Деловодна информация
00752МВР
12491оп-195 06/12/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
06/12/2019 (дд/мм/гггг)
00752-2019-0040 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерство на вътрешните работи 000695235
улица 6-ти Сeптември №29
София BG411 1000 България
Румяна Маринова +359 29824194
dop@mvr.bg +359 29824231

Интернет адрес/и

https://mvr.bg/dop/

https://mvr.bg/dop/профил-на-купувача/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.mvr.bg/aop/dynamicProvider58/60e44017-0f6c-4245-a63a-3cc532fd7130/2019-infrastrukturni-rajoni
друг адрес: (моля, посочете друг адрес)
Дирекция Обществени поръчки - Министерство на вътрешните работи 000695235
улица Г. С. Раковски №112
София BG411 1000 България
Румяна Маринова +359 29824194
dop@mvr.bg +359 29824231

Интернет адрес/и

https://mvr.bg/dop/

https://mvr.bg/dop/профил-на-купувача/

до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Дирекция „Управление на собствеността и социални дейности” 129010157
ул.Княз Борис I № 124
София BG411 1000 България
Наталия Рашкова +359 29822274
int.82@mvr.bg +359 29813010

Интернет адрес/и

https://mvr.bg/dop/

https://mvr.bg/dop/профил-на-купувача/

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Обществен ред и безопасност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изготвяне на инвестиционни проекти, упраж. на авторски надзор и изпъл. на СМР(инженеринг) за изграждане на инфраструктурни райони с мултифункционално предназначение за нуждите на МВР по 2 об. позиции
45200000      
Строителство

ОП 1: „Изготвяне на инвестиционен проект, упражняване на авторски надзор и изпълнение на строително - монтажни работи (инженеринг) за изграждане на инфраструктурен район с мултифункционално предназначение за нуждите на МВР с адрес: гр. Елхово, ул. „Морава“ № 1“
ОП 2: „Изготвяне на инвестиционен проект, упражняване на авторски надзор и изпълнение на строително - монтажни работи (инженеринг) за изграждане на инфраструктурен район с мултифункционално предназначение за нуждите на МВР с адрес: гр. Любимец, ул. „Одрин” № 73“
Настоящата обществена поръчка включва:
1.Проектно–проучвателни работи- предварителни проучвания, изработване на инвестиционен проект във фаза работен проект, изработване на характерни детайли; упражняване на авторски надзор по време на строителството. Съдържанието и частите на инвестиционния проект, трябва да е съобразено със заданието за проектиране и изискванията в „Наредба №4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти”;
Продълж. VI.3
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
8339125      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

Изготвяне на инвест.проект, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР (инженеринг) за изграждане на инфраструктурен район с мултифункционално предназначение за нуждите на МВР /прод. в II.2.4. 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

град Елхово, ул. „Морава“ № 1

/прод. от II.2.1/ гр. Елхово, ул. "Морава" № 1.
При изпълнение на обособената позиция, следва да се изготвят работни проекти по всички специалности за необходимите строително - монтажни работи на обекта, с цел изграждане на инфраструктурен район с мултифункционално предназначение в част от района на РДГП – Елхово, отговарящо на следните изисквания: изграждане на инфраструктурен район с три обособени зони за нуждите на МВР, инженерните съоръжения към терена (транспортни, ВиК, електро и комуникации) и благоустрояването му, с обща площ приблизително 27 000 кв.м.; изграждане на монолитна ограда по периферията на района; Изграждане на входна буферна зона и КПП; изграждане на вътрешна ограда, разделяща зоните с различно предназначение; изграждане на зонирани площадки за разполагане на инфраструктурни елементи; изграждане на Вертикална планировка. Изграждане на електрозахранване на района, изграждане на осветление на района и оградата, вкл. резервно, изграждане на мълниезащитна и заземителна инсталации и комуникационни, охранителни системи и видеонаблюдение, изграждане на площадкова ВиК мрежа. След изготвяне на проектирането, следва да се изпълнят всички строително-монтажни работи, както и да се осъществява авторски надзор, съгласно чл.162 от ЗУТ по време на строителството.
Изпълнение на СМР (в ориентировъчен обем) - 27 000 м2 площ
Предвиждат се следните прогнозни по вид работи:
1.1. Стоманобетонова ограда – 750 м.
1.2. Разчистване терен - 27000 м2
1.3. Вертикална планировка - насип за наклони и настилка - 27000 м2
1.4. Изграждане на самостоятелно електрозахранване
1.5. Площадково електро осветителна инсталация - 27000 м2
1.6. Електрозахранване на системи за сигурност и КПП
1.7. Електрозахранване на 306 бр. точки, разположени в района.
1.8. Мълниезащитна инсталация
1.9. Комуникации, видеонаблюдение и охранителни системи
1.10. Водопроводно и канализационно отклонения
1.11. Водопровод и канализация до 39 точки, разположени в района.
1.12. Площадкова дъждовна и битова канализации - 27000 м2
1. 13. Площадков захранващ и противопожарен водопровод - 27000 м2
Изпълнение на авторски надзор, съгласно чл.162 от ЗУТ по време на изпълнение на СМР на обекта
Прогнозните количества са ориентировъчни, като с изработване на инвестиционните прокти ще се установят конкретноте количества СМР.
Критериите по-долу
 
ДА Оценка на техническото предложение на участника    40%
Цена
60%
II.2.6) Прогнозна стойност
5765375      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
HOME/2016/AMIF/AG/EMAS/0044, фонд „Убежище, миграция и интеграция”

В “МЕТОДИКА ЗА ОПРЕДЕЛЯНЕ НА КОМПЛЕКСНАТА ОЦЕНКА НА ОФЕРТАТА” (съгласно Приложение №4.1) от документацията за участие, са конкретизирани и точно определени отделните показатели и съответните им относителни тегла в комплексната оценка.
Гаранцията, обезпечаваща изпълнението на договора по съответната обособена позиция е 5 % от стойността му без ДДС

II.2) Описание 1

Изготвяне на инвест.проект, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР (инженеринг) за изграждане на инфраструктурен район с мултифункционално предназначение за нуждите на МВР /прод. в II.2.4 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

гр. Любимец, ул. „Одрин” № 73

/прод. от II.2.1/ гр. Любимец, ул. "Одрин" № 73.
При изпълнение на обособената позиция, следва да се изготвят работни проекти по всички специалности за необходимите строително - монтажни работи на обекта, с цел изграждане на инфраструктурен район с мултифункционално предназначение в гр. Любимец, ул. Одрин № 73, отговарящо на следните изисквания: изграждане на инфраструктурен район с две обособени зони за нуждите на МВР, инженерните съоръжения към терена (транспортни, ВиК, електро и комуникации) и благоустрояването му, с обща площ приблизително 15392кв.м.; изграждане на монолитна ограда по периферията на района; Изграждане на входна буферна зона и КПП; изграждане на външна ограда - метална ограда по периферията на района, изграждане на входна буферна зона от лека метална ограда, и КПП; изграждане на лек тип ограда, разделяща зоните с различно предназначение; изграждане на зонирани площадки за разполагане на инфраструктурни елементи; изграждане на Вертикална планировка, зони. Изграждане на електрозахранване на района, изграждане на осветление на района и оградата, вкл. резервно, изграждане на мълниезащитна и заземителна инсталации и комуникационни, охранителни системи и видеонаблюдение, изграждане на площадкова ВиК мрежа. След изготвяне на проектирането, следва да се изпълнят всички строително-монтажни работи, както и да се осъществява авторски надзор, съгласно чл.162 от ЗУТ по време на строителството.
1. Изпълнение на СМР (в ориентировъчен обем) - 15 392м2 площ
Предвиждат се следните прогнозни по вид работи:
1.1. Стоманобетонова ограда - 500 м.
1.2. Разчистване терен, вкл. разрушаване на 15 сгради – 15 392 м2
1.3. Вертикална планировка - насип за наклони и настилка – 15 392 м2
1.4. Изграждане на самостоятелно електрозахранване
1.5. Площадково електро осветителна инсталация – 15 392 м2
1.6. Електрозахранване на системи за сигурност и КПП
1.7. Електрозахранване до 194бр. точки, разположени в района.
1.8. Мълниезащитна инсталация
1.9. Комуникации, видеонаблюдение и охранителни системи
1.10. Водопроводно и канализационно отклонения
1.11. Водопровод и канализация до 25бр. разположени в района.
1.12. Площадкова дъждовна и битова канализации – 15 392 м2
1.13. Площадков захранващ и противопожарен водопровод – 15 392 м2
Изпълнение на авторски надзор, съгласно чл.162 от ЗУТ по време на изпълнение на СМР на обекта.
Прогнозните количества са ориентировъчни, като с изработване на инвестиционните прокти ще се установят конкретноте количества СМР.
Критериите по-долу
 
ДА Оценка на техническото предложение на участника с тежест    40%
Цена
60%
II.2.6) Прогнозна стойност
2573750      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
HOME/2016/AMIF/AG/EMAS/0044,фонд „Убежище, миграция и интеграция”

В “МЕТОДИКА ЗА ОПРЕДЕЛЯНЕ НА КОМПЛЕКСНАТА ОЦЕНКА НА ОФЕРТАТА” (съгласно Приложение №4.2 от документацията за участие, са конкретизирани и точно определени отделните показатели и съответните им относителни тегла в комплексната оценка.
Гаранцията, обезпечаваща изпълнението на договора по съответната обособена позиция е 5 % от стойността му без ДДС
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на Камарата на строителите за строителни дейности по обекти първа група, първа категория, съгласно Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи и чл.137, aл.1,т.1 от ЗУТ, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
На етап подаване на оферта изискваната информация се попълва в Част IV, Раздел А от приложения електронен ЕЕДОП (Приложение №2), а доказателствата за съответствие -копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от съответната група и категория строежи и в случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава, се представят в случаите на чл. 67, ал. 5 ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
*Забележка: В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението са ангажирани с изпълнението на строителството.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът трябва да има реализиран минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, за последните 3 (три) приключили финансови години за обособената позиция за която подава оферта, съобразно посочените минимални изисквания.
*Под дейност или дейности попадащи в обхвата на поръчката следва да се разбира изпълнение на строителство.
Документи за доказване на изискванията по т.1:
На етап подаване на оферта изискваната информация се попълва в Част IV, Раздел Б от ЕЕДОП а доказателствата за съответствие - документи по чл. 62, ал. 1, т. 3 от ЗОП - годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни, както и документ по чл. 62, ал. 1, т. 4 от ЗОП - справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, се представят в случаите на чл. 67, ал. 5 ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива
2. Участникът трябва да притежава валидна застраховка за професионална отговорност за съответната дейност (съгласно чл.171 от ЗУТ) на лицето (лицата), отговаряща на групата и категорията на предмета на настоящата поръчка (първа категория, съгласно чл.137, ал.1,т.1 от ЗУТ), която застраховка следва да покрива вреди, причинени на други участници в строителството и проектирането и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за изпълнение на дейности по строителството.


1: Участникът трябва да има реализиран минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или започнал дейността си, в размер не по-малък от размера на: за Обособена позиция №1 не по-малко от 5 500 000 (пет милиона и петстотин хиляди) лева без ДДС, за Обособена позиция №2 не по-малко от 2 500 000 (два милиона и петстотин хиляди лева) лева без ДДС.
2.Участникът трябва да притежава валидна застраховка за професионална отговорност за съответната дейност (съгласно чл.171 от ЗУТ) на лицето (лицата), отговаряща на групата и категорията на предмета на настоящата поръчка (първа категория, съгласно чл.137, ал.1,т.1 от ЗУТ), която застраховка следва да покрива вреди, причинени на други участници в строителството и проектирането и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за изпълнение на дейности по строителството. Размера на застраховката е съгласно чл.5, ал.1, т.1 и чл.5, ал.2, т.1 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. На етап подаване на оферта изискваната информация се попълва в Част IV, Раздел Б от ЕЕДОП, а доказателствата – валидна застраховка за професионална отговорност на лицето (лицата), отговаряща на групата и категорията на предмета на настоящата поръчка, която застраховка следва да покрива вреди, причинени на други участници в строителството и проектирането и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за изпълнение на дейности по строителството за съответствие се представят в случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът следва да е изпълнил дейност/дейности строителство с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на общ. поръчка за съответната обособена позиция, за последните 5 год., считано от датата на подаване на офертата.*Под дейност/дейности строителство сходно с предмета и обема на поръчката следва да се разбира: СМР при изпълнение на обекти, самостоятелно или в комбинация от следните дейности: изграждане на стоманобетонна ограда, изпълнение на вертикална планировка включваща бетонна плоча минимум 2000м2, изграждане на ВиК мрежа, изграждане на електрозахранваща мрежа, изграждане на външно осветление, изграждане на видеонаблюдение, изграждане на мълниезащитна система. На етап подаване на оферта изискваната инф. се попълва в ЧастIV, б.„В“ в еЕДОП за дейностите с предмет и обем, идентични или сходни с тези на съответната об. позиция, с посочване на датите, стойностите и получателите, изпълнени за последните 5 год., считано от датата на подаване на офертата. Доказателствата за съответствие-списък на строителството, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, се представят в случаите на чл.67, ал.5 ЗОП. 2.Участникът следва да е изпълнил дейност/дейности проектиране с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на общ. поръчка за съответната об. позиция, за последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата. *Под дейност/дейности проектиране сходно с предмета и обема на поръчката следва да се разбира: проектиране на инженерни мрежи за електро захранване, проектиране на мълниезащитна система, ВиК мрежа, проектиране на видеонаблюдение, проектиране на вертикална планировка включваща бетонова площадка, проектиране на стоманобетонна ограда. На етап подаване на оферта изискваната информация се попълва в Част IV, б.„В“ в еЕДОП за дейностите с предмет и обем, идентични или сходни с тези на съответната обособена позиция, с посочване на датите, стойностите и получателите, изпълнени за последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Д-вата за съответствие-списък на извършените дейности, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената услуга, се представят в случаите на чл.67, ал.5 и ал.6 ЗОП. 3.Участникът трябва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката. На етап подаване на оферта изискваната информация се попълва в Част IV, б.„В“ в ЕЕДОП, посочва се проф. компетентност на лицата в това число: Три имена и позиция; Образование (степен, специалност, год. на дипломиране, № на диплома, учебно заведение); Общ проф. опит/специфичен опит (месторабота, период, длъжност, основни функции), Валидно у-ние за ППП (№ и година на валидност), други у-ния (№, година на издаване, издател). Док. за съответствие-списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена проф. компетентност, който съдържа минимум следната информация: наименование; позиция, за която е предложен; наличие на трудово правоотношение; основна проф. квалификация, съгласно информацията, в дипломата (номер и дата на издаване, наименование на учебното заведение, издало дипломата; проф. квалификация, записана в дипломата; вид образование; специалност); допълнителна проф. квалификация–сертификат, валидно у-ние или друг еквивалентен документ (наименование на документа; номер и дата на издаване, когато е приложимо; издател на документа, когато е приложимо; обхват, ако е приложимо); проф. опит (месторабота, период, длъжност; основни функции), се представят в случаите на чл.67, ал.5 ЗОП. Документите по т. 1, 2 и 3 се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.

1.Участникът следва да e изпълнил миним.1 дейност строителство с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на съответната обособена позиция, за последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата. *Под дейност/дейности строителство сходно с предмета и обема на поръчката следва да се разбира: СМР при изпълнение на обекти, самостоятелно или в комбинация от следните дейност: изграждане на стоманобетонна ограда, изпълнение на вертикална планировка включваща бетонна плоча минимум 2000м2, изграждане на ВиК мрежа, изграждане на електрозахранваща мрежа, изграждане на външно осветление, изграждане на видеонаблюдение, изграждане на мълниезащитна система
2.Участникът следва да e изпълнил минимум 1дейност проектиране с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на съответната обособена позиция, за последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата.
* Под дейност/дейности проектиране сходно с предмета и обема на поръчката следва да се разбира: проектиране на инженерни мрежи за електро захранване, проектиране на мълниезащитна система, ВиК мрежа, проектиране на видеонаблюдение, проектиране на вертикална планировка включваща бетонова площадка, проектиране на стоманобетонна ограда
3.Участникът трябва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, както следва:
За проектирането: а) Ръководител на обекта за изпълнение на проектирането: Строителен инженер промишлено и гражданско строителство или строителство на сгради и съоръжения: висше образование със степен магистър или екв., Специалност „Промишлено и гражданско строителство или Строителство на сгради и съоръжения“, или еквивалентно, когато образованието е придобито в чужбина; обща професионална компетентност – минимум 5 (пет) години професионален опит по специалността;
б) Екип от проектанти по всички части на проектите посочени в техническата спецификация, с правоспособност, съгласно чл.230 от ЗУТ и чл.10 от Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране най-малко: Проектант част „Архитектурна“-1бр.Проектант част „Конструктивна“-1бр.Проектант част „Вертикална планировка“-1бр.Проектант част „Електро“-1бр.Проектант част „ВиК“-1бр.Проектант „План за здраве и безопасност”-1бр.Проектант „План за управление на строителните отпадъци“-1бр.Проектант „Противопожарна безопасност”-1бр
*Забележка: Всички проектанти следва да притежават пълна проектантска правоспособност и да са регистрирани в Регистъра на инженерите с пълна проектантска правоспособност към Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране (КИИП), или в Регистъра на архитектите с пълна проектантска правоспособност в Камарата на архитектите или съответен регистър на държавата в която са установени.
*Забележка: Не се допуска посочването на един и същи експерт проектант за изпълнение на повече от една част от проекта.
*Забележка: Под „еквивалентна специалност” в настоящата процедура следва да се разбира специалност, получена в наше или чуждо (извън страната) учебно заведение, където съответната специалност е наименувана по друг начин или обхваща същата област на знанието. Забележка: На етап подаване на офертата чуждестранните лица е достатъчно да притежават съответната професионална компетентност, съгласно националното им законодателство, която да обуславя признаването на съответната професионална квалификация по реда на ЗППК (Закон за признаване на професионалната квалификация). Преди сключването на договора по отношение на същите следва да е налице признаване на съответната професионална квалификация съгласно Закона за признаване на професионални квалификации.За строителството: а) Технически ръководител: висше образование със степен магистър в направление „Архитектура, строителство и геодезия“ или еквивалентно, общ професионален опит – минимум 5 (пет) години по специалността;специфичен опит като технически ръководител на минимум един строителен обект с обществено предназначение;Прод.VI.3
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Необходимост при изпълнение на договора за ОП от мерки за сигурност за работа и достъп в обекти в системата на МВР - Следва да се прилага Инструкция за организацията на охраната и пропускателния режим в обектите на МВР УРИ 8121з –1415-20.11.2015 г.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

10/01/2020 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

13/01/2020 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

град София,улица Княз Борис I № 124

Съгласно изискванията на чл. 54, ал. 1 и чл. 57, ал.3 от ППЗОП получените оферти и ценовите предложения към тях се отварят на публични заседания, на които могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продълж. от II.1.4: 2.Изпълнение на предвидените в проекта СМР за изграждане на инфраструктурен район с мултифункционално предназначение. В т.ч.: временно строителство; доставка на необходимите материали, оборудване, машини и съоръжения, необходими за въвеждане в експлоатация на обекта; строително–монтажни работи; единични, комплексни и 72-часови изпитвания; изработване на изпълнителна и екзекутивна документации.
3. Изпълнение на авторски надзор, съгл. чл. 162 ЗУТ по време на изпълнение на строителството. /край на продължението/
1. Гаранцията, обезпечаваща изпълнението на договора по съответната обособена позиция е 5 % от стойността му без ДДС и се представя в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция или застраховка, обезпечаваща изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
2. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата за всяка обособена позиция поотделно участник, за който е налице някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал. 1, т. 1, т. 3, т. 5, чл. 101, ал. 11 и чл. 107 от ЗОП, чл. 69 от ЗПКОНПИ и по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и участник, който по какъвто и да е начин е включил някъде в офертата си извън плик „Предлагани ценови параметри“ елементи, свързани с предлаганата цена и/или части от нея, както и участник, който в ценовото си предложение е посочил обща стойност без ДДС за изпълнение на поръчката по съответната обособена позиция, която надвишава общата прогнозна стойност за съответната обособена позиция, посочена в раздел II.2.6) на обявлението.
3. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата за всяка обособена позиция поотделно участник чието предложение за изпълнение на поръчката не съответства на техническата спецификация и изискванията на възложителя по съответната обособена позиция.
4. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, се изисква копие от документа, както и правата и задълженията на участниците в обединението; разпределението на отговорността между членовете на обединението; дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението във връзка с настоящата обществена поръчка.
Прод. от III.1.3: б) Инженер „ВиК“: висше образование със степен магистър, специалност „Водоснабдяване и канализация“, или еквивалентно,общ професионален опит – минимум 5 (пет) години по специалността;специфичен опит като член на екип по изпълнение на минимум 1 обект включващ изграждане на ВиК мрежа/инсталация;в) Инженер „Електро“: висше образование със степен магистър в направление „Електротехника, електроника и автоматика“ или еквивалентно, общ професионален опит – минимум 5 (пет) години професионален опит по специалността;специфичен опит като специалист по електро на минимум 1 обект включващ изграждане на електрозахранваща мрежа/инсталация;г) Експерт „Координатор по безопасност и здраве“- лицето, което ще изпълнява функциите на координатор по безопасност и здраве трябва да притежава валидно Удостоверение по чл.5, ал.2 от Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи.
*Забележка: Не се допуска експертът по безопасност и здраве да изпълнява и други функции.
Участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на ЕЕДОП (посочва се професионалната компетентност на лицата в това число: трите имена и позиция; Образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение); Професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател);Общ професионален опит/специфичен опит (месторабота,период, длъжност, основни функции).

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 06/12/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва