Деловодна информация
00334Централно митническо управление
32-372632 23/12/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
23/12/2019 (дд/мм/гггг)
00334-2019-0057 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция Митници 000627597
ул. Г. С. Раковски № 47
София BG411 1202 България
Ирена Илиева +359 0298594019
irena.ilieva@customs.bg +359 0298594060

Интернет адрес/и

https://customs.bg/wps/portal/agency/home

https://customs.bg/wps/portal/agency/home/buyer-profile/customer-profile-from-01012018/customer-profile-from-01012018


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://customs.bg/wps/portal/agency/home/buyer-profile/customer-profile-from-01012018/procedures-after-01012018/00334-2019-0057/00334-2019-0057
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Агенция Митници 000627597
ул. Г. С. Раковски № 47
София BG411 1202 България
Красимира Василева +359 0298594411
krasimira.vasileva@customs.bg +359 0298594060

Интернет адрес/и

https://customs.bg/wps/portal/agency/home

https://customs.bg/wps/portal/agency/home/buyer-profile/customer-profile-from-01012018/customer-profile-from-01012018

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

митническа дейност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Преустройство на административна сграда с идентификатор 65677.1.88.4 в гр. Свиленград, кв. „Петко Войвода“, ул. „Асен Илиев“ № 4 в „Учебен център“
45000000      
Строителство

Строежът е от четвърта категория.
Предметът на поръчката включва следните дейности:
• изпълнение на СМР,
• доставка, влагане в строежа и изпълнение на СМР с необх. строителни продукти,
• при необх. осигуряване на терени за нуждите на строителството ,
• своевременно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството и изготвяне на екзекутивна документация,
• организиране на дейностите по събиране, транспортиране, обезвреждане и оползотворяване на строителните и другите отпадъци;
• извършване на необх. изпитвания и лабораторни изследвания за окачествяване на изпълненото строителство,
• при необх. извършване на работи по преместване, при и във връзка с изпълнение на строителството, на подземни и надземни мрежи и съоръжения,
• отстраняване на недостатъците,
• участие в процедурата по въвеждане на строежа в експлоатация,
• гар. отговорност и гар. поддържане на строежа.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2125000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45214800      
45310000      
45312100      
45320000      
45331000      
42512000      
45420000      
45421145      
45421146      
45430000      
45440000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

Поръчката е с място на изпълнение: Административна сграда с идентификатор 65677.1.88.4, находяща се в гр. Свиленград, кв. „Петко Войвода“, ул. „Асен Илиев“ № 4.

Предметът на поръчката включва изпълнението на следните дейности:
• изпълнение на строително-монтажни работи, включително доставка на суровини и материали, механизация, работна сила и всякакви услуги и дейности, необходими за изпълнение на строителството в съответствие с техническите спецификации, чертежите и количествените сметки, в съответствие с предписанията и заповедите в Заповедната книга, както и с правилата за изпълнение на СМР и на мерките за опазване на живота и здравето на хората на строителната площадка;
• Доставка, влагане в строежа и изпълнение на строително-монтажните работи с необходимите строителни продукти (строителни материали и смеси изделия, обшивки, хидроизолационни и др. материали, готови изделия и продукти, елементи, детайли, комплекти и други) в съответствие с Техническата спецификация и основните изисквания към строежите, както и за спазване на технологичните изисквания за влагането им;
• При необходимост осигуряване на терени за нуждите на строителството – за временно строителство, за складиране на материали и техника и други нужди, във връзка с изпълнение на строителството, установени с Плана за безопасност и здраве - само в случаите, когато същите са извън територията, върху която се изгражда строежа;
• Своевременно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството и изготвяне на екзекутивна документация;
• Организиране на дейностите по събиране, транспортиране, обезвреждане и оползотворяване на строителните и другите отпадъци, възникнали в резултат на осъществяване на дейностите, в съответствие с изискването на българското законодателство;
• Извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания за окачествяване на изпълненото строителство;
• При необходимост извършване на работи по преместване, при и във връзка с изпълнение на строителството, на подземни и надземни мрежи и съоръжения;
• Отстраняване на недостатъците, установени при предаването на строежа и приемането му от Възложителя;
• Участие в процедурата по въвеждане на строежа в експлоатация;
• Гаранционна отговорност и гаранционно поддържане на строежа, включващо отстраняване на проявени дефекти през гаранционните срокове, определени по реда на чл. 160, ал. 4 от ЗУТ с договора за възлагане на обществената поръчка.
Критериите по-долу
 
ДА Оценката на техническото предложение - 50 точки, разпределени между следните показатели    50
П1 – Екип за изпълнение на поръчката    25
П2 - Мерки за осигуряване на качество при изпълнение на строителството    25
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
2125000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Записаната в поле II.2.7) "Продължителност на поръчката" в дни в размер на "180 дни" е макс. продължителност за изпълнение на строителните и монтажните работи. Участиците могат да предлагат срок за изпълнение на СМР не по-кратък от 90 и не по-дълъг от 180 кал. дни. Договорът влиза в сила от датата на подписването му от страните и обхваща периода до изтичане на срока за гар. дейности по договора.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да притежава регистрация в професионален регистър на държавата, в която е установен с предмет изпълнение на строежи от първа група - строежи от високото строителство (жилищно, общественообслужващо, промишлено), прилежащата му инфраструктура, електронни съобщителни мрежи и съоръжения, от четвърта категория, обхващащи строежи по чл. 5, ал. 6, т. 1.4.3. от ПРВВЦПРС - строежи по чл. 137, ал. 1, т. 4, буква „д” от ЗУТ - реконструкция и основен ремонт на строежите от четвърта категория и вътрешни преустройства на сградите от първа до четвърта категория, с които не се засяга конструкцията им.
За българските участници това е вписването им в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС), съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за камарата на строителите. В съответствие с разпоредбата на чл. 9, ал. 7 от Правилник за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС), Възложителят ще приеме, че е налице съответствие с поставеното изискване и когато участникът е вписан за строежи първа група и категория, по-висока от четвърта.
Чуждестранните участници трябва да притежават вписване в еквивалентен/аналогичен регистър, удостоверяващ право им да извършват такава дейност съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
Доказване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, като посочи в еЕЕДОП, Част IV, Раздел „А: Годност“, т. 1 „Той е вписан в съответния професионален или търговски регистър/ Вписване в съответен професионален регистър“ информация, свързана с: 1) наименование и номер на документа; 2) група и категория строежи, за които е вписан; 3) срок на валидност на контролния талон или еквилентен документ (когато е приложимо); 4) уеб адреса, на който е публикувана информацията от 1) до 3) - когато е приложимо; 5) код (когато е приложим); 5) органа или службата, извършила вписването (регистрацията) или издавала документа.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите, чрез назначената от него комисия, представянето на доказателства за наличието на годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност – заверено копие на удостоверение за вписване в ЦПРС, придружен от копие на валиден контролен талон или еквивалентен/аналогичен документ за чуждестранни участници, удостоверяващ правото му да извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава-членка на ЕС или на друга държава-страна по Споразумението за ЕИП, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
При условията на чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, при сключването на договора Участникът, определен за изпълнител представя документи – заверено копие на удостоверение за вписване в ЦПРС, придружен от копие на валиден контролен талон. Ако определеният изпълнител е чуждестранен участник, той трябва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, включително че е извършил съответната регистрация съгласно Закона за камарата на строителите, във връзка с разпоредбата на чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП и удостоверяващ съответствието с поставения критерий за подбор, освен ако възложителят не разполага с тях или не може да си ги осигури по реда на чл. 112, ал. 9 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. При подаване на офертата участникът (у-кът) декларира съотв. с поставеното изискване, като попълва в ЕЕДОП, част IV, раздел Б, в частта озаглавена „Конкретен годишен оборот“/ „2а) Неговият („конкретен“) год. оборот в стопанската област, обхваната от поръчката“ информация относно: 1) стойност (сума) на оборот; 2) валута, в която е реализиран оборота; 3) година или начална и крайна дата; 4) електронен адрес, на който декларираната в ЕЕДОП информация е безплатно достъпна (когато е приложимо).
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят (в-лят) може да изисква представянето на доказателства за икон. и фин. състояние на участниците – 1) заверено копие на годишните фин. отчети или техни съставни части за последните 3 приключили фин. години, в зависимост от датата на която у-кът е учреден или е започнал дейността си, когато публик. им се изисква от законод. на държавата, в която у-кът е установен или 2) справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните 3 приключили фин. години, в зависимост от датата на която у-кът е учреден или е започнал дейността си, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
При усл. на чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, преди сключването на договора У-кът, определен за изпълнител представя– 1) заверено копие на год. фин. отчети или техни съставни части за последните 3 приключили фин. години, в зависимост от датата на която у-кът е учреден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която у-кът е установен или 2) справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните 3 приключили фин. години, в зависимост от датата на която у-кът е учреден или е започнал дейността си, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП и удостоверяващи съотв. с поставения критерий за подбор, освен ако в-лят не разполага с тях или не може да си ги осигури по реда на чл. 112, ал. 9 от ЗОП.
2. При подаване на офертата у-кът декларира съответствие с поставеното изискване, като попълва в ЕЕДОП, част IV, раздел Б, поле „Застрахователна полица за риск „проф. отговорност“/ т. „5) Застрахователната сума по неговата застрахователна полица за риска „проф. отговорност“ възлиза на“ от еЕЕДОП следната информация: застрахователната сума и валута на сключената застраховка „Проф. отговорност“; дейността, която е предмет на застраховане; номера на застрахователната полица и датата, до която застраховката е валидна.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП в-лят може да изисква представянето на доказателства за икон. и фин. състояние на участниците – заверено копие на документи, доказващи наличие на застраховка „Проф. отговорност” по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необх. за законосъобразното провеждане на процедурата.
При условията на чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, преди сключването на договора У-кът, определен за изпълнител представя– заверено копие на документи, доказващи наличие на застраховка „Проф. отговорност”, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП и удостоверяващи съотв. с поставения критерий за подбор, освен ако в-лят не разполага с тях или не може да си ги осигури по реда на чл. 112, ал. 9 от ЗОП.
Забележка 1: Когато по основателна причина у-к не е в състояние да представи поисканите от в-ля документи, той може да докаже своето икон. и фин. състояние с помощта на всеки друг документ, който в-лят приеме за подходящ.
Забележка 2: На основание чл. 65, ал. 6 от ЗОП В-лят изисква солидарна отговорност за изпълнението на поръчката от у-ка и третото лице, чийто капацитет се използва за доказване на съответствие с критериите, свързани с икон. и фин. състояние. Солидарната отговорност за изпълнение на поръчката се попълва в ЕЕДОП, част IV „Критерии за подбор“, раздел Б, поле „Други икономически или финансови изисквания“/т. „6) Що се отнася до другите икон. или фин. изисквания"


1. Участникът следва да е реализирал оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката* в размер не по-малък от прогнозната стойност на поръчката, изчислен на база годишните обороти за последните 3 приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
* Под оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, съгласно § 2, т. 67 от ЗОП следва да се разбира сума, равна на частта от нетните приходи от строително-монтажни работи.
2. Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна, сума, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, съобразно строежа – предмет на обществената поръчка или съответен валиден еквивалентен документ за участник чуждестранно лице. Минималната застрахователна сума за строител за строежи четвърта категория по чл. 137, ал. 1, т. 4, буква „д“ от ЗУТ е 100 000 (сто хиляди) лева.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. При подаване на офертата участникът декларира съотв. с поставеното изискване, като попълва в ЕЕДОП, част IV, раздел В, поле „За поръчки за строителство: извършени строителни дейности от конкретния вид/ „1а) Само за обществените поръчки за строителство:“ информация относно: 1) описание: 1.1.) вида на изпълнените строителни дейности (ново строителство и/или преустройство и/или реконструкция и/или основен ремонт); 1.2. обект на строителна интервенция (сграда и/или друго); 1.3. категория на строежа; 1.4) площ (РЗП); 2) стойност и валута на изпълнените строителни дейности; 3) начална и крайна дата (дата на съставяне на някой от следните актове: Констативен акт обр. 15; Протокол обр. 16; УВЕ или РП); 4) получател (публичен или частен възложител); 5) електронен адрес, на който декларираната в ЕЕДОП информация е безплатно достъпна (когато е приложимо).
2.При подаване на офертата участникът декларира съотв. си с поставеното изискване чрез посочване в Част IV, раздел В, поле „Образователна и проф. квалификация“/т. „6) Следната образователна и проф. квалификация се притежава от“ на еЕЕДОП, в зависимост от поставените изисквания към ръководния състав, на сл. приложима информация:
1) Специалист/експерт (трите имена и позиция, която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка); 2) Образование (продължителност на проведеното обучение, специалност, образ. квалиф. степен, № на диплома, година на дипломиране, учебно заведение) – според това дали за съответния експерти има поставено изискване, свързано с образованието; 3) Доп. квалификация (вид на документа; № на издадения документ; година на придобиване; направление/обхват/област; издател – когато е приложимо); 4) Проф. опит (продължителност на проф. опит – когато за експерта е поставено такова изискване; специф. опит - описание на изпълняваните дейности, идентични или сходни с тези на поръчката - ново строителство и/или преустройство/реконструкция/основен ремонт; обект на интервенция – сграда; позицията, която е заемал при изпълнение на дейността); 5) електронен адрес, на който декларираната в ЕЕДОП информация е безплатно достъпна (когато е приложимо).
3. При подаване на офертата участникът декларира съотв. си с поставеното изискване чрез посочване в ЕЕДОП, Част IV, раздел В, поле „Инструменти, съоръжения или техн. оборудване“ / „9) Следните инструменти, съоръжения или техн. оборудване ще бъдат на негово разположение за изпълнение на договора“ информация относно: 1) наименование/вид на оборудването; 2) техн. характеристики на оборудването; 3) количество за всеки вид/всяко наименование на оборудването; 4) електронен адрес, на който декларираната в ЕЕДОП информация е безплатно достъпна (когато е приложимо).
4. При подаване на офертата участникът декларира съотв. си с поставеното изискване чрез попълване на ЕЕДОП, Част IV, раздел „Г: Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление/Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ в частта озаглавена „Сертификати от независими органи, удостоверяващи стандарти за осигуряване на качеството“ / „Икономическият оператор ще може ли да представи сертификати, изготвени от независими органи и доказващи, че икономическият оператор отговаря на стандартите за осигуряване на качеството“.
5. При подаване на офертата участникът декларира съответствието си с поставеното изискване чрез попълване на ЕЕДОП, Част IV, раздел „Г: Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление/Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ в частта озаглавена „Сертификати от независими органи, удостоверяващи системи или стандарти за екологично управление“ / „Икономическият оператор ще може ли да представи сертификати, изготвени от независими органи, доказващи, че икономическият оператор отговаря на задължителните стандарти или системи за екологично управление“.
Продължава в поле VI.3) Допълнителна информация


1. През последните 5 г., считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил дейност с предмет и обем, идентични* или сходни** с тези на поръчката.
Под „дейности, с предмет и обем, идентични с тези на поръчката“ се разбира дейности по преустройство на съществуваща сграда IV категория с РЗП 2 578 кв. м.
Под „дейности, с предмет и обем, сходни с тези на поръчката“ се разбира дейности по ново строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт на сграда IV категория или по-висока от четвърта категория с РЗП не по-малко от 2 578 кв. м.
Забележка 1: Дейността се счита за изпълнена, когато има съставен и подписан някой от сл.документи: Констативен акт обр. 15; Протокол обр. 16; УВЕ или РП!
Забележка 2: Мин. изисквания могат да бъдат доказани с изпълнението на едно или няколко възлагания.
2. Участникът трябва да разполага с мин. следния ръководен състав с проф. компетентност за изпълнението на поръчката, както следва:
В.2.1.) Технически ръководител - лице, отговарящо на изискванията на чл. 163а от ЗУТ или екв. по реда на чл. 163а, ал. 3 от ЗУТ за чуждестр. лица, да притежава професионален опит от минимум 3 г. и участие като „Техн. ръководител“ в изпълнението на дейност, идентична или сходна с тази на поръчката (ИДИСП);
В.2.2) Длъжностно лице по безопасност и здраве – да притежава валидно удостоверение за Дл. лице по ЗБУТ, съгласно ЗБУТ и Наредба № РД-07-2 от 16 декември 2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или екв. документ и участие като „Длъжностно лице по безопасност и здраве” в ИДИСП;
В.2.3) Експерт по контрол на качеството – да притежава валидно удостоверение/сертификат за контрол на качеството или екв. и участие като „Експерт по контрол на качеството” в ИДИСП.
В.2.4) Изпълнителски екип, в мин. състав:
• монтажници PVC и алуминиева дограма – 2 групи по 2 работника;
• външни и вътрешни облицовки и настилки - 2 работника;
• бояджийски работи - 2 работника;
• електротехници - 2 работника;
• В и К – техници - 2 работника;
• монтажници сухо строителство - 2 групи по 2 работника;
• техници по вентилация/климатизация - 2 групи по 2 работника;
• бетонови работи - 1 работник
3. Участникът трябва разполага с инструменти, съоръжения и техни. оборудване, необх. за изпълнение на поръчката, най-малко в сл. обхват, предвиден в съотв. раздел на инвест. проект в част ПБЗ, а именно :
• Лекотоварнен автомобил - 1 бр.;
• Автокран 16 т - 1 бр.;
• Къртач - 1 бр.;
• Машина за рязане на керамични плочи за подови настилки - 2 бр.;
• Бъркалки за строителни смеси - 2 бр.;
• Компресор дизелов ПВ 10 м3 - 1 бр.;
• Заваръчен агрегат - 1 бр.;
• Пистолети ПР 24 В - 2 бр.;
• Пистолет Хилти - 1 бр.;
• Ъглошлайф (флекс) - 1 бр.;
• Временно ел. табло - 1 бр.;
• Асансьорна вдигачка - 1 бр.
4. Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството, в съответствие с БДС EN ISO 9001 с обхват, приложим към предмета на поръчката – строителство / строителни и монтажни работи/ ново строителство/ ремонт/ реконструкция/ преустройство на строежи от високо строителство или на сгради.
5 Участникът следва да има внедрена система за управление на околната среда, в съответствие със стандарта БДС EN ISO 14001 с обхват, приложим към предмета на поръчката - строителство / строителни и монтажни работи/ ново строителство/ ремонт/ реконструкция / преустройство на строежи от високо строителство или на сгради.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки (ДО), опазване на околната среда (ООС), закрила на заетостта и условията на труд (ЗЗУТ), които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва:
Относно задълженията, свързани с ДО:
НАП:
Информационен телефон на НАП – 0700 18 700;
интернет адрес: http://www.nap.bg“ www.nap.bg
Относно задълженията, свързани с ООС:
МОСВ:
Информационен център на МОСВ; работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.;
1000 София, ул. „У. Гладстон“ № 67; Телефон: 02/ 940 6331;
Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/
Относно задълженията, свързани със ЗЗУТ:
МТСП:
Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg
София 1051, ул. Триадица № 2
Телефон: 8119 443.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

30/01/2020 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

30/06/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

31/01/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

В административната сграда на Централно митническо управление, находящо се в гр. София - 1202, ул. "Г. С. Раковски" № 47, ет. 10, зала.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което имат право да присъстват Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

А) Продължение от поле III.1.3) "Технически и професионални възможности" - част "Списък и кратко описание на критериите за подбор" - При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите, чрез назначената от него комисия, представянето на документи, с които се доказват техн. и проф. способности на участниците, както следва: по т. 1 – списък по чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, доказващ декларираната в ЕЕДОП информация; по т. 2 - списък по чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата; по т. 3 - декларация по чл. 64, ал. 1, т. 9 от ЗОП за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката, доказваща декларираната в ЕЕДОП информация, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата; по т. 4 - заверено копие на сертификат, който удостоверява съответствието на участника със стандарт за управление на качеството БДС EN ISO 9001 с обхват, приложим към предмета на поръчката – строителство / строителни и монтажни работи/ ново строителство/ ремонт/ реконструкция / преустройство на строежи от високо строителство или на сгради, доказващ декларираната в ЕЕДОП информация, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата; по т. 5 - заверено копие на сертификат, който удостоверява съответствието на участника със стандарт за управление на околната среда, в съответствие със стандарта БДС EN ISO 14001 с обхват, приложим към предмета на поръчката – строителство / строителни и монтажни работи/ ново строителство/ ремонт/ реконструкция/ преустройство на строежи от високо строителство или на сгради, доказващ декларираната в ЕЕДОП информация, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
При условията на чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, при сключването на договора Участникът, определен за изпълнител представя документите по предходното изречение, освен ако възложителят не разполага с тях или не може да си ги осигури по реда на чл. 112, ал. 9 от ЗОП.
Б) Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 10, ал. 2 от ЗОП няма изискване обединението участник в процедурата да има определена форма, за да участва при възлагането на поръчката, както и не поставя условие за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител Участник е обединение от физически и/или юридически лица.
В) Възложителят отстранява от участие в процедурата, участник за когото са налице или са възникнали преди или по време на процедурата основанията за отстраняване по чл. 54, ал. 1, т. 1-7 и чл. 55, ал. 1, т. 1 и т.5 от ЗОП, условията по чл.107 от ЗОП, обстоятелствата по чл. 3,т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС, както и за обстоятелствата по чл. 69 от ЗПКОНПИ.
Г) Прогнозната стойност на поръчката е максималният финансов ресурс, който може да бъде осигурен за изпълнение на предвидените в Количествената сметка дейности.
Д) Във връзка с поставеното изискване за липса на обстоятелства по чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП, Възложителят има право да не отстрани от процедурата участник на посоченото основание, ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката, съгласно приложимите национални правила за продължаване на стопанската дейност в държавата, в която е установен.
Продължава в поле VI.43) Подаване на жалби

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

1. Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, жалба срещу решението за откриване на процедурата се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до възложителя, чието решение се обжалва.
2. Продължение от поле VI.3 "Допълнителна информация":
Е) За обезпечаване изпълнението на договора за възлагането на обществената поръчка, определеният за Изпълнител представя гаранция за изпълнение в размер на 5 % (пет на сто) от стойността на договора. Гаранцията за изпълнение на договора и/или за авансово предоставените средства се представя под формата на парична сума, банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Гаранция за изпълнение на договора изпълнителят е длъжен да представи и в случай на изменение, с което се извършват допълнителни дейности по договора.
Ж) Гаранция за авансово предоставените средства е в размер на сумата, предвидена за авансово плащане по договора.
Гаранция в полза на Възложителя за авансово предоставените средства не се представя, ако Изпълнителят писмено заяви пред Възложителя, че не желае да бъде извършвано авансово плащане. В този случай сумата, предназначена за авансовото плащане се трансформира към окончателно плащане и за него се прилагат правилата за извършване на окончателно плащане
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/12/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва