Деловодна информация
00087
 
да
да
12/12/2019 (дд/мм/гггг)
00087-2019-0147 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Столична община 000696327
ул. Московска №33
София BG411 1000 България
Теодор Христов +359 29377366
t.hristov@sofia.bg +359 29377324

Интернет адрес/и

www.sofia.bg

https://www.sofia.bg/municipality-sofia-buyer-profile


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderId=140009&companyId=20779
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изграждане на Интегрирана система от съоръжения за третиране на битовите отпадъци на Столична община – Депо за неопасни отпадъци „Садината“ І-ви етап, Изграждане на Клетка № 3 и Клетка № 4
45000000      
Строителство

Изграждане на Интегрирана система от съоръжения за третиране на битовите отпадъци на Столична община – Депо за неопасни отпадъци „Садината“ І-ви етап, Изграждане на Клетка № 3 и Клетка № 4, съгласно техническата спецификация и проекти.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
18500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София

Изграждане на Интегрирана система от съоръжения за третиране на битовите отпадъци на Столична община – Депо за неопасни отпадъци „Садината“ І-ви етап, Изграждане на Клетка № 3 и Клетка № 4, съгласно техническата спецификация и проекти.
Критериите по-долу
 
ДА Технически показател „Професионална компетентност на персонала“    30
Показател „Срок за изпълнение”    10
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
18500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
730

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Всеки участник да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнението на строежи 2-ра категория и да притежава удостоверение, съгласно Закона за камарата на строителите, във връзка с чл. 137, ал. 1, т.2, буква „г“ от Закона за устройство на територията (ЗУТ) и Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) или да е вписан в съответния регистър на държавата, в която е установен за посочения обхват на дейности, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени, като обстоятелството се декларира в ЕЕДОП.
1.1. Доказване на съответствието с изискването на т.1., става по реда на чл.67, ал.5 и чл. 112, ал. 1, т.2 от ЗОП с представяне на копие на Удостоверение за регистрация в ЦПРС за четвърта група строежи от втора категория по чл. 137, ал. 1, т.2, буква „г“ от ЗУТ – „съоръжения и инсталации за третиране на отпадъци и закриване на депа за отпадъци чрез повърхностно запечатване с горен изолиращ екран“. В случай, че участникът е чуждестранно лице, той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация, или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава, в случай, че възложителят се възползва от визираната в чл.67, ал.5 от ЗОП възможност. Преди сключване на договор за обществена поръчка и в съответствие с чл.112, ал.1, т от ЗОП, чуждестранното лице следва да извърши регистрация и да представи документ за вписване в ЦПРС.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Всеки участник трябва да има реализиран минимален общ оборот.
2. Участникът трябва да има издадена на негово име валидна застраховка „Професионална отговорност“.


1. Всеки участник трябва да има реализиран минимален общ оборот, изчислен на база на годишните обороти за последните 3 (три) приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или започнал дейността си, в размер на 18 000 000 (осемнадесет милиона) лв., което обстоятелство участникът декларира в ЕЕДОП.
2. Доказване на съответствието с изискването на т. 1, става с представяне на един или няколко от следните документи: удостоверения от банки, годишни финансови отчети или техните съставни части, когато публикуването им се изисква и справка за общия оборот, Справка за общия оборот и/или оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката
3. Участникът трябва да има издадена на негово име валидна застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл. 171 от ЗУТ с покритие съответстващо на строежи 2-ра категория, като обстоятелството се декларира в ЕЕДОП.
4. Доказване на съответствието с изискването на т.3., става с представяне доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл. 171 от ЗУТ с покритие съответстващо на строежи 2-ра категория.
5. Доказателствата, удостоверяващи съответствие с критериите за подбор се представят, съгласно чл.67, ал.5 и чл. 112, ал. 1, т.2 от ЗОП.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Всеки участник да има изпълнени през последните пет години, считано от датата на подаване на офертите дейности с предмет и обем, идентичен или сходен с този на обществената поръчката.

1.19.1. Участниците трябва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентичен или сходен с тези на поръчката за последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, като това обстоятелство се декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), Част IV, в т. 1 буква „б” на Раздел В „Технически и професионални способности”, като се посочват стойностите, датата и получателите на изпълнените дейности.В ЕЕДОП се посочва информацията необходима да се установи съответствието с изискванията на Възложителя.
*Заб.: Сходни с предмета и обема на настоящата обществена поръчка са: строителство и въвеждане в експлоатация на депа и/или клетка(и) от депа за неопасни отпадъци, отговарящи на изискванията на Наредба № 6 от 27 август 2013 г. за условията и изискванията за изграждане и експлоатация на депа и на други съоръжения и инсталации за оползотворяване и обезвреждане на отпадъци, с обем общо за изградените обекти не по-малък от 600 000 м3.
1.1 Доказване на съответствието с изискването на т.1., става по реда на чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП, със списък на строителството, индентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които садържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участникът следва да разполага със следния екип за изпълнение на поръчката:
1. Ключов експерт 1 - Ръководител на проект - Завършено висше техническо образование - магистърска степен и Цялостен опит в управление на строителството на инфраструктурни проекти, минимум 7 (седем) години.
2. Ключов експерт 2 - Технически ръководител - Завършено висше техническо образование - магистърска степен, квалификация строителен инженер или еквивалентна и Цялостен опит в ръководене на строителството на инфраструктурни проекти, минимум 7 (седем) години.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/01/2020 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/01/2020 (дд/мм/гггг)   11:30 (чч:мм)

ул. Париж № 3 ет. 1 стая 109

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. 12.2. За участниците в процедурата не трябва да са на лице основанията за отстраняване, посочени в чл.54, ал.1, т.1,т. 2, т.3, т. 4, т.5, т.6 и т.7 от ЗОП и чл.55, ал.1, т.1 и т.4 от ЗОП. За участниците не трябва да важат забраните, посочени в чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим,контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и обстоятелства по чл.69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество (ЗПКОНПИ).
2. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% от стойността на договора без включен ДДС. Възложителят предвижда аванс в размер до 20% от стойността на договора. Изпълнителят трябва да представи гаранция, обезпечаваща 100% от авансово предоставените средства. 100% от гаранцията за авансово плащане се освобождава от Възложителя в 3 (три) дневен срок след извършване на окончателно плащане, с приспадане на целия аванс.
2.1. Гаранцията се предоставя в една от следните форми:
- парична сума;
- банкова гаранция;
- застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
3. При подаване на оферта участникът декларира липса на основания за отстраняване от процедурата и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП. Доказателствата, удостоверяващи съответствие с критериите за подбор се представят, съгласно чл.67, ал.5 и чл. 112, ал. 1, т.2 от ЗОП.
4. Начини на плащане, съгласно проекта на договор.
5. Участник, предложил цена, по-висока от прогнозната стойност, ще бъде отстранен от участие в процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

съгласно чл. 197, ал. 1, т.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/12/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва