Деловодна информация
01954
ОП-11#1 04/12/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
04/12/2019 (дд/мм/гггг)
01954-2019-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

НАЦИОНАЛНА КОМПАНИЯ ИНДУСТРИАЛНИ ЗОНИ ЕАД 121706255
ул. Ангел Кънчев № 1, етаж 4
София BG411 1000 България
Екатерина Димитрова +359 88530-8944
office@nciz.bg +359 29871684

Интернет адрес/и

http://nciz.bg/

http://op.nciz.bg/procurement.aspx?ProviderID=39c4025a-9507-4d0c-b79e-e105cc51003f&Guid=0d71879f-5767-4e02-8f29-93a333b0ecba


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.nciz.bg/procurement.aspx?ProviderID=39c4025a-9507-4d0c-b79e-e105cc51003f&Guid=0d71879f-5767-4e02-8f29-93a333b0ecba
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Инженеринг (проектиране, извършване на строително-монтажни работи и авторски надзор) и изграждане на производствени халета в Икономическа зона Божурище“
45213220      
Строителство

Предметът включва: изготвяне на инвестиционен проект за 2 (два) броя производствени халета със ЗП 1 000 м? и 2 000 м?, които имат складова и административна част:
Подобект 1 – производствено хале със ЗП 1 000 м? и прилежаща складова и административна част;
Подобект 2 - – производствено хале със ЗП 2 000 м? и прилежаща складова и административна част.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
3187000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45213220      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

гр. Божурище - Икономическа зона Божурище

Обществената поръчка включва дейности с предмет и обем, съгласно Технически изисквания към документацията за участие, както следва:
- изработване на работен проект, изработен в съответствие с Наредба № 4 от 21.05.2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му и със съдържание съгласно Техническите изисквания към документацията за участие, включително осъществяване на авторски надзор
- Техническото изпълнение на строителството трябва да бъде изпълнено в съответствие с изискванията на нормативната уредба, касаеща предмета на поръчката, технически правила, техническите спецификации на вложените в строежа строителни продукти, материали и оборудване, и добрите строителни практики.
- Изпълнителят по настоящата обществена поръчка, следва да изпълнява СМР съгласно изготвен и одобрен инвестиционен проект и издаденото разрешение за строеж. Строителните и монтажни работи следва да бъдат изпълнени съгласно условията на договора, изготвения, съгласуван и одобрен инвестиционен проект, нормативната уредба, Правила за извършване и приемане на строителни и монтажни работи (ПИПСМР) и НАРЕДБА № 3 ОТ 31 ЮЛИ 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството.
- Авторски надзор - обектът на обществената поръчка включва и задължението на проектанта да изпълнява задълженията си като проектант, осъществяващ авторски надзор по време на строителството и въвеждането в експлоатация на строежа, в съответствие с действащото българско законодателство.
Критериите по-долу
 
ДА Оценка на техническото предложение (ОТ)    40%
Подпоказател Т1 Работната програма и програма за управление на риска    60 т.
Подпоказател Т2 Организация на проектантската задача    40 т.
Цена
Оценка на цена 60%
II.2.6) Прогнозна стойност
3187000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
200

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Изисква се участникът в процедурата да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи от първа група – пета категория, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в него, което ще изпълнява съответната дейност съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа/договора за създаване на обединението.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, съответствието с критерия за подбор се доказва и от тях, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват и за тях следва да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
При подаване на оферта, информацията относно изискването се посочва от участника в ЕЕДОП, в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел А: „Годност“.
Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
За чуждестранни лица – аналогичен документ, доказващ такава регистрация в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или еквивалент.
Възложителят няма право да изисква представянето на посочените документи, когато вече са му били предоставени или са му служебно известни.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” и „Професионална отговорност в проектирането”, която да обхваща строежи от първа група - пета категория. За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл. 171, ал. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът. Застрахователното покритие следва да е не-по-малко от минимума, приложим за строежи от първа група-пета категория, съгласно чл. 5, ал. 1 и 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Застраховката на чуждестранните лица следва да осигурява минимум посоченото застрахователно покритие.
Участникът декларира съответствие с поставеното изискване в Част IV: Критерии за подбор, Б: „Икономическо и финансово състояние“ от ЕЕДОП. В този случай следва да се представи копие на валидна застраховка "Професионална отговорност в строителството” и „Професионална отговорност в проектирането”, която да обхваща първа група -пета категория строежи. За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл. 171, ал. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът. 2. Участникът следва да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката изчислен на база годишни обороти. Под „оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката“ се разбира сума, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирани от дейности, попадащи в обхвата на обществената поръчка /§ 2, т. 67 от ДР. на ЗОП/.Участникът декларира съответствие с поставеното изискване в Част IV: Критерии за подбор, Б: „Икономическо и финансово състояние“ от ЕЕДОП. Под „обхват“ се разбира: ново строителство и/или преустройство и/или реконструкция и/или основен ремонт на обществени/производствени сгради.
Доказателствата за съответствие с изискването се представят в случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП, а именно: Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в eЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. В тези случаи, както и при сключване на договор за изпълнение на поръчката, съответствието с изискването се доказва с представянето на: 1. удостоверения от банки или 2. годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква, както и 3. справка за общия оборот и за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката (в свободен текст). Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.


1.Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” и „Професионална отговорност в проектирането”, покриваща минималната застрахователна сума за съответната категория, съгласно Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството или съответен валиден еквивалентен документ.
2. Участникът следва да е реализирал минимален оборот в сферата попадаща в обхвата на поръчката в размер на 2 000 000 лв. за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът или кандидатът е започнал дейността си.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, съответствието с критерия за подбор се доказва и от тях, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
Когато участникът предвижда участие на трети лица, те трябва да отговарят на съответните изисквания на критерия за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. През последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, участникът да е изпълнил строителство, идентично или сходно с предмета и обема на поръчката. За строителство, сходно с предмета и обема на поръчката се приема изпълнение на строителството - ново строителство и/или преустройство и/или реконструкция и/или основен ремонт на обществени/производствени сгради. Участникът декларира съответствие с поставеното изискване в Част IV: Критерии за подбор, В: „Технически и професионални способности“ от ЕЕДОП. При поискване от страна на Възложителя, в случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП, участникът представя доказателства за извършването на посочените в табличен вид услуги в ЕЕДОП.
2. Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2015, или еквивалент с обхват, сходен с предмета на поръчката.
Под обхват, сходен с предмета на поръчката, следва да се разбира строителство на сгради. Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Участникът декларира съответствието с критерия за подбор в част ІV, буква Г от ЕЕДОП.
При поискване от страна на Възложителя, в случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП, изискването се доказва с копие на валиден сертификат за управление на качеството в съответствие със стандарт EN ISO 9001 в актуална версия или еквивалент с обхват, сходен с предмета на поръчката (ново строителство и/или преустройство и/или реконструкция и/или основен ремонт на обществени/производствени сгради), издадени от независими лица, акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация (European Cooperation for Accreditation), за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
3. Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката. Критерият за подбор се доказва със списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и/или членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност на лицата. Участникът декларира съответствие с поставеното изискване в Част IV: Критерии за подбор, буква В: „Технически и професионални способности“ от ЕЕДОП.


1. Участникът следва да е изпълнил минимум една дейност с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката общо за последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата.
2. Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2015, или еквивалент с обхват, сходен с предмета на поръчката.
3. Участникът трябва да разполага с екип, който ще бъде ангажиран с изпълнението на поръчката и трябва да отговаря на следните изисквания: 3.1. Персонал при изпълнение на Проектантските работи:- Ръководител на екипа – Архитект, с пълна проектантска правоспособност;-Конструктор с пълна проектантска правоспособност; Проектант по част ВиК – строителен инженер ВиК с пълна проектантска правоспособност; Проектант по част „Електрическа“ - инженер с пълна проектантска правоспособност; Проектант по част „Пожарна безопасност“ - инженер с пълна проектантска правоспособност; Проектанти с пълна проектантска правоспособност за План за безопасност и здраве; Проектант по част „Геодезия“ - инженер с пълна проектантска правоспособност;Проектант по част „Пътна“ - инженер с пълна проектантска правоспособност 3.2. Персонал при изпълнение на Строително – монтажните работи (СМР): Ръководител обект – притежаващ висше образование, степен „бакалавър“/„магистър” или еквивалент, и придобита квалификация „строителен инженер". Специфичен професионален опит като ръководител обект при изпълнение на ново строителство и/или преустройство и/или реконструкция и/или основен ремонт на минимум една обществена/производствена сграда.;Технически ръководител – с квалификация "строителен инженер", "инженер" или "архитект" или със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" и "Техника". Специфичен професионален опит като Технически ръководител при изпълнение на ново строителство и/или преустройство и/или реконструкция и/или основен ремонт на минимум една обществена/производствена сграда. ;Специалист по част „Конструктивна“ – завършено висше образование, степен „бакалавър“/„магистър“ или еквивалент, квалификация „инженер по част Конструктивна“ или еквивалент; с участие като специалист по част „Конструктивна“ при изпълнението на сходни обекти – минимум един брой;Специалист по част „Електро“ – електроинженер, с придобита образователно-квалификационна степен „бакалавър“/„магистър“ или еквивалент, със задачата да съблюдава изпълнението по част „Електро“, част „Мълниезащита“ и част „Пожароизвестяване“ съгласно нормативната уредба;Специалист по част „ВиК“ – завършено висше образование, степен „бакалавър“/„магистър“ или еквивалент, квалификация „инженер по част ВиК“ или еквивалент; с участие като специалист по част „ВиК“ при изпълнението на сходни обекти – мин. един брой;Специалист по част „ОВК“ – завършено висше образование, степен „бакалавър“/„магистър“ или еквивалент, квалификация „инженер по част „ОВК“ или еквивалент; с участие като специалист по част „ОВК“ при изпълнението на сходни обекти – мин. един брой;Специалист – контрол по качеството – инженер, притежаващ удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания на ЗУТ или еквивалентен документ; Специалист – координатор по безопасност и здраве (КБЗ) – да притежава валидно удостоверение, диплома, лиценз и/или други документи за координатор по безопасност и здраве в строителството съгласно изискванията на Наредба №2/2004 г. на МРРБ или еквивалентен документ. В тези случаи, както и при сключване на договор за изпълнение на поръчката, съответствието с изискването се доказва с представянето на: Списък на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена проф. компетентност на лицата. Текста продължава в Раздел VI: Допълнителна информация
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/01/2020 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

23/09/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

17/01/2020 (дд/мм/гггг)   09:30 (чч:мм)

град София, ул. Ангел Кънчев № 1, етаж 4

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.В случай, че присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно /оригинал или копие,заверено "вярно с оригинала" от участника/,даващо им възможност да представляват участника.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Гаранцията за изпълнение на договор за обществена поръчка е 3% (три на сто) от стойността. Условията за освобождаване и задържане на гаранцията за изпълнение и гаранцията за авансово плащане са определени в проекта на договор.
2. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник, за който е налице някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал. 1, т. 1, т. 3, т. 4 и т. 5, чл. 101, ал. 11 и чл. 107 от ЗОП и по чл. 3, т. 8 без да са налице изключенията по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество и чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност, както и участник, който по какъвто и да е начин е включил някъде в офертата си извън плик „Предлагани ценови параметри“ елементи, свързани с предлаганата цена и/или части от нея.Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник, чието предложение за изпълнение на поръчката не изпълнява всички условия на техническата спецификация. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник, чието ценово предложение надвишава посочената прогнозната стойност. Всички образци, приложени към настоящата документация, са задължителни за участниците, като Възложителят ще отстранява от участие в процедурата, участник който не попълни образците в съответствие с указанията на Възложителя.
3. Преди подписване на договор за възлагане на обществената поръчка, следва избраният изпълнител да представи декларация по чл. 59, ал. 1, т. 3 от Закона за мерките срещу изпирането на пари (ЗМИП).
4. Когато участник в процедурата е обединение, което не е ЮЛ, се изисква копие от документа за създаване на обединението, както и правата и задълженията на участниците в обединението, разпр. на отговорността между членовете на обединението, дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението във връзка с настоящата обществена поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл. 196 от ЗОП, във връзка с чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, решението подлежи на обжалване пре Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал.3 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 04/12/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва