Деловодна информация
1257
РИЛ19-ДИ05-284 27/12/2019 (дд/мм/гггг)
не
1257-2019-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Столична община район Илинден 0006963270583
ж.к. „Захарна фабрика”, ул. „Билянини извори” № 10, бл. 51-А, вх. Б
София BG411 1309 България
Галя Минчева - заместник кмет +359 24397334
info@ilinden.bg +359 24397361

Интернет адрес/и

http://www.ilinden.bg

http://www.ilinden.bg/dostp-do-obschestvena-informatsiya-2.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.ilinden.bg/dostp-do-obschestvena-informatsiya-2.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Строително ремонтни работи и реконструкция на ДГ 51 "Щурче" район Илинден
45000000      
Строителство

Предвидено е изпълнение на следните дейности: подмяна на дограма, направа на мазилки и шпакловки в сутерен, подмяна на настилки в сутерен, преработка на отоплителна мрежа в сутерен, демонтаж на метална конструкция и подцинкована ламарина по покрив на тяло Д, подмяна на електроинсталация в сутерен, направа на конструкция за хидравличен подемник, включително ел захранване, изграждане на алейно и площадково осветление.
С оглед спецификите на предвиденото за изпълнение строителство са предоставени количествени сметки.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
500000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

територията на Столична община-район "Илинден" разположени в ж.к. „Илинден“, ж.к.“Захарна фабрика", ж.к."Света Троица" и ж.к.„Гевгелийски“

Предвидено е изпълнение на следните дейности: подмяна на дограма, направа на мазилки и шпакловки в сутерен, подмяна на настилки в сутерен, преработка на отоплителна мрежа в сутерен, демонтаж на метална конструкция и подцинкована ламарина по покрив на тяло Д, подмяна на електроинсталация в сутерен, направа на конструкция за хидравличен подемник, включително ел захранване, изграждане на алейно и площадково осветление.
С оглед спецификите на предвиденото за изпълнение строителство са предоставени количествени сметки.
Демонтаж на дограма в сутерен- 45 бр.
Доставка и монтаж на PVC врата 70/200, плътна, цвят бял 9 бр.
Доставка и монтаж на PVC врата 80/200, плътна, цвят бял 3 бр.
Доставка и монтаж на PVC врата 90/200, плътна, цвят бял 30 бр.
Доставка и монтаж на PVC врата 100/200, плътна, цвят бял 3.00 бр.
Доставка и монтаж на PVC дограма, стъклопакет 12.00 кв.м.
Очукване подкожушена мазилка по стени и тавани в сутерен - съществуващите стени и тавани са боядисани с блажна боя , подкожушени, люпещи се -2 329.59кв.м.
Полагане на дълбокопроникващ грунд по очукани стени и тавани -2 329.59кв.м.
Възстановяване на вароциментова мазилка по стени и тавани -2 329.59кв.м.
Гипсова шпакловка по стени и тавани -3 729.59кв.м.
Разбиване компроментирана мозайка по подове на кухня, перално , коридори и битови помещения - 580.00кв.м.
Разбиване компроментирана стоманобетонова бетонова насилка дебелина 12 см в коридор тяло А и тяло Б -103.55 м2 х 0.12=12.43м3
Изнасяне и извозване на отпадъци 125.92 тон
Изравнителна циментова замазка 580.00 кв.м.
Разбиване бетонови корита в перално 4 бр.
Полагане на армирана бетонова настилка 10 см -103.55кв.м.
Настилка от теракотни плочи, вкл. первази - грунд, хидроизолация, уплътнителна лента, лепило, фугираща смес, силикон поподове кухня, перално, коридори и санитарни възли 580.00 кв.м.
Демонтаж радиатори преди изпълнение на топлоизолация по фасадни стени отвътре- 24 бр.
Преработка на отоплителна инсталация за монтаж на топлоизолация по фасадни стени отвътре – 24 бр.
Преработка на отоплителна инсталация / повдигане в коридор след изпълнение на рампа/ в сутерен - 51.00м.
Повторен монтаж на радиатори след монтаж на топлоизолация по стени -24 бр.
Демонтаж на метална конструкция и поцинкована ламарина по покрив на тяло Д
Демонтаж поцинкована ламарина м2 255.36
Демонтаж метална конструкция кг 1 750.00
Изнасяне и извозване на отпадъци м3 12.75
конструкция за хидравличен подемник, включително ел захранване бр 1.00
Покриване навес с поликарбонат м2 20.00
Демонтаж луминсцетни осветителни тела бр 450.00
Демонтаж аплици бр 37.00
Демонтаж на ключове и контакти бр 100.00
Доставка и монтаж на метална скара за монтаж на захранващи ел кабели в сутерена m 350.00
Подмяна на ел инсталация - силова за захранване на контакти в пералня, кухня, плувен басейн - липсва проект м 2800.00
Подмяна на контакти бр 36.00
Полагане на кабели за оповестителна инсталация - липсва в проектна част комплект 1.00
Демонтаж стълбове същесвуващи бр 29.00
Доставка и монтаж на ел апаратура управление РО в табло ГРТ комплект 1.00
Направа на кабелен изкоп 0.8/0.6 III - та категория и зариване м 39.00Също, но 0.8/0.4 м 2 520.00
Доставка и монтаж на гофрирана тръба ф 50 м 2 669.00
Доставка и изтегляне в тръба на кабел тип NYM 5х4 мм2 м 2 750.00
Доставка и монтаж на клемна кутия с предпазител за осветителен стълб бр 29.00
Направа фундамент за електрически стълб бр 29.00
Направа на кабелна разделка на кабел до 6 мм2 бр 58.00
Свързване жила към съоръжения без кабелни обувки , до 5 мм2 бр 290.00
Доставка и монтаж на поцинкована шина 40/4 м 30.00
Достава и монтаж на поцинкован заземителен кол 63/63/6 ължина 2.5 м бр 6.00
Доставка и монтаж на контролна клема бр 6.00
Направа на заземление на осветителен стълб R< 20 ома бр 29.00
Измервателни протоколи за силови кабели бр 29.00
Единични и 72 часови изпитания бр 29.00
Направа на отвори бр 2.00
Запушване на отвори бр 2.00
Критериите по-долу
 
ДА Подход за изпълнение на предмета на поръчката (ПИ)    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
500000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Всеки участник трябва да е вписан в Централния регистър на Камарата на строителите за първа група, трета категория строежи или да е вписан в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата, в която е установен за посочения обхват на дейности.
При подаване на офертата, изпълнението на изискването се декларира в Част IV раздел А от ЕЕДОП, като се посочват и съответните национални бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или се посочват компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, са длъжни да предоставят информация.
За доказване на изискването по т. 11 участникът, избран за изпълнител преди подписване на договора представя копие от Удостоверението за регистрация в ЦПРС заверено с „Вярно с оригинала“ и подпис на представляващия участника при условията на чл. 67 ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на случаите, при които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, посочено в договора за създаване на обединението, е предвидено, че тези лица ще изпълняват строителство. Всяко от лицата, изпълняващо строителство, трябва да има съответната регистрация.
В случай, че участник в процедурата е чуждестранно лице, същият следва да съответства на изискването за годност съобразно националното законодателство на държавата по регистрацията си. В случай, че чуждестранен участник бъде избран за изпълнител същия преди сключване на договор за изпълнение следва да представи валиден документ за регистрация в ЦПРС при Камарата на строителите в Р. България за съответната група и категория строежи.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Всеки участник следва да има застраховка „Професионална отговорност“ за проектиране и строителство, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ. Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл.171, ал. 1 не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. Минимално изискване:
Участникът следва да има застраховка „Професионална отговорност“ за строителство, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ. Минималната застрахователна сума/застрахователното покритие да съответства за обекти трета категория. Застраховката трябва да е в сила към датата на подаване на офертата.
Документи, с който се доказва изпълнението на тези изисквания:
При подаване на офертата участниците декларират липсата на основанията за отстраняване и съответствието с посочения критерий за подбор чрез попълване на ЕЕДОП в част IV. „Критерии за подбор“, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“, /номер на полицата, застраховател, стойност, категория обекти/
Преди сключване на договора участникът определен за изпълнител представя копие на застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ.
За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл.171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/ регистриран участника.


1.Участникът следва да има застраховка „Професионална отговорност“ за строителство, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ. Минималната застрахователна сума/застрахователното покритие да съответства за обекти трета категория. Застраховката трябва да е в сила към датата на подаване на офертата.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.През последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, участникът следва да е изпълнил дейности с предмет, идентичен и/или сходен с тези на поръчката - минимум 1 /една / дейност.
* Под „идентичен и/или сходен” с предмета на поръчката навсякъде в документацията и обявлението за участие в процедурата следва да се разбира изграждане и/или рехабилитация и/или реконструкция на сгради/обекти от трета категория.
Доказване: При подаване на офертата участниците декларират съответствието с посочения критерий за подбор чрез попълване на ЕЕДОП в част IV. „Критерии за подбор“, раздел В „Технически и професионални способности“.
Преди сключване на договор Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да предостави списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.Участникът следва да разполага със следния персонал и ръководен състав, който ще отговаря за изпълнението на поръчката:
1) Технически ръководител - строителен инженер, „бакалавър“ или „магистър” по една от следните специалности: Строителство на сгради и съоръжения, Промишлено и гражданско строителство и/ или еквивалентна специалност, със общ професионален стаж по специалността минимум 5 (пет) години и опит като технически ръководител минимум на обект във връзка с израждане на сграда от минимум трета категория.
2) Специалист - контрол на качеството - лице, притежаващо Удостоверение/Сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност и/или еквивалентно, с доказан опит като специалист контрол на качеството по време на изпълнение на строителни работи на минимум един строителен обект от трета категория;
3) Специалист по здравословни и безопасни условия на труд - лице, притежаващо удостоверение (сертификат) за завършен курс за длъжностно лице по здраве и безопасност, или за координатор по безопасност и здраве или еквивалентно, с доказан опит като специалист ЗБУТ по време на изпълнение на строителни работи на минимум един строителен обект от трета категория;
При подаване на офертата участниците декларират липсата на основанията за отстраняване и съответствието с посочения критерий за подбор чрез попълване на ЕЕДОП в част IV. „Критерии за подбор“, раздел В „Технически и професионални способности“
Преди сключването на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави списък на персонала, който ще отговаря за изпълнението на поръчката, в който е посочена професионалната компетентност на лицата и доказателства за същата
3.Всеки участник следва да прилага в работата си и да притежава сертификати за внедрени системи в областта на строителството:
- EN ISO 9001:2015 - Системи за управление на качеството и/ или еквивалентно;
- EN ISO 14001:2015 - Системи за управление на околната среда и/или еквивалентно
Доказване: Участникът предоставя (декларира) изискуемата информация в Единния европейски документ за обществени поръчки (е ЕЕДОП) част IV, раздел Г: „Схеми за осигуряване на качество и стандарти за екологично управление“. Следва да се предоставят данни за минимум: вид сертификат, предметен обхват, срок на валидност, издател, данни за достъп по електронен път (ако е приложимо).
При условията на чл.67, ал.5 от ЗОП за участниците и преди сключването на договор за обществена поръчка с участника, определен за изпълнител, възложителят изисква да се предоставят заверени копия на сертификати за въведени системи за управление, издадени от независими лица съгласно изискванията на чл.64, ал.5 или ал.6 от ЗОП


1.Всеки участник следва да е изпълнил за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, в зависимост от датата на която участникът е създаден или е започнал дейността си, дейности с предмет идентичен и/или сходен с този на поръчката.
2.Участникът трябва да разполага с инженерно-технически персонал за изпълнение на поръчката, включващ най-малко:
1) Технически ръководител - строителен инженер
2) Специалист - контрол на качеството
3) Специалист по здравословни и безопасни условия на труд
3.Всеки участник следва да прилага в работата си и да притежава сертификати за внедрени системи в областта на строителството:
- EN ISO 9001:2015 - Системи за управление на качеството и/ или еквивалентно;
- EN ISO 14001:2015 - Системи за управление на околната среда и/или еквивалентно
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Извършената работа се отчита и приема , след съставяне и подписване на Протокол - Акт образец№ 19 за извършената работа.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

17/01/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

13/06/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/01/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. София, район „Илинден“, ж.к. „Захарна фабрика”, ул. „Билянини извори” № 10, бл. 51-А, вх. Б, заседателна зала

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Представителят на участника удостоверява своята самоличност и представя пълномощно, освен ако е законен представител на участника.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от общата цена на договора за обществена поръчка без включен ДДС.
Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция (оригинал) или парична сума, преведена по посочената в настоящата документация сметка на възложителя или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Гаранцията под формата на банкова гаранция или парична сума може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.
От участие в процедурата се отстранява участник, когато:
1.е осъден с влязла в сила присъда за:
а) престъпление по смисъла на чл. 108 а) от НK;
б) престъпление по смисъла на чл. 159 а)- 159 г) от НК;
в) престъпление против трудовите права на гражданите, по чл. 172 от НК
г) престъпление против младежта, по смисъла на чл. 192а от НК;
д) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от НК
е) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от НК;
ж) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система,
включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от НК;
з) подкуп по чл. 301 - 307 от НК;
и) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК;
й) престъпление против народното здраве и против околната среда, по смисъла на чл. 352-353е от НК.
2.е осъден с влязла в сила присъда, за престъпление, аналогично на тези по т. 1, в друга държава членка или трета страна;
3.има задължения за данъци и задължителни осигурителни вноски по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК и лихвите по тях, към държавата или към общината по седалището на възложителя и на участника, или аналогични задължения, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, доказани с влязъл в сила акт на компетентен орган;
4.е налице неравнопоставеност в случаите по чл. 44, ал. 5 от ЗОП;
5.е установено, че:
5.1 е представил документ с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;
5.2 не е предоставил изискваща се информация, свързана с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;
6.е установено с влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение, нарушение на чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 118, чл. 128, чл. 228, ал. 3, чл. 245 и чл. 301 – 305 от Кодекса на труда или чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен;
7.е налице конфликт на интереси, който не може да бъде отстранен;
8.обявен е в несъстоятелност или е в производство по несъстоятелност, или е в процедура по ликвидация, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, или е преустановил дейността си, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобно положение, произтичащо от сходна процедура, съгласно законодателството на държавата, в която е установен. Възложителят няма да отстрани от процедурата участник на посоченото основание, ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката съгласно приложимите национални правила за продължаване на стопанската дейност в държавата, в която е установен;
9.сключил е споразумение с други лица с цел нарушаване на конкуренцията, когато нарушението е установено с акт на компетентен орган;
10.доказано е, че е виновен за неизпълнение на договор за обществена поръчка или на договор за концесия за строителство или за услуга, довело до разваляне или предсрочното му прекратяване, изплащане на обезщетения или други подобни санкции, с изключение на случаите, когато неизпълнението засяга по-малко от 50 на сто от стойността или обема на договора;
продължава в раздел VI.4.3

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

чл.197 и сл. от ЗОП
продължава от раздел VI.3.
11.опитал е да:
- повлияе на вземането на решение от страна на възложителя, свързано с отстраняването, подбора или възлагането, включително чрез предоставяне на невярна или заблуждаваща информация,
- получи информация, която може да му даде неоснователно предимство в процедурата за възлагане на обществена поръчка.
12. Не могат да участват в процедурата за възлагане на обществена поръчка участници, за които са налице следните национални основания за отстраняване:
- осъждания за престъпления по чл. 194 – 208, чл. 213а – 217, чл. 219 – 252 и чл. 254а – 255а и чл. 256 - 260 НК (чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП);
- нарушения по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от Кодекса на труда (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);
- нарушения по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност в сила от 23.05.2018 г. (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);
- наличие на свързаност по смисъла на пар. 2, т. 44 от ДР на ЗОП между участници в конкретна процедура (чл. 107, т. 4 от ЗОП);
- наличие на обстоятелство по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици;
- обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
Когато участникът, избран за изпълнител, е чуждестранно лице, той представя съответните документи, издадени от компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен. В този случай, когато в съответната държава не се издават документи за посочените обстоятелства или когато документите не включват всички обстоятелства, участникът представя декларация, ако такава декларация има правно значение съгласно законодателството на съответната държава. Когато декларацията няма правно значение, участникът представя официално заявление, направено пред компетентен орган в съответната държава.
Възложителят няма право да изисква представянето на документи, когато обстоятелствата в тях са достъпни чрез публичен безплатен регистър или информацията или достъпът до нея се предоставя от компетентния орган на възложителя по служебен път.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/12/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва