Деловодна информация
01263
324 20/12/2019 (дд/мм/гггг)
не
01263-2019-0013 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Столична община район Люлин 0006963270652
бул. Захари Стоянов № 15
София BG411 1336 България
Миглена Спасова +359 029237240
lyulin@sofia.bg +359 029250085

Интернет адрес/и

www.lyulin.bg

http://www.lyulin.bg/obschestveni-porchki-2.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.zop1.bg/organization/bid/1000527
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Ремонтно-възстановителни работи за осигуряване на експлоатационната и проектна сигурност на oбщински сгради на територията на СО район „Люлин“ по обособени позиции"
45000000      
Строителство

Предметът на обществената поръчка включва ремонтно-възстановителни работи за осигуряване на експлоатационната и проектна сигурност на oбщински сгради на територията на СО район „Люлин“ по обособени позиции.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1347443.61      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

„Ремонтно-възст. работи за осигуряване на експл. и проектна сигурност на строит. констр-я на 37 СУ,съгл. актуализирани конст-ции в конст.обсл-не на уч.сграда,УПИ I-за у-ще,кв.118,м."бул.Сливница-10м.р 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

УПИ I-за училище, кв. 118, м. "бул. Сливница – Люлин – 10м.р.", по плана на гр. София“, с адрес: гр. София, ж.к. „Люлин“ – 10 м.р., ул. „Луи Пастьор“ №1

Предметът на обществената поръчка включва ремонтно-възстановителни работи за осигуряване на експлоатационната и проектна сигурност на строителната конструкция на 37 СУ, съгласно актуализирани констатации в конструктивно обследване на учебната сграда, УПИ I-за училище, кв. 118, м. "бул. Сливница – Люлин – 10м.р.", по плана на гр. София.
Критериите по-долу
 
ДА Подход за изпълнение на предмета на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
212734.35      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
100

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Ремонтно-възст. работи за осиг-не на стр. конструкция на 96 СУ,съгласно констатации в констр. обследване от октомври, 2014 г., УПИ VIII-за у-ще и трафопост, кв. 4, м."ж.к. Люлин–4 м.р." 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

УПИ VIII-за училище и трафопост, кв. 4, м. "ж.к. Люлин – 4 м.р.", по плана на гр. София, с адрес: гр. София, ж.к. „Люлин“ – 4 м.р., ул. „Никола Беловеждов“ №1.

Предметът на обществената поръчка включва ремонтно-възстановителни работи за осигуряване на строителната конструкция на 96 СУ, съгласно констатации в конструктивно обследване от октомври, 2014 г., УПИ VIII-за училище и трафопост, кв. 4, м. "ж.к. Люлин – 4 м.р.", по плана на гр. София
Критериите по-долу
 
ДА Подход за изпълнение на предмета на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
145983.14      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
80

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Ремонтно-възст.работи за осиг-не на експл. и проектна сигурност на констр-та на ДГ №64 „1-ви юни“,съгл. конст-ции в констр. обследване от дек., 2014 г.,УПИ ?I-за дет. градина,кв.8, м."ж.к.Люлин-7м.р" 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

УПИ II – за детска градина, кв. 8, м. ж.к. „Люлин-7м.р., район „Люлин“ по плана на гр. София с адрес: гр. София, ж.к. „Люлин-7м.р., ул. „Полк. Стоян Топузов“ №7.

Предметът на поръчката включва ремонтно-възстановителни работи за осигуряване на експлоатационната и проектна сигурност на конструкцията на ДГ № 64 „1-ви юни“, съгласно констатации в конструктивно обследване от декември, 2014 г., УПИ ?I-за детска градина, кв. 8, м. "ж.к. Люлин – 7м.р.", по плана на гр. София.
Критериите по-долу
 
ДА Подход за изпълнение на предмета на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
659524.98      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
150

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Ремонтно-възст. работи за осиг-не на експл. и проектна сиг-ст на стр. констр-я на ДГ №68 „Ран Босилек“,съгл. конст-ции в констр обследване от ноем.2014 г., УПИ XV?I-за дет.градина,кв.4,м."ж.к .Люлин-7 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

УПИ XVII – за детска градина, кв. 4, м. ж.к.“Люлин-7м.р.“, район „Люлин“, по плана на гр. София с адрес: гр. София, ж.к. „Люлин-7м.р., ул. „Иван и Стиляна Параскевови“ №5

Предметът на поръчката включва ремонтно-възстановителни работи за осигуряване на експлоатационната и проектна сигурност на строителната конструкция на ДГ № 68 „Ран Босилек“, съгласно констатации в конструктивно обследване от ноември, 2014 г., УПИ XV?I-за детска градина, кв. 4, м. "ж.к. Люлин – 7м.р.", по плана на гр. София.
Критериите по-долу
 
ДА Подход за изпълнение на предмета на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
329201.14      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
100

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1.Всеки участник следва да има регистрация (вписване) в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в Р. България, за изпълнение на строежи от първа група четвърта категория. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
2. За доказване на годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност при подаване на оферта участниците декларират в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в Част IV: Критерии за подбор, раздел А: Годност, информация за обстоятелствата по т. 2. "Годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност" от документацията за участие.
Преди сключване на договора участникът определен за изпълнител представя копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Камарата на строителите за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката. В случай на обединение изискването се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в част IV. „Критерии за подбор“, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“ информация за обстоятелствата по подточка 3.1. от т. 3. "Изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците" от документацията за участие /номер на полицата, застраховател, стойност, категория обекти/
Преди сключване на договора участникът определен за изпълнител представя копие на застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ.
2. Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в част IV. „Критерии за подбор“, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“ информация за обстоятелствата по подточка 3.2. от т. 3. "Изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците" от документацията за участие.
Преди сключване на договора участникът избран за изпълнител, представя копие от годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, заверени с „Вярно с оригинала“ и подпис на представляващия участника при условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112 от ЗОП, както и справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, която се попълва в част IV, раздел ,,Б“ от ЕЕДОП.
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


1. Всеки участник следва да има застраховка „Професионална отговорност“ за строителство, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ. Минималната застрахователна сума/застрахователното покритие да съответства за обекти четвърта категория. Застраховката трябва да е в сила към датата на подаване на офертата.
2. Всеки участник следва да е реализирал през последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти в размер на минимум :
1.Обособена позиция № 1 – 200 000,00 лв. /двеста хиляди лева/
2.Обособена позиция № 2 - 140 000.00 лв. /сто и четиридесет хиляди лева/
3.Обособена позиция № 3 - 650 000,00 лв. /шестстотин и петдесет хиляди лева/
4. Обособена позиция № 4 - 320 000,00 лв. /триста двадесет хиляди лева/
Под минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката следва да се разбира ново строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция на сграда – строеж четвърта или по-висока категория по смисъла на чл. 137 ЗУТ, включващи дейности по укрепване на земната основа в съществуващи сгради и строително -ремонтни работи по част „ конструктивна“.
За изпълнено се счита строителство за строеж/обект, въведен в експлоатация.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в част IV. „Критерии за подбор“, раздел В „Технически и професионални способности“ информация за обстоятелствата по подточка 4.1. от т. 4 "Изисквания за технически и професионални способности" от документацията за участие.
Преди сключване на договор Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да предостави списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в част IV. „Критерии за подбор“, раздел В „Технически и професионални способности“ информация за обстоятелствата подточка 4.2. от т. 4 "Изисквания за технически и професионални способности" от документацията за участие относно персонала и ръководния състав, който ще отговаря за изпълнението на поръчката.
Преди сключването на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави списък на персонала, който ще отговаря за изпълнението на поръчката, в който е посочена професионалната компетентност на лицата и доказателства за същата.
3. Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в част IV. „Критерии за подбор“, раздел Г: „Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ информация за обстоятелствата по подточка 4.3. от т. 4 "Изисквания за технически и професионални способности" от документацията за участие - вид сертификат, предметен обхват, срок на валидност, издател, данни за достъп по електронен път (ако е приложимо).
Преди сключването на договор за обществена поръчка с участника, определен за изпълнител, възложителят изисква да се предоставят заверени копия на сертификати за въведени системи за управление, издадени от независими лица съгласно изискванията на чл.64, ал.5 или ал.6 от ЗОП.


1. През последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, участникът следва да е изпълнил дейности с предмет, идентичен и/или сходен с тези на поръчката - минимум 1 /една / дейност.
* Под „идентичен и/или сходен” с предмета на поръчката навсякъде в документацията и обявлението за участие в процедурата следва да се разбира ново строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция на сграда – строеж четвърта или по-висока категория по смисъла на чл. 137 ЗУТ, включващи дейности по укрепване на земната основа в съществуващи сгради и строително -ремонтни работи по част „ конструктивна“.
За изпълнено се счита строителство за строеж/обект, въведен в експлоатация.
* Под обем „идентичен и/или сходен” с предмета на поръчката навсякъде в документацията и обявлението за участие в процедурата следва да се разбира изграждане и/или рехабилитация и/или реконструкция на сгради/обекти с РЗП не по-малко разпределени по обособени позиции, както следва:
- Обособена позиция № 1 – 2 565,00 кв. м.
- Обособена позиция № 2 - 7 566,00 кв. м.
- Обособена позиция № 3 - 2702,89 кв. м.
- Обособена позиция № 4 - 2702,89 кв. м.
2. Участникът следва да разполага със следния персонал и ръководен състав, който ще отговаря за изпълнението на поръчката за всяка една обособена позиция :
1) Технически ръководител - строителен инженер, „бакалавър“ или „магистър” по една от следните специалности: Строителство на сгради и съоръжения, Промишлено и гражданско строителство и/ или еквивалентна специалност, със общ професионален стаж по специалността минимум 5 (пет) години и опит като технически ръководител минимум на обект във връзка с израждане на сграда от минимум четвърта категория.
2) Специалист - контрол на качеството - лице, притежаващо Удостоверение/Сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност и/или еквивалентно, с доказан опит като специалист контрол на качеството по време на изпълнение на строителни работи на минимум един строителен обект от четвърта категория;
3) Специалист по здравословни и безопасни условия на труд - лице, притежаващо удостоверение (сертификат) за завършен курс за длъжностно лице по здраве и безопасност, или за координатор по безопасност и здраве или еквивалентно, с доказан опит като специалист ЗБУТ по време на изпълнение на строителни работи на минимум един строителен обект от четвърта категория;
Съгласно § 2, т.41 от ЗОП: "Професионална компетентност" е наличието на знания, получени чрез образование или допълнителна квалификация, и/или на умения, усвоени в процеса на упражняване на определена длъжност или позиция в изпълнение на трудови, служебни или граждански правоотношения.
3. Всеки участник следва да прилага в работата си и да притежава сертификати за внедрени системи в областта на строителството за всяка една обособена позиция:
- EN ISO 9001:2015 - Системи за управление на качеството и/ или еквивалентно;
- EN ISO 14001:2015 - Системи за управление на околната среда и/или еквивалентно
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Условията за изпълнението на поръчката са подробно разписани в проекта на договор. Възложителят изисква представяне на гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % от стойността му без включено ДДС.
ВАЖНО: Към настоящия момент не е осигурено финансиране за реализиране на обекта. Договорът за възлагане на обществената поръчка се сключва под отлагателно условие, в съответствие с чл.114 от ЗОП, което следва да се разбира от всички заинтересовани лица и потенциални участници като съществена част от условията за изпълнение на договора. Стартиране на изпълнението и плащане ще бъде извършено, след осигуряване на финансиране от страна на Възложителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

14/01/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

12/07/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

15/01/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр.София, район "Люлин", жк."Люлин" , бул. "Захари Стоянов" №15

Съгласно чл. 54, ал. 1 от ППЗОП - Получените оферти се отварят на публично заседание на комисията, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

От участие в процедурата се отстранява участник, когато:1.е осъден с влязла в сила присъда за:а) престъпление по смисъла на чл. 108 а) от Наказателния кодекс;б) престъпление по смисъла на чл. 159 а)- 159 г) от Наказателния кодекс;в) престъпление против трудовите права на гражданите, по чл. 172 от Наказателния кодекс;г) престъпление против младежта, по смисъла на чл. 192а от Наказателния кодекс;д) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс;е) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс;ж) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система,включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс;з) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс;и) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс;й) престъпление против народното здраве и против околната среда, по смисъла на чл. 352-353е от Наказателния кодекс.2.е осъден с влязла в сила присъда, за престъпление, аналогично на тези по т. 1, в друга държава членка или трета страна;3.има задължения за данъци и задължителни осигурителни вноски по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс и лихвите по тях, към държавата или към общината по седалището на възложителя и на участника, или аналогични задължения, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, доказани с влязъл в сила акт на компетентен орган;4.е налице неравнопоставеност в случаите по чл. 44, ал. 5 от Закона за обществените поръчки;5.е установено, че:5.1 е представил документ с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;5.2 не е предоставил изискваща се информация, свързана с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;6.е установено с влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение, нарушение на чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 118, чл. 128, чл. 228, ал. 3, чл. 245 и чл. 301 – 305 от Кодекса на труда или чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен;7.е налице конфликт на интереси, който не може да бъде отстранен;8.обявен е в несъстоятелност или е в производство по несъстоятелност, или е в процедура по ликвидация, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, или е преустановил дейността си, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобно положение, произтичащо от сходна процедура, съгласно законодателството на държавата, в която е установен. Възложителят няма да отстрани от процедурата участник на посоченото основание, ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката съгласно приложимите национални правила за продължаване на стопанската дейност в държавата, в която е установен;9.сключил е споразумение с други лица с цел нарушаване на конкуренцията, когато нарушението е установено с акт на компетентен орган;
10.доказано е, че е виновен за неизпълнение на договор за обществена поръчка или на договор за концесия за строителство или за услуга, довело до разваляне или предсрочното му прекратяване, изплащане на обезщетения или други подобни санкции, с изключение на случаите, когато неизпълнението засяга по-малко от 50 на сто от стойността или обема на договора;11.опитал е да:- повлияе на вземането на решение от страна на възложителя, свързано с отстраняването, подбора или възлагането, включително чрез предоставяне на невярна или заблуждаваща информация,- получи информация, която може да му даде неоснователно предимство в процедурата за възлагане на обществена поръчка.
Продължава в Раздел VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

съгласно чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП
Продължение от Раздел VI.3) Допълнителна информация: 12. Не могат да участват в процедурата за възлагане на обществена поръчка участници, за които са налице следните национални основания за отстраняване:- осъждания за престъпления по чл. 194 – 208, чл. 213а – 217, чл. 219 – 252 и чл. 254а – 255а и чл. 256 - 260 НК (чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП);- нарушения по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от Кодекса на труда (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);
- нарушения по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност в сила от 23.05.2018 г. (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);- наличие на свързаност по смисъла на пар. 2, т. 44 от ДР на ЗОП между участници в конкретна процедура (чл. 107, т. 4 от ЗОП);- наличие на обстоятелство по чл. 3, т. 8 от ЗИФДРЮПДР; - обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/12/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва