Деловодна информация
00797
93-ОП19-96 30/12/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
30/12/2019 (дд/мм/гггг)
00797-2019-0078 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бургас 000056814
ул. Александровска № 26
Бургас BG341 8000 България
Даниела Георгиева - Главен юрисконсулт в Дирекция Обществени поръчки +359 56907242
d.georgieva@burgas.bg +359 56841996

Интернет адрес/и

www.burgas.bg

https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/40996


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/40996
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Инженеринг (проектиране, изграждане и авторски надзор) на обект: „Закриване, рекултивация и мониторинг на депо за неопасни отпадъци – Братово“ 93-ОП19-96
45000000      
Строителство

Основната цел на настоящата обществена поръчка е избор на изпълнител за инженеринг (проектиране, изграждане и авторски надзор), който да изпълни следните основни дейности:1.Изготвяне на работен инвестиционен проект за обект „Закриване, рекултивация и мониторинг на депо за неопасни отпадъци - Братово",2.Изпълнение на строително-монтажни работи за обект „Закриване, рекултивация и мониторинг на депо за неопасни отпадъци - Братово", съгласно изготвен Работен инвестиционен проект.* В обхвата на СМР по настоящата поръчка не се включва изпълнение на Част „Биологична рекултивация“.3.Упражняване на авторски надзор по време на строителството в обхвата на изготвения проект.
Изпълнителят на договор за строителен надзор ще бъде избран от Възложителя в резултат на отделна процедура по реда на ЗОП.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
12473903.91      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
71000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Строителството ще се реализира в поземлен имот (ПИ) с идентификатор 57337.0.39 и обща площ 137,908 дка, представляващ депо за битови отпадъци на територията на с. Полски Извор, общ.Камено, обл.Бургас.

Осн.цел на настоящата обществена поръчка (ОП) е избор на изпълнител за инженеринг (проектиране,изграждане и авт.надзор),който да изпълни следните осн.дейности:1.Изг.на работен инв.проект за обекта;2.Изпълн.на строително-монтажни работи за обекта,съгл.изготвен Раб.инв.проект.*В обхвата на СМР по настоящата ОП не се вкл.изпълнение на Част „Биологична рекултивация“;3.Упражн.на авт.надзор по вр.на строит. в обх. на изг.проект.Работният проект (РП) със съотв.части към него трябва да се изготви от правосп.по см.на чл.230 ЗУТ проектанти (с удостов.за пълна проектантска правоспособност в Камарата на архитектите и инженерите).Проектн.части да бъдат изработени,съгл.изискванията на Наредба №4 за обема и съдърж.на инв.проектиране и да бъдат комплектовани,съгл.изискв.на чл.144 ЗУТ.В РП със сметна док-ция /РПСД/ следва да се разработят в мин.следните проектни части:Част:Арх.;Част:Конструктивна;Част:Технологична;Част:Инж.геология и хидрогеология;Част:ВиК;Част:Биологична рекултивация;Част:Геодезич.;Част:Вертикална планировка;Част:Паркоустр.и благоустр.;Част:Ел.;Част:Пътна;Част:Пожарна безопасност;Част:План за управл.на строит.отпадъци;Част:План за безопасност и здраве;Част:Контрол и мониторинг;Част:Техническа рекултивация;Част Сметна док-ция.
Разраб. и приложен към док.за поръчка идеен проект е предназначен за изг. на РП и последващо извърш.на техн. и биологична рекултивация на сметището на терит. на с.Полски Извор,общ.Камено,обл.Бургас.Строит.ще се реализира в поземлен имот (ПИ) с идент.57337.0.39 и обща площ 137,908дка,в земл. на с.Полски извор,общ.Камено,с начин на трайно ползване „сметище“.Достъпът се осъщест.чрез имот,разположен източно от площадката с идент.57337.0.22 и начин на трайно ползване „за селскостоп.,горски, ведомствен път“.Депото за твърди битови отпадъци е собственост на Община Бургас.Заета с отпадъци площ с ТБО-142,748дка.След прибутване и предепониране на отпадъците ще бъде оформено тялото на рекултивацията,което ще е с площ 133,796дка.Избраният метод рекултивиране на депото е „in situ” и рекултвацията ще протече в следната последователност:вертикална планировка,преоткосиране и предепониране на предвиденото колич.отпадъци за оформяне проектното тяло на депото и почистване на околните замърсени терени,техн.рекултивация,биологична рекултивация.Последов.на дейностите по рекултивация на сметището:Освобожд.от слоя отпадъци на зоните,попадащи извън проектното тяло на депото и нерегламент.депонираните в чужди имоти-108217м3,Oбемът отпадъци,които тр. да бъдат предепонирани за оформянето на тялото на рекултивацията и почистване на замърсените имоти около депото е 214523,63м3.Изгр. на опорна дига-ЮГ с дренажна с-ма за инфилтрат,вкл.:Премахване и временно преместване на слой отпадъци-87799м3 по дължина на бъдеща опорна дига-ЮГ,с цел полагане на изолац.материали за спиране на подпочвени води(частичен долен изолационен екран),Полагане на изравн.слой от почва-20см по скат на дига-юг-1170м3,Полагане на запечатващ пласт бентонитова хидроиз.геомембрана-5853м2,Полагане на двустр.структурирана геомембрана от полиетилен висока плътност,Полагане на нетъкан полипропиленов геотекстил-5853м2,Полагане на дренажен геокомпозит по скат и закотвяне при дъното-5853м2,Монтаж на перфорирани дренажни PEHD тръби ф315 mm-80м,Полагане на слой промита баластра с дебелина 50см при връзка дъно и скат-465м3.Изгр.на горен изолац.екран вкл.:Оформяне тялото на отпадъците,посредством предепониране,уплътняване и подравняване на откосите и платото,с цел постигане на проектни откоси 1:2.5-за скатовете и 1,5%-15%-за платото.Полагане на изравн.слой от почва-20см-25760м3.Изгр.на газоотвеждаща с-ма и полагане на геокомпозит за газов дренаж 94685м2.Полагане на бентонитова хидроизолационна геомембрана-130261м2.Полагане на дренажен слой за филтрирали води през рекутивиращия слой почва-геокомпозит-130168м2.Полагане на рекултивиращ слой 1м (почва+хумус) в обх.на тялотo на отпадъците 90161м3+38640м3.Изгр. на с-ма за повърхностно отводняване.Изгр. на система за мониторинг.
Критериите по-долу
 
ДА „Качество на организацията на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката“ (П1)    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
12473903.91      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
330

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Оперативна програма „Околна среда 2014 – 2020 г.“

Към датата на откриване на настоящата процедура няма осигурен финансов ресурс за обезпечаване на дейностите по нея и същата се обявява при спазване разпоредбите на чл.114 от ЗОП.Подробно описание на методиката за определяне на комплексната оценка,показателите и подпоказателите се съдържа в отделно приложение към Документацията за участие.Посочената стойност в т. II.2.6 е максимална.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1.Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката IV-та група, минимум II-ра /втора/ категория.
Забележка: Съгласно чл. 60 от ЗОП, чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Деклариране: Участникът попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор" от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) (Приложение № 1), Раздел А: „Годност “;
Доказване: При необходимост на основание чл. 67 ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл.112, ал.1 ЗОП горното изискване се доказва с копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката, в случай, че данните не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.
- за повече информация: http://register.ksb.bs/).
В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация, или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участниците в обществената поръчка следва да са реализирали минимален оборот от сферата на поръчката за последните три приключили финансови години (2016,2017,2018), в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността.
Участникът следва да предостави изискуемата информация по т. 2.1 в Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел Б, „Икономическо и финансово състояние“ т. 1 а) от ЕЕДОП.
Доказване на посочените изисквания
За доказване на посочените изисквания по т.1, участниците представят при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП или преди сключването на договор за обществена поръчка:
-заверено копие от годишните финансови отчети за последните три приключили финансови години, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен;
-справка по години за реализирания общ оборот за последните три приключили финансови години.
-Справка за реализирания оборот с сферата на поръчката – извлечения от финансовите отчети и/или справки за издадени фактури и/или друг документи по преценка на участниците.
2.Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ.
Деклариране: Участникът попълва раздел Б: „ИКОНОМИЧЕСКО И ФИНАНСОВО СЪСТОЯНИЕ " в Част IV: „Критерии за подбор" от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Доказване: При необходимост на основание чл. 67 ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл.112, ал.1 ЗОП горното изискване се доказва с копие от валидна полица за сключена застраховка „Професионална отговорност“ за проектиране и за строителство.


1.Участниците в обществената поръчка следва да са реализирали минимален оборот от сферата на поръчката за последните три приключили финансови години (2016,2017,2018), в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в размер не по-малък от 12 000 000 лева (дванадесет милиона лева) без включен ДДС.
Оборот от сферата на поръчката е оборот от дейности по строителство и проектиране.
При използване на подизпълнител, изискванията за оборот се отнасят и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Информацията за доказване на съответствието с минималните изисквания на Възложителя може да обхване и по-кратък период от посочения по-горе в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
2.Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, с минимална застрахователна сума в съответствие с чл. 5, ал. 1, т. 2 и ал. 2, т. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.
В случай, че в офертата на участника е посочен екип от лица на граждански договор, които ще изпълняват проектирането, застраховката по чл. 171 от ЗУТ за дейност проектиране се посочва за всеки един от проектантите поотделно.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участниците следва да притежават:
1.Опит в изпълнението на минимум една услуга по инвестиционно проектиране с предмет,идентичен или сходен с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
Деклариране: Участникът попълва съответното поле от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ на ЕЕДОП - Списък на услуги, идентични или сходни с предмета на поръчката на минимум 1 (един) обект, на който участникът се позовава за покриване на този критерий за подбор в ЕЕДОП.
Доказване:При необходимост на осн.чл.67,ал.5 или чл.112,ал.1 ЗОП, док. по чл.64,ал.1,т.2 ЗОП.
2.Опит при изпълнение на дейности /минимум една дейност/ по строителство идентични или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата.
Деклариране: Участникът попълва съответното поле от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ на ЕЕДОП - Списък на строителството,идентично или сходно с предмета на поръчката на минимум 1 (един) обект,на който участникът се позовава за покриване на този критерий за подбор в ЕЕДОП.
Доказване:При необходимост на осн.чл.67,ал.5 или чл.112,ал.1 ЗОП, док. по чл.64,ал.1,т.1 ЗОП.
3.Да разполага с правоспособен персонал от квалифицирани експерти с определена професионална компетентност, свързана с предмета на поръчката.
3.1.Екип от експерти за проектирането–проектанти за изпълнение на дейностите по проектиране в предмета на обществената поръчка;
3.2.Освен горепосочените проектанти с необходимия специфичен опит,участникът следва да разполага с персонал-екип от проектанти, притежаващи необходимата квалификация и правоспособност съгласно чл.229,чл.230 от ЗУТ и чл.10 от ЗКАИИП;
3.3.Да разполага с персонал и/или ръководен състав:ключови експерти с определена професионална компетентност за изпълнението на строителството.
Уточнение:При използването на експерти-чуждестранни лица,доказването на съответствие с поставените изисквания за образователно-квалификационна степен се удостоверява и с посочване на еквивалентни на изброените по-горе специалности.
Под „еквивалентна образователна степен“,„еквивалентно образование” или „еквивалентна специалност” следва да се разбира, придобита образователна степен,образование или специалност,приравнени към посочените съгл.действащото законодателство.Когато Участникът е установен и регистриран извън Р България,се представя списък на експертите,като притежаваните от тях специалности и правоспособност следва да съотв. на изискуемите или да са еквивалентни,съобр.законодателството на държавата,в която е придобил образователно-квалиф.си степен и специалност конкретния експерт-този списък се представя чрез попълване на съответното поле на ЕЕДОП.
Деклариране:в раздел В:Технически и професионални способности,Част IV:„Критерии за подбор“ на ЕЕДОП.
Доказване:При необходимост на осн.чл.67,ал.5 или чл.112,ал.1 ЗОП, док. по чл.64,ал.1,т.5 ЗОП.
4.Разраб.,внедрена и сертиф.с-ма за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2015 или еквивалент.
5.Разраб.,внедрена и сертиф.с-ма за управление на околната среда по стандарт EN ISO 14001:2015 или еквивалент.
Деклариране по т.3 и 4:раздел Г,Част IV от ЕЕДОП.
Доказванепо т.3 и 4:При необх.на осн.чл.67,ал.5 или чл.112,ал.1 ЗОП,док. по чл.64,ал.1,т.10 ЗОП.
При участник обединение, изискването по т.3,4 се отнася за обединението като цяло.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изисканите.


Участниците следва да притежават:
1.Опит в изпълн. на мин.една услуга по инв.проектиране с предмет,идентичен или сходен с предмета на поръчката,изпълнени през последните 3 г.,считано от датата на подаване на офертата.Заб.:Възложителят ще приеме и опит в проектирането в последните 5 г.,в случай,че дейностите по проектиране са изпълнени в рамките на инженеринг.
Забележка:Под „предмет,идентичен или сходен с предмета на поръчката“ следва да се разбира: Изработване на инвестиционен проект фаза „технически“ и/или „работен“ по смисъла на Закона за устройство на територията и Наредба № 4/ 21.05.2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти за обект изграждане и/или рекултивация и/или закриване на сметище/а и/или депо/а и/или клетка за отпадъци.Възложителят не поставя изрично изискване за обем на изпълнените дейности.
2.Опит при изпълнение на дейности /минимум една дейност/ по строителство идентични или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 5 (пет) години,считано от датата на подаване на офертата.
Забележки:Под „идентични или сходни дейности“ да се разбира извършване на строителни дейности по изграждане и/или рекултивация и/или закриване на сметище/а и/или депо/а и/или клетка за отпадъци,представляващи строежи IV-та група, мин.II-ра категория.Възложителят не поставя изискване за обем.Изискванията на Възложителя за технически и професионални способности могат да бъдат доказани и с опит в изпълнението на дейности по инженеринг(проектиране и строителство) идентични или сходни с предмета на поръчката.
3.Да разполага с правоспособен персонал от квалифицирани експерти с определена професионална компетентност, свързана с предмета на поръчката, в това число минимум:
3.1.Екип от експерти за проектирането–проектанти за изпълнение на дейностите по проектиране в предмета на обществената поръчка,които притежават необх.квалификация и правоспособност съгласно чл.229,чл.230 от ЗУТ и чл.10 от ЗКАИИП,както и специфичен опит:Главен проектант; Проектант по част „Технологична“; Проектант по част „Инженерна геология и хидрогеология“; Проектант по част „Биологична рекултивация“;Проектант по част ВиК. Всички проектанти следва да притежават и специф.опит,съгл.изискванията на Възложителя,подробно описани в Документацията за поръчката.
3.2.Да разполага с персонал-екип от проектанти,притежаващи необходимата квалификация и правоспособност съгл.чл.229,чл.230 от ЗУТ и чл.10 от ЗКАИИП,като същите да изработят съотв.части на РП, съгл.Техн. спецификация. Участникът следва да разполага с мин.един експерт-проектант по всяка една от частите,съобразно обхвата на инвестиционното проектиране. Проектантите по част „ПБ”,„ПБЗ“ и част „ПУСО“,следва да притежават съответната правоспособност за изработване на този вид части от РП или еквивалент.
Посочените от участ.проектанти могат да съчетават повече от една експертна позиция в предложения екип за изпълнение на проектирането,ако отговарят на поставените от Възложителя мин.изисквания и притежават съотв.удостоверения,изискващи се за съотв.част от инв.проект.
Участникът може да предложи и други допълнителни експерти,извън посочените съгл.изискванията на Възложителя и настоящата док.за обществена поръчка.
3.3.Да разполага с персонал и/или ръководен състав:ключови експерти с определена проф.компетентност за изпълнението на строителството,както сл.:Ръководител обект,Технически ръководител,Специалист за контрол на качеството/отговорник по качеството,Координатор по безопасност и здраве.Всички експерти следва да притежават специфичен опит,съгл.изискванията на Възложителя, подробно описани в Документацията за поръчката.Едно лице,предложено от участниците за изпълнение на строит.,не може да съвместява длъжности.
4.Разработена,внедрена и сертифицирана система за управление на:
-качеството по стандарт EN ISO 9001:2015 или еквивалент с предметен обхват: проектиране и строителство.
-околната среда по стандарт EN ISO 14001:2015 или еквивалент с предметен обхват: проектиране и строителство.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.За участника не следва да са налице обстоятелствата по чл.54,чл.55,ал.1,т.1,3,4 и 5 от ЗОП и чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС,освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон.
2.Гаранцията за изпълнение е в размер 3% от стойността на договора без ДДС, със срок на валидност минимум срока за изпълнение на договора, увеличен с 60 дни.
3.Условията, размерът и начинът на плащане са посочени в проекта на договор и в документацията за поръчка.
4.Изпълнителят е длъжен да извърши всички работи предмет на Договора, в съответствие с валидните технически изисквания, при високо качество, в допустимите отклонения и норми, в договорените срокове, с използване на качествени материали и изделия, при спазване на всички допълнителни изисквания и указания на Възложителя и на Строителния надзор, при осигуряване на всички мерки за безопасност на труда на работници, специалисти и участници в проекта, и на всички хора в района на обекта, при спазване на екологичните мерки към договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/02/2020 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/02/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. Бургас, сградата на Община Бургас, ул. "Александровска № 26, Заседателна зала.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители,както и представители на средствата за масово осведомяване, съгласно чл.54,ал.1 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Срок за проектиране-по предложение на участника,но не по-дълъг от 60 (шестдесет) календарни дни,считано от писмено уведомяване от страна на Възложителя за осигурено финансиране и приключва с предаване на инвестиционните проекти за съгласуване и оценка за съответствие на инвестиционните проекти със съществените изисквания към строежите по реда на чл. 142, ал. 6 от ЗУТ и приемането им без забележки от Възложителя. Процедурите по съгласуване и одобряване на инвестиционния проект са задължение на Възложителя и срокът за тяхното изпълнение не е включен в срока за проектиране.Изпълнителят следва да отстранява забележки/нередности по предадения работен проект в срок до 10 (десет) календарни дни, след получаването им в писмен вид от Възложителя.
2.Срок за изпълнение на СМР-по предложение на участника,но не по-дълъг от 270 календарни дни,считано от датата на подписване на протокол за откриване на строителната площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа и приключва с подписването на необходимите актове, съгласно изискванията на действащата нормативна уредба за контрол и приемане на СМР и СРР за техническа рекултивация и актовете за въвеждане в експлоатация, в т.ч. съставянето на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (част, етап от него) – Приложение № 15 към чл. 7, ал. 3, т. 15 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 година, Заповед на основание на чл. 23, ал. 1, т. 1 , ал. 2 и ал. 3 от Правилника за прилагане на Закона за опазване на земеделските земи, одобрен от кмета на общината протокол на комисия за приемане на техническата рекултивация съгласно Раздел V от Наредба №26 от 2.10.1996 г. за рекултивация на нарушени терени, подобряване на слабопродуктивни земи, отнемане и оползотворяване на хумусния пласт.
Участник, който представи оферта със срок на изпълнение по-дълъг от посочения в т.1и2, ще бъде отстранен от по-нататъшно участие в процедурата.
3.Гаранционните срокове за изпълнените СМР,съгласно чл. 160, ал. 3, ал. 4 и ал. 5 от ЗУТ са по предложение на участника, като същите не следва да бъдат по-кратки от минималните гаранционни срокове, определен съгласно чл. 20, ал. 4, т. 5 от Наредба № 2 от 31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти.
4. С оглед изискването, участниците да извършат оглед на място и да се запознаят със специфичните условия за изпълнение на поръчката, и във връзка с чл. 45, ал. 2 от ЗОП, Възложителят определя срок за получаване на офертите по-дълъг от минимално определения в чл. 74, ал. 1 от ЗОП.
5.Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация, свързана с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната са НАП, Министерство на околната среда и водите, Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ (http://nap.bg, http://www3.moew.government.bg, www.mlsp.government.bg, http://www.gli.government.bg, http://www.az.government.bg/).
6.Към датата на откриване на настоящата процедура няма осигурен финансов ресурс за обезпечаване на дейностите по него и същата се обявява при спазване разпоредбите на чл.114 от ЗОП.Всяка от страните може да поиска писмено прекратяване на договора, без предизвестие, след изтичане на тримесечен срок от сключването му, в случай на неосигурено финансиране. Допълнителна информация се съдържа в проекта на договора.
7. При изготвяне на офертата си, участниците попълват приложените към документацията образци!

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1 от ЗОП жалби могат да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 30/12/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва