Деловодна информация
00195
12-00-409 18/12/2019 (дд/мм/гггг)
не
00195-2019-0016 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Айтос 000056764
ул.Цар Освободител № 3
Айтос BG341 8500 България
Кина Димова - гл.експерт в отдел Общинска собственост +359 55825786
op_aytos@abv.bg +359 55822133

Интернет адрес/и

www.aytos.bg

http://aytos.bg/obshtestveni-porachki-338.html.


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://aytos.bg/op-avarien-remont-chitalishte-probuda-upi-4051.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Авариен ремонт на читалище „Пробуда“ в УПИ X, кв. 14 по плана на с.Мъглен, общ. Айтос”
45210000      
Строителство

Предметът на обществената поръчка включва „Авариен ремонт на читалище „Пробуда“ в УПИ X, кв. 14 по плана на с.Мъглен, общ. Айтос”. Видовете дейности и количествата, които следва да се изпълнят са подробно посочени в Техническата спецификация и Количествената сметка, които са неразделна част от документацията за участие.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
303690.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45210000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

читалище „Пробуда“ в УПИ X, кв. 14 по плана на с.Мъглен, общ. Айтос

Предметът на обществената поръчка включва „Авариен ремонт на читалище „Пробуда“ в УПИ X, кв. 14 по плана на с.Мъглен, общ. Айтос”. Видовете дейности и количествата, които следва да се изпълнят са подробно посочени в Техническата спецификация и Количествената сметка, които са неразделна част от документацията за участие.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за реакция за отстраняване на дефекти - П1    10
Срок за изпълнение на поръчката - П2    40
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
303690.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
150

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да притежават регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи - първа категория, пета група, или да притежават еквивалентна такава регистрация в професионален, или търговски регистър в държавата, в която са установени, за участниците – чуждестранни лица.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV„Критерии за подбор”, Раздел А „Годност“, т. Вписване в съответния професионален регистър).
ДОКАЗВАНЕ: В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП изискването се доказва с представяне на заверено копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката (за повече информация: http://register.ksb.bg/).
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в ЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“, При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в ЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“, т. Застрахователната сума по неговата застрахователна полица за риска „професионална отговорност“ възлиза на:...
В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП изискването се доказва с представянето на документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“ или съответен валиден еквивалентен документ за чуждестранните лица, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.


Участниците трябва да имат сключена валидна застраховка „Професионална отговорност на участниците в строителството” по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума на вида строеж, съгласно нормативните изисквания или еквивалентна застраховка – за чуждестранни участници с минимален праг на застрахователната сума, първа категория, V група, предмет на поръчката.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. През последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил строителство идентично или сходно с предмета на поръчката.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел В „Технически и професионални способности“, т. За поръчки за строителство: извършени строителни дейности от конкретния вид Само за обществени поръчки за строителство: …
ДОКАЗВАНЕ: В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, изискването се доказва със списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участниците в процедурата следва да разполагат с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на предмета на поръчката, включващ най-малко:
2.1. Ръководител строителен обект — правоспособно лице, с квалификация "строителен инженер" или еквивалентна по специалността „ПГС” или еквивалентна, с реализиран професионален опит като ръководител строителство на минимум един обект сходен с предмета на поръчката.
2.2. Технически ръководител на обекта – да има образователно квалификационна степен съгласно чл. 163 а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентна. Да имат опит като технически ръководител (по смисъла на чл. 163а, ал.4 от ЗУТ) на поне един обект с предмет и обем, идентичен или сходен, с този на поръчката.
2.3. Експерт „Контрол по качеството“ - да притежава Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент. Да има опит като експерт „Контрол по качеството“ на поне един обект с предмет и обем, идентичен или сходен, с този на поръчката.
2.4. Експерт по безопасност и здраве в строителството - да притежава валидно удостоверение за „Експерт за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07- 2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно. Да има опит като експерт „БЗС“ на поне един обект с предмет и обем, идентичен или сходен, с този на поръчката.
При подаване на оферта, съответствието с изискванията по т. 22.2. се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел В „Технически и професионални способности“, т. Технически лица или органи за контрол на качеството Икономическият оператор може да използва следните технически лица или органи, особено тези, отговарящи за контрола на качеството, като посочи специалистите, които ще изпълняват обществената поръчка в това число:
• Специалист/експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка, обекта на който е придобит опита на експерта и заеманата позиция)
ДОКАЗВАНЕ: В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП изискването се доказва с представяне на списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност на лицата.


1. През последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил строителство идентично или сходно с предмета на поръчката.
*За строителство сходно с предмета на поръчката се приемат строителни дейности, свързани с изграждане (ново строителство) и/или реконструкция и/или ремонт на читалище и/или сграда за обществено обслужване.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел В „Технически и професионални способности“, т. За поръчки за строителство: извършени строителни дейности от конкретния вид Само за обществени поръчки за строителство: ….
ДОКАЗВАНЕ: В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, изискването се доказва със списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
Участниците в процедурата следва да разполагат с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на предмета на поръчката, включващ най-малко:
2.1. Ръководител строителен обект — правоспособно лице, с квалификация "строителен инженер" или еквивалентна по специалността „ПГС” или еквивалентна, с реализиран професионален опит като ръководител строителство на минимум един обект сходен с предмета на поръчката.
2.2. Технически ръководител на обекта – да има образователно квалификационна степен съгласно чл. 163 а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентна. Да имат опит като технически ръководител (по смисъла на чл. 163а, ал.4 от ЗУТ) на поне един обект с предмет и обем, идентичен или сходен, с този на поръчката.
2.3. Експерт „Контрол по качеството“ - да притежава Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент. Да има опит като експерт „Контрол по качеството“ на поне един обект с предмет и обем, идентичен или сходен, с този на поръчката.
2.4. Експерт по безопасност и здраве в строителството - да притежава валидно удостоверение за „Експерт за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07- 2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно. Да има опит като експерт „БЗС“ на поне един обект с предмет и обем, идентичен или сходен, с този на поръчката.
*Под обект сходен с предмета на поръчката се приемат строителни дейности, свързани с изграждане (ново строителство) и/или реконструкция и/или ремонт на читалище и/или сграда за обществено обслужване.
Забележка:
*Едно физическо лице може да изпълнява функциите само на един експерт.
При подаване на оферта, съответствието с изискванията по т. 22.2. се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел В „Технически и професионални способности“, т. Технически лица или органи за контрол на качеството Икономическият оператор може да използва следните технически лица или органи, особено тези, отговарящи за контрола на качеството, като посочи специалистите, които ще изпълняват обществената поръчка в това число:
• Специалист/експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка, обекта на който е придобит опита на експерта и заеманата позиция)
ДОКАЗВАНЕ: В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП изискването се доказва с представяне на списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност на лицата.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. Авансово плащане в размер на 30 (тридесет) % от общата предложена цена за изпълнение на Договора без ДДС, платимо до 30 (тридесет) календарни дни, считано от едновременното изпълнение на следните обстоятелства: съставяне и подписване на Протокол образец № 2 и 2а за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво за обекта, представяне на оригинална данъчна фактура и копие на платежно нареждане или оригинал на безусловна и неотменима банкова гаранция или застраховка за авансовото плащане в размер на поисканото от Изпълнителя авансово плащане.
2. Междинни плащания до достигане на 90 (деветдесет) % от стойността на договора. За всяко плащане се представят двустранно подписани протоколи за действително извършен обем работа, документи по Наредба № 3/2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и представена фактура от изпълнителя. .... продължава в раздел VI.3) Доп. инф.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

10/01/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

13/01/2020 (дд/мм/гггг)   12:00 (чч:мм)

в Заседателна зала на община Айтос на адрес : гр.Айтос, ул."Цар Освободител" № 3

Заседанието на комисията е публично и по време на заседанията имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

прод. от раздел III.2.2) ... Сумата от изплатения аванс и междинните плащания не може да надвишава 90 (деветдесет) % от стойността на Договора. Сумата на всяко междинно плащане се превежда на Изпълнителя в срок от десет дни от одобряването от Възложителя на горепосочените документи.
3. Окончателно плащане за оставащата сума от общата предложена цена за изпълнение на договора в лева без ДДС, платимо в срок до 10 (десет) календарни дни въз основа на издадена от Изпълнителя фактура (от която следва да са приспадне извършеното плащане по реда на чл. 11, ал. 1, т. 1 – авансовото плащане), и подписан Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа Образец 15 без забележки. Условия за извършване на този вид окончателно плащане са: реално изпълнени СМР, установени със съответните документи по Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, Протокол за установяване на извършените СМР, представени от Изпълнителя и подписани от лицето, осъществяващо строителен надзор и Възложителя, подробни количествени сметки за извършените строително-монтажни работи и екзекутивна документация.
При подписване на договора участникът, определен за изпълнител, предоставя гаранцията за изпълнение на договора в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС, със срок на валидност минимум срока за изпълнение на строителството, увеличен с 50 (петдесет) дни. По отношение Гаранциите за изпълнение и за авансово предоставени средства важат разпоредбите на чл. 111 от ЗОП. Гаранцията се предоставя в една от следните форми: а) парична сума; б) банкова гаранция. В случай, че се представя банкова гаранция, същата трябва да е безусловна и неотменима, в нея да е записано името на договора и да е със срок на валидност минимум срока за изпълнение на строителството, увеличен с 50 (петдесет) дни; в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Застраховката не може да бъде използвана за обезпечение на отговорността на изпълнителя по друг договор. Текстът на застраховката се съгласува с Възложителя. Застраховката следва да е със срок на валидност минимум срока за изпълнение на строителството, увеличен с 50 (петдесет) дни.Изпълнителят избира сам формата на гаранцията, която да обезпечи изпълнението на договора. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.Възложителят отстранява участник за който са налице обстоятелства по чл.54, ал.1 и чл.55, ал.1 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата. Въз. отстранява участник в процедурата когато е обединение от физически и/или юридически лица и за член на обединението е налице някое от основанията за отстраняване.
Възложителят отстранява от процедурата: 1. участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изп. друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията; 2. участник, който е представил оферта, която не отговаря на: предварително обявените условия на поръчката и/или който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП; 3. участници, които са свързани лица.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/12/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва