Деловодна информация
909
 
не
909-2020-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ВВМУ Н.Й.ВАПЦАРОВ 129004492
Ул. Васил Друмев №73
Варна BG331 9002 България
Борис Борисов +359 552239
naval_acad_legal@abv.bg +359 303163

Интернет адрес/и

http://pp.naval-acad.bg/

http://pp.naval-acad.bg/?page_id=4244


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://pp.naval-acad.bg/?page_id=4244
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

СТРОИТЕЛНО - РЕМОНТНИ И МОНТАЖНИ ДЕЙНОСТИ ПО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ, КАКТО СЛЕДВА:
45000000      
Строителство

Настоящата обществена поръчка предвижда да се извършат „ Външно саниране с топлоизолация на част от фасадни стени“ – битов корпус -сграда № 9 , съгласно количества, посочени в техническа спецификация с рег. №3549/14.10.2019г.„Външно саниране с топлоизолация на фасадни стени“ – спортен комплекс сграда №11 , съгласно техническа спецификация с рег. № 3550/14.10.2019г.„ Външно саниране с топлоизолация на част от фасадни стени“ – битов корпус -сграда № 14, съгласно техническа спецификация с рег. №3570/15.10.2019г.„Ремонт на част от сутерен“- централен корпус – сграда №1 , съгласно техническа спецификация с рег. № 4301/05.12.2019г. Посочените количества са ориентировъчни и в тях може да настъпи промяна съобразно нуждите на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„ Външно саниране с топлоизолация на част от фасадни стени“ – битов корпус -сграда № 9 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

ВВМУ Н.Й.Вапцаров

Настоящата обществена поръчка предвижда да се извърши „ Външно саниране с топлоизолация на част от фасадни стени“ – битов корпус -сграда № 9 на ВВМУ „Н.Й.Вапцаров“, съгласно утвърдена техническа спецификация с рег. № 3549/14.10.2019г.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
315000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Външно саниране с топлоизолация на фасадни стени“ – спортен комплекс сграда №11 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

ВВМУ Н.Й.Вапцаров

Настоящата обществена поръчка предвижда да се извърши „Външно саниране с топлоизолация на фасадни стени“ – спортен комплекс сграда №11 на ВВМУ „Н.Й.Вапцаров“, съгласно утвърдена техническа спецификация с рег. № 3550/14.10.2019г.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
350000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„ Външно саниране с топлоизолация на част от фасадни стени“ – битов корпус -сграда № 14 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

ВВМУ Н.Й.ВАПЦАРОВ

Настоящата обществена поръчка предвижда извършване на „ Външно саниране с топлоизолация на част от фасадни стени“ – битов корпус -сграда № 14 на ВВМУ „Н.Й.Вапцаров“, съгласно утвърдена техническа спецификация с рег. №3570/15.10.2019г.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
230000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Ремонт на част от сутерен“- централен корпус – сграда №1 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

ВВМУ Н.Й.Вапцаров, гр.Варна, ул.Васил Друмев №73

Настоящата обществена поръчка предвижда извършване на „Ремонт на част от сутерен“- централен корпус – сграда №1 на ВВМУ „Н.Й.Вапцаров“ , съгласно утвърдена техническа спецификация с рег. № 4301/05.12.2019г.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
605000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не определя изисквания за годност за обособена позиция 1; обособена позиция 2 и обособена позиция 3.
За обособена позиция 4 -
Участниците трябва да имат регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара на осн. чл.6 от ПРВВЦПРС, за изпълнение на дейности от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката - четвърта категория, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
В случай на обединение изискването се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство
Участниците попълват поле 1) на раздел А: „Годност“, Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката - за повече информация: http://register.ksb.bg/).
По време на провеждане на обществената поръчката, Удостоверението за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение, може да бъде изискано на осн. чл. 67, ал. 5 от ЗОП.
В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава. При подаване на оферта, участниците попълват само съответния раздел в еЕЕДОП.
В случай на обединение изискването се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, съответствието с критерия за подбор се доказва и от тях, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не определя изисквания за икономическо и финансово състояние за обособена позиция 1; обособена позиция 2 и обособена позиция 3.
За обособена позиция 4
Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за строител за категорията строеж – четвърта категория, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.


да притежава застраховка „Професионална отговорност“
Участникът попълва поле 5) на раздел Б: Икономическо и финансово състояние, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1; ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2 И ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 3
1. Участниците да са изпълнили дейности с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката, за последните 5 години от датата на подаване на офертата.За дейности с идентичен предмет за позиции 1,2 и 3 , възложителят ще приема изпълнени саниране и топлоизолация на фасади през последните 5 години от датата на подаване на офертата.
За дейности със сходен предмет за позиция 1,2 и 3 , възложителят ще приема СМР на сгради през последните 5 години от датата на подаване на офертата.
2.Да разполага с необходимия брой технически лица и/или организации, включени или не в структурата на кандидата или участника, включително такива, които отговарят за контрола на качеството, а при обществени поръчки за строителство – лицата които ще изпълняват строителството ;
3.Участникът следва да разполага с разработена и внедрена система за управление на качеството по ISO 9001:2015 или еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка или други доказателства за еквиваленти мерки за осигуряване на качеството в областта на строителството.
4.Участникът следва да разполага с разработена и внедрена система за управление на околна среда по ISO 14001:2015 или еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка или други доказателства за еквиваленти мерки за осигуряване на управлението на околната среда в областта на строителството.
Възложителят не определя изискване за обем .
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 4
1. Участниците да са изпълнили дейности с предмет , идентичен или сходен с този на поръчката, за последните 5 години от датата на подаване на офертата.Под строителство „идентично “ с предмета на поръчката следва да се разбира: СМР на сгради през последните 5 години от датата на подаване на офертата
Под строителство „сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира: СМР на сгради през последните 5 години от датата на подаване на офертата
Възложителят не определя изискване за обем .
2. Да разполага с необходимия брой технически лица и/или организации, включени или не в структурата на кандидата или участника, включително такива, които отговарят за контрола на качеството, а при обществени поръчки за строителство – лицата които ще изпълняват строителството;
3. Участникът следва да разполага с разработена и внедрена система за управление на качеството по ISO 9001:2015 или еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка или други доказателства за еквиваленти мерки за осигуряване на качеството в областта на строителството.
4. Участникът следва да разполага с разработена и внедрена система за управление на околна среда по ISO 14001:2015 или еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка или други доказателства за еквиваленти мерки за осигуряване на управлението на околната среда в областта на строителството.
Документите, доказващи техническите и професионалните способности на участника за всички обособени позиции се представят преди сключване на договор. Към момента на подаване на оферти се попълват в ЕЕДОП.


за обособени позиции 1,2,3 и 4
1.Участниците да са изпълнили минимум една дейност с предмет , идентичен или сходен с този на поръчката, за последните 5 години от датата на подаване на офертата.
2.Участниците следва да разполагат с минимум следния екип:
- Минимум един Ръководител на екипа – Професионална област /квалификация/: Строителен инженер или „Строителен техник“ или еквивалент, съгласно чл. 163а от ЗУТ специалност ССС, ПГС или аналогична специалност (в случай, че образованието е придобито в друга държава).
Опит: Стаж по специалността и опит като ръководител проект за строително ремонтни дейности. Горепосоченият ръководител следва да ръководи цялостното изпълнение на обекта, координира, подпомага и информира заинтересованите страни в договора, ръководи и координира всички дейности по изпълнението на строителството.
– Минимум един Отговорник по контрола на качеството - Професионална област /квалификация/: мин. средно специално техническо образование и/или да притежава Удостоверение или Сертификат за система за управление на качеството в строителството или еквивалент.
– Минимум един Координатор по безопасност и здраве - Професионална област /квалификация/: минимум средно специално образование в областта на строителството и/или да притежава валидно удостоверение за завършен курс за КБЗ в строителството или еквивалентно.
3.сертификат за система за управление на качеството по ISO 9001:2015 или еквивалентен ;
4.Сертификат за за управление на околна среда по ISO 14001:2015 или еквивалент
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

05/02/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

03/08/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

06/02/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

административната сграда на ВВМУ - гр.Варна ул.Васил Друмев №73

По време на публичните заседания на комисията имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Настоящата обществена поръчка се възлага като част „СТРОИТЕЛНО - РЕМОНТНИ И МОНТАЖНИ ДЕЙНОСТИ ПО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ, КАКТО СЛЕДВА: ПОЗИЦИЯ 1 - Строително-монтажни работи по „ Външно саниране с топлоизолация на част от фасадни стени“ – битов корпус -сграда № 9 ПОЗИЦИЯ 2 - Строително-монтажни работи по„Външно саниране с топлоизолация на фасадни стени“ – спортен комплекс сграда №11 ПОЗИЦИЯ 3 -строително-монтажни работи по„ Външно саниране с топлоизолация на част от фасадни стени“ – битов корпус -сграда № 14 ПОЗИЦИЯ 4 – Строително-монтажни работи по „Ремонт на част от сутерен“- централен корпус – сграда №1 ПОЗИЦИЯ 5 – Строително-монтажни работи по „ Ремонт на учебен кабинет № 2312“ – Източен учебен корпус – сграда №3 ПОЗИЦИЯ 6 – Подмяна на ел.табла – ГРТ в централен учебен корпус сграда № 1, ГРТ и външна касета – шкаф кабелен на спортен комплекс сграда № 11, ГРТ на планетариум сграда №26 и външни касети-шкаф кабелен на сгради № 9, №14, №15 ПОЗИЦИЯ 7 – Строително-монтажни работи по „ Ремонт на учебен кабинет № 2222“ – Източен учебен корпус – сграда №3 ПОЗИЦИЯ 8 – Строително-монтажни работи по „ Ремонт на учебен кабинет и лаборатория по „Хидроакустика“ – централен учебен корпус – сграда №1 ПОЗИЦИЯ 9 - Строително-монтажни работи по „Ремонт на перално помещение“ – битов корпус – сграда №14 ПОЗИЦИЯ 10 – Строително-монтажни работи по„ Ремонт на 4 четири броя санитарни възли“ – централен учебен корпус-сграда №1 ПОЗИЦИЯ 11 – Строително-монтажни работи по „ Доставка и монтаж на стенни ограждащи пенополиуретанови сандвич – панели“ към сграда № 16.Общата стойност на обществената поръчка по обособените позиции е в размер общо на 1799930 лв. без ДДС, разделена по обособени позиции, както следва: позиция 1 – 315 000 лв.; позиция 2; 350 000 лв.; позиция 3 – 230 000 лв.; позиция 4 – 605 000 лв.; позиция 5 - 30 000 лв. ; позиция 6 – 49 980 лв.; позиция 7 – 49 990 лв.;Обособена позиция 8 – 42 000 лв.;позиция 9 – 48 000 лв. позиция 10 – 49 960 лв.; позиция 11 – 30 000 лв.Съгласно чл. 21, ал. 6 от ЗОП, Възложителят има право да възлага обособени позиции по реда, валиден за индивидуалната стойност на всяка от тях, при условие, че стойността на съответните обособени позиции не надхвърля 1 000 000 лв. за строителство и общата стойност на обособените позиции, възложени по този начин, не надхвърля 20 на сто от общата стойност на поръчката. В тези случаи независимо от остатъчната стойност на поръчката тя се възлага по реда, приложим към общата стойност на цялата поръчка.
Тъй като всяка една от прогнозните стойности по обособени позиции № 5, № 6, № 7 ,№ 8 , № 9,№ 10 и №11 е под 50 000 лв. (петдесет хиляди лева) без ДДС, то същите попадат в приложното поле на чл. 20, ал. 4, т. 1 от ЗОП.За тези обособени позиции не следва да се подават оферти.В изпълнение на чл. 21, ал. 6 от ЗОП, остатъчната стойност (явяваща се прогнозната стойност на позиции № 1,2,3 и4), предвид размера и общата стойност на поръчката, се възлага с настоящата обществена поръчка чрез провеждане на процедура по публично състезание по ЗОП.Възложителят предвижда да заплати до 10 % извън прогнозната стойност на поръчката, за непредвидени разходи, които биха могли да възникнат при изпълнение на договора.
Основания за отстраняване чл. 54,ал.1 от ЗОП и чл.55,ал.1 от ЗОП
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ НЯМА ДА ЗАПЛАЩА ПО-ВИСОКА ОТ ПОСОЧЕНИТЕ СТОЙНОСТИ на поръчката по позиции.Гаранцията за изпълнение е в размер на 2% от стойността на договора без ДДС ,1% от които е за гар.поддържане за всяка позиция.Кандидатите предложили по-дълъг срок за изпълнение и по-висока стойност от определените ще бъдат отстранявани. Национални основания за отстраняване са съгласно посочените в т.6.5 от документациятата.
Други основания за отстраняване са посочените в т.6.6. от документацията на обществената поръчка

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

10 дневен срок съгласно чл.197 ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/01/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва