Деловодна информация
00514
5496 09/12/2019 (дд/мм/гггг)
не
00514-2019-0015 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Минерални бани 000903743
Бул. Васил Левски 3
с. Минерални бани BG422 6343 България
Петя Григорова Малинова +359 377222020
mb_tenders@abv.bg +359 377222260

Интернет адрес/и

www.mineralnibani.bg

http://46.40.127.83:8080/ImeonWeb/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=HI8G4yZSYHc%3d


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://46.40.127.83:8080/ImeonWeb/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=HI8G4yZSYHc%3d
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Рехабилитация и доизграждане на гравитачен водопровод от каптажи Сърница до ПС Сърница и до ПС Караманци“ на територията на Община Минерални бани“, I Етап
45232150      
Строителство

В изпълнение на договора за строителство се предвижда изпълнителят да извърши актуализация на разработения ПБЗ, законосъобразно, качествено и срочно започване, изпълнение и завършване на строежа, своевременно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството. Настоящата обществена поръчка включва в предметния си обхват рехабилитация на гравитачен водопровод от каптажи Сърница до ПС Сърница с обща дължина 5 311,37 м. Новопроектираният водопровод ще се полага изцяло по трасето на съществуващия водопровод за подмяна.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1656486.35      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45232150      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

Територията на община Минерални бани

Предметът на обществената поръчка включва:
- Доставка на необходимите материали и оборудване за строителство на обекта;
- Извършване на предвидените за изпълнение в проектите строително-монтажни работи;
- Изработване на изпълнителна и екзекутивна документация.
Настоящата обществена поръчка включва в предметния си обхват рехабилитация на гравитачен водопровод от каптажи Сърница до ПС Сърница с обща дължина 5 311,37 м. Новопроектираният водопровод ще се полага изцяло по трасето на съществуващия водопровод за подмяна
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1656486.35      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
365

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Пълното наименование на обществената поръчка е „Рехабилитация и доизграждане на гравитачен водопровод от каптажи Сърница до ПС Сърница и до ПС Караманци“ на територията на Община Минерални бани“, I Етап „Рехабилитация на гравитачен водопровод от каптажи Сърница до ПС Сърница“
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на Строителя към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обектът на поръчка – четвърта група, първа категория и да притежава удостоверение за вписване в регистъра за изпълнението на тези строежи.
Забележка: Участниците следва да имат предвид, че съгласно чл. 25а, ал. 1 ЗКС, в случаите на временно или еднократно предоставяне на строителни услуги, лицата, които имат право да извършват такава дейност по законодателството на държава-членка на ЕС, или на друга държава – страна по Споразумението за ЕИП, или на Конфедерация Швейцария, уведомяват комисията по чл. 26 ЗКС за пълното и точно наименование на строежа, съгласно издаденото разрешение за строеж, на основание чл. 148 ЗУТ или пълното и точно наименование на строителните и монтажните работи по сключения с главния изпълнител договор, и следва да се снабдят с удостоверение за извършване на еднократна или временна строителна услуга за конкретен строеж на територията на Република България, което покрива необходимия обхват на вписване в ЦПРС за изпълнение на този строеж.
В случай че участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, удостоверението за регистрация в ЦПРС/документът по чл.25а ЗКС, се изисква от членове на обединението, които ще изпълняват строителни дейности.
Подизпълнителите, които ще изпълняват строително-монтажни работи (ако има такива), трябва да са вписани в ЦПРС за изпълнение на строежи или отделни видове строителни и монтажни работи, посочени в Националната класификация на икономическите дейности, позиция „Строителство” за дейностите, които ще извършват.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност” за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията му, съгласно чл. 171, ал. 1 ЗУТ за цялостно изпълнение на строителството с общ лимит на отговорността, покриващ минималните застрахователни суми, съгласно наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или съответен валиден аналогичен документ – еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство (за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България). При подаване на офертата участникът декларира съответствието с поставеното изискване като попълва поле „Застрахователна полица за риск „професионална отговорност“ (поле 5), раздел Б „Икономическо и финансово състояние”, Част IV „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност”, в случай че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.

Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност” за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията му, съгласно чл. 171, ал. 1 ЗУТ за цялостно изпълнение на строителството с общ лимит на отговорността, покриващ минималните застрахователни суми, съгласно наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството за строежи първа категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 1 ЗУТ или съответен валиден аналогичен документ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

3.1.3.1. Участниците трябва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични (еднакви) или сходни с тези на настоящата обществена поръчка най-много за последните 5 години от датата на подаване на офертата.
За строителство „сходно” с предмета на поръчката следва да се разбира изграждане и/или реконструкция, и/или рехабилитация, и/или основен ремонт на преносни проводи (мрежи) и съоръженията към тях в областта на водоснабдяването по смисъла на чл. 2, ал. 2, т. 4 от Наредба № 1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи с дължина минимум 5 312 линейни метра.
При подаване на офертата участникът декларира съответствието си с критерия за подбор като попълва поле „За поръчки за строителство: извършени строителни дейности от конкретния вид“ (поле 1а), раздел В „Технически и професионални способности”, Част IV: „Критерии за подбор” от ЕЕДОП. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
3.1.3.2. Участникът трябва да разполага с персонал с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката – технически ръководител, инженер пътно/транспортно строителство, отговорник контрол по качеството, отговорник по безопасност и здраве в строителството. За доказване на изискването участникът попълва поле „За поръчки за строителство: Технически лица или органи, които ще извършат строителството“ (поле 2), раздел В „Технически и професионални способности”, Част IV: „Критерии за подбор” от ЕЕДОП, като задължително посочва: Експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка);
- Образование, когато такова се изисква (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение);
- Професионална квалификация, когато такава се изисква (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател);
- Опит (месторабота, период, длъжност, основни функции, конкретен изпълнен обект, когато такива се изискват). Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи списък на персонала, който ще отговаря за изпълнението на поръчката, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.


3.1.3.1. Минимум една приключена дейност с предмет и обем, идентичен (еднакъв) или сходен с тези на настоящата обществена поръчка най-много за последните 5 години от датата на подаване на офертата.
3.1.3.2. Ръководител на проекта: висше образование, инженер в областта на водоснабдяване и канализация / хидротехническо строителство / хидромелиоративно строителство или еквивалентно, когато образованието е придобито в чужбина; специфичен професионален опит –като ръководител проект или еквивалентна длъжност, на обект за изграждане и/или реконструкция и/или модернизация и/или разширение и/или рехабилитация на ВиК мрежи
Технически ръководител,
Професионална компетентност:
Образование – Завършено акредитирано висше училище с квалификация „строителен инженер” или „архитект”, или средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в област „Архитектура и строителство”, или еквивалентни, съгласно чл. 163а, ал. 2 и 3 ЗУТ.
Специфичен професионален опит – специфичен професионален опит като технически ръководител или еквивалентна длъжност, на обект за изграждане и/или реконструкция и/или модернизация и/или разширение и/или рехабилитация на ВиК мрежа.
Отговорник Контрол по качеството,
който притежава необходимата квалификация, удостоверена с Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ, с професионален опит като Отговорник Контрол по качеството или еквивалент минимум 2 години;
Отговорник по безопасност и здраве в строителството
, който притежава удостоверение за Експерт за безопасност и здраве съгласно Наредба № РД-07- 2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентен документ, с професионален опит като специалист по здравословни и безопасни условия на труд или длъжностно лице по безопасност и здраве при работа, или еквивалентна длъжност минимум 2 години.
Уточнение: По отношение персонала, който ще отговаря за изпълнението на строителството, не се допуска едно и също лице да съвместява повече от една позиция, т.е. участникът следва да предложи за различни експерти различни лица със съответната професионална компетентност.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. Финансиране – настоящата обществена поръчка се обявява и провежда в хипотеза на чл. 114 ЗОП. Към момента на откриване на процедурата за възлагане на обществената поръчка не е осигурено финансиране. В тази връзка срокът за изпълнение на Договора ще започне да тече, след осигуряване на финансиране от страна на възложителя, за което възложителят ще уведоми писмено изпълнителя.
2. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от участника, определен за изпълнител, при подписване на договора, в размер 5 % (пет на сто) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се предоставя в една от следните форми – парична сума, банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

31/12/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

29/06/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

02/01/2020 (дд/мм/гггг)   08:30 (чч:мм)

с. Минерални бани, бул. Васил Левски 3, ет. 3, заседателна зала

Получените оферти се отварят на публично заседание от комисията по чл. 103, ал. 1 ЗОП, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят предвижда оценката на техническите и ценовите предложения на участниците да се извърши преди провеждане на предварителния подбор - "обърнат ред" по чл.104,ал.2 ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл. 197, ал. 1, т. 4 ЗОП жалби могат да бъдат подавани в 10-дневен срок от изтичането на 7-дневния срок по чл. 179 ЗОП съответно срещу решението за откриване на процедурата и/или срещу решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация, в случай че има такова.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/12/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва