Деловодна информация
00001
РД-21-1450 29/11/2019 (дд/мм/гггг)
не
00001-2019-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ИКОНОМИЧЕСКИ УНИВЕРСИТЕТ - ВАРНА 000083619
бул.Княз Борис I №77
ВАРНА BG331 9002 България
ВЛАДИМИР НОВАКОВ +359 0882164755
konkursi@ue-varna.bg +359 52643365

Интернет адрес/и

http://www.ue-varna.bg

https://ue-varna.bg/bg/p/8518


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://ue-varna.bg/bg/p/8518
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Строително-монтажни и ВиК работи в студентски общежития блок 1 и блок 2, находящи се в гр. Варна, ул. „Брегалница №65”.
45453100      
Строителство

Строителство с предмет: „Строително-монтажни и ВиК работи в студентски общежития блок 1 и блок 2, находящи се в гр. Варна, ул. „Брегалница №65" /код, съгласно Общия терминологичен речник /CPV/ - 4545 3100/”, съгласно техническата спецификация, включваща строително-монтажни работи и ВиК работи по реда на чл.151 от ЗУТ.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1248000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Строително-монтажни работи с допълнителен CPV код 4526 1900 "Работи по ремонт и поддържане на покриви" 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45453100      IA10
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр.Варна, ул."Брегалница" №65, Студентски общежития бл.1 и бл.2.

Работи по демонтаж и монтаж на покрив, фасади, тераса ет.9, покрив партер, вътрешни помещения, смяна на дограма, вътрешни ремонтни работи /къртене, шпакловане, боядисване/ и ремонт на ел.инсталация в студентски общежития, представляващи 10 етажни сгради със застроена площ съответно 804кв.м. и 814кв.м.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1111000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
6

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Възложителят се основава на разпоредбата на чл.114 от ЗОП, а именно че не е осигурено финансиране на обособената позиция и ако не се осигури такова след сключване на договор за изпълнение на обществената поръчка всяка от страните може да поиска прекратяването му без предизвестие след изтичане на тримесечен срок от сключването му.

II.2) Описание 1

ВиК работи с допълнителен CPV код 4526 1320 "Монтажни работи на водосточни тръби" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45453100      IA10
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр.Варна, ул."Брегалница" №65, Студентски общежития блок 1 и блок 2.

Демонтаж и монтаж на тръби с облицовка от фаянсови и теракотни плочки в студентски общежития, доставка и монтаж на бойлери и душ батерии в студентски общежития, представляващи 10 етажни сгради със застроена площ съответно 804кв.м. и 814кв.м.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
137000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
6

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Възложителят се основава на разпоредбата на чл.114 от ЗОП, а именно че не е осигурено финансиране на обособената позиция и ако не се осигури такова след сключване на договор за изпълнение на обществената поръчка всяка от страните може да поиска прекратяването му без предизвестие след изтичане на тримесечен срок от сключването му.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Годност/правоспособност /основание чл.60 от ЗОП/ - Участникът трябва да е вписан по реда на чл.27, т.3 от Закона за Камарата на строителите в Централния професионален регистър на строителя, а за чуждестранни лица - в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата, в която е установен.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Икономическо и финансово състояние /основание чл.61, ал.1 и ал.2 от ЗОП/:
1.През последните три приключили финансови години, Участникът трябва да е реализирал общ оборот на стойност двукратния размер на прогнозната стойност по съответната обособена позиция.
2.Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност".


През последните три приключили финансови години, участникът да е реализирал общ оборот в размер на не по-малко от:
- за обособена позиция 1 - 2 222 000.00 лв. (два милиона двеста двадесет и две хиляди лева), без включен ДДС;
- за обособена позиция 2 - 274 000.00 лв. (двеста седемдесет и четири хиляди лева), без включен ДДС,
и да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството“ по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ или еквивалентна, съгласно съответното законодателство на държавата, в която е установен с покритие, съответстващо на обема и характера на настоящето възлагане, съобразно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството с ввалидност минимум 180 дни след датата, определена като краен срок за подаване на офертите.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Техническа и професионална способност /основание чл.63, ал.1, т.1 б."а", т.10 и т.11 от ЗОП/:
1.През предходните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, участикът трябва де е изпълнил строителна дейност, с предмет, идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка. Под „строителна дейност с предмет, идентичен или сходен“ на този, обект на възлагане, следва да се разбира: изпълнение на СМР/СРР – строителство и/или рехабилитация и/или реконструкция и/или ремонт на сгради.
2.Да притежава система за управление на качеството.


1.През предходните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, участикът трябва де е изпълнил поне 1 (една) строителна дейност, с предмет, идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка.
3.Участникът следва да имат разработена, внедрена и сертифицирана система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2015 или еквивалентен, с предметен обхват, в областта строителство на сгради.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Доказването на липса на основание за отстраняване /информацията годност, за икономически и финансово състояние и за техническа и професионална способност/ се декларира в приложенията и в ЕЕДОП – неразделни части от настоящата обществена поръчка. При сключване на договора само избраният за изпълнител участник представя документи удостоверяващи декларираната информация.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

19/12/2019 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

20/12/2019 (дд/мм/гггг)   09:00 (чч:мм)

Икономически университет – Варна, Конферентна зала 320 в Учебен корпус – 1, бул."Княз Борис I" №77, гр.Варна.

На заседанието на комисията, могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Участникът се отстранява от настоящата процедура, когато:
1.е представил оферта, в която не е използвал приложените към настоящата документация образци или офертата не е представена по указания начин /чл.101, ал.5 от ЗОП/;
2.не отговаря на обявените условия на Възложителя, включително изискванията за лично състояние /чл.54, ал.1 от ЗОП/;
3.е свързано лице с друг участник в процедурата /чл.101, ал.11 от ЗОП/;
4.е регистриран в юрисдикции с преференциален данъчен режим, съгласно чл. 3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим свързаните с тях лица и техните действителни собственици;
5.по какъвто и да е начин е включил някъде в офертата си извън плика с предлаганите ценови параметри елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея).
6.не отговаря на обявените критерии за подбор.
Гаранцията, обезпечаваща изпълнението на договора за обществената поръчка е в размер на 2.00% (два процента) от договорената стойност на всяка обособена позиция, предоставена от Изпълнителя след сключване на договор, подписване на двустранен протокол между Възложителя и Изпълнителя за осигурено финансиране в една от следните форми:
- парична сума, преведена по сметка на ИУ - Варна:
IBAN: BG64 STSA 9300 3329 2762 00,
BIC: STSABGSF при ТБ „БАНКА ДСК” ЕАД – клон Варна;
- банкова гаранция в полза на ИУ – Варна с валидност 7 /седем/ месеца от осигуряване на финансирането;
- застраховка, която обезпечава изпълнението предмета на договора чрез покритие на отговорността на Изпълнителя с валидност 7 /седем/ месеца от осигуряване на финансирането.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедура за възлагане на обществена поръчка, обявена от Икономически университет - Варна, подлежи на обжалване пред КЗК, относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни, икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързани с процедурата от всяко заинтересовано лице в 10 /десет/ дневен срок по реда на чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 29/11/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва