Деловодна информация
00307
16.00-6 14/01/2020 (дд/мм/гггг)
не
00307-2020-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Козлодуй 000193250
ул. Христо Ботев № 13
Козлодуй BG313 3320 България
Ирена Кирилова - Попова, директор на Дирекция Обществени поръчки и проекти +359 97385800
op.ob.kozloduy@gmail.com +359 97380153

Интернет адрес/и

http://www.kozloduy.bg/

https://www.profilnakupuvacha.com/Obshtina_Kozloduy


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.profilnakupuvacha.com/Obshtina_Kozloduy,13566
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„РЕМОНТ И ПОДДЪРЖАНЕ НА УЛИЧНАТА МРЕЖА НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА КОЗЛОДУЙ“
45233252      
Строителство

При изпълнение на поръчката се извършват строително монтажни работи (СМР), във връзка с необходимостта от ремонти на настилките на пътища, паркинги и площадки.
Строително монтажните работи се извършват при необходимост, по конкретно възлагане от Възложителя за определен/и участък/ци.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1666664      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

Република България, Община Козлодуй, град Козлодуй

В зависимост от необходимостта, изпълнението включва следните дейности които са свързани с изпълнение на СМР:
- Фрезоване (технологично с цел осигуряване на минимални технологични дебелини за полагане) на съществуваща асфалтобетонова настилка, включително, натоварване, транспортиране на определено разстояние (2kм.), разтоварване на депо и оформянето му;
- Запълване на единични пукнатини с широчина по-малка от 3мм с битумна емулсия;
- Запълване на единични пукнатини с широчина по-голяма от 3мм с подходящ материали на битумна основа;
- Изпълнение на основни пластове от скални материали необработени със свързващо вещество – трошено-каменна настилка;
- Асфалтови смеси за долен пласт на покритието /биндер/ за различна дебелина и ширина(включително производство, транспортиране, грундиране, полагане и уплътняване) - машинно;
- Асфалтови смеси за износващ пласт на покритието - Плътен асфалтобетон (включително производство, транспортиране, грундиране, полагане и уплътняване)- машинно;
- Асфалтови смеси за дупки и кръпки с дебелина 4см. от плътен асфалтобетон(включително производство, транспортиране, рязане полагане, уплътняване и фугиране с битум);
- Асфалтови смеси за дупки и кръпки с дебелина 6см. от плътен асфалтобетон(включително производство, транспортиране, рязане полагане, уплътняване и фугиране с битум);
- Направа бетонови бордюри 15 /25/50 см.;
- Бетон за бордюри С12.5/16;
- Бетонова пътна настилка С25/30 (15см.)/Включително кофражни работи/;
- Машинен изкоп за пътно легло с транспорт на 2км.;
- Машинен изкоп за бордюри с транспорт на 2км.;
- Ръчен изкоп за пътно легло;
- Разбиване бетон машинно;
- Валиране за пътна основа;
- Повдигане и сваляне на улични оттоци;
- Подмяна на решетки на улични оттоци;
- Повдигане и сваляне на капаци за ревизионни шахти;
- Подмяна на капаци на ревизионни шахти със самонивелиращи се капаци.
Критериите по-долу
 
ДА Управление на критични точки    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
1666664      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Финансир. на общ. поръчка се осигурява от бюдж. средства на Общ. Козлодуй. Посочената обща прогн. стойност е разпред. и ще бъде разпл. в четири бюдж. години – 2020 - 2023 година, като средствата се разпред. както следва: 416 666,00 лева за 2020 г., 416 666,00 лв. за 2021 г., 416 666,00 лв. за 2022 г. и 416 666,00 лв. за 2023 г. без ДДС. Към момента на откр. на общ. поръчка не е осиг. финансиране.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на обекти за изпълнение на строежи с обхват втора група, минимум четвърта категория, по смисъла на чл. 5, ал. 6, т. 2.4.1. от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка, а за чуждестранно лице - еквивалентен документ или декларация от компетентните органи, съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си, извършване на строителните работи, които са предмет на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език.
Удостоверяване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването, като посочва в Част IV, раздел А, т. 1) от ЕЕДОП групата и категорията на строителните обекти, за които е вписан в Централния професионален регистър на строителя, както и номера на Удостоверението за вписване и дата на валидност, а за чуждестранни лица аналогична информация за съответен еквивалентен документ удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката.
ДОКАЗВАНЕ: При условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал.1, т. 2 от ЗОП, Възложителят изисква документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на валидно удостоверение за вписване в ЦПРС или еквивалентен документ за чуждестранните участници, удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците в обществената поръчка следва да имат валидна застраховка „Професионална отговорност” в строителството, съгласно чл. 171, ал. 1 от Закона за устройство на територията. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171. ал. 1 от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът. Застрахователното покритие следва да съответства на обема и предмета на поръчката, произтичащо от нормативен акт (съгл. чл. 171, ал. 1 от ЗУТ във вр. с чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството).
Обектът на поръчката е четвърта категория.


Удостоверяване: За удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват данни (застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа, срок на застраховката) в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б. Икономическо и финансово състояние, поле 5), за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“.
Доказване: При условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал.1, т. 2 от ЗОП, Възложителят изисква документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на валидна застрахователна полица „Професионална отговорност” в строителството или еквивалентен документ за чуждестранните участници, удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да има изпълнено най-малко едно строителство през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка.
Под „строителство сходно“ с предмета на обществената поръчка се разбира СМР по реконструкция и/или рехабилитация, основен ремонт и/или текущ ремонт, и/или ново строителство на пътища и/или улици с минимална дължина на интервенция 1000 л. м.
2. Участникът трябва да разполага с ръководен екип от следните лица за изпълнение на поръчката:
1). Ръководител на обекта (1 бр.) – да притежава висше строително образование, специалност „Пътно строителство” или еквивалентна, професионален опит от минимум 5 (пет) години и участие, като „ръководител” или „зам. ръководител на обект” на минимум 1 обект с предмет, сходен на предмета на обществената поръчка;
2). Технически ръководител (1бр.) – да отговаря на изискванията на чл. 163а, ал.2 от ЗУТ или еквивалентно по реда на чл. 163а, ал. 3 от ЗУТ за чуждестранните лица, да притежава професионален опит от минимум 3 (три) години и участие като „технически ръководител” на минимум 1 обект с предмет, сходен на предмета на обществената поръчка;
3). Експерт по контрол на качеството (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение/сертификат за контрол на качеството или еквивалент за чуждестранните лица, съгласно законодателството на държавата в която са установени;
4). Експерт по безопасност и здраве (КБЗ) (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение за Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждане на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд, или еквивалентно за чуждестранни лица, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
Под обект с предмет, сходен на предмета на обществената поръчка следва да се разбира строително-монтажни работи в областта на изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на улична мрежа или пътна мрежа.
Участникът трябва да предложи различни лица за всяка длъжност от Екипа за изпълнение на СМР.При използването на експерти - чуждестранни лица, доказването на съответствие с поставените изисквания за образователно-квалификационна степен, се удостоверява и с посочване на еквивалентни на изброените по-горе специалности. Прилагат се разпоредбите на Директива 2005/26/ЕО, както и условията и реда за признаване на професионални квалификации, придобити в други държави членки и в трети държави, с цел достъп и упражняване на регулирани професии в Република България. С Решение на Министерски съвет № 352 от 21.05.2015 г. е приет Първи национален план за действие по взаимна оценка на регулираните професии в държавите членки съгласно чл. 59 „Прозрачност“ от изменената Директива 2005/36/ЕО на Европейския парламент и на Съвета от 7 септември 2005 година относно признаването на професионалните квалификации.
Под „еквивалентно образование” или „еквивалентна специалност”, следва да се разбира придобито образование или специалност, приравнени към посочените. Приравнени са специалностите, при които учебната програма на специалността покрива най-малко 80 на сто от учебната програма на някоя от специалностите посочени по-горе.
3. Участникът трябва да разполага с техническо оборудване, както следва:
?Машина за рязане на асфалт и бетон - 1 бр.
?Компресор за издухване - 1 бр.
?Транспортна техника – самосвал 1 бр.
?Виброваляк- 1 бр.
?Фреза за асфалтобетон - 1 бр.
?Асфалтополагаща машина с ширина на полагането минимум 3 м. – 1 бр.
?Комбиниран багер челен товарач – 1 бр.
4.Участникът да има внедрена система за управление на качеството съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2008/2015 или еквивалентен, с обхват сходен на предмета на поръчката.


1. Удостоверяване: За удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват данни в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В. Технически и професионални способности, поле 1а), с посочване на стойността, датите и получателите.
Доказване: При условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал.1, т. 2 от ЗОП, Възложителят изисква документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация – чрез представяне на Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, съобразно декларираното в ЕЕДОП, с посочване на стойностите, датите и получателите, който е придружен с доказателство за изпълненото строителство.
2. Удостоверяване: При подаване на офертата, участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на ЕЕДОП, като посочи лицата от ръководния екип, които ще изпълняват поръчката в това число:
• Специалист/експерт (трите имена и позиция/длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка;
• Образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение);
• Професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател);
• Професионален опит (месторабота, период, длъжност, основни функции, участие в проекти/обекти сходни с предмета на поръчката).
Информацията за лицата, който са служители на участника, се попълва в Част IV, раздел В, т. 6) от ЕЕДОП.
Доказване: При условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал.1, т. 2 от ЗОП, Възложителят изисква документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация – чрез представяне Списък на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата, съобразно декларираното в ЕЕДОП.
3. Удостоверяване: За удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват данни в ЕЕДОП, Част IV: „Критерии за подбор“, Раздел В: „Технически и професионални способности”, поле 9) от ЕЕДОП.
Доказване: При условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал.1, т. 2 от ЗОП, Възложителят изисква документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация – Декларация за оборудването/механизацията, което участникът ще използва за изпълнение на поръчката.
4.Удостоверяване: За удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват данни в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Г. Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление, поле 1), с посочване на информация за номер на документа, кое е сертифицираното лице (на чие име е документа), дали документът е на разположение в електронен формат – посочва се уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа (обхвата на сертификация и период на валидност на сертификата).
Доказване: При условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, възложителят изисква представяне на копие на валиден сертификат за система за управление на качеството съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен с обхват, сходен на предмета на поръчката.Сертификатът трябва да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.Възлож. приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигур. на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертиф. или е нямал възможност да ги получи в съотв. срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предл. мерки са еквив. на изискваните.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Преди подписване на договора, участникът, определен за изпълнител следва да представи:
- Гаранция за изпълнение в размер на 5% от ст-та на дог. без ДДС;
- Изпълни задължението по чл.112, ал. 1, т. 2 от ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива. В случаите на чл.112, ал.1, т. 2-4 от ЗОП възложителят спазва разпоредбата на чл.112, ал.9 и ал.10 от ЗОП;
- Декларации по чл. 42, ал. 2, т. 2, чл.59, ал.1, т.3 и чл. 66, ал. 2 от ЗМИП;
-Когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица, преди скл. на договора, се представя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрацията по БУЛСТАТ или еквивалентни документи съгласно законодателството на държавата, в която обединението е установено.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

03/02/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

03/08/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

04/02/2020 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. Козлодуй, ул. Христо Ботев № 13, Заседателна зала на Община Козлодуй

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, които отговарят на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и изискванията на Възложителя. За участника не трябва да са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1-7, чл. 55, ал. 1, т.1, т. 3, т. 4 и т. 5 от ЗОП и чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС, условията по чл. 107, т.1, т. 2 буква "а", т. 3 и т. 4 от ЗОП.
Информация относно липсата или наличието на обстоятелства по чл. 54 и чл. 55 от ЗОП и чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС се попълва в ЕЕДОП в Част III, Раздел А, Б, В и Г.
На основание чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП възложителят ще сключи с определения изпълнител договор за обществена поръчка, при условие, че при подписване на договора определеният изпълнител представи декларации по чл.42, ал.2 , т.2, чл.59, ал.1, т.3 и чл.66, ал.2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/01/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва