Деловодна информация
00119
 
да
да
09/12/2019 (дд/мм/гггг)
00119-2019-0014 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Казанлък 000817778
бул. Розова долина № 6
Казанлък BG344 6100 България
Здравко Балевски- нач.-отдел ПНОЧРОП; Мариела Цекова- гл.експерт ПП +359 43198-245/ +359 43198-255
z.balevski@kazanlak.bg +359 43198-266

Интернет адрес/и

https://www.kazanlak.bg/

https://www.kazanlak.bg/page-9380.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.kazanlak.bg/page-9380.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Строително-монтажни и консервационно-реставрационни работи за обект Тракийска гробница и култов комплекс „Оструша“
45000000      
Строителство

Предмет на възлагане на настоящата поръчка e изпълнение на строителни-монтажни и консервационно-реставрационни работи за обект Тракийска гробница и култов комплекс „Оструша“, в имот с идентификатор 83199.85.520 (стар идент. № 000520), землище на гр. Шипка, община Казанлък.
Обхватът, обемът и изискванията към изпълнението на обществената поръчка е подробно описан и регламентиран в технически спецификации, неразделна част към настоящата документация. Дейността следва да се осъществи от външен изпълнител, избран по реда на ЗОП. Избраният изпълнител ще извърши всички предвидени в техническия проект СМР и КРР, дори и да не са детайлно описани в КСС.
Обхватът, обемът и изискванията към изпълнението на обществената поръчка е подробно описан и регламентиран в технически спецификации, неразделна част към настоящата документация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1207910.74      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

територията на община Казанлък

Предметът на поръчката включва изпълнението на следните дейности:
- Подготовка на строителната площадка - разчистване на терена, разполагане на временни съоръжения и др.;
- Демонтажни работи;
- Доставка на необходимите материали, оборудване и обзавеждане;
- Строително-монтажни работи;
- Консервация и реставрация на обекта, вкл. консолидиране на каменни блокове и доставена и монтирана стъклена камера за защита на саркофага;
- Изграждане на покрив с метална конструкция и остъкляване, полагане на мазилки, замазки и облицовки по стените, тавана и пода;
- Доставка и монтаж на оборудване, вкл. мултимедийни проектори, мултимедиен екран, интерактивни екрани от "touch foils", компютри, лазерен принтер, дата логери за измерване на влага и температура, апаратура за дистанционно отчитане на температурно-влажностните характеристики;
- Доставка и монтаж на обзавеждане, вкл. рафтове за информационни материали, витрина за артефакти, бюро, столове и табуретки;
- Благоустрояване на околната среда около гробницата, вкл. полагане на настилки, доставка и монтиране на пейки, беседка и кошчета за боклук, озеленяване;
- Възстановяване на могилен насип;
- Изграждане на общи климатични системи, вентилационна система и смукателна система, както и отделна климатична, нагнетателна и смукателна система за обслужване на саркофага;
- Изграждане на вътрешна и външна електрическа система, вкл. свързани осветители LED, прожектори LED, осветителни тела КЛЛ и др.;
- Изграждане на система за видеонаблюдение и сигнално-охранителна система;
- Изграждане на водопроводни и канализационни мрежи;
- Осигуряване на компоненти за пожарна безопасност.
- Извършване на контролни изисквани съгласно нормативната уредба;
- Участие в съставянето на актове и протоколи по време на строителството съгласно Наредба № 3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и всички необходими документи по консервация и реставрация на материални културни ценности;
- Участие при подготовката на документи за издаване на Разрешение за ползване на обект;
- Извозване на отпадъци и почистване на терена;
- Гаранционна отговорност на изпълнените СМР и КРР.
Застроена площ ЗП 396,54 кв. м.
ЗРП 396,54 кв. м.
Строежът е първа категория съгласно издадено разрешение за строеж № 228 от 19.10.2018 г. от Главния архитект на Община Казанлък.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1207910.74      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
240

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект BG16RFOP001-6.002.0002 „Светът на траките“ по ОПРР 2014-2020 г., Приоритетна ос 6 „Регионален туризъм“, процедура BG16RFOP001-6.002 „Развитие на туристически атракции"

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи със следния обхват: строителни дейности от Първа група, първа категория, за обекти по чл. 137, ал. 1, т. 1, буква „м“ от ЗУТ, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС.
На основание чл. 161, ал. 2 от ЗКН всички изкопни работи ще се провеждат под наблюдение на археолог, като в случай на откриване на археологически обекти се прилагат чл. 148 и чл. 160 от същия закон. Дейностите по консервация и реставрация, както и по адаптацията на недвижими културни ценности да се осъществяват от лица или под непосредственото ръководство на лица, вписани в регистъра по чл. 165 от ЗКН.
Съгласно чл. 60 от ЗОП, чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него. Съгласно чл.3, ал.3 от Закона за камарата на строителите „Когато физически или юридически лица се обединяват за изпълнение на строежи или отделни видове строителни и монтажни работи, поне един от участниците в обединението трябва да е вписан в ЦПРС.“
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се поставят.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил строителство, идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка.
2. Участникът следва да разполага със собствен или нает правоспособен персонал от квалифицирани ключови експерти с определена професионална компетенстност, свързана с предмета на поръчката.


1.По т.1 Поне едно строителство идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка. Под строителство еднакво или сходно с предмета на поръчката следва да се разбира:
Изпълнение на СМР и КРР, изразяващи се в консервация и реставрация на археологически недвижими културни ценности с категория „национално значение“ или „световно значение“.
2. По т.2 Участникът следва да разполага със собствен или нает правоспособен персонал от квалифицирани ключови експерти с определена професионална компетенстност, свързана с предмета на поръчката, в това число минимум:
- Технически ръководител - технически правоспособно лице, съгласно чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентно по реда на чл. 163а, ал. 3 от ЗУТ за чуждестранните лица, и участие като „технически ръководител” на минимум 1 (един) обект с предмет, сходен на предмета на обществената поръчка;
- Експерт, който да притежава необходимото образование и квалификация и е вписан в регистъра по чл. 165 от ЗКН в областта на дейностите по консервация и реставрация, свързани с опазването на археологическите културни ценности.
- Експерт „Геодезист“, с минимум 3 (три) години общ професионален опит;
- Експерт по отопление, вентилация и климатизация, с минимум 3 (три) години общ професионален опит;
При използването на експерти – чуждестранни лица, доказването на съответствие с поставените изисквания за образователно – квалификационна степен се удостоверява и с посочване на еквивалентни на изброените по-горе специалности. Под „еквивалентно образование” или „еквивалентна специалност” следва да се разбира, придобито образование или специалност, приравнени към посочените. Приравнени са специалностите, при които учебната програма на специалността покрива най-малко 80 на сто от учебната програма на някоя от специалностите посочените по-горе.
Когато Участникът е установен и регистриран извън Република България, се представя списък на експертите, като притежаваните от тях специалности и правоспособност следва да съответстват на изискуемите или да са еквивалентни, съобразно законодателството на държавата, в която е придобил образователно-квалификационната си степен и специалност конкретния експерт – този списък се представя чрез попълване на съответното поле на ЕЕДОП.
Едно лице, предложено от участниците, не може да съвместява длъжности.
Участникът може да посочи и други експерти, които да включи при изпълнението на поръчката.
При подаване на оферта Участникът удостоверява съответвието си с критериите за подбор (т.1 и т.2) с попълване на Част IV: Критерии за подбор, раздели А-Г в приложимите полета, на ЕЕДОП, съгласно зададените минимални изисквания на Възложителя.
Преди сключването на договор за обществена поръчка, Възложителят ще изиска от участника, определен за изпълнител, да предостави документи за доказване на съответствието си с поставените критерии за подбор:
а) Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания;
б)Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата;
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС.
Същата може да се предостави в една от следните форми:
1. Парична сума;
2. Банкова гаранция;
3. Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Гаранцията може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.
Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато избраният за изпълнител е обединение, което не е ЮЛ, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата на гаранцията или титуляр на застраховката.
Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя документът за предостоставената гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

15/01/2020 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

16/01/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Сградата на Общинска администрация Казанлък - гр. Казанлък, бул. "Розова долина" № 6, партер, стая № 8

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, съгласно чл.54, ал.2 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. От участие в обществената поръчка се отстранява участник, за който е налице което и да е от обстоятелствата по чл.54, ал.1, т. 1-7 и чл. 55, ал.1, т.4 и т.5 от ЗОП. Освен на посочените основания, Възложителят отстранява и участник, за когото е налице някое от следните обстоятелства:
- Участник, който е регистриран в юрисдикции с преференциален данъчен режим, съгласно чл. 3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици.
- Участник, чието ценово предложение надхвърля максималната обща стойност на поръчката.
- Участник, който предложи срок за изпълнение на поръчката, по-дълъг от поставения максимален срок от 240 (двеста и четиридесет) календарни дни.
-Участник, който откаже да удължи първоначално определения срок за валидност на офертата, при поискване от Възложителя.
- Участник, който представи Организация за изпълнение на поръчката и Линеен график, които не обосновават предложения от участника срок за изпълнение на поръчката.
- Участник, чието Предложение за изпълнение на поръчката не съответства на Ценовото предложение по отношение на дейностите за изпълнение на поръчката, ангажираните строителни работници по квалификация и брой, използваната техника и механизация, времевите предложения, както и други части на Предложението за изпълнение на поръчката, оферирани от участника в документите, свързани с предложението за изпълнение на поръчката.
- Участник, чиято Организация за изпълнение на поръчката показва вътрешна несъвместимост и/или противоречие по отношение на технология, материали, организация, човешки ресурси или др., както и в които има наличие на паразитни текстове, отнасящи се до други процедури, други възложители, изпълнители или обекти.
- Участник, чийто Линеен график има липсващи изискуеми показатели, показва технологична несъвместимост на отделните строителни операции, както и противоречие със строителната програма, техническата спецификация или други условия, заложени в процедурата или нормативен документ, уреждащ строителните процеси.
- Участник, чието Предложение за изпълнение на поръчката не съответства на Ценовото предложение по отношение на дейностите за изпълнение на поръчката и предложения срок за изпълнение.
- Участник, който не представи Предложение за изпълнение на поръчката и/или някое от изискуемите към него приложения или някой от тези представени документи не съответства на изискванията на Възложителя.
- Участник, чието Ценово предложение не съответства на Предложението за изпълнение на поръчката по отношение на дейностите за изпълнение на поръчката.
- Участник, който не е представил единични анализни цени за всички отделни видове строително-монтажни работи.
- Участник, който по какъвто и да е начин е включил някъде в офертата си извън плика „Предлагани ценови параметри“ елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея).
2.Авансово заплатената по договора сума се обезпечава от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ с гаранция, в полза на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за сума, в размер на авансовото плащане. Гаранцията трябва да е под формата на парична сума, внесена по посочена от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ банкова сметка / на безусловна неотменяема банкова гаранция при условията, определени в документацията за обществената поръчка / на застраховка, която обезпечава авансовото плащане чрез покритие на отговорността на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и да е със срок на валидност не по-малко от 3 (три) календарни дни след датата, на която авансовото плащане ще е напълно възстановено от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1 от ЗОП жалбата се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 09/12/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва