Всеки участник трябва да представи като неразделна част от Техническото предложение за изпълнение на поръчката: Линеен график за изпълнение на СМР, с точно показани Нвр. (норма време), Тр. (Трудоемкост), Брой работници по операции и съответния код, съгласно националната класификация на длъжностите в страната. В линейния график да бъде точно показан шифър на съответната позиция съгласно номенклатурата на СЕК, УСН или ТНС. В случай, че даден вид СМР липсва в посочените от Възложителя източници, да се използва еквивалентен източник. Линейния график трябва напълно да обосновава предложения срок за изпълнение. Всеки участник трябва да представи като неразделна част от Техническото предложение за изпълнение на поръчката: мрежови график за изпълнение на СМР с показани сумарна Нвр, сумарна Тр. и брой работници. Показан критичен път за изпълнение на поръчката. Всеки участник трябва да представи като неразделна част от Ценовото предложение: Анализни цени на всички оферирани единични цени, с точно показана Нвр. (норма време), шифър на съответната позиция съгласно номенклатурата на СЕК, УСН или ТНС. В случай, че даден вид СМР липсва в посочените от Възложителя източници, да се използва еквивалентен източник. ____________________________________________________________________ Гаранцията за изпълнение е в размер на 5% от стойността на договора без включен ДДС.Освобождаването на гаранцията е съгласно проекта на договора. Гаранция за авансово плащане за изпълнение на СМР в размер на 100% от стойността на аванса за СМР (до 30%). Тя се представя от избрания изпълнител при искането за авансово плащане за изпълнение на СМР. Гаранцията за авансово плащане се освобождава от Възложителя съгласно проекта на договор. За участниците в процедурата не трябва да са налице основанията за отстраняване, посочени в чл.54, ал.1, т.1,т. 2, т.3, т. 4, т.5, т.6 и т.7 от ЗОП и чл.55, ал.1, т.1 и т.4 от ЗОП. За участниците не трябва да важат забраните, посочени в чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим,контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и обстоятелства по чл.69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество (ЗПКОНПИ).Липсата на обстоятелства, свързани с националните основания за отстраняване се декларира в ЕЕДОП, част III, буква "Г" в полето „Прилагат ли се специфичните национални основания за изключване“. Отговор „не“ се отнася за всички обстоятелства. При отговор „да“ лицето трябва да посочи конкретното обстоятелство, както и евентуално предприетите мерки за надеждност. Национални основания за отстраняване са:- осъждания за престъпления по чл. 194 – 208, чл. 213а – 217, чл. 219 – 252 и чл. 254а – 255а и чл. 256 - 260 НК (чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП);- нарушения по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от Кодекса на труда (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);- нарушения по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност в сила от 23.05.2018 г. (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);- наличие на свързаност по смисъла на пар. 2, т. 45 от ДР на ЗОП между кандидати/ участници в конкретна процедура (чл. 107, т. 4 от ЗОП);- наличие на обстоятелство по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици;- обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
|