Деловодна информация
00065
ТСУИЕ-40 10/01/2020 (дд/мм/гггг)
не
00065-2020-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

община Стралджа 000970432
Община Стралджа, ул. Хемус № 12
Стралджа BG343 8680 България
инж. Марчела Егова, Димитър Андонов, инж. Петя Ангелова, инж. Донка Иванова +359 47616986
straldjainf@yahoo.com +359 47616465

Интернет адрес/и

http://www.straldzha.net

http://87.121.78.88/procurements.aspx?ProviderID=9816b056-9743-4a38-b1d9-0b1eff8cf1a1


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://87.121.78.88/procurement/view/9816b056-9743-4a38-b1d9-0b1eff8cf1a1/d4e19429-f65e-441b-b100-494f43d4bc40
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Реконструкция и ремонт на Средно училище "Пейо Крачолов Яворов" – гр. Стралджа“, финансиран по ПРСР, съфинансирана от ЕЗФРСР
45000000      
Строителство

Обществената поръчка, изпълнима при условията, описани в настоящата документация за участие в процедурата, е с предмет: „Реконструкция и ремонт на Средно училище "Пейо Крачолов Яворов" – гр. Стралджа“ финансиран по подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“ от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 -2020 г. (ПРСР), съфинансирана от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР).
Пълно описание на предвидените дейности, видове работи и изисквания, включително и количествена сметка са представени в техническата спецификация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
887212.05      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG343

гр. Стралджа

Обществената поръчка, изпълнима при условията, описани в документацията за участие в процедурата, с предмет: „Реконструкция и ремонт на Средно училище "Пейо Крачолов Яворов" – гр. Стралджа“ финансиран по подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“ от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 -2020 г. (ПРСР), съфинансирана от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР)
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение на поръчката (Тп)    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
887212.05      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Финансовите средства по настоящата обществена поръчка са осигурени по ДБФП № BG06RDNP001-7.002-0027: „Реконструкция и ремонт на Средно училище "Пейо Крачолов Яворов" – гр. Стралджа“ от мярка 7 „Осн

ОП с предмет: „Реконструкция и ремонт на Средно училище "Пейо Крачолов Яворов" – гр. Стралджа“ e финанс. по подмярка 7.2. „Инв. в създ., подобряването или разширяването на вс. видове малка по мащаби инфраструктура“ от мярка 7 „Осн. усл. и обновяване на селата в сел. райони“ от Прогр. за разв. на сел. райони за периода 2014 -2020 г. (ПРСР), съфин. от Европ. Зем. фонд за разв.на сел. райони (ЕЗФРСР)
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи със следния обхват: строителни дейности по обекти първа група, трета категория, съгласно Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи и чл.137 от ЗУТ.
Съгласно чл.60 от ЗОП, чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата-членка, в която са установени.
Обстоятелството се удостоверява с посочване в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел А.Годност на данните за вписването в ЦПРС, посочваща уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа, а за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ или декларация или удостоверение от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си, извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците в обществената поръчка следва да са застраховани за риска, „Професионална отговорност на проектанта и строителя“ съгласно чл.171 от ЗУТ, с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт (обектите, предмет на поръчката са първа група, трета категория строежи).

За удостоверяване на поставеното за застраховка изискване участниците попълват данни (застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа) в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б. Икономическо и финансово състояние, т.5, за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл.171 ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл.5, ал.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/. Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на поръчката (обектите, предмет на поръчката са първа група, трета категория строежи).
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата следва да е изпълнил най-малко 1 (една) дейност - с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката.
Забележка: За „предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката“: следва да се разбират изпълнен минимум 1 (един) строеж - изграждане и/или основен ремонт и/или реконструкция на сграда.
2. Участникът следва да разполага минимум със следния технически персонал за изпълнение на поръчката:
а)Технически ръководител: квалификация "строителен инженер", "инженер" или "архитект", или със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" или "Техника" или еквивалентно по реда на чл. 163а, ал. 3 от ЗУТ, с професионален опит по специалността мин. 2 год.
б)Специалист „Контрол на качеството“: лице, притежаващо Удостоверение/Сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно, с доказан опит като специалист контрол на качеството мин. 1 год.
в)Специалист „Здравословни и безопасни условия на труд“ - завършен курс на обучение, за длъжностно лице по здраве и безопасност или еквивалентен, със специфичен професионален опит длъжностно лице по здраве и безопасност – минимум 1 год.


1.Участниците представят Списък на строителството за последните пет години, считано от датата на подаване на оферта, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, (попълва се съответната част от ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В.Технически и професионални способности, т.1а); Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата следва да е изпълнил най-малко 1 (една) дейност - с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката.
Забележка: За „предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката“: следва да се разбират изпълнен минимум 1 (един) строеж - изграждане и/или основен ремонт и/или реконструкция на сграда.
2.При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване за персонал чрез представяне на ЕЕДОП в Част IV: Критерии за подбор, буква В: технически и професионални способности, т. 2 и 6) от ЕЕДОП (посочва се професионалната компетентност на лицата в това число: трите имена и позиция; Образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение); Професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател); Професионален опит/опит (месторабота, период, длъжност, основни функции). Участникът следва да разполага минимум със следния технически персонал за изпълнение на поръчката:
а)Технически ръководител: квалификация "строителен инженер", "инженер" или "архитект", или със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" или "Техника" или еквивалентно по реда на чл. 163а, ал. 3 от ЗУТ, с професионален опит по специалността мин. 2 год.
б)Специалист „Контрол на качеството“: лице, притежаващо Удостоверение/Сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно, с доказан опит като специалист контрол на качеството мин. 1 год.
в)Специалист „Здравословни и безопасни условия на труд“ - завършен курс на обучение, за длъжностно лице по здраве и безопасност или еквивалентен, със специфичен професионален опит длъжностно лице по здраве и безопасност – минимум 1 год.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. Участникът, определен за Изпълнител при подписване на договора представя гаранция за изпълнение в размер на 1% от стойността на договора. Условията и сроковете за задържане, респ. освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. По отношение Гаранцията важат разпоредбите на чл. 111 от ЗОП.
2. Гаранция за обезпечаване на аванса – в размер до 50% от общата цена за изпълн. на общ. поръчка с ДДС. Посочва се в ценовото си предложение. По отн. на гаранцията важат разпоредбите на чл. 111 от ЗОП, както и уредбата и в д-ра.
3. За участник не следва да са налице основ. за отстраняване чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал.1, т.1, т.3, т.4 и т.5 от ЗОП, чл. 3, т. 8 от Закона за иконом. и финан. отн. с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференц. дан. реж., контрол. от тях лица и техните действ. собств. , чл. 101, ал. 11 от ЗОП и обстоятелствата по чл. 69 от ЗПКОНПИ.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/01/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

17/09/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/01/2020 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

Сградата на общинска администрация, гр. Стралджа, ул. Хемус № 12, в залата на Общински съвет, гр. Стралджа

Съгласно чл. 54, ал.1 от ППЗОП - участниците в процедурата или техни упълномощени ппредставители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. За участниците следва да не са налице основ. за отстраняване чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал.1, т.1, т.3, т.4 и т.5 от ЗОП, чл. 3, т. 8 от Закона за иконом. и финан. отн. с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференц. дан. реж., контрол. от тях лица и техните действ. собств. , чл. 101, ал. 11 от ЗОП и обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противод. на коруп. и за отнемане на незаконно придоб. имущество. Констатирането на наличие, на което и да е от посочените обстоятелства ще доведе до отстраняване на участника с изк. на изрично посочените случаи в ЗОП. Възложителят си запазва правото да прил. чл. 55, ал.4, съгласно разпоредбите на ЗОП.
2.Мотиви за съкращаване на сроковете за получаване на оферти :
Възложителят беше в обективна невъзможност да подготви обществената поръчка в срок, поради установено разминаване между техническия проект и одобрената количествена сметка, заложена и към договор за финансова помощ № BG06RDNP001-7.002-0027. Времето, в което беше установено това разминаване съвпадна с кампанията за Местни избори 2019, което допълнително затрудни намирането на експерти, които да дадат становище относно констатираното несъответствие. Именно поради тази причина изпратихме запитване за становище до финансиращия орган. Поради изтичащите срокове в които следва да бъдат сключени всички договори за обществени поръчки по договор за предоставяне на финансова помощ, е необходимо да се приложи разпоредбата на чл. 178, ал. 4 от ЗОП: (4) При възникване на обстоятелства, които изискват спешно възлагане на поръчка, поради което е невъзможно спазването на срока по ал. 2, възложителят може да определи срок за получаване на оферти не по-кратък от 10 дни от изпращане на обявлението за обществена поръчка за публикуване. При тези обективни предпоставки се явява необходимост от ускорено протичане на процедурата, каквато възможност предоставя чл. 178, ал. 4 от ЗОП. Съкращаването на срока от 20 на 10 дни, дава шанс за избор на изпълнител и завършване на работите преди изтичане на срока даден от финансиращия орган за сключване на договор за обществена поръчка. Същевременно трябва да се отбележи, че стойността на поръчката е ниска, работата е рутинна - реконструкция на училищна сграда, като изготвянето на офертите не е свързано с рядък или специфичен вид дейност и не предполага необходимост от дълъг срок за изготвяне.
И на последно място не става въпрос за „изключителни обстоятелства“ по смисъла на §2 т. 17 от ЗОП, а за обстоятелства, свързани с неочаквани затруднения при подготовката на процедурата, довели до изпадане в липса на време за нейното провеждане.
Гореизложеното да се счита като мотивировка по смисъла на чл. 178, ал. 4 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
Изтичането на срока по чл.197, ал.1 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация;
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/01/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва