Деловодна информация
00752МВР
12491оп-220 20/12/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
20/12/2019 (дд/мм/гггг)
00752-2019-0046 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерство на вътрешните работи 000695235
улица 6-ти Сeптември №29
София BG411 1000 България
Станка Бакалова +359 29824059
int.82@mvr.bg +359 29813010

Интернет адрес/и

https://mvr.bg/dop/

https://mvr.bg/dop/профил-на-купувача/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.mvr.bg/aop/dynamicProvider58/e8d2c38c-376e-4941-aec6-9cd851b7d373/2019-2remontStKpub
друг адрес: (моля, посочете друг адрес)
Дирекция Управление на собствеността и социални дейности - Министерство на вътрешните работи 000695235
ул. Княз Борис I №124
София BG411 1000 България
Станка Бакалова +359 29824059
int.82@mvr.bg +359 29813010

Интернет адрес/и

https://mvr.bg/dop/

https://mvr.bg/dop/профил-на-купувача/

до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Дирекция Управление на собствеността и социални дейности - Министерство на вътрешните работи 129010157
улица Княз Борис I № 124
София BG411 1000 България
Наталия Рашкова +359 29822274
int.82@mvr.bg +359 29813010

Интернет адрес/и

https://mvr.bg/dop/

https://mvr.bg/dop/профил-на-купувача/

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Обществен ред и безопасност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Ремонт и разширяване на структурно кабелната система в две заседателни зали в сградата на ДПУБ - МВР“
45000000      
Строителство

Ремонт и разширяване на структурно кабелната система в две заседателни зали в сградата на ДПУБ - МВР
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
47200.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Дирекция „Планиране и управление на бюджета“ – МВР, гр. София ул. „Ген. Йосиф Гурко“ № 32

1.Демонтажни дейности:Демонтаж на балатум-105 м2, Демонтаж на паркет и пренасяне до склад на възложителя-105 м2, Демонтаж дървени прозорци и пренасяне до склад на възложителя-29 м2, Демонтаж дървен подиум и пренасяне до склад на възложителя-7,50 м2, Демонтаж на дървени врати двукрили, двойни с размери 1,70м./2,10м. и пренасяне до склад на възложителя-2 бр., Стъргане на стара латексова боя от тавани и стени-230 м.2, Демонтаж на ключове и контакти-18 бр., Демонтаж на осветителни тела ЛОТ 120/45/18 см.-11 бр., Сваляне и пренасяне на строителни отпадъци от 20м. височина-5 м3, Натоварване и извозване на строителни отпадъци до 20 км.-4 м3.2.Част архитектура:Гранитогресна облицовка по подпрозоръчен мозаечен плот, р-ри и цвят на плочи след съгласуване-9,50 м2, Доставка и монтаж на метален ръбоохранител при облицовка-16 м, Направа на саморазливна замазка по под-105 м2, Доставка и монтаж на ламинат 12мм., клас 32/ АС 4 подходящ за офис помещение-105 м2, Доставка и монтаж на преходни лайсни за разнородни настилки-3,40 м, Затваряне на тръбен пакет с гипсокартон, 1х12,5мм, вкл. мет. конструкция за монтаж, мет.профили за оформяне на ъгли, оформяне на фуги с РVС лента и шпакловка до готов вид къдете е необходимо-18 м2, Изграждане на предстенна обшивка от гипсокартон, 1х12,5мм, вкл. мет. конструкция за монтаж, мет.профили за оформяне на ъгли, оформяне на фуги с РVС лента и шпакловка до готов вид по таван къдете е необходимо-25 м2, Затваряне на отвори за с гипсокартон на таван , 1х12,5мм, вкл. мет. конструкция за монтаж, оформяне на фуги с РVС лента и шпакловка до готов вид където е необходимо-30 м2, Шпакловане по стени и тавани, вкл. грундиране основа-210 м2, Боядисване с латекс по стени и тавани /трикратно/, вкл. грундиране на основата- цветно-70 м2, Боядисване с латекс по стени и тавани /трикратно/, вкл. грундиране основа бяло-160 м2, Блажна боя по радиатори и тръби, двукратно-18 м2, Шлайфане на стара дървена ламперия по стени и радиаторни решетки и запълване на отвори с кит-95 м2, Боядисване с универсален лак на дървена ламперия по стени и радиаторни решетки – двукратно-95 м2, Доставка и монтаж на PVC дограма, бяла, петкамерна със стъклопакет 24мм. с вътрешно ниско емисионно стъкло, вкл. обков и уплътняване с пяна, вкл. външен алуминиев и вътрешен пластмасов перваз, отваряеми-26 м2, Доставка и монтаж на интериорни врати, плътни, платна MDF фолирани, вкл. обков, секр. брава с дръжки и уплътняване с пяна, р-ри 170/210см.-2 бр., Обръщане около врати и прозорци с вкл. ъгли за обръщане-84 м., Доставка и монтаж на радиаторни решетки, прегради и плотове от ПДЧ кантирано-25 м2, Доставка и монтаж на вертикални щори 130 см./215 см.-6 бр., Доставка и монтаж на вертикални щори 150 см./150 см.-6 бр., Доставка и монтаж на окачен растерен таван (60/60см), вкл. конструкцията за монтаж-52 м2, Вкопаване на гофрирани тръби Ф19 и Ф23 в плоча-230 м., Вкопаване в мазилка на силови кабели размери 6 см. / 6см. и замазване-25 м., Вкопаване на подови кутии в плоча-8 бр., Замонолитване на отвори 20/20 см.-6 бр.3.Част електро:Доставка и монтаж на ел. контакти тип "Шуко"- двойни-6 бр., Доставка и монтаж на ел. контакти тип "Шуко"- единични-12 бр., Доставка и монтаж на сериен ключ-4 бр., Доставка и изтегляне на проводник СВТ 3*1,5 мм?-25 м., Доставка и изтегляне на проводник СВТ 3*2,5 мм?-115 м., Доставка и монтаж на гофрирана тръба Ф19-115 м., Доставка и монтаж на гофрирана тръба Ф23-115 м., Доставка и монтаж на осветително тяло, ЛЕД с размери 60 / 60 см. за монтаж в окачен таван-12 бр., Доставка и монтаж на осветително тяло, ЛЕД с размери 120 / 45 см. за външен монтаж-5 бр., Доставка и монтаж на кабелни канали 40 мм./ 20мм.-45 м., Доставка и монтаж на кабел 5*4 мм?-45 м., Доставка и монтаж на ел. табло АП за монтаж на 6 бр. предпазители-2 бр., Доставка и монтаж на автоматичен предпазител 3Р, 32 А-2 бр.,Доставка и монтаж на автоматичен предпазител 1Р, 16 А-10 бр.4.Част ОВиК:Преработка на тръбно трасе за включване към радиатор до 3м.-1 бр./прод.в VI.3
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
47200.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Непреки разходи по проекти финансирани от Механизма за спешно подпомагане по фонд „Вътрешна сигурност“ и фонд „Убежище, миграция и интеграция“

/прод. от VI.3./ Оборудвана със капак с отвор за шнурове и с висока товароносимост;-Отвора за подова настилка в капака, да бъде с дълбочина не по-малко от 5 mm., оборудвана с предпазна рамка за настилка, като се подбере елемент подходящ на предвиденото подово покритие;-Да има контакти тип "Шуко" , 16 A, 250 ~V – 4 броя;Присъединителен модул Кат. 5 неекраниран, с един вход RJ 45, /пр.вIV.2.7/
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя или друг еквивалентен документ или регистрация, удостоверяващ правото да извършва такава дейност, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство или еквивалент за чуждестранните участници.
Изискано минимално ниво:
Участникът да притежава валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на минимум първа група 5 категория или по-висока категория от съответната група или друг еквивалентен документ или регистрация, удостоверяващ правото да извършва такава дейност, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство или еквивалент за чуждестранните участници.
Участникът декларира това изискване в част IV А на еЕЕДОП.
Документи за доказване на изискването:
Участник избран за изпълнител преди подписване на договора представя заверено „Вярно с оригинала“ валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на минимум първа група 5 категория или по- висока категория от съответната група или друг еквивалентен документ или регистрация, удостоверяващ правото да извършва такава дейност, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство или еквивалент за чуждестранните участници.
При участие на обединения съответствието с поставения критерий за подбор може да бъде удовлетворено от един или повече членове на обединението, съобразно вида, дела и разпределението на дейностите на всеки от участниците в него.
Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, ЕЕДОП се подава както от самия участник, така и от всеки от участниците в обединението.
На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП, възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в еЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът да има застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ за професионална отговорност в строителството и с минимална застрахователна сума съгласно чл.5, ал.2, т.5 от Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството. Участникът декларира това изискване в част IV Б на еЕЕДОП.
Документи за доказване на изискването:
Участник избран за изпълнител преди подписване на договора представя валидна застрахователна полица, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ за професионална отговорност в строителството и с минимална застрахователна сума съгласно чл.5, ал.2, т.5 от Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството. При участие на обединения съответствието с поставения критерий за подбор може да бъде удовлетворено от един или повече членове на обединението, съобразно вида, дела и разпределението на дейностите на всеки от участниците в него.
Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, ЕЕДОП се подава както от самия участник, така и от всеки от участниците в обединението.
На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП, възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в еЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


Участникът да притежава валидна застрахователна полица, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ за професионална отговорност в строителството и с минимална застрахователна сума съгласно чл.5, ал.2, т.5 от Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът да разполага с необходимия брой, технически лица и/или организации, включени или не в структурата на участника, които ще изпълняват строителството. Участникът декларира това изискване в част IV В на еЕЕДОП.
Документи за доказване на изискването:
Участник избран за изпълнител преди подписване на договора представя списък, в който са посочени образованието и професионалната квалификация на ръководните служители на участника и на лицата, които ще отговорят за извършване на строителството. Списъкът трябва да съдържа трите имена, длъжността, образованието, учебно заведение, придобитата специалност и професионалната квалификация.
При участие на обединения съответствието с поставения критерий за подбор може да бъде удовлетворено от един или повече членове на обединението, съобразно вида, дела и разпределението на дейностите на всеки от участниците в него.
Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, ЕЕДОП се подава както от самия участник, така и от всеки от участниците в обединението.
На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП, възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в еЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
При участие на обединения съответствието с поставения критерий за подбор може да бъде удовлетворено от един или повече членове на обединението, съобразно вида, дела и разпределението на дейностите на всеки от участниците в него.
Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, ЕЕДОП се подава както от самия участник, така и от всеки от участниците в обединението.
На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП, възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в еЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


Участникът да разполага с минимум един служител, отговарящ на изискванията на чл.163а, ал. 1 от ЗУТ и минимум 8 или 10 строителни работника.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Срокът за изпълнение на поръчката: 60 (шестдесет) календарни дни, считано от датата на сключване на договора, след осигуряване на достъп в сградата на ДПУБ и подписване на двустранен протокол. При изпълнение на дейностите по договора Възложителят ще осигури достъп до мястото на изпълнение на поръчката на персонала на Изпълнителя при спазване на изискванията, установени за работа и достъп в обекти на системата на МВР. Плащането ще се извърши в срок до 30 (тридесет) календарни дни след представяне на подписани подробна количествено-стойностна сметка, двустранни протоколи за установяване на действително извършените и приетите строително-ремонтни работи; сметка 22; оригинална фактура и двустранно подписан окончателен приемателно-предавателен протокол от Изпълнителя и Възложителя или техни упълномощени представители. При констатирани несъответствия Възложителят не подписва премателно-прадавателния протокол докато Изпълнителят не отстрани за своя сметка констатираните несъответствия.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

29/01/2020 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

31/01/2020 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

град София, улица Княз Борис I № 124

Съгласно изискванията на чл. 54, ал. 1 и чл. 57, ал.3 от ППЗОП получените оферти и ценовите предложения към тях се отварят на публични заседания, на които могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване./пр.отII.2.14/с прахозащитна капачка – 4 броя;-Присъединителен модул RJ 11 – 2 броя.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

/прод.от II.2.4/ 5.Разширяване на структурно кабелната система: 5.1.Да бъде разширена структурната кабелна система на сградата-1 бр.:-Да бъдат изградени обслужваеми трасета за слаботоковите кабели от подовите кутии до комуникационния възел на сградата;-Да бъдат положени и монтирани комуникационни кабели кат. 5е, развити на присъединителен модул Кат. 5 в подовите кутии и на пач панели кат. 5 в комуникационния шкаф;-Да бъдат изградени обслужваеми трасета за телефонни кабели от подовите кутии до репартитора на сградата;-Да бъдат положени и монтирани комуникационни кабели кат. 5е, по един за всяка подова кутия, развити на присъединителени модули RJ 11 в подовите кутии и на реглети тип „Кроне“ в сградния репартитор. Електрозахранването на подовите кутии да се осъществи чрез разширение на съществуващата електро инсталация на СКС:-Да се проектират и изградят допълнителни токови кръгове за подовите кутии, проекторите и екраните към съществуващите или новоизградени разпределителни табла, като се подменят вертикалните кабели от тях до главното разпределително табло (ГРТ) на сградата с такива с подходящо сечение. В случай на необходимост да се подмени предпазителя в ГРТ.5.2.Доставка и монтаж на комплект оборудвана подова кутия за вграждане-8бр.:-Да бъдат равномерно разпределени по пода, съобразно с местоположението и конструкцията на мебелировката;-Размери: не повече от д./ш./в. 253 мм./201 мм./100 мм.;-Възможност за монтаж на не по-малко от 8 (осем) единични инсталационни елемента (16 двойни инсталационни елемента);-С възможност за нивелиране;/пр.в II.2.14./1. Гаранцията, обезпечаваща изпълнението на договора е 5 % от стойността му без ДДС и се представя в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция или застраховка, обезпечаваща изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. 60% /шестдесет на сто/ от гаранцията са предназначени за добро изпълнение на договора; 40% /четиридесет на сто/ от гаранцията са предназначени за обезпечаване на гаранционната поддръжка и обслужване. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.2. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник:2.1. за който е налице някое от обстоятелствата по чл. 54 от ЗОП, както и чл. 55, ал. 1, т. 1, т. 3 и т.5, чл. 101, ал. 11 и чл. 107 от ЗОП, чл. 69 от ЗПКОНПИ и по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици; 2.2. който по какъвто и да е начин е включил някъде в офертата си извън плик „Предлагани ценови параметри“ елементи, свързани с предлаганата цена и/или части от нея;2.3. чието предложение за изпълнение на поръчката не е в съответствие с техническата спецификация и изискванията на Възложителя; 2.4. който не удължи или не потвърди срока на валидност на офертата си след покана от Възложителя.3. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, се изисква копие от документа, както и правата и задълженията на участниците в обединението; разпределението на отговорността между членовете на обединението; дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението във връзка с настоящата обществена поръчка. 4.Участниците задължително извършват оглед на обекта, относимо към обхвата на обществената поръчка, чрез експертно обследване на място на територията на ДПУБ-МВР – гр. София – 1000, ул. „Ген. Йосиф Гурко“ № 32. Необходимо е участникът да направи предварителна заявка до Възложителя, не по-късно от 20 дни преди изтичане на срока за подаване на оферти. Огледът ще се извърши по график, определен от Възложителя. За записване и уточняване на дата и час за оглед: Иванка Бозева - телефон 02/8255696 или писмена заявка на ел. поща: ISPetkova@mvr.bg За извършване на огледа в присъствие на служител: Красимир Райчев – тел.: 02/9823681; Кирил Станкев - тел.: 02/9823914; Ивайло Кунев - тел.: 02/9822667. /прод. в VI.4.3/

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП /Продължение от VI.3./ Преди подписване на договор определеният за Изпълнител участник предоставя, както следва: Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици; Декларация по чл. 69 във връзка с чл. 6, ал. 1 от ЗПКОНПИ и Декларация по чл. 59, ал. 1, т. 3 от Закона за мерки срещу изпирането на пари /Приложение № 2 към чл. 37, ал. 1 от ППЗМИП/.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/12/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва