Деловодна информация
00599
12-00-196 02/12/2019 (дд/мм/гггг)
не
00599-2019-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бобов дол 000261363
ул. 27-ми октомври №2
Бобов дол BG415 2670 България
Силвия Иванова +359 895656-140
zop@bobovdol.eu +359 702623-55

Интернет адрес/и

www.bobovdol.eu

https://sop.bg/bobovdol-178/proceduri-20-2-zop/a2-0005764.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://sop.bg/bobovdol-178/proceduri-20-2-zop/a2-0005764.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Зимно поддържане и снегопочистване на общински пътища ІV-то класна пътна мрежа на територията на Община Бобов дол за календарната 2020 година”
90620000      
Услуги

Обект на настоящата обществена поръчка е извършване на услуги във връзка със зимно поддържане и снегопочистване на IV – класната пътна мрежа на територията на Община Бобов дол за календарната 2020 г., с обща дължина от 57,200 км в посочените населени места и с обозначенията на пътищата от републиканската пътна мрежа съгласно техническа спецификация, неразделна част от документацията за обществената поръчка.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
95333      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

Общински пътища ІV-то класна пътна мрежа на територията на Община Бобов дол

Обект на настоящата обществена поръчка е извършване на услуги във връзка със зимно поддържане и снегопочистване на IV – класната пътна мрежа на територията на Община Бобов дол за календарната 2020 г., с обща дължина от 57, 200 км в посочените населени места и с обозначенията на пътищата от републиканската пътна мрежа съгласно техническа спецификация, неразделна част от документацията за обществената поръчка, както следва: KNL 1012/ III – 602, Мала Фуча – Бобов дол/ Бабино – Голема Фуча -/ III – 623/- 3,600 KNL 1013/ III- 602, Мала Фуча – Бобов дол/ Бабино – Бабинска река – Долистово - / KNL 1016/ 6,900;KNL 1014/ III – 602, Горна Козница – Мала Фуча / Коркина – Шатрово- Паничарево – Голем Върбовник – / KNL 3011/- 13,700; KNL 1016/ II – 62, Невестино – Дупница/ Долистово – Новоселяне – Коркина / KNL 1014/ - 12,000;KNL 1015/ KNL 1014/ Голем Върбовник – Мали Върбовник / KNL 1014/ - 4,400;KNL 3011/ II – 62, Невестино – Дупница/ - Локвата – Блато – Хановете – 5, 000;KNL 1014- Коркина – махала Синокос – 0, 800; Горна Козница-Друмо-махала Киселичка - махала Клисурска-3,500;Зимно поддържане и снегопочистване на пътища до гробищните паркове на селата, както следва: - с. Мали Върбовник - 0,500; - с. Голем Върбовник – 0,100; - с. Блато – 0,500; - с. Локвата – 0,300; с. Шатрово – 0,300; с. Коркина – 0,300; с. Паничарево – 0,750; с.Новоселяне – 0,300; с. Мала Фуча – 0,300; с. Бабино – 0,300; с. Бабинска река – 0,450; с. Долистово – 0,300 с. Горна Козница – път от мах. Друмо до гробищния парк-1,000; с. Мламолово – 0,300; с. Мало село – 0,300; с. Големо село-1,000;с. Голема фуча-0,300;
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
95333      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания към годността (правоспособността) за упражняване на професионална дейност на участниците.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания към икономическото и финансовото състояние на участниците.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът трябва да е изпълнил най-много за последните 3 (три) години, считано от дата на подаване на офертата дейности с предмет и обем идентични или сходни с тези на поръчката. Участникът декларира съответствие с изискването, като посочва в Част IV: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности, т. 1б от ЕЕДОП.При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. В списъка се посочват вид на извършените дейности, стойностите, датите на възлагане и на приключване изпълнението на услугите и получателите заедно с доказателства за извършените услуги.
Доказателствата за извършените услуги могат да бъдат представени под формата на: Удостоверения/референции/препоръки за добро изпълнение, съдържащи вид на дейностите, обем и/или количество на услугата, стойност на услугата, дата, на която е приключило изпълнението. Удостоверенията трябва да съдържат дата и подпис на издателя; и/или посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата, от който може да се установят обстоятелствата, посочени като съдържание на удостоверенията; и/или други документи по преценка на участника, чрез които се удостоверява извършената услуга.
- Участникът трябва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката. Участникът декларира съответствие с изискването, чрез попълване на Част IV, раздел В, т.9) от ЕЕДОП като посочи вида, регистрационния или инвентарен номер на съответните технически средства; собствена или наета материална база на територията на община Бобов дол за складиране на материали ( пясък, сол и пясъчно - солни смески).
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - Списък на техническите средства, които ще бъдат използвани при изпълнение на обществената поръчка с посочени: вид, регистрационен номер или инвентарен номер; Списък материална база (депо ) за складиране на материали ( собствена или наета) за изпълнение на поръчката, подписан и подпечатан от участника.
Участникът следва да разполага с технически лица за изпълнение на поръчката.При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването, чрез попълване на Част IV, раздел В: Технически и професионални способности, т.2 и т.6) от ЕЕДОП.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - Списък на техническите лица, включително тези, които отговарят за контрола на качеството.


Участникът трябва да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от дата на подаване на офертата минимум една дейност с предмет и обем идентична или сходна с тези на поръчката. Дейности, идентични или сходни с предмета на поръчката са услуги по зимно поддържане: снегопочистване и опесъчаване на пътища/ улици.Минималното изискване към участниците за собствено или наето техническо оборудване, транспортни средства, машини и съоръжения е:- челен товарач - 2 броя;
- високопроходима машина, която е оборудвана с гребло или друго приспособление за почистване на сняг -1 брой; МПС, оборудвано със снегоринна дъска и оборудвано с пясъкоразносвачка - 3 броя.
Участникът следва да притежава поне една наета или собствена материална база на територията на Община Бобов дол за складиране на материали ( пясък, сол и пясъчно - солни смески), необходими за изпълнение на поръчката.
Участникът следва да разполага с технически лица за изпълнение на поръчката -Минимално изискване за техническите лица за изпълнение на поръчката: ръководител техника и отговарящ за контрола на качеството; оперативен дежурен; правоспособни водачи на ППС, отговарящи на броя на предлаганите транспортни средства.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Определеният за изпълнител участник, преди сключване на договора представя гаранцията за изпълнение на договора в размер на 3 (три) % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на: банкова гаранция (изготвя се по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя); парична сума, преведена по следната банкова сметка на Община Бобов дол: IBAN: BG60BPBI79253158922500, Банков код BIC: BPBIBGSF при ТБ “Юробанк” – България; застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция, в полза на община Бобов дол и със срок на валидност – най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане на срока за изпълнение на договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

23/12/2019 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

27/12/2019 (дд/мм/гггг)   11:30 (чч:мм)

Административната сграда на община Бобов дол, с адрес: гр. Бобов дол, ул.27-ми октомври №2, ет.1, ст.109

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка, участник: 1. за който са налице или са възникнали преди или по време на процедурата основанията по чл.54, ал.1, т.1, т. 2, т.3, т. 4, т.5, т.6 и т.7 и определените от възложителя обстоятелства по чл.55, ал.1, т.1 и т.5 от ЗОП ( когато възложителят е поставил изискване за липса на обстоятелства по чл.55, ал.1, т.1, той има право да не отстрани от процедурата участник на посоченото основание, ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката съгласно приложимите национални правила за продължаване на стопанската дейност в държавата, в която е установен( чл.55, ал.4 от ЗОП); 2.Не могат да участват в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка участници, които са дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим и свързаните с тях лица включително и чрез обединение/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим (чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици(ЗИФОДРЮДРСЛТДС), освен когато не са налице условията по чл. 4 от ЗИФОДРЮДРСЛТДС;за които са налице обстоятелствата по чл.107 от ЗОП;за които са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки ( НАП- www.nap) опазване на околната среда (МОСВ-http://www3.moew.government.bg/, закрила на заетостта и условията на труд( МТСП - http://www.mlsp.government.bg).

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1,т.1 от ЗОП - Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/12/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва