Деловодна информация
00087
 
да
да
31/12/2019 (дд/мм/гггг)
00087-2019-0168 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Столична община 000696327
ул. Московска №33
София BG411 1000 България
Добрина Йорданова +359 29377366
d.vasileva@sofia.bg +359 029861221

Интернет адрес/и

www.sofia.bg

https://www.sofia.bg/municipality-sofia-buyer-profile


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderId=140854&companyId=20779
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Инженеринг за обект с местонахождение с.Подгумер,р-н Нови Искър–включващ изграждането на 2броя„Център за грижа за лица с психични разстройства“и 6бр.„Център за грижа за лица с умствена изостаналост
45200000      
Строителство

Предметът на настоящата обществена поръчка е „Инженеринг за обект с местонахождение с. Подгумер, р-н Нови Искър – включващ изграждането на 2 броя „Център за грижа за лица с психични разстройства“ и 6 броя „Център за грижа за лица с умствена изостаналост“.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2891763.25      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

с. Подгумер, р-н Нови Искър

Предметът на настоящата обществена поръчка е „Инженеринг за обект с местонахождение с. Подгумер, р-н Нови Искър – включващ изграждането на 2 броя „Център за грижа за лица с психични разстройства“ и 6 броя „Център за грижа за лица с умствена изостаналост“.
Задължително изискване за кандидатите за Изпълнители за извършване на инженеринг е спазването на функционалните изисквания на Управляващия орган по Процедура BG16RFOP001-5.002-0007 „Подкрепа за деинституционализация на социалните услуги за възрастни и хора с увреждания“ на ОП „Региони в растеж“ 2014-2020.
След изготвяне на инвестиционните проекти, част „Интериор и обзавеждане“ за всеки обект/подобект задължително следва да се предостави на Възложителя за съгласуване с Министерство на труда и социалната политика, съгласно изискванията на управляващия орган на ОПРР 2014-2020.
Задължително следва да се предвидят и изпълнят всички необходими мерки за осигуряване на достъпна архитектурна среда съгласно действащата нормативна уредбаИзпълнителят следва да изготви работен инвестиционен проект за обект с местонахождение с. Подгумер, р-н Нови Искър – включващ изграждането на 2броя „Център за грижа за лица с психични разстройства“ и 6броя „Център за грижа за лица с умствена изостаналост“. Проектът следва да съдържа всички части. СМР следва да се извършат в съответствие с изготвения работен инвестиционен проект, предмет на настоящата поръчка. Дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, са ремонтно-строителни и монтажни работи, включващи част "Покриви", "Топлоизолация", "Архитектура и строителство", "Водопровод и канал", "Конструкции и постройка", "ОВК", "Електро" и "Вертикална планировка", в количество и обем, посочен в количествените сметки, неразделна част от документацията за участи. Упражняване на авторски надзор.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за проектиране    10
Срок за изпълнение на строителството    20
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
2891763.25      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
№BG16RFOP001-5.002-0007 "Изграждане на инфраструктура за 9 нови социални услуги в Столична община в 2 обекта на интервенция, финансирани по ОПРР"

Подпоказателите за оценка на финансовия показател "Предлагана цена"
Цена за проектиране - 10 точки
Цена за изпълнение на СМР - 55 точки
Цена за авторски надзор - 5точки
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на Камарата на строителите за I група, III категория строеж, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени, като обстоятелството се декларира в Единния европейскидокумент за обществени поръчки (ЕЕДОП).
2. Документът, с който се доказва изискването по т.1 е копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от съответната група и категория строежи. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава, в случай, че възложителят се възползва от визираната в чл. 67, ал. 5 възможност. Преди сключване на договор за обществена поръчка и в съответствие с чл. 112, ал. 1, т.4 от ЗОП, чуждестранното лице следва да извърши регистрация и да представи документ за вписване в ЦПРС.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

В настоящата обществена поръчка не се поставят изисквания за икономическото и финансовото състояние на участниците

В настоящата обществена поръчка не се поставят изисквания за икономическото и финансовото състояние на участниците
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът трябва да прилага система за управление на качеството EN ISO9001 или еквивалент, с обхват включващ изпълнение на строително-монтажни работи;
2.Участникът трябва да прилага система за управление на околната среда по EN ISO 14001 или еквивалент, с обхват включващ изпълнение на строително-монтажни работи;
3. Участникът да разполага с екип от проектанти;


1.Участникът трябва да прилага система за управление на качеството EN ISO9001 или еквивалент, с обхват включващ изпълнение на строително-монтажни работи;
2.Участникът трябва да прилага система за управление на околната среда по EN ISO 14001 или еквивалент, с обхват включващ изпълнение на строително-монтажни работи;
3. Съответствието с изискванията по т. 1 и 2 участникът декларира в ЕЕДОП,като посочва информацията за обстоятелствата по отношение на система за управление на качествотоEN ISO9001 или еквивалентна с обхват включващ изпълнение на СМР и система за управление на околната среда по EN ISO 14001 или еквивалент, с обхват включващ изпълнение на строително-монтажни работи;
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
*Забележка: Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
4.Всеки участник да разполага с екип от проектанти притежаващи пълна проектантска правоспособност (а за участниците – чуждестранни лица, еквивалемтен документ съгласно законодателството на държавата, в която са установени, при условията на чл.230, ал.5 от ЗУТ) за всяка отделна част: Конструктивна, Архитектура; Електро; ВиК и ОиВ.
5.Съответствието с изискванията по т. 4, Участникът декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в част ІV „Критерии за подбор”, буква „В” „Технически и професионални способности”, като посочва съответната информация за обстоятелствата по отношение на експертите, в който посочва образователната и професионална квалификация, № на диплома за завършено образование, № на удостоверение/валидно удостоверение. Документът с който се доказва изискването е Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата. Доказателствата се представят, съгласно чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Срокът на изпълнение на дейностите, предмет на обществената поръчка, е съгласно предложението на участника, като срокът не може да надвишава 30(тридесет) календарни дни за проектиране и 150(сто и петдесет) календарни дни за извършване на строителство, считано от датата на откриване на строителната площадка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

06/02/2020 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/02/2020 (дд/мм/гггг)   09:30 (чч:мм)

гр. София, ул. Париж №3, етаж №1, зала №109

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, съгласно чл.54, ал.(1) от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Всеки участник трябва да представи като неразделна част от Техническото предложение за изпълнение на поръчката: Линеен график за изпълнение на СМР, с точно показани Нвр. (норма време), Тр. (Трудоемкост), Брой работници по операции и съответния код, съгласно националната класификация на длъжностите в страната. В линейния график да бъде точно показан шифър на съответната позиция съгласно номенклатурата на СЕК, УСН или ТНС. В случай, че даден вид СМР липсва в посочените от Възложителя източници, да се използва еквивалентен източник. Линейния график трябва напълно да обосновава предложения срок за изпълнение.
Всеки участник трябва да представи като неразделна част от Техническото предложение за изпълнение на поръчката: мрежови график за изпълнение на СМР с показани сумарна Нвр, сумарна Тр. и брой работници. Показан критичен път за изпълнение на поръчката.
Всеки участник трябва да представи като неразделна част от Ценовото предложение: Анализни цени на всички оферирани единични цени, с точно показана Нвр. (норма време), шифър на съответната позиция съгласно номенклатурата на СЕК, УСН или ТНС. В случай, че даден вид СМР липсва в посочените от Възложителя източници, да се използва еквивалентен източник.
____________________________________________________________________
Гаранцията за изпълнение е в размер на 5% от стойността на договора без включен ДДС.Освобождаването на гаранцията е съгласно проекта на договора.
Гаранция за авансово плащане за изпълнение на СМР в размер на 100% от стойността на аванса за СМР (до 30%). Тя се представя от избрания изпълнител при искането за авансово плащане за изпълнение на СМР. Гаранцията за авансово плащане се освобождава от Възложителя съгласно проекта на договор.
За участниците в процедурата не трябва да са налице основанията за отстраняване, посочени в чл.54, ал.1, т.1,т. 2, т.3, т. 4, т.5, т.6 и т.7 от ЗОП и чл.55, ал.1, т.1 и т.4 от ЗОП. За участниците не трябва да важат забраните, посочени в чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим,контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и обстоятелства по чл.69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество (ЗПКОНПИ).Липсата на обстоятелства, свързани с националните основания за отстраняване се декларира в ЕЕДОП, част III, буква "Г" в полето „Прилагат ли се специфичните национални основания за изключване“. Отговор „не“ се отнася за всички обстоятелства. При отговор „да“ лицето трябва да посочи конкретното обстоятелство, както и евентуално предприетите мерки за надеждност. Национални основания за отстраняване са:- осъждания за престъпления по чл. 194 – 208, чл. 213а – 217, чл. 219 – 252 и чл. 254а – 255а и чл. 256 - 260 НК (чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП);- нарушения по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от Кодекса на труда (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);- нарушения по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност в сила от 23.05.2018 г. (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);- наличие на свързаност по смисъла на пар. 2, т. 45 от ДР на ЗОП между кандидати/ участници в конкретна процедура (чл. 107, т. 4 от ЗОП);- наличие на обстоятелство по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици;- обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 31/12/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва