Деловодна информация
00611община Кресна
133 27/12/2019 (дд/мм/гггг)
не
00611-2019-0009 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

община Кресна 000024720
ул.Македония 96
Кресна BG413 2840 България
инж.Петър Петров +359 74338776
obshtina_kresna@abv.bg +359 74338730

Интернет адрес/и

http://kresna-bg.com/

https://e-obp.eu/bp/Kresna


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://e-obp.eu/bp/Kresna
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

УКРЕПВАНЕ НА РЕЧЕН БРЯГ НА Р.СТРУМА ЧРЕЗ ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА ПОДПОРНА СТЕНА С ДЛЪЖИНА L=101 М – ПЪРВИ ЕТАП, НАХОДЯЩ СЕ В ПИ №005001, МЕСТНОСТ „ЗАВОЯ”, ЗЕМЛИЩЕ НА ГР.КРЕСНА, ОБЩИНА КРЕСНА, ОБЛАСТ БЛАГОЕ
45000000      
Строителство

УКРЕПВАНЕ НА РЕЧЕН БРЯГ НА Р.СТРУМА ЧРЕЗ ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА ПОДПОРНА СТЕНА С ДЛЪЖИНА L=101 М – ПЪРВИ ЕТАП, НАХОДЯЩ СЕ В ПИ №005001, МЕСТНОСТ „ЗАВОЯ”, ЗЕМЛИЩЕ НА ГР.КРЕСНА, ОБЩИНА КРЕСНА, ОБЛАСТ БЛАГОЕВГРАД
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
315533.91      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

речен бряг на р.Струма, община Кресна, град Кресна

УКРЕПВАНЕ НА РЕЧЕН БРЯГ НА Р.СТРУМА ЧРЕЗ ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА ПОДПОРНА СТЕНА С ДЛЪЖИНА L=101 М – ПЪРВИ ЕТАП, НАХОДЯЩ СЕ В ПИ №005001, МЕСТНОСТ „ЗАВОЯ”, ЗЕМЛИЩЕ НА ГР.КРЕСНА, ОБЩИНА КРЕСНА, ОБЛАСТ БЛАГОЕВГРАД
Критериите по-долу
 
ДА Качество на организацията на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката (П1)    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
315533.91      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
5

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя, а чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което им позволява да изпълняват строителство на обекти четвърта група, първа категория съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя.
Подизпълнители, които ще изпълняват дейност по строителство, както и онези съдружници в обединение, което не е ЮЛ, но съгласно договора за обединение ще изпълняват дейност по строителство, също следва да са вписани в ЦПР на строителя, за изпълнение на горепосочената група и категория строеж.
Участникът следва да представи изискуемата информация в поле 1) на раздел А: „Годност“, Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП), като се посочва информация относно вписването в съответния регистър, дали документът е на разположение в електронен формат, както и уеб сайт, орган или служба, издала документа и точно позоваване на документа.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците в обществената поръчка следва да са реализирали минимален специфичен оборот - от изпълнено строителство, за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в размер равен на прогнозната стойност на обществената поръчка без ДДС или по-голям.
Участниците в обществената поръчка следва да притежават валидна застраховка „Професионална отговорност“ на участнииците в строителството по чл. 171 от ЗУТ с покритие, съответстващо на категорията на строежа, обект на настоящата обществена поръчка, а именно: 600 000 лева, каквато е минималната застрахователна сума за строителство първа категория по чл. 137, ал. 1, т. 2 ЗУТ от ЗУТ съобразно чл. 5, ал. 2, т. 1 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.


Участниците в обществената поръчка следва да са реализирали минимален специфичен оборот - от изпълнено строителство, за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в размер равен на прогнозната стойност на обществената поръчка без ДДС или по-голям.
Участниците в обществената поръчка следва да притежават валидна застраховка „Професионална отговорност“ на участнииците в строителството по чл. 171 от ЗУТ с покритие, съответстващо на категорията на строежа, обект на настоящата обществена поръчка, а именно: 600 000 лева, каквато е минималната застрахователна сума за строителство първа категория по чл. 137, ал. 1, т. 2 ЗУТ от ЗУТ съобразно чл. 5, ал. 2, т. 1 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участниците следва да разполагат с екип, ангажиран с изпълнението на поръчката, в минимален състав, както следва:
- Технически ръководител – да притежава висше образование с минимална образователно-квалификационна степен „магистър“ или еквивалентна образователна степен, в случаите когато е придобита в чужбина, с професионална квалификация „строителен инженер“, или „архитект“ или „строителен техник“, съгласно чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ или еквивалентна специалност.
- Специалист за контрол на качеството/отговорник по качеството - да притежава валидно удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно.
– Експерт по безопасност и здраве в строителството - да притежава валидно удостоверение за „Експерт по безопасност и здраве“ съгласно Наредба №РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно.
– Инженер геодезист – да притежава висше образование, специалност „Геодезия” или еквивалентна.
Всеки от експертите в екипа следва да е взел участие в изпълнението на строителство с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката в съответното експертно качество, за което е предложен.
Участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, в минимална наличност, както следва:
• Багер с права лопата – 1 бр.;
• Багер с обратна лопата – 1 бр.;
• Самосвали – 2 бр.;
• Валяк – 1 бр.;
• Булдозер – 1 бр.
Участниците следва да имат разработена, внедрена и сертифицирана система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2015 или еквивалент с предметен обхват: строителство.


Участниците следва да разполагат с екип, ангажиран с изпълнението на поръчката, в минимален състав, както следва:
- Технически ръководител – да притежава висше образование с минимална образователно-квалификационна степен „магистър“ или еквивалентна образователна степен, в случаите когато е придобита в чужбина, с професионална квалификация „строителен инженер“, или „архитект“ или „строителен техник“, съгласно чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ или еквивалентна специалност.
- Специалист за контрол на качеството/отговорник по качеството - да притежава валидно удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно.
– Експерт по безопасност и здраве в строителството - да притежава валидно удостоверение за „Експерт по безопасност и здраве“ съгласно Наредба №РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно.
– Инженер геодезист – да притежава висше образование, специалност „Геодезия” или еквивалентна.
Всеки от експертите в екипа следва да е взел участие в изпълнението на строителство с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката в съответното експертно качество, за което е предложен.
Участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, в минимална наличност, както следва:
• Багер с права лопата – 1 бр.;
• Багер с обратна лопата – 1 бр.;
• Самосвали – 2 бр.;
• Валяк – 1 бр.;
• Булдозер – 1 бр.
Участниците следва да имат разработена, внедрена и сертифицирана система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2015 или еквивалент с предметен обхват: строителство.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/01/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

17/01/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Зала №2 на община Кресна

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

сроковете за подаване на жалби са съгласно чл.197 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/12/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва