Деловодна информация
00814
2400-2465 13/12/2019 (дд/мм/гггг)
не
00814-2019-0038 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Враца 000193115
ул. Стефанаки Савов № 6
Враца BG313 3000 България
Цветан Стойчков, главен инженер в Дирекция СИ +359 9262306
cstoichkov@vratza.bg +359 9262306

Интернет адрес/и

http://www.vratza.bg

http://www.vratza.bg/?category=18


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.vratza.bg/?category=18&obiavi=785
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Инженеринг - проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР във връзка реконструкция и рехабилитация на съществуваща водопроводна мрежа....Продължава в Раздел II.1.4) Кратко описание
45232150      
Строителство

Продължение от Раздел II.1.1) Наименование........на улици Ангел Георгиев, Георги Кирков, Христо Ботев, Шипка, Хаджи Димитър, Чапаев, Искър и Димитър Благоев в с. Девене - Община Враца“.
Крайната цел на обществената поръчка е подобряване водопреносната мрежа за питейни води, което ще допринесе за постигане на изискванията на българското и европейското законодателство.
Инвестиционният проект ще доведе до множество ползи за населението по отношение на качеството на ВиК услугите.
-осигуряване на населението с необходимото количество и качество на питейна вода;
-ограничаване на загубите на вода по водопреносната мрежа;
Предмет на проекта е „Инженеринг - проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на смр във връзка реконструкция и рехабилитация на съществуваща водопроводна мрежа на улици Ангел Георгиев, Георги Кирков, Христо Ботев, Шипка, Хаджи Димитър, Чапаев, Искър и Димитър Благоев в с. Девене - Община Враца“.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1653944.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45232150      
71322000      
71248000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

село Девене, област Враца

Предмета на поръчката включва следните дейности:
? Преглед и анализ на наличната документация за планираните дейности.
? Изготвяне на инвестиционен проект във фаза технически проект съобразен с техническата спецификация и изискванията на Възложителя. Проектът трябва да е изработен в съответствие с Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му, техническите спецификации и изискванията към изпълнението;
? Съгласуване на проекта с всички контролни органи, експлоатационни дружества и институции съгласно изискванията на нормативната база;
? Получаване на всички необходими становища и разрешения съгласно българското законодателство;
? Изпълнение на строително-монтажни работи и всякакви други съпътстващи и свързани дейности, необходими за изпълнение на строителството, в съответствие с нормативните изисквания, изискванията на Възложителя, чертежите и таблиците;
? Осъществяване на авторски надзор по ЗУТ, технически решения, доработки и изменения на проекта, технологичен контрол и съдействие при въвеждане на обекта в експлоатация;
? Изготвяне на екзекутивна документация, кадастрално заснемане на целия строеж и предоставяне в съответната служба по геодезия, картография и кадастър на данни съгласно чл. 54а ал. 2 от Закона за кадастъра и имотния регистър;
? Проби след завършване;
? Предаване на Обекта и приемането му от Възложителя, с акт Образец 15 по НАРЕДБА № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството.
Обхват на проекта е около 4,9 км реконструкция и рехабилитация на съществуващи главни и второстепенни улични водопроводи както следва:
Подмяна на съществуващите водопроводи по следните улици: ул.Ангел Георгиев, ул. Георги Кирков, ул Христо Ботев, ул Шипка, ул. Хаджи Димитър, ул. Чапаев, ул. Искър и ул. Димитър Благоев (виж приложена към техническата спецификация схема) Предвижда се подмяна на всички водопроводни отклонения (съгласно НАРЕДБА №4 за проектиране, изграждане и експлоатация на сградните водопроводни и канализационни инсталации) в обхвата на I-ви етап, както и монтаж на нови противопожарни хидранти, спирателни и тротоарни кранове. Подмяната на съществуващите водопроводни отклонения да се предвиди до водомерна шахта отстояща на 2,0 м от уличната регулация.
В предложението за изпълнение на поръчката участниците декларират, че при изготвяне на офертата са спазени задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, когато е приложимо.
Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация са:
• Относно задълженията, свързани с данъци н осигуровки:
Национална агенция по приходите:
Информационен телефон на НАП - 0700 18 700;
интернет адрес: http://www.nap.bs
Национален осигурителен институт (НОИ)
Контактен център: 0700 14 802
Адрес: гр. София, 1303, бул."Александър Стамболийски" № 62-64
Интернет адрес: www.noi.bg
• Относно задълженията, свързани с опазване на околната среда:
Министерство на околната среда и водите:
Информационен център на МОСВ;
работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.;
Адрес: гр. София 1000, бул."Мария Луиза" № 22, телефон 02/940 60 00
Интернет адрес: http://www.moew.aovernmcnl.be/
• Относно задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика:
Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg
Адрес: гр. София 1051, ул. Триадица №2
Телефон: 02/8119 443
Агенция по заетостта:
Интернет адрес: - http://www.az.government.bg
Адрес: гр. София 1000, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 3
Телефон: 02/980 87 19
Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“:
Интернет адрес: - http://www.gli.government.bg.
Адрес: гр. София 1000, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 3
Контактен център: 0700 17 670
Критериите по-долу
 
ДА П1 - Срокове за изпълнение    15
П2 - „Предложение за организацията на изпълнение и професионалната компетентност на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката“ - максимален брой точки - 45 точки, включващ:    45
Подпоказател П2.1 относно „Предложение за организацията на изпълнение на поръчката“    25
Подпоказател П2.2 – относно «Професионалната компетентност на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката»    20
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
1653944.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
300

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Участник, предложил по-висока цена от обявената за максимално допустима стойност за обществената поръчка, както и по-отделните дейности, ще бъде отстранен от процедурата! ВАЖНО! При грешки и/или пропуски в изчисляването на предлаганите от участника цени в ценовото предложение, същият ще бъде отстранен.
Изменения на сключения договор се допускат при условията на чл.116 от ЗОП.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи от ЧЕТВЪРТА група, ВТОРА категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 2, буква "и" от ЗУТ и чл. 4, ал. 6, т. 2 от Наредба № 1/30.07.2003 година за номенклатурата на видовете строежи, а за чуждестранните лица в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата членка в която са установени или на друга държава: страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
В случай на обединение изискването се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство.
В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители, същите трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя в съответствие с видовете строително-ремонтни работи, които ще извършват като подизпълнители.
При подаване на оферта участниците попълват тази информация в Раздел А: Годност от част ІV: „Критерии за подбор“ от електронен Единен европейски документи за обществени поръчки (е-ЕЕДОП).
Минималното изискване се доказва при подписване на договор за изпълнение с:
* Копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Камарата на строителите в Република България за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката - за повече информация: http://register.ksb.bg/.
В случай, че избраният за изпълнител е чуждестранно лице, той трябва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, за изпълнение на строежи от категорията строежи, в които попада обекта на поръчката, вкл. че е извършил съответната регистрация, когато е необходимо съгласно чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците трябва да притежават застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и съгласно чл. 5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
При подаване на оферта участниците попълват тази информация в поле 5 от Раздел Б: Икономическо и финансово състояние от част ІV: „Критерии за подбор“ от е-ЕЕДОП.
Минималното изискване се доказва при подписване на договор за изпълнение с:
- Документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.


Участниците трябва да притежават застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и съгласно чл. 5 от 1. Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, при следните минимални условия:
1.1. Валидна застраховка „Професионална отговорност в проектирането” за проектант с минимална застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 1, т. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за втора категория строителство съгласно чл. 137, ал.1 от ЗУТ, съобразно строежа – предмет на обществената поръчка или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени.
1.2. Валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” за строител съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимална застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за втора категория строителство съгласно чл. 137, ал.1 от ЗУТ, съобразно строежа – предмет на обществената поръчка или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени.
Чл. 5, ал. 2 от Наредбата определя минимални застрахователни суми, както следва: Чл. 5. (1) Минималната застрахователна сума за проектант е, както следва: 2. за строежи втора категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 2, буква „и“ от ЗУТ - 200 000 лв.; чл.5, ал. 2 Минималната застрахователна сума за строител е, както следва: 2. за строежи втора категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 2, буква „и“ от ЗУТ - 400 000 лв.
Съгласно чл. 162, ал. 1 от ЗУТ „Проектант е физическо или юридическо лице, включващо в състава си физически лица, притежаващи необходимата проектантска правоспособност."
Съгласно чл. 163, ал. 1 от ЗУТ „Строителят е физическо или юридическо лице, включващо в състава си физически лица, притежаващи необходимата техническа правоспособност, което по писмен договор с възложителя изпълнява строежа в съответствие с издадените строителни книжа."
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците трябва да са изпълнили една дейност с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
При подаване на оферта участниците попълват тази информация в точка 1б от Раздел В: Технически и професионални способности от част ІV: „Критерии за подбор“ от е-ЕЕДОП.
Минималното изискване се доказва при подписване на договор за изпълнение със:
– Списък на проектирането, идентично или сходно с предмета на поръчката, за последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите на проектирането, придружен с удостоверения за добро изпълнение.
2. Участниците трябва да са изпълнили една дейност с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертите.
При подаване на оферта участниците попълват тази информация в точка 1а Раздел В: Технически и професионални способности от част ІV: „Критерии за подбор“ от е-ЕЕДОП.
Минималното изискване се доказва при подписване на договор за изпълнение със:
– Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, за последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
3. Участниците трябва да са сертифицирани по следните стандарти:
- Стандарт БДС EN ISO 9001:2015 Система за управление на качеството (или еквивалентен).
- Стандарт БДС EN ISO 14001:2015 Система за управление на околната среда (или еквивалентен).
При подаване на оферта участниците попълват тази информация в Раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление от част ІV: „Критерии за подбор“ от е-ЕЕДОП.
Минималното изискване се доказва при подписване на договор за изпълнение с:
- Копия на сертификатите издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.


1. Участниците трябва да са изпълнили една дейност с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
Под „сходни“ дейности с предмета и обема на поръчката следва да се разбира:
Изработване на инвестиционен проект на фаза „технически" или „работен" за изграждане и/или доизграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на водопроводна мрежа – минимум 1 километър.
Горепосочените минимални изисквания могат да бъдат покрити чрез изпълнение на инженеринг (проектиране и изпълнение) на описаните дейности, изпълнен през последните три години, считано от датата определена като краен срок за подаване на офертата.
2. Участниците трябва да са изпълнили една дейност с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертите.
За „сходни“ дейности с предмета на поръчката се разбира:
Изпълнение на строителни дейности, свързани с изграждане и/или доизграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на водопроводна мрежа - минимум 1 километър.
Горепосочените минимални изисквания могат да бъдат покрити чрез изпълнение на инженеринг (проектиране и изпълнение) на описаните дейности, изпълнен през последните пет години, считано от датата определена като краен срок за подаване на офертата.
3. Участниците трябва да са сертифицирани по следните стандарти:
- Стандарт БДС EN ISO 9001:2015 Система за управление на качеството за дейности в областта на строителството (или еквивалентен).
Възложителят ще приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини съгласно чл. 64, ал. 7 от ЗОП, при спазване на чл. 64, ал. 8 от ЗОП.
- Стандарт БДС EN ISO 14001:2015 Система за управление на околната среда за дейности в областта на строителството (или еквивалентен).
Сертифицирани съгласно стандарт, издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация (European Cooperation for Accreditation) за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В процедурата може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, условията по чл. 107 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, освен ако не е налице изключенията по чл. 4 от същия закон, както и обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

10/01/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

13/01/2020 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Заседателната зала на Община Враца с административен адрес: гр. Враца, ул. Стефанаки Савов № 6

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от участие участници от процедурата, когато: 1. участник, който не отговаря на поставените критерии и за подбор или не изпълни друго условие, поставено в обявлението за обществената поръчка или в документацията; 2. участник, който е представил оферта, която не отговаря на: а) предварително обявените условия на поръчката; б) правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, соц. и труд. право, прил. колект. спор. и/или разп. на междун. екол., соц.и труд. право, които са избр. в прилож. № 10, когато е приложимо; 3. участник, който не е представил в срок обосновка по чл. 72, ал. 1 или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП; 4. участник, които са свързани лица.
Гаранцията, обезпечаваща изпълнението на договора е в размер на 3 на сто от стойността му. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор.
Гаранция, която обезпечава авансово предоставените средства в пълен размер, за изработване на инвестиционния проект, се предоставя след получаване на възлагателното писмо изпратено от Възложителя и следва да е със срок на валидност равен на срока предвиден за изпълнение на проектирането. Избраният изпълнител при получаване на аванс следва да представи гаранция – под една от формите предвидени в чл. 111, ал. 5 и 6 от ЗОП, която обезпечава авансово предоставените средства в пълен размер. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор.
Гаранция, която обезпечава авансово предоставените средства в пълен размер, за изпълнение на СМР, се предоставя след откриване на строителната площадка и следва да е със срок на валидност равен на срока предвиден за изпълнение на СМР. Избраният изпълнител при получаване на аванс следва да представи гаранция – под една от формите предвидени в чл. 111, ал. 5 и 6 от ЗОП, която обезпечава авансово предоставените средства в пълен размер. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор.
При откриване на процедурата за възлагане на обществената поръчка не е осигурено финансиране. В случай че в срок до 3 (три) месеца, считано от сключването на договора, финансиране не бъде осигурено, всяка от страните има право да прекрати договора едностранно без да дължи предизвестие и без да дължи за това финансови или други компенсации или обезщетение на другата страна, съгласно чл. 114 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Община Враца
ул. Стефанаки Савов № 6
Враца 3000 България
obshtinavr@b-trust.org +359 92623061
http://www.vratza.bg/ +359 92623061

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/12/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва