Деловодна информация
00087
 
да
да
13/12/2019 (дд/мм/гггг)
00087-2019-0149 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Столична община 000696327
ул. Московска № 33
София BG411 1000 България
Божидар Стефанов +359 29377311
b.stefanov@sofia.bg +359 29377311

Интернет адрес/и

https://www.sofia.bg

https://www.sofia.bg/municipality-sofia-buyer-profile


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderId=138542&companyId=20779
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Инженеринг – проектиране на мерки за отводняване на сутерена, строително-ремонтни дейности (СМР) и авторски надзор на съществуваща сграда „Комплекс за социални услуги за деца и семейства“.
45000000      
Строителство

Инженеринг – проектиране на мерки за отводняване на сутерена, строително-ремонтни дейности (СМР) и авторски надзор на съществуваща сграда „Комплекс за социални услуги за деца и семейства“ с идентификатор 68134.4336.2022.1, с адрес: гр. София, район „Овча купел“, ул. „Маестро Кънев“ № 2.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
245000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71315000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

„Комплекс за социални услуги за деца и семейства“ с идентификатор 68134.4336.2022.1, с адрес: гр. София, район „Овча купел“, ул. „Маестро Кънев“ № 2.

Инженеринг – проектиране на мерки за отводняване на сутерена, строително-ремонтни дейности (СМР) и авторски надзор на съществуваща сграда „Комплекс за социални услуги за деца и семейства“ с идентификатор 68134.4336.2022.1, с адрес: гр. София, район „Овча купел“, ул. „Маестро Кънев“ № 2.
Проектиране:
Изпълнителят следва да изготви работен инвестиционен проект за отводняване на сутерена на съществуваща сграда: „Комплекс за социални услуги за деца и семейства“ с идентификатор 68134.4336.2022.1, с адрес: гр. София, район „Овча купел“, ул. „Маестро Кънев“ № 2.
Проектът следва да съдържа всички части, съгласно изискванията на Наредба № 4 от 21 май 2001 г. за обема и съдържанието на инвестиционните проекти и приложенията.
Строително-ремонтни работи (СМР):
СМР следва да се извършат в съответствие с изготвения работен инвестиционен проект, предмет на настоящата поръчка. Обхватът и обемът на дейностите са ремонтно-строителни и монтажни работи, включващи следните части: Част „Архитектурна“, Част „Конструкции“, Част „ВиК“, Част „Електро“, Част „ОиВ.“
Упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на СМР:
Извършване контрол и консултации на строителната площадка относно съответствие на СМР с инвестиционния проект; Провеждане на срещи и заседания, свързани с реализацията на обекта и комисии за съставяне на протоколи за приемане на СМР;
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на СМР    30
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
245000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение на дейностите, предмет на обществената поръчка, е съгласно предложението на участника, като срокът не може да надвишава 30 (тридесет) календарни дни за проектиране и 150 (сто и петдесет) календарни дни за строително-ремонтни дейности (СМР).
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите за първа група (строежи от високото строителство (жилищно, общественообслужващо, промишлено), прилежащата му инфраструктура, електронни съобщителни мрежи и съобщения), III категория строежи, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
13.1. Участникът декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по отношение на вписването си в ЦПРС или аналогичен регистър.
13.2. Документът, с който се доказва изискването, е копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС за изпълнение на строежи от съответната група и категория строеж. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава, в случай, че възложителят се възползва от визираната в чл. 67, ал. 5 от ЗОП възможност. Преди сключване на договор за обществена поръчка и в съответствие с чл. 112, ал. 1, т.4 от ЗОП, чуждестранното лице следва да извърши регистрация и да представи документ за вписване в ЦПРС.
Забележка: В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението са ангажирани с изпълнението на строителството.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват строителство.
Съгласно чл. 112, ал. 1, т.2 от ЗОП при подписване на договора за обществена поръчка, определеният изпълнител, предоставя документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор, включително за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Всеки участник трябва да има реализиран минимален общ оборот, за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер не по-малък от 500 000,00 лв.(петстотин хиляди).
2. Участникът декларира в Част IV, Раздел Б на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата за общия оборот.
3. Доказване на съответствието с изискването става с представянето на един или няколко от следните документи:
3.1. Удостоверения от банки;
3.2. Годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен;
3.3. Справка за общия оборот;
Информацията по т. 3.2 и 3.3 обхваща последните три приключили финансови години. Информацията може да обхваща и по-кратък период в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
- Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


Всеки участник трябва да има реализиран минимален общ оборот, за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер не по-малък от 500 000,00 лв.(петстотин хиляди.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците трябва да притежават опит в проектирането на обекти, сходни с предмета на поръчката през последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата.
1.1. Участниците декларират гореописаното обстоятелство в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
1.2. Доказването на съответствието с изискването става по реда на чл. 64, ал. 1, т. 2 вр. чл. 67, ал.5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП със списък на проектирането на обекти, сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за изпълнените услуги.
Забележка: Под „проектиране, сходно с предмета на поръчката“ следва да се разбира: „Изготвяне или участие в изготвянето на работни инвестиционни проекти за сходни обекти - сгради с обществено предназначение от пета или по-висока категория, съгласно чл. 137 от ЗУТ.
2. Участникът трябва да притежава опит в извършването на СМР на обществени сгради през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата - да е изпълнил строително-монтажни работи на обществени сгради от пета или по-висока категория.
2.1. Участниците декларират гореописаните обстоятелства в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
2.2. Доказването на съответствието с изискването става по реда на чл. 64, ал. 1, т. 1 вр. чл. 67, ал.5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП със списък на строителството, идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойностите, датите на които е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
3. Участниците трябва да разполагат с персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, както следва:
За изпълнение на проектирането:
Всеки участник трябва да разполага с екип от проектанти с пълна проектантска правоспособност, съгласно чл. 230 от ЗУТ и чл. 10 от Закон за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране или аналогична, съгласно законодателството на държавата, в която е установен:
Част „Архитектурна“ – 1 проектант; Част „Конструкции“ – 1 проектант; Част „ВиК“ – 1 проектант; Част „Електро“ – 1 проектант; Част „ОиВ“ - 1 проектант.
3.1. Участниците декларират гореописаните обстоятелства в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
3.2. Доказването на съответствието с изискването става по реда на чл. 64, ал. 1, т. 6 вр. чл. 67, ал.5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП със Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.
4. Участникът следва да прилага Система за управление на качеството EN ISO 9001 или еквивалентна и Система за управление на околната среда EN ISO 14001 ( или еквивалент), с обхват, включващ изпълнение на СМР.
4.1. Участникът декларира в ЕЕДОП информация за обстоятелствата по отношение на внедрена система за управление на качеството EN ISO 9001 ( или еквивалент) и Система за управление на околната среда EN ISO 14001 ( или еквивалент) с обхват включващ изпълнение на СМР, с посочване на номер, дата на издаване, сертификационен орган и срок на валидност на сертификата.
4.2. Доказването на съответствието с изискването става с представяне на копия на валидни сертификати за внедрена система за управление на качеството EN ISO 9001 и Система за управление на околната среда EN ISO 14001 с обхват на сертификата, включващ изпълнение на СМР
Ако съответният документ е на разположение в електронен формат, участниците следва да посочат уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, както и точно позоваване на документа.


1. Участниците трябва да притежават опит в проектирането на обекти, сходни с предмета на поръчката през последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата.
2. Участникът трябва да притежава опит в извършването на СМР на обществени сгради - през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата да е изпълнил строително-монтажни работи на обществени сгради от пета или по-висока категория.
3. Участниците трябва да разполагат с персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, както следва:
За изпълнение на проектирането:
Всеки участник трябва да разполага с екип от проектанти с пълна проектантска правоспособност, съгласно чл. 230 от ЗУТ и чл. 10 от Закон за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране или аналогична, съгласно законодателството на държавата, в която е установен:
1. Част „Архитектурна“ – 1 проектант.
2. Част „Конструкции“ – 1 проектант.
3. Част „ВиК“ – 1 проектант.
4. Част „Електро“ – 1 проектант.
5. Част „ОиВ“ - 1 проектант.
4. Участникът следва да прилага Система за управление на качеството EN ISO 9001 или еквивалентна, с обхват, включващ изпълнение на строително-монтажни работи.
5. Участникът следва да прилага Система за управление на околната среда EN ISO 14001 или еквивалентна, с обхват, включващ изпълнение на строително-монтажни работи.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

27/01/2020 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

28/01/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. София, ул. Париж № 3, стая 107

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, съгласно чл.54, ал.1 от ППЗОП
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. За участниците в процедурата не трябва да са на лице основанията за отстраняване, посочени в чл.54, ал.1, т.1,т. 2, т.3, т. 4, т.5, т.6 и т.7 и чл.55, ал.1, т.1 и т.4 от ЗОП. За участниците не трябва да важат забраните, посочени в чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и обстоятелства по чл.69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество (ЗПКОНПИ).
Липсата на обстоятелства, свързани с националните основания за отстраняване се декларира в
ЕЕДОП, част III, буква "Г" в полето „Прилагат ли се специфичните национални основания за изключване“. Отговор „не“
се отнася за всички обстоятелства. При отговор „да“ лицето трябва да посочи конкретното
обстоятелство, както и евентуално предприетите мерки за надеждност.
Национални основания за отстраняване са:
- осъждания за престъпления по чл. 194 – 208, чл. 213а – 217, чл. 219 – 252 и чл. 254а – 255а
и чл. 256 - 260 НК (чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП);
- нарушения по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от
Кодекса на труда (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);
- нарушения по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност в сила от
23.05.2018 г. (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);
- наличие на свързаност по смисъла на пар. 2, т. 45 от ДР на ЗОП между кандидати/ участници в
конкретна процедура (чл. 107, т. 4 от ЗОП);
- наличие на обстоятелство по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения
с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от
тях лица и техните действителни собственици;
- обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на
незаконно придобитото имущество.
2. Гаранцията за изпълнение е в размер на 5% от стойността на договора без включен ДДС. Гаранцията се представят в една от следните форми:
- парична сума;
- банкова гаранция;
- застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
3 .Разплащането на договорените дейности се извършва по банков път на посочената в договора сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ от бюджета на дирекция „Интеграция на хора с увреждания, програми и проекти“, съгласно проекта на договор.
4. Прогнозната стойност е максималният финансов ресурс, който Възложителят може да осигури. В случай, че участник предложи обща цена за изпълнение, която е по-висока от посочената прогнозна стойност, ще бъде отстранен от участие в процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/12/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва