Деловодна информация
00426Община Кюстендил
12-00-340 27/12/2019 (дд/мм/гггг)
не
00426-2019-0039 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Кюстендил 000261517
пл. Велбъжд № 1
Кюстендил BG415 2500 България
Десислава Алайкова-Стоева +359 78551026
ob_porachki@kustendil.bg +359 78550815

Интернет адрес/и

www.kustendil.bg

https://kustendil.imeon.bg:4443/frmAOP.aspx


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://kustendil.imeon.bg:4443/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=d5M4X6dET%2bs%3d
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Текущ ремонт на обекти, изградени по проект „Зелена и достъпна градска среда“, BG161PO001/1.4-09/2012/025, Устойчиво и интегрирано развитие на град Кюстендил, чрез благоустрояване и озеленяване на гр
45000000      
Строителство

Текущ ремонт, свързан с възстановяване на повредени или липсващи детски съоръжения, паркови кошчета, пейки, деформирани огради, липсващи вратички, счупени осветителни тела на обекти, изградени и финансирани по проект „Зелена и достъпна градска среда“, BG161PO001/1.4-09/2012/025, Устойчиво и интегрирано развитие на град Кюстендил, чрез благоустрояване и озеленяване на градската среда“ . Количествата и видовете дейности са посочени в количествена свметка, неразделна част от документацията за участие.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
67191.93      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

гр. Кюстендил

текущ ремонт, свързан с възстановяване на повредени или липсващи детски съоръжения, паркови кошчета, пейки, деформирани огради, липсващи вратички, счупени осветителни тела на обекти, изградени и финансирани по проект „Зелена и достъпна градска среда“, BG161PO001/1.4-09/2012/025, Устойчиво и интегрирано развитие на град Кюстендил, чрез благоустрояване и озеленяване на градската среда“
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
67191.93      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи от Четвърта група, четвърта категория или да притежава такава регистрация в професионален или търговски регистър в държавата, в която е установен. За чуждестранни лица – аналогичен документ, доказващ такава регистрация в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
Доказване: Участникът попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
В случаите на 67, ал. 5 от ЗОП участникът, а при условията на чл. 112, ал. 1, т. 2 ЗОП, определеният изпълнител следва да представи копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта поръчката - за повече информация: http://register.ksb.bg/). В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците да притежават валидна застраховка за „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж, или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.
Доказване: Участникът попълва поле 5 на раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
В случаите на 67, ал. 5 от ЗОП участникът, а при условията на чл. 112, ал. 1, т. 2 ЗОП, определеният изпълнител следва да представи копие на застраховка за „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж, или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.
2. За последните три приключили финансови години участниците да са реализирали минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, който оборот се равнява на двукратния размер на прогнозната стойност на обществената поръчка, а именно: 134383,86 лв.
"Годишен общ оборот" е сумата от нетните приходи от продажби по смисъла на Закона за счетоводството."Оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката" е сума, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирана от дейност, попадащи в обхвата на обществената поръчка.
Доказване: Участникът попълва поле 2 на раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
В случаите на 67, ал. 5 от ЗОП участникът, а при условията на чл. 112, ал. 1, т. 2 ЗОП, определеният изпълнител следва да представи един или няколко от следните документи: удостоверения от банки; годишен финансов отчети или негови съставни части, когато публикуването му се изисква съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; справка за общия оборот и оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


1. Участниците да притежават валидна застраховка за „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж, или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.
2. За последните три приключили финансови години участниците да са реализирали минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, който оборот се равнява на двукратния размер на прогнозната стойност на обществената поръчка, а именно: 134383,86 лв.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът да е извършил минимум 1 (един) обект, идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка, изпълнен през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертите.
Забележка: Идентични или сходни да се считат дейности по полагане на настилки и/или доставка и монтаж на детски съоръжения и/или доставка и монтаж на детски съоръжения за игра на открито
Участникът попълва поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП, съгласно описаното в тях.
В случаите на 67, ал. 5 от ЗОП участникът, а при условията на чл. 112, ал. 1, т. 2 ЗОП, определеният изпълнител представя списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.


Участникът да е извършил минимум 1 (един) обект, идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка, изпълнен през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертите.
Забележка: Идентични или сходни да се считат дейности по полагане на настилки и/или доставка и монтаж на детски съоръжения и/или доставка и монтаж на детски съоръжения за игра на открито
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

21/01/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

19/07/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

22/01/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

административната сграда на Община Кюстендил, гр.Кюстендил, пл.Велбъжд №1, заседателна зала, етаж 2

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Обстоятелства, наличието на които е основание за отстраняване на участниците:
1. За участниците в процедурата не трябва да са на лице основанията за отстраняване, посочени в чл. 54, ал. 1, т. 1—7 от ЗОП
2. За участниците важат забраните, посочени в чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици и забраните по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество (ЗПКОНПИ);
3. От участие се отстранява участник, който е представил оферта, която е непълна или не отговаря на условията, посочени в документацията за участие;
4. Участници, които са предложили по-висока цена от посочената прогнозна стойност, се отстраняват от участие в процедурата .
4. Възложителят изисква от определения за изпълнител гаранция, за обезпечаване размера на договора. Гаранцията за обезпечаване размера на договора е в размер на 5 % (пет процента) от стойността на договора по обособената позиция, за която участникът е определен за изпълнител.Гаранцията се представя под една от формите, посочени в чл. 111, ал. 5 от ЗОП, по избор на изпълнителя:
а) банкова гаранция;
б) парична сума по сметка на възложителя;
в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Участникът, избран за изпълнител, сам избира формата, под която да представи гаранцията за изпълнение.Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

съгласно чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/12/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва