Деловодна информация
00604
Л-4303 28/11/2019 (дд/мм/гггг)
не
00604-2019-0018 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Любимец 000903686
ул. „Републиканска“ № 2
Любимец BG422 6550 България
Радко Илиев - мл. експерт ИДОП +359 03751-8909
oba@lyubimets.org +359 03751-8378

Интернет адрес/и

http://www.lyubimets.org/

http://46.47.84.64/procurement/list/9816b056-9743-4a38-b1d9-0b1eff8cf1a1


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://46.47.84.64/procurement/view/9816b056-9743-4a38-b1d9-0b1eff8cf1a1/037badf7-bdb8-4d6d-8f38-2cc33bf0e824
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Инженеринг (проектиране, изпълнение на СМР и авторски надзор) на обект „Околовръстна улица на гр. Любимец по направление на Републикански път III-597 /обходен път запад/“
45233122      
Строителство

В предмета на настоящата обществена поръчка са включени следните основни видове дейности:
1. Изготвяне на технически проект;
2. Изпълнение на СМР;
3. Авторски надзор по време на строителството.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
5100000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233122      
71320000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

град Любимец

Обществената поръчка има за предмет проектиране, изпълнение на СМР и авторски надзор на обект: „Околовръстна улица на гр. Любимец по направление на Републикански път III-597 /обходен път запад/“ и е с приблизителна дължина 2748м. Изпълнителят трябва да изготви технически проект за обект „Околовръстна улица на гр. Любимец по направление на Републикански път III-597/обходен път запад/“ в обем съгласно изискванията на „Наредба № 4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти“, както и приложимото европейско и българско законодателство, който да послужи за издаване на Разрешение за строеж и последващи СМР на обекта. Техническият проект трябва да включва като минимум изброените части: - Геодезия; - Геология; - Хидрология; - Пътна; - Електрическа - външно осветление; - Съоръжения; - Електрическа – пресичания; Пресичания ВН 110kV, Пресичания Ср.Н 20kV, Пресичания кабели НН; Водоснабдяване и канализация; -Телекомуникации; - Пожарна безопасност; - План за безопасност и здраве; - Временни пътища и ВОБД и част План за управление на строителните отпадъци. Всички изготвени от Изпълнителя проектни разработки трябва да съответстват на актуалната към момента на предаване нормативна уредба - законови и подзаконови актове, норми, разпоредби, технически изисквания, спецификации и други на Република България и Европейския съюз.
При извършването на СМР да се прилагат изискванията на ЗУТ, подзаконовите нормативни актове, свързани с прилагането му, включително и Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, както и на Правилника за изпълнение и приемане на строително-монтажни работи (ПИПСМР). Да се спазва и изпълнява План за безопасност и здраве (ПБЗ), предвидените мерки за опазване на околната среда. По време на изпълнението на СМР да не се допуска отделяне на вредни вещества, замърсяващи околната среда и въздуха.
Във връзка с точното спазване на инвестиционния проект при изпълнението на СМР изпълнителят посредством отделни правоспособни лица, автори на приложимата проектна документация по части, ще упражнява авторски надзор съобразно изискванията на чл. 162 от ЗУТ. С осъществяването на надзор от проектантите автори на отделни части на инвестиционния проект, се гарантира точното изпълнение на проекта, спазването на технологичните и строителните правила и норми, както и подготовката на проектната документация за въвеждане на обекта в експлоатация.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изготвяне на технически проект    30 %
Срок за изпълнение на СМР    20 %
Цена
50 %
II.2.6) Прогнозна стойност
5100000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
730

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

I. Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, за изпълнение на строежи втора група, трета категория, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, а ако е чуждестранно физическо или юридическо лице, същото да има право (съгласно националното му законодателство и при условията на взаимно признаване) да изпълни предмета на поръчката.
За съответстващ с поставеното изискване и в съответствие с разпоредбата на чл. 9, ал. 7 от ПРВВЦПРС, Възложителят ще приеме, че съответства с поставеното изискване и участник, който е вписан за строежи втора група и категория, по-висока от трета.
При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването, като посочва в Част IV, раздел А, т. 1) от ЕЕДОП групата и категорията на строителните обекти, за които е вписан в Централния професионален регистър на строителя, както и номера на Удостоверението за вписване и дата на валидност, а за чуждестранни лица аналогична информация за съответен еквивалентен документ удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя или еквивалентен документ за чуждестранните участници, удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката.
Преди сключване на договора, определения изпълнител представя документите по предходното изречение (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП). В случай че определения изпълнител е чуждестранен участник, той трябва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, вкл. че е извършил регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за строежи от съответната група и категория.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в обединението, които ще изпълняват строителни дейности, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение.
Чуждестранните лица трябва да бъдат вписани в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. В случай, че участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице и не е вписан в ЦПРС към датата на подаване на офертата си или не притежава еквивалентен документ, то същият прилага декларация (свободен текст), че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС (http://register.ksb.bg/), или еквивалентен регистър, отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител се задължава в 30-дневен срок от получаване на решението за определянето му за изпълнител да представи изискваните от Възложителя документи, удостоверяващи вписването му в ЦПРС. или съответен регистър, съобразно националното му законодателство, което е еквивалентно на вписването в ЦПРС, в случай, че в страната, в която участника е установен не е въведено аналогично изискване и задължение за първоначално вписване в еквивалентен регистър.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

I. Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва:
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с поставения критерий за подбор в Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) в Част IV: Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние“ с попълване на съответната графа на образеца на ЕЕДОП и с посочване на застрахователя, издал документа, валидността, обхвата, застрахователно покритие, дата на издаване. В случай, че участникът е чуждестранно лице, той може да декларира наличието на валиден еквивалентен документ съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът отново чрез посочване на застрахователя, издал документа, валидността, обхвата, застрахователно покритие, дата на издаване
Ако съответните документи са на разположение в електронен формат, моля, посочете: уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа.
В случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор:
Доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“ (чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП), в случай че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл. 171, ал. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът. При изтичането на застрахователната полица, същата трябва да бъде продължена. При поискване на основание чл. 67, ал.5 от ЗОП участниците представят Декларация в свободен текст, че при изтичането на застрахователната полица, същата ще бъде подновена.


I. Участникът следва да притежава и да поддържа за целия период на изпълнение на договора застраховка, както следва:
А) За Проектиране и авторски надзор - „Професионална отговорност в проектирането” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимална застрахователна сума съгласно чл. 5, ал. 1 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, която да обхваща категория строеж съобразно предмета на поръчката - трета или по-висока категория или еквивалентна за участник – чуждестранно лице съгласно законодателство на държавата в която е установен;
Б) За строителство - „Професионална отговорност в строителството“, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимална застрахователна сума съгласно чл.5, ал.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, която да обхваща категория строеж съобразно предмета на поръчката - трета или по-висока категория или еквивалентна за участник – чуждестранно лице съгласно законодателство на държавата в която е установен.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

I. При подаването на офертата, Участникът декларира съответствието си с така поставените минимални изисквания за технически и професионални способности, посредством попълване на изискуемата информация в ЕЕДОП, Част IV „Критерии за подбор“, Раздел „В: Технически и професионални способности“, като предостави данни и информация относно: (1) три имена на всяко едно от предложените от него лица от изискуемия екип за изпълнение на проектирането и авторски надзор и екипа за изпълнение на СМР, които ще изпълняват дейностите, предмет на възлагане; (2) позиция, за която е предложено всяко едно от лицата, членове на изискуемите екипи, съобразно минималните изисквания на Възложителя, посочени по-горе; (3) професионална квалификация, съгласно информацията, съдържаща се в притежаваната от съответното лице диплома за придобито образование - номер и дата на издаване, наименование на учебното заведение, издало дипломата; професионалната квалификация, записана в дипломата; образование – вид образование/образователно-квалификационна степен и специалност за лицата, за които се изисква такива; (4) допълнителна професионална квалификация – сертификат, валидно удостоверение или друг еквивалентен документ – индивидуализира се наименованието на документа; номер и дата на издаването му; издател на документа, обхват и валидност (когато е приложимо); (5) професионален опит – видове услуги и СМР, изпълнени на обекта; конкретен период в изпълнение на съответния обект; заемана длъжност по време на изпълнение на обекта (когато е приложимо). Посочената информация се попълва според минималните изисквания, поставени към съответния експерт.
Изискуемата информация за лицата от екипа, които са служители на участника, се попълва в Част IV, раздел В, т. 6) от ЕЕДОП.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
II. При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на стандарта, съгласно който прилагат внедрена и сертифицирана система за управление на качеството, в чиито обхват е включен предмета на поръчката.
Данните се представят чрез попълване на информацията в Част IV: „Критерии за подбор“, буква „Г“ от ЕЕДОП, чрез посочване на стандарта, издател, валидност и обхват на дейностите. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да декларира наличието на валиден еквивалентен документ съгласно законодателството на държавата където е установен/регистриан чрез посочване на стандарта, издател, валидност и обхват на дейностите.
Ако съответните документи са на разположение в електронен формат, моля, посочете: уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа.
В случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор:
Заверено „вярно с оригинала“ копие на валиден сертификат за съответствие на системата за управление на качеството на участника със стандарта EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, в чиито обхват е включен предмета на поръчката
III. При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на стандарта, съгласно който прилагат внедрена и сертифицирана система за опазване на околната среда, в чиито обхват е включен предмета на поръчката. Данните се представят чрез попълване на информацията в Част IV: „Критерии за подбор“, буква „Г“ от ЕЕДОП чрез посочване на стандарта, издател, валидност и обхват на дейностите.


I. Участникът следва да разполага със следните технически лица, включително тези отговарящи за контрола на качеството, за да осигури изпълнението на дейностите, включени в предмета на обществената поръчка.
А) За изпълнение на дейностите проектиране и авторски надзор:
Проектант по част „Геодезия” - да притежава пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/ и участие в изпълнението на минимум една услуга идентична или сходна с предмета на поръчката;
Проектант по част „Геология (инженерно-геоложкото проучване)” - да притежава пълна проектантска правоспособност по ЗКАИИП и участие в изпълнението на минимум една услуга идентична или сходна с предмета на поръчката;
Проектант по част „Хидрология (хидроложко проучване)” - да притежава пълна проектантска правоспособност по ЗКАИИП и участие в изпълнението на минимум една услуга идентична или сходна с предмета на поръчката;
Проектант по част „Пътна” - да притежава пълна проектантска правоспособност по ЗКАИИП и участие в изпълнението на минимум една услуга идентична или сходна с предмета на поръчката;
Проектант по част „Електрическа” - да притежава пълна проектантска правоспособност по ЗКАИИП и участие в изпълнението на минимум една услуга идентична или сходна с предмета на поръчката;
Проектант по част „Съоръжения” - да притежава пълна проектантска правоспособност по ЗКАИИП и участие в изпълнението на минимум една услуга идентична или сходна с предмета на поръчката;
Проектант по част „Водоснабдяване и канализация” - да притежава пълна проектантска правоспособност по ЗКАИИП и участие в изпълнението на минимум една услуга идентична или сходна с предмета на поръчката;
Проектант по част „Телекомуникации” - да притежава пълна проектантска правоспособност по ЗКАИИП и участие в изпълнението на минимум една услуга идентична или сходна с предмета на поръчката;
Проектант по част „Пожарна безопасност” - да притежава пълна проектантска правоспособност по ЗКАИИП и участие в изпълнението на минимум една услуга идентична или сходна с предмета на поръчката;
Експерт „ПБЗ” – „Координатор по безопасност и здраве” - лице, притежаващо валидно удостоверение за безопасност и здраве, участвало в изпълнението на минимум една услуга идентична или сходна с предмета на поръчката;
Проектант по част „Временни пътища и ВОБД” - да притежава пълна проектантска правоспособност по ЗКАИИП и участие в изпълнението на минимум една услуга идентична или сходна с предмета на поръчката;
Експерт „План за управление на строителните отпадъци” – да притежава сертификат или еквивалент от успешно завършен квалификационен курс по приложението на Наредба за за управление на строителните отпадъци и за влагане на рециклирани строителни материали и участие в изпълнението на минимум една услуга идентична или сходна с предмета на поръчката
Под услуга/и идентична/и или сходна/и с предмета на поръчката следва да се разбира услуга/услуги, извършени при изпълнение на изграждане на пътища и/или улици, СМР или СРР – реконструкция, и/или рехабилитация, и/или основен ремонт, и/или текущ ремонт на пътища, и/или улици, и/или пътни съоръжения от трета категория.
Б) За изпълнение на строителството
Участникът следва да разполага най-малко със следните лица:
- Технически ръководител, който да отговаря на следните изисквания на Възложителя: строителен инженер или архитект, или строителен техник (съгласно чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ или еквивалентно); минимум 3 (три) години професионален опит като технически ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ.
- Специалист по контрол на качеството – лице, което притежава удостоверение/сертификат за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно; минимум 1 (една) година опит свързан с контрол по качеството при изпълнение на СМР. Продължава в VI.3) Допълнителна информация....
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участникът, определен за изпълнител представя гаранция за изпълнение на договора за възлагане на обществената поръчка в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора за възлагане на обществената поръчка без ДДС, съгласно чл. 111, ал. 2 от ЗОП.
Гаранцията се представя в една от следните форми:
• парична сума внесена по следната сметка на Възложителя:
IBAN: BG74UBBS80023300145633
BIC: UBBSBGSF
Банка: ОББ – АД, гр. Любимец.
• банкова гаранция в оригинал, или
• застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Гаранцията под формата на банкова гаранция или парична сума, преведена по банкова сметка на Възложителя, може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице - гарант.
Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранция за изпълнение.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/12/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

18/06/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/12/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Заседателна зала в административната сграда на община Любимец, гр. Любимец, ул. "Републиканска" №2

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

...Продължава от III.1.3) Технически и професионални възможности, Изисквано минимално/ни ниво/а:
- Специалист по здравословни и безопасни условия на труд – притежаващ удостоверение за „Длъжностно лице по безопасност и здраве” или еквивалентно.
В случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.
II. Участникът трябва да прилага внедрена и сертифицирана система за управление на качеството, съгласно стандарта EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, в чиито обхват е включен предмета на поръчката – строително монтажни работи, свързани със строителство, ремонт или поддържане на пътища, улици или пътни съоръжения.
III. Участникът трябва да прилага внедрена и сертифицирана система по стандарт EN ISO 14001:2015 за опазване на околната среда или еквивалентен с обхват съобразно предмета на възлаганата обществена поръчка– строително монтажни работи свързани със строителство, ремонт или поддържане на пътища, улици или пътни съоръжения.
В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, или обединения на такива лица, както и всяко друго образование, което има право да изпълнява дейностите - предмет на поръчката, съгласно законодателството на държавата, в която е установено. Участниците в процедурата трябва да отговарят на изискванията, регламентирани от Закона за обществените поръчки, обявените изисквания от Възложителя в документацията и настоящото обявление за обществената поръчка.
Възложителят отстранява от участие в процедурата:
- участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 т. 1-7 от ЗОП и чл. 55, ал. 1, т.1, т.4 и т.5 от ЗОП. Участникът се отстранява и в случаите, когато е обединение и за член на обединението е налице някое от основанията за отстраняване.
-участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията;
-участник, който е представил оферта, която не отговаря на:
а) предварително обявените условия за изпълнение на поръчката;
б) правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10 към ЗОП;
- участник, който не е представил в срок обосновка по чл. 72, ал. 1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3-5 от ЗОП;
- участници, които са свързани лица;
- участник, подал оферта, която не отговарят на условията за представяне, включително за форма, начин и срок;
- участник, който след покана и в определения в нея срок не удължи срока на валидност на офертата си.
- участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици;
- участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
Важно: КЪМ ДАТАТА НА ОТКРИВАНЕ НА НАСТОЯЩАТА ПРОЦЕДУРА Е ОСИГУРЕНО ЧАСТИЧНО ФИНАНСИРАНЕ ЗА ПРОЕКТИРАНЕ В РАЗМЕР НА 24000 лева с ДДС. За точния наличен ресурс за изпълнение на поръчката, Възложителят ще уведомява Изпълнителя с възлагателни писма и указания. За останалата част от предмета на поръчката, договорът се сключва при условията на чл.114 от Закона за обществените поръчки. В случай, че не бъде осигурено финансиране дейностите предмет на обществената поръчка няма да се изпълняват. В такъв случай никоя от страните (Община Любимец и Изпълнителя) не дължи обезщетение за вреди или пропуснати ползи на другата страна.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба срещу решението може да подаде всяко лице от кръга на посочените в чл.198 от ЗОП, в 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал.1, т.4 от ЗОП пред Комисията за защита на конкуренцията с копие и до кмета на община Любимец.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/11/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва