния проект е предвидено изграждане на ново съоръжение с монолитни стоманобетонови устои и крила и стоманобетонова връхна конструкция с отвор на съоръжението 4 м светла дължина. Предвидени са пет напречни стоманобетонови прага, съгласно проект. Видовете строителни дейности и техния обем са подробно описани в техническата спецификация за обособената позиция (Приложение № 1.1. от документацията за участие в процедурата по възлагане на обществената поръчка).
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на поръчката    40 %
Цена
60 %
II.2.6) Прогнозна стойност
74503.48      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Аварийно-възстановителни, строителни и монтажни работи на водосток над дере с. Добри дял на ул. „Славяни“ между о.т. 298-136“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

територията на с. Добри дял, общ. Лясковец, ул. „Славяни“ между о.т. 298-136 по ПУП на с. Добри дял, общ. Лясковец

В инвестиционния проект е предвидено изграждане на ново съоръжение с монолитни стоманобетонови устои и крила и стоманобетонова връхна конструкция с отвор на съоръжението 2 м светла дължина. Предвидени са четири напречни стоманобетонови прага, съгласно проект. Видовете строителни дейности и техния обем са подробно описани в техническата спецификация за обособената позиция (Приложение № 1.2. от документацията за участие в процедурата по възлагане на обществената поръчка).
Критериите по-долу
 
ДА „Срок за изпълнение на поръчката”    40 %
Цена
60 %
II.2.6) Прогнозна стойност
58590.65      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Изисквано минимално ниво за обособена позиция 1: „Аварийно-възстановителни, строителни и монтажни работи на водосток над дере в Промишлена зона „Честово“ на гр. Лясковец, ул. „Максим Райкович“ между о.т. 757-771” и за обособена позиция 2: „Аварийно-възстановителни, строителни и монтажни работи на водосток над дере с. Добри дял на ул. „Славяни“ между о.т. 298-136”:
Участникът трябва да е регистриран в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в България, на основание чл. 3, ал. 2 и чл. 15, ал. 1 от Закона за камарата на строителите, за изпълнение на строежи от втора група, подгрупа „строежи от четвърта категория”, съгласно чл. 5, ал. 1, т. 2 и ал. 4, т. 4 от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, в съответствие с чл. 137, ал. 1, т. 4, б. „а“ от ЗУТ и с чл. 8, ал. 1, т. 2 от Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи.
Участниците следва да посочат тази информация в Част IV., Раздел А от ЕЕДОП (Образец № 1.1. и/или Образец № 1.2. в зависимост от обособената позиция/позиции, за която участват) .
За доказване на годност (правоспособност) преди сключването на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител по съответната обособена позиция, представя следните документи:
• Копие от удостоверение за вписване в ЦПРС, придружено с валиден контролен талон по чл. 22 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени, удостоверено с еквивалентен документ, изготвен съгласно националния закон на участника, издаден от компетентен орган от държавата, в която е установен.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

За доказване на икономическото и финансовото състояние преди сключването на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител по съответната обособена позиция, представя следните документи:
• Справка по чл. 62, ал. 1, т. 4 от ЗОП за общия оборот и за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката – Образец № 2 от документацията за участие и
• Годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, с приложена Справка за приходите на строителни предприятия по видове строителство.
• Валидна застраховка „Професионална отговорност”, която да обхваща категорията строеж съобразно предмета на поръчката, за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, респ. еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.


1. Изисквано минимално ниво:
а). за Обособена позиция 1: „Аварийно-възстановителни, строителни и монтажни работи на водосток над дере в Промишлена зона „Честово“ на гр. Лясковец, ул. „Максим Райкович“ между о.т. 757-771” - през последните три приключили финансови години участникът трябва да е реализирал минимален общ оборот не по-малко от 112 500,00 лв. (сто и дванадесет хиляди и петстотин лева), включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, не по-малко от 75 000,00 лв. (седемдесет и пет хиляди лева).
Участниците следва да посочат тази информация в Част IV., Раздел Б от ЕЕДОП (Образец № 1.1.).
б). за Обособена позиция 2: „Аварийно-възстановителни, строителни и монтажни работи на водосток над дере с. Добри дял на ул. „Славяни“ между о.т. 298-136”- през последните три приключили финансови години участникът трябва да е реализирал минимален общ оборот не по-малко от 88 500,00 лв. (осемдесет и осем хиляди и петстотин лева), включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, не по-малко от 59 000,00 лв. (петдесет и девет хиляди лева).
Участниците следва да посочат тази информация в Част IV., Раздел Б от ЕЕДОП (Образец № 1.2.).
*Годишен общ оборот е сумата от нетните приходи от продажби по смисъла на Закона за счетоводството.
„Нетни приходи от продажби” са сумите от продажба на продукция, стоки и услуги, намалени с търговските отстъпки, данъка върху добавената стойност и други данъци, пряко свързани с приходите.
**Оборот в сферата, попадаща в обхвата на обществената поръчка е сумата, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирана от дейности, попадащи в обхвата на поръчката.
***Дейностите, попадащи в обхвата на поръчката, са строително-ремонти и строително-монтажи работи (СМР/СРР).
ВАЖНО!
В случай, че участникът подава оферта и за двете обособени позиции, минимално изискуемите общ оборот и оборот, попадащ в обхвата на поръчката, трябва да са равни или по-големи от сбора на съответните минимално изискуеми обороти за обособените позиции, за които се подава оферта.
2. Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност” за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Застраховката трябва да покрива минималната застрахователна сума за строежи за изисканата категория, по съответната обособена позиция.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

За доказване на техническите и професионални способности преди сключването на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител по съответната обособена позиция, представя следните документи:
• Списък по чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката - Образец № 3 от документацията за участие и
• Удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
• Валиден сертификат по EN ISO 9001:2015 – за внедрена система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват „строителство” или еквивалентен.
• Валиден сертификат за разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда EN ISO 14001:2015 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват „строителство” или еквивалентен.
• Списък по чл. 64, ал. 1, т. 3 и т. 6 от ЗОП на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, вкл. и контрола на качеството, в който е посочена професионалната компетентност на лицата – Образец № 4 от документацията за участие и
• Документи, които доказват професионалната компетентност* на лицата, които ще изпълняват строителството и на членовете на ръководния състав.
• Декларация по чл. 64, ал. 1, т. 9 от ЗОП за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката - Образец № 5 от документацията за участие.


Изисквани минимални нива за двете обособени позиции:
1. През последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил видове строителни дейности с предмет, идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка. *„Строителни дейности с предмет, идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка” са дейности по изпълнение на ново строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт на стоманобетонови конструкции – армировъчни, кофражни и бетонови дейности на един или повече обекти.
2. Участникът трябва да притежава сертификат по EN ISO 9001:2015 – за внедрена система за управление на качеството или еквивалент, или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват „строителство” или еквивалентен обхват, сходен на предмета на поръчката.
3. Участникът трябва да има разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда EN ISO 14001:2015 или еквивалент, или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват „строителство “ или еквивалентен.
4. Участникът трябва да разполага с необходимия брой персонал, в т.ч. квалифициран технически ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на строителството, със следното образование и квалификация или еквивалентни, както следва:
а). Технически ръководител (едно лице), отговарящо на следните изисквания:
- строителен инженер, архитект или строителен техник, който ръководи строителните работи и осигурява изпълнение на отговорностите по чл. 163, ал. 2, т. 1 – 5 от ЗУТ;
- да притежава професионален опит като технически ръководител в изпълнението на ново строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт на минимум 2 (два) изпълнени строителни обекта.
б). Длъжностно лице (орган) по безопасност и здраве при работа* (едно лице), отговарящо на следните изисквания:
- да притежава удостоверение или друг документ за правоспособност за извършване на дейност като длъжностно лице по безопасност и здраве, съобразно изискванията на Наредба № РД-07-2 от 16 декември 2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд, издадена от министъра на труда и социалната политика и министъра на регионалното развитие и благоустройството и
- да притежава професионален опит като специалист по безопасност и здраве при работа на минимум един изпълнен строителен обект.
* Длъжностно лице по безопасност и здраве при работа е лице, на което е възложено да изпълнява функциите и задачите, определени в Наредба № 3 от 27 юли 1998 г. за функциите и задачите на длъжностните лица за организиране изпълнението на дейностите със защита от професионалните рискове и превенция на тези рискове.
в). Отговорник по контрола на качеството (едно лице), отговарящо на следните изисквания:
- да притежава удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ и
- да притежава професионален опит като отговорник по качеството на минимум един изпълнен строителен обект.
5. Участникът трябва да разполага за период, не по-кратък от срока за изпълнение на поръчката, с необходимия минимален брой инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнението на обществената поръчка, включващо:
- Колесен багер (комбиниран), мин. 0,5 м3 - 1 бр.;
- Автомобил – самосвал - 1 бр.;
- Автомобил – бордови - 1 бр.;
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


? Изпълнението на поръчката следва да се осъществява съобразно изискванията на действащото европейско и национално законодателство, както и съгласно условията и изискванията на възложителя, посочени в техническите спецификации (Приложение № 1.1. за Обособена позиция 1: „Аварийно-възстановителни, строителни и монтажни работи на водосток над дере в Промишлена зона „Честово“ на гр. Лясковец, ул. „Максим Райкович“ между о.т. 757-771” и Приложение 1.2. за Обособена позиция № 2: „Аварийно-възстановителни, строителни и монтажни работи на водосток над дере с. Добри дял на ул. „Славяни“ между о.т. 298-136“).
? При изпълнение на договора на обществената поръчка, изпълнителят и неговите подизпълнители (ако има такива) са длъжни да спазват всички приложими правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудово право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, съгласно Приложение № 10 към чл. 115 от ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/02/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

18/08/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/02/2020 (дд/мм/гггг)   09:00 (чч:мм)

Залата на общинския съветник в сградата на Община Лясковец на адрес: гр. Лясковец, пл. „Възраждане” № 1, ет. 1

Получените оферти се отварят на датата, посочена в обявлението на обществената поръчка, на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложжителят отсранява от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка участник, когато са налице основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП. Възложителят ще се възползва от възможността и ще острани от участие в процедурата участник за когото са налице някой от обстоятелствата предвидени в чл. 55, ал. 1, т. 1, 2, 3, 4 и 5 от ЗОП. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата:1. участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията за участие. 2. участник, който е представил оферта, която не отговаря на:а). предварително обявените условия за изпълнение на поръчката;б). правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в Приложение № 10 от ЗОП; 3. участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП; 4. участници, които са свързани лица*. 5 . участник, подал оферта, която не отговаря на условията за представяне, включително за форма, начин, срок и валидност; 6. лице, което е нарушило забрана по чл. 101, ал. 9* или 10** от ЗОП. 7. участник, който няма право да участва в обществени поръчки на основание чл. 3, т. 8 във вр. с чл. 5, ал. 1, т. 3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружества, регистрирани в юрисдикция с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКЛТДС), освен когато не са на лице условията по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС. 8. участник, който след покана от страна на възложителя и в определения в нея срок не удължи срока на валидност на офертата си, респ. не потвърди валидността на същата за определен от възложителя нов срок. 9. участник, който е предложил цена за изпълнение на обособена позиция, по-висока от определената от възложителя в документацията за участие прогнозна стойност. 10. участник, който при проверка по реда на чл. 104, ал. 5 от ЗОП, при която е изискано да предостави разяснения или допълнителни доказателства за данните, посочени в офертата, извърши промени в техническото и/или ценовото си предложение. 11. участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество (ЗПКОНПИ).
Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка при сключването му. В противен случай договор за обществена поръчка не се подписва с участника, определен за изпълнител.Гаранцията за изпълнение е в размер на 5% (пет процента) от стойността на договора за възлагане на обществена поръчка по съответната обособена позиция без включен ДДС.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/01/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва