Деловодна информация
00564
ОПЕП-826 15/01/2020 (дд/мм/гггг)
не
00564-2020-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Панагюрище 000351743
пл.20-ти април №13
Панагюрище BG423 4500 България
Таня Чалъкова - ръководител проект +357 60048
oba.panagyurishte@gmail.com +357 63068

Интернет адрес/и

www.panagyurishte.org.

https://panagyurishte.nit.bg/proczeduri-po-zop/19-15.01.2019-g.-izplnenie-na-inzhenering-v-sgradata-na-obshhina-panagyurishhe/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://panagyurishte.nit.bg/proczeduri-po-zop/19-15.01.2019-g.-izplnenie-na-inzhenering-v-sgradata-na-obshhina-panagyurishhe/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изпълнение на инженеринг (проектиране, авторски надзор и строителство) на обект „Ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност и достъпна среда в сградата на Община Панагюрище“
45000000      
Строителство

Застроената площ на сградата по заснемане е 929,06 м2. Разгънатата застроена площ е 3 221,45м2.
С настоящата обществена поръчка ще се възложат дейности по изготвяне на инвестиционен проект, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор на обекта. Предвижда се изпълнение по доставка и монтаж на осветителни тела с енергоспестяващи светодиодни лампи, подмяна на дограма на фасадните стени, топлинно изолиране на външни стени, покрив и под, доставка и монтаж на VRF система за кондициониране на сградата, преустройство на първия етаж, подмяна на входни врати, обособяване на санитарен възел за хора с увреждания и 3 бр. паркоместа, направа на нова дървена покривна конструкция, ремонт и преустройство на санитарни възли, довършителни работи, подмяна главна хоризонтална канализационна мрежа, нови разпределителни табла и силова инсталация, евакуационно осветление, пожароизвестителна инсталация и мълниезащитна уредба.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1430000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45310000      
45320000      
45400000      
45261000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

гр. Панагюрище

Планираните дейности са насочени към ремонт и обновяване на административната сграда на Община Панагюрище, като се цели чрез изпълнение на мерки за енергийна ефективност и съпътстващи строително-ремонтни дейности да се модернизира сградния фонд и да се създаде приветлива ефективна среда за работа в общинската администрация. Застроената площ на сградата по заснемане е 929,06 м2. Разгънатата застроена площ е 3 221,45м2.
С настоящата обществена поръчка ще се възложат дейности по изготвяне на инвестиционен проект, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор на обекта. Предвижда се изпълнение по доставка и монтаж на осветителни тела с енергоспестяващи светодиодни лампи, подмяна на дограма на фасадните стени, топлинно изолиране на външни стени, покрив и под, доставка и монтаж на VRF система за кондициониране на сградата, преустройство на първия етаж, подмяна на входни врати, обособяване на санитарен възел за хора с увреждания и 3 бр. паркоместа, направа на нова дървена покривна конструкция, ремонт и преустройство на санитарни възли, довършителни работи, подмяна главна хоризонтална канализационна мрежа, нови разпределителни табла и силова инсталация, евакуационно осветление, пожароизвестителна инсталация и мълниезащитна уредба.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
1430000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
360

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект № BG16RFOP001-1.039-0003„Ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност и достъпна среда в сградата на Община Панагюрище“ ОПРР

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да имат регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи с обхват I група, минимум IV категория*, по смисъла на чл. 5, ал. 6, т. 1.4.1. от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, издаден от Председателя на КСБ, обн. ДВ бр. 101 от 22.11.2013г., която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка, а за чуждестранно лице – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която е установено. *строежи от I група, IV категория*, включват: жилищни и смесени сгради със средно застрояване; сгради и съоръжения за обществено обслужване с разгъната застроена площ от 1000 до 5000 кв. м или с капацитет от 100 до 200 места за посетители, включително реконструкция и основен ремонт на строежите от тази категория.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието се доказва от лицето което ще изпълнява строителството, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, съгласно чл. 59, ал. 6 от ЗОП и чл. 3, ал. 3 от ЗКС.
В случай, че избраният за изпълнител е чуждестранно лице, при подписване на договора следва да представи копие на валидно Удостоверение от Камара на строителите в България по реда на чл. 17, ал. 3 от ЗКС.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците трябва да имат Застраховка „Професионална отговорност в проектирането и строителството“ по чл. 171 от ЗУТ (чл. 171а ЗУТ за чуждестранните участници).

Участниците трябва да имат:
-Застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за строежи с обхват минимум четвърта категория, а именно: в размер не по-малък от 100 000 лв. (сто хиляди лева), съобразно чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
-Застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в проектирането по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за строежи с обхват минимум четвърта категория, а именно: в размер не по-малък от 50 000 лв. (петдесет хиляди лева), съобразно чл. 5, ал. 1, т. 4 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
Изискването не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. Когато предоставената застраховка или гаранция покрива само частично рисковете, възложителят ще изиска допълнителна застраховка или гаранция, която да обхване непокритите рискове, в съответствие с чл. 173, ал. 2 и чл. 174, ал. 1 от ЗУТ и при спазване изискванията на чл. 27, ал. 3 от Закона за дейностите по предоставяне на услуги.
Участникът, определен за изпълнител представя копие на застраховка „Професионална отговорност в проектирането и строителството“, покриваща минималната застрахователна сума за строежи с обхват минимум четвърта категория или аналогичен документ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът, да е изпълнил през последните 3 години от датата на подаване на офертата услуга за проектиране с предмет и обем, идентична или сходна с тази на настоящата обществена поръчка.Ако дейностите по проектиране са изпълнени в рамките на инженеринг относимият период е 5 години.;
2.Участникът да е изпълнил през последните 5 години от датата на подаване на офертата, строителство с предмет и обем, идентично или сходно с настоящата обществена поръчка.
3. Участникът трябва да разполага с персонал и ръководен състав с професионална квалификация за изпълнени на поръчката;
4. Участникът трябва да притежава внедрена система за управление на качеството EN ISO 9001:2015 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват проектиране и строителство;
5. Участникът трябва да притежава внедрена система за опазване на околната среда EN ISO 14001:2015 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с обхват проектиране и строителство.


1.Участникът, да е изпълнил през последните 3 години от датата на подаване на офертата, поне една услуга за проектиране с предмет и обем, идентична или сходна с тази на настоящата обществена поръчка. За „идентична или сходна, услуга, с предмета и обема на поръчката“ се приема: изготвяне на инвестиционен проект във фаза технически или работен за изграждане/ реконструкция/основен ремонт на сгради минимум четвърта категория по смисъла на чл. 137, ал. 1, т. 4, б „б“ от ЗУТ и/или сграда с еквивалентни характеристики извън страната.
2.Участникът да е изпълнил през последните 5 години от датата на подаване на офертата, строителство с предмет и обем, идентично или сходно с настоящата обществена поръчка. За „идентично или сходно, строителство, с предмета и обема на поръчката“ се приема: изпълнение на строителство и/или проектиране и изпълнение на строеж за изграждане/реконструкция/ основен ремонт на сгради минимум четвърта категория по смисъла на чл. 137, ал. 1, т. 4, б „б“ от ЗУТи/или сграда с еквивалентни характеристики извън страната; Доказване: Участникът попълва информацията в раздел В: Технически и професионални способности, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП. Участникът, определен за изпълнител представя Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга и Списък на строителството, идентично или сходно с предмета и обема на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
3.Участникът трябва да разполага с персонал и ръководен състав с професионална квалификация за изпълнени на поръчката, както следва:Ръководител на проекта – строителен инженер със специалност ПГС/ССС или еквивалентна и опит като Ръководител на проект/обект на минимум един обект с предмет и обем сходен или идентичен на предмета на поръчката;3.1. Екип от проектанти с Пълна проектантска правоспособност, съгласно чл. 230 от ЗУТ и чл. 7 от Закона за камарата на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране, а за чуждестранни лица с еквивалентна правоспособност, съгласно законодателството на държавата, в която са установени по Части „Архитектурна”; „Конструкции”; „Електро”; „ВиК”; „ОВК”; „Енергийна ефективност”; „ПБЗ”; „Пожарна безопасност”; „План за управление на строителните отпадъци“. Всеки един от проектантите следва да има опит в изпълнение на минимум един сходен обект, а именно: изготвяне на инвестиционен проект във фаза технически или работен, по съответната част за изграждане/реконструкция/ основен ремонт на сграда минимум четвърта категория и/или сграда с еквивалентни характеристики извън страната. 3.2. Строителен екип: Технически ръководител – с кавалификация съгласно чл. 163, ал. 2 от ЗУТ и опит като технически ръководител на поне един обект с предмет и обем сходен или идентичен на предмета на поръчката. Специалист - контрол на качеството - да има опит като специалист контрол по качеството на поне един обект с предмет и обем сходен или идентичен на предмета на поръчката. Специалист по безопасност и здраве (СБЗ) - специалист в областта на проектирането, строителството и безопасното и здравословно изпълнение на СМР, да притежава документ за завършен курс или друг вид документ, който дава възможност за изпълнение на функциите на "специалист по безопасност и здраве", а за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени. Опит като Длъжностно лице по ЗБУТ на поне един обект с предмет и обем сходен или идентичен на предмета на поръчката. продължава VI.3
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС, в една от следните форми:безусловна, неотменяема банкова гаранция или парична сума внесена по разплащателна сметка на Община Панагюрище или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Плащания за дейностите в обхвата на поръчката:Авансово плащане в размер на 20 % от общата предложена цена за изпълнение на Договора без ДДС, в едно с гаранция за авансовото плащане, Междинни плащания до 80 % от общата предложена цена за изпълнение на поръчката в лева без ДДС и Окончателно плащане за оставащата сума от общата предложена цена за изпълнение на поръчката в лева без ДДС.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/02/2020 (дд/мм/гггг)   18:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

05/08/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

10/02/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр.Панагюрище, пл. 20-ти април №13, заседателна зала

Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Обект с предмет и обем сходен или идентичен на този на поръчката се приема: изпълнение на строителство и/или проектиране и изпълнение на строеж за изграждане/реконструкция/ основен ремонт на сгради минимум четвърта категория по смисъла на чл. 137, ал. 1, т. 4, б „б“ от ЗУТ и/или сграда с еквивалентни характеристики извън страната.
Едно физическо лице може да изпълнява функциите само на един експерт от проектантския и инженерно-техническия екип.
3) Участникът трябва да притежава внедрена система за управление на качеството EN ISO 9001:2015 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват проектиране и строителство. Участникът попълва раздел Г: Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП, с посочване на конкретния документ, обхват, валидност и издател.Участникът, определен за изпълнител представя Копие на сертификат EN ISO 9001:2015 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват проектиране и строителство.
4) Участникът трябва да притежава внедрена система за опазване на околната среда EN ISO 14001:2015 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с обхват проектиране и строителство.Участникът попълва раздел Г: Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление, Част IV: „Критерии за подбор“ от eЕЕДОП с посочване на конкретния документ, обхват, валидност и издател.Участникът, определен за изпълнител представя Копие на сертификат EN ISO 14001:2015 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с обхват проектиране и строителство.
Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка, участник, за когото са налице основанията за отстраняване в чл. 54 и 55 от ЗОП и специфичните национални основания за отстраняване, съгласно раздел ІІI. УСЛОВИЯ ЗА УЧАСТИЕ т. 2 УСЛОВИЯ ЗА ДОПУСТИМОСТ НА УЧАСТНИЦИТЕ.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. На обжалване подлежи също всяко действие или бездействие на възложителя, с което се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Жалба може да подаде всяко от лицата по чл. 198, от ЗОП в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация, или от връчване на решение за избор на изпълнител или за прекратяване , съгласно чл. 197 от ЗОП; Жалба се подава на български език едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 15/01/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва