Деловодна информация
00211
ОП-46 30/12/2019 (дд/мм/гггг)
не
00211-2019-0044 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Кмет на Община Хасково 000903946
пл. Общински №1
Хасково BG422 6300 България
инж. Даяна Добрикова - началник отдел СИИ +359 38603371
zop@haskovo.bg +359 38664110

Интернет адрес/и

www.haskovo.bg

http://profil.haskovo.bg:1111/d/eeceb1f4a96ea195196c9390c83b1d5f


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://profil.haskovo.bg:1111/d/eeceb1f4a96ea195196c9390c83b1d5f
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„РЕМОНТ НА СЕДЕМ БРОЯ СЪЩЕСТВУВАЩИ САНИТАРНИ ВЪЗЛИ ЗА ЛИЦА С ДВИГАТЕЛНИ ЗАТРУДНЕНИЯ В „ОБЩЕЖИТИЕ“ И „УЧЕБЕН КОРПУС“ НА ПГДС „ЦАР ИВАН АСЕН ІІ“, ГР. ХАСКОВО“
45400000      
Строителство

Предвижда се извършване на строително-монтажни дейности по отделните подобекти, както следва:
-Ремонт на 2 броя съществуващи санитарни възли за лица с двигателни затруднения в „Общежитие“ на ПГДС „Цар Иван Асен ІІ“, гр. Хасково;
-„Ремонт на 2 броя съществуващи санитарни възли за лица с двигателни затруднения в апартаменти в „Общежитие“ на ПГДС „Цар Иван Асен ІІ“ гр. Хасково;
-„Ремонт на съществуващ санитарен възел за лица с двигателни затруднения в столовата на „Общежитие“ на ПГДС „Цар Иван Асен ІІ“, гр. Хасково;
-„Ремонт на 2 броя съществуващи санитарни възли за лица с двигателни затруднения в „Учебен корпус“ на ПГДС „Цар Иван Асен ІІ“, гр. Хасково;
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
29364.95      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

Територията на град Хасково

Ремонт на 2 броя съществуващи санитарни възли за лица с двигателни затруднения в „Общежитие“ на ПГДС „Цар Иван Асен ІІ“, гр. Хасково;
Предвижат се следните ремонтни дейности в две от тоалетните: Ще се развали съществуващата фаянсова облицовка по стените и ще се разшири отвора в тухлената зидария за врата. Предвижда се демонтаж на ВиК оборудването в тоалетните, включващо клекало, смесителна батерия, тоалетна мивка, както и водопроводните тръби. Ще се изпълни окачен таван тип „Хънтър“ на конструкция. По стените ще се изпълни облицовка с фаянсови плочи на лепило с височина 2,20 м, като по ъглите ще се монтират лайсни. Подът ще се ремонтира, като се положи армиран бетон В20, с оглед монтажа на седало, довършителните работи предвиждат нова настилка от теракот. Съществуващата дървена врата ще се подмени с алуминиева, като страниците ще се оформят с фаянсова облицовка. Предвижда се подмяна на водопроводната инсталация, като видимата част на тръбите ще се облицова с гипсокартон на метална конструкция. Ще се монтира оборудване за инвалиди включващо: моноблок, странична стенна ръкохватка с дължина мин. 110 см, подвижна ръкохватка, тоалетна мивка и стояща смесителна батерия. Ще се достави и монтира ел. бойлер 50л. Ще се ремонтира ел. инсталацията, включващо подмяна на осветително тяло, ключ, контакт и др. Предвижда се боядисване с блажна боя по радиаторите.
„Ремонт на 2 броя съществуващи санитарни възли за лица с двигателни затруднения в апартаменти в „Общежитие“ на ПГДС „Цар Иван Асен ІІ“ гр. Хасково;
Предвижат се следните ремонтни дейности в две от тоалетните: Ще се развали съществуващата фаянсова облицовка по стените и ще се разшири отвора в тухлената зидария за врата. Предвижда се демонтаж на ВиК оборудването в тоалетните, включващо седало, смесителна батерия, душ батерия, тоалетна мивка, както и водопроводните тръби. Ще се изпълни окачен таван тип „Хънтър“ на конструкция. По стените ще се изпълни облицовка с фаянсови плочи на лепило с височина 2,20 м, като по ъглите ще се монтират лайсни. Подът е предвиден с нова настилка от теракот. Съществуващата дървена врата ще се подмени с алуминиева, като страниците ще се оформят с фаянсова облицовка. Предвижда се подмяна на водопроводната инсталация, като видимата част на тръбите ще се облицова с гипсокартон на метална конструкция. Ще се монтира оборудване за инвалиди включващо: моноблок, странична стенна ръкохватка с дължина мин. 110 см, подвижна ръкохватка, тоалетна мивка и стояща смесителна батерия. Ще се достави и монтира душ батерия тип телефон, както и ел. бойлер 50л. Ще се ремонтира ел. инсталацията, включващо подмяна на осветително тяло, ключ, контакт и др. Съществуващите радиатори ще се демонтират и монтират. Същите ще се боядисат с блажна боя.
„Ремонт на съществуващ санитарен възел за лица с двигателни затруднения в столовата на „Общежитие“ на ПГДС „Цар Иван Асен ІІ“, гр. Хасково;
Предвижат се следните ремонтни дейности: Ще се остърже старата боя по стените и ще се развали съществуващата фаянсова облицовка. Ще се премахне неносещ тухлен зид за да се осигури минимална необходима площ за тоалетна за инвалиди. Ще се разшири отвора в тухлената зидария за врата. Предвижда се демонтаж на ВиК оборудването в тоалетната, включващо седало, смесителна батерия, тоалетна мивка, както и водопроводните тръби. Ще се изпълни окачен таван тип „Хънтър“ на конструкция. По стените ще се изпълни облицовка с фаянсови плочи на лепило с височина 2,20 м, като по ъглите ще се монтират лайсни. Подът ще се ремонтира, като се положи армиран бетон В20,с оглед монтажа на седало,довършителните работи предвиждат нова настилка от теракот. Съществуващите дървени врати ще се демонтират и ще се монтира нова алуминиева врата, като страниците ще се оформят с фаянсова облицовка.Предвижда се подмяна на водопроводната инсталация, като видимата част на тръбите ще се облицова с гипсокартон на метална конструкция.Ще се монтира оборудване за инвалиди включващо: моноблок, странична стенна ръкохватка с дължина мин...II.2.14
Критериите по-долу
 
ДА Организация на строителния процес, включително временно строителство и организация на строителната площадка    15
Организация на доставките на материали и оборудване    5
Организация на персонала, взаимозаменяемост, разпределение на човешкия ресурс и отговорностите    5
Предложен общ гаранционен срок    15
Срок на реакция при установени гаранционни дефекти и повреди    10
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
29364.95      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
45

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

110 см, подвижна ръкохватка, тоалетна мивка и стояща смесителна батерия. Ще се достави и монтира ел. бойлер 50л. Ще се ремонтира ел. инсталацията, включващо подмяна на осветително тяло, ключ, контакт и др. Ще се достави и монтира осов вентилатор с гъвкав алуминиев тръбопровод ф110. Предвижда се боядисване с блажна боя по радиаторите... прод. в VI.3)
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Изискване за вписване в централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в България за строежи от първа група: пета или по-висока категория или еквивалентен документ за вписване в съответен регистър на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава-страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство, в което е установен чуждестранния участник или съдружника в обединението /консорциума или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване единствено чрез попълване на съответния раздел на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Преди сключване на договора Възложителят изисква от участника определен за изпълнител да представи документи, удостоверяващи съответствието с поставения критерий за подбор - копие на валидно Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката (или се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа). В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава. Съгласно чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП, преди подписване на договор участника определен за изпълнител, когато е чуждестранно лице, следва да извърши съответна регистрация в ЦПРС.
На основание чл. 67, ал.5 от ЗОП Възложителят може по всяко време след отварянето на заявленията за участие или офертите да изисква представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците следва да имат валидна застраховка „Професионална отговорност“, произтичаща съгласно чл. 171 от ЗУТ във връзка с чл. 5, ал. 2 от НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (или еквивалентен документ за чуждестранните лица, съобразно законодателството, в които е установен).
При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване единствено чрез попълване на съответния раздел на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Преди сключване на договора Възложителят изисква от участника определен за изпълнител да представи документи, удостоверяващи съответствието с поставения критерий за подбор - доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“.
На основание чл. 67, ал.5 от ЗОП Възложителят може по всяко време след отварянето на заявленията за участие или офертите да изисква представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.


Участниците следва да имат валидна застраховка „Професионална отговорност“ за строител с покритие за строежи от пета или по-висока категория.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците следва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентичен или сходен* с тези на поръчката за последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата.
Забележка: За строителство „сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира: Изграждане/ново строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или текущ ремонт на обществени сгради.
2. Участникът трябва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката.
При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване единствено чрез попълване на съответния раздел на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания и Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата;
На основание чл. 67, ал.5 от ЗОП Възложителят може по всяко време след отварянето на заявленията за участие или офертите да изисква представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.


1.Участниците следва да са изпълнили минимум 1 (един) обект с дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката за последните пет години от датата на подаване на офертата.
2.Участникът следва да разполага най-малко със следните лица:
2.1. Технически ръководител – да има квалификация съгласно чл. 163а, ал.4 от ЗУТ или еквивалентна; да притежава минимум 3 (три) години професионален опит като технически ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ;
2.2. Експерт „Контрол по качеството” – правоспособно лице с техническо образование, което да упражнява контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствието на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност, притежаващи легитимен сертификат/удостоверение за завършено обучение по „Контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност“.
2.3. Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството: притежаващ актуално удостоверение за „Длъжностно лице за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно.
*Забележка: Едно лице не може да съвместява две или повече длъжности, т.е. за всяка позиция трябва да бъде предложено различно лице.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Преди подписване на договор изпълнителят представя гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора. Преди превеждане на авансово плащане изпълнителят представя гаранция, покриваща пълния размер на аванса в размер на 30% от стойността на договора. Гаранциите се представят в една от формите посочени в чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и реда за задържане и освобождаване на гаранциите са посочени в проекта на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

21/01/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

19/07/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

22/01/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Хасково, пл. Общински №1, ет.2, заседателна зала

Получените заявления за участие или оферти се отварят на публично заседание от комисията по чл. 103, ал. 1 от ЗОП, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Прод. от II.2).14...„Ремонт на 2 броя съществуващи санитарни възли за лица с двигателни затруднения в „Учебен корпус“ на ПГДС „Цар Иван Асен ІІ“, гр. Хасково;
Предвижат се следните ремонтни дейности в две от тоалетните: Ще се развали съществуващата фаянсова облицовка по стените. Ще се премахне неносещ тухлен зид за да се осигури минимална необходима площ за тоалетна за инвалиди. Ще се разшири отвора в тухлената зидария за врата. Предвижда се демонтаж на ВиК оборудването в тоалетните, включващо клекало, смесителна батерия, тоалетна мивка, както и водопроводните тръби. Ще се изпълни окачен таван тип „Хънтър“ на конструкция. По стените ще се изпълни облицовка с фаянсови плочи на лепило с височина 2,20 м, като по ъглите ще се монтират лайсни. Подът ще се ремонтира, като се положи армиран бетон В20, с оглед монтажа на седало, довършителните работи предвиждат нова настилка от теракот. Съществуващата дървена врата ще се подмени с алуминиева, като страниците ще се оформят с фаянсова облицовка. Предвижда се подмяна на водопроводната инсталация, като видимата част на тръбите ще се облицова с гипсокартон на метална конструкция. Ще се монтира оборудване за инвалиди включващо: моноблок, странична стенна ръкохватка с дължина мин. 110 см, подвижна ръкохватка, тоалетна мивка и стояща смесителна батерия. Ще се достави и монтира ел. бойлер 50л. Ще се ремонтира ел. инсталацията, включващо подмяна на осветително тяло, ключ, контакт и др. В едната от тоалетните ще се ремонтира металната носеща конструкция на разширителния съд.
1. Не се допуска до участие в процедурата и се отстранява участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2, 3, 4, 5, 6 и 7 от ЗОП, с изключение на случаите по чл. 54, ал. 5 и чл. 56, ал. 1 от ЗОП, както и участник за когото намира приложение хипотезата на чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, освен ако не е приложима разпоредбата по чл. 4 от същия закон, както и при наличие на обстоятелствата по чл. 69 от ЗПКОНПИ, не се допускат и се отстраняват от участие и участници, които са свързани лица, както и лица, които са извършили нарушение по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност.
2.С подаването на оферти се счита, че участниците се съгласяват с всички условия на възложителя, в т.ч. с определения от него срок на валидност на офертите и с проекта на договор.
3.Срокът за валидност на офертите е 180 (сто и осемдесет) календарни дни и започва да тече от датата, определена за краен срок за получаване на оферти.
4. Изпълнението на СМР трябва да се изпълнява без прекъсване на учебните занятия, съобразно график, одобрен от Директора на ПГДС „Цар Иван Асен ІІ“, гр.Хасково.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 30/12/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва