Деловодна информация
00268
ФУМИ-1458/9/ 26/11/2019 (дд/мм/гггг)
не
00268-2019-0027 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Държавна агенция за бежанците при Министерския съвет 831601932
бул. Княгиня Мария Луиза № 114 Б
София BG411 1233 България
Елена Георгиева - главен експерт ОПМ, дирекция УСОП +359 28080999
sar@saref.government.bg +359 29559476

Интернет адрес/и

https://aref.government.bg

https://www.profilnakupuvacha.com/Държавна%20агенция%20за%20бежанците%20при%20Министерския%20съвет,13381


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.profilnakupuvacha.com/Държавна%20агенция%20за%20бежанците%20при%20Министерския%20съвет,13381
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Предоставяне на международна закрила

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Ремонт и разделяне на помещения за социални, културни и образоват. нужди на лицата, търсещи закрила в РПЦ–гр. Харманли (Хале № 13, находящо се в ПИ с идентификатор 77181.6.495 по КК на гр. Харманли)
45000000      
Строителство

Предметът на обществената поръчка включва изпълнение на ремонтно-възстановителни дейности и повърхностен ремонт в съществуващата сграда Хале 13, без да се променя конструкцията, с цел обособяване на нови помещения за социални, културни и образователни дейности на нуждите на лица, търсещи международна закрила в РПЦ – гр. Харманли, както и доставка и монтаж на обзавеждане и спортно оборудване съгласно Количествената сметка към одобрения проект.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1072662      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

Мястото за изпълнение на поръчката е сграда в РПЦ – гр. Харманли (Хале № 13, находящо се в ПИ с идентификатор 77181.6.495 по КК на гр. Харманли).

Предметът на обществената поръчка включва изпълнение на ремонтно–възстановителни дейности и повърхностен ремонт в съществуващата сграда Хале 13, без да се променя конструкцията, с цел обособяване на нови помещения за социални, културни и образователни дейности на нуждите на лица, търсещи международна закрила в РПЦ – гр. Харманли, както и доставка и монтаж на обзавеждане и спортно оборудване съгласно Количествената сметка към одобрения проект.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1072662      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
6

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Фонд „Убежище, миграция и интеграция“ – Грантово споразумение HOME/2017/AMIF/AG/EMAS/0054

Участниците декларират, че офертите им са изготвени при спазване на задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила на територията на Република България и са приложими към предмета на обществената поръчка (Декларацията е включена в Техническото предложение).
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнение на строежи четвърта категория или по-висока, съгласно Наредба № 1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи, а за чуждестранно лице — в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата членка, в която е установено.
В случай, че чуждестранно лице бъде определено за изпълнител на обществената поръчка, към датата на сключване на договора, следва да е вписано в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от посочената категория.
При подаване на офертата, участникът декларира съответствието с посоченото изискване чрез предоставяне на е-ЕЕДОП (Образец №1) - Част IV „Критерии за подбор“, Раздел A „Годност“, където посочва информацията от издаденото на негово име Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за строежи от четвърта категория или по-висока.
Преди сключване на договора участникът, избран за Изпълнител, представя заверено копие на Удостоверението за вписване в Централния професионален регистър на строителя за строежи от четвърта категория или по-висока.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да притежава валидна към датата на подаване на офертата застраховка „Професионална отговорност в проектирането/строителството“, която да обхваща съответната категория строеж (четвърта) или по-висока съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/ регистриран участникът.
За участник от държа - членка на Европейския съюз, или от друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, който се установява на територията на Република България и е представил еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава – членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, това изискване не се прилага.


Застрахователното покритие следва да е не по-малко от минимума, приложим за категория строеж съобразно предмета на поръчката или по-висока, съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Застраховката на чуждестранните лица следва да осигурява минимум посоченото застрахователно покритие.
В настоящата процедура възложителят поставя изискване за предвиждане на солидарна отговорност за изпълнение на поръчката между участника и третото лице, в случаите, когато участникът използва капацитета на трето лице за доказване на съответствие с критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние.
При подаване на офертата, участникът декларира съответствието с посоченото изискване чрез предоставяне на е-ЕЕДОП (Образец № 1) – Част IV „Критерии за подбор“, Раздел Б „Икономическо и финансово състояние“, където посочва стойност на застрахователната сума, №, дата и издател на застраховката, валидност на застраховката.
Преди сключване на договора участникът, избран за Изпълнител, представя заверено копие на застрахователната полица/застрахователния сертификат.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да е изпълнил дейности с предмет идентичен или сходен с този на поръчката през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата за участие в процедурата. Обемът на извършените дейности с предмет идентичен или сходен с този на поръчката не е от значение за конкретната поръчка.
„Дейности с предмет идентичен или сходен с този на поръчката“ включва изпълнение на един или няколко различни видове строително-ремонтни и монтажни работи като: зидарски, бояджийски, настилки и замазки, водопроводни, електрически, отопление, вентилация и/или други строителни дейности за извършване на строителни ремонти в поне един строителен обект.
При подаване на офертата участникът декларира съответствието с посоченото изискване чрез предоставяне на е-ЕЕДОП (Образец № 1) - Част IV „Критерии за подбор“, Раздел В „Технически и професионални способности“, където посочва: списък на строителството, кратко описание на съответните дейности, стойностите, датите и получателите.
Преди сключване на договора участникът, избран за Изпълнител, представя списък-декларация за строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът трябва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката, както следва:
- Ръководител на обекта – който да притежава необходимата техническа правоспособност съгласно чл. 163а от ЗУТ и професионален опит – минимум 2 (две) години общ стаж по специалността и/или специфичен опит – участие в екип на позиция „ръководител обект“;
- Технически ръководител – който да притежава необходимата техническа правоспособност съгласно чл. 163а, ал. 1 и ал. 4 от ЗУТ и професионален опит минимум 2 (две) години;
- Длъжностно лице по здравословни и безопасни условия на труд (ЗБУТ) – което да е преминало курс за обучение за изпълнение на задачи като длъжностно лице по здравословни и безопасни условия на труд, съгласно чл. 24 от Закона за здравословни и безопасни условия на труд и Наредба № 3 от 27.07.1998 г. за функциите и задачите на длъжностните лица и на специализираните служби в предприятията за организиране изпълнението на дейностите, свързани със защитата от професионалните рискове и превенция на тези рискове;
- Квалифицирани строителни работници по минимум 5 строителни професии, (съгласно Списъка на длъжностите в Националната класификация на професиите и длъжностите, Приложение 4 към Заповед № PД 01-931/27.12.2010 г. с влезлите в сила промени в НКПД-2011 от 01.01.2019 г.), притежаващи съответната професионална компетентност, съгласно § 2, т. 41 от ДР на ЗОП, в т.ч. електротехник и монтажник на хладилни и климатични инсталации.
При подаване на офертата, участникът декларира съответствието с посоченото изискване чрез предоставяне на е-ЕЕДОП (Образец № 1) - Част IV „Критерии за подбор“, Раздел В „Технически и професионални способности“, където посочва: имената на лицата, заемана позиция, образование, професионален опит за съответната позиция.
Преди сключване на договора участникът, избран за Изпълнител, представя списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата.
3. Възложителят поставя изискване за представяне на информация за средно-списъчен годишен брой на персонала за последните три години.


Електротехникът трябва да притежава удостоверение за завършен курс по Правилник за безопасност и здраве при работа по електрообзавеждане с напрежение до 1000 волта или еквивалентен документ. Монтажникът на хладилни и климатични инсталации трябва да притежава документ за правоспособност (сертификат или еквивалентен) за извършване на монтаж на хладилни и климатични инсталации и термопомпи. Документите трябва да са валидни към датата на подаване на офертите.
Участникът трябва да има средно-списъчен годишен брой на персонала, (включително брой на ръководния състав) не по-малко от 15 (петнадесет) човека за последните три години /2016-2018г./, в т. ч. работници по минимум 5 (пет) строителни професии, съгласно Списъка на длъжностите в Националната класификация на професиите и длъжностите.
При подаване на офертата, участникът декларира съответствието с посоченото изискване чрез предоставяне на е-ЕЕДОП (Образец № 1) - Част IV „Критерии за подбор“, Раздел В „Технически и професионални способности“, където посочва: средно-списъчния брой на персонала с тяхната професия и броя на членовете на ръководния състав за последните три години.
Преди сключване на договора участникът, избран за Изпълнител, представя Декларация за средно-списъчния годишен брой на персонала (включително броя на членовете на ръководния състав) за последните три години (2016 – 2018 г.), с посочен брой работници по минимум 5 (пет) строителни професии.
Участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансово състояние, техническите и професионалните способности. В тези случаи, участникът представя доказателства, че при изпълнение на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участникът, определен за изпълнител предоставя гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% (пет на сто) от стойността на договора без ДДС в една от формите по чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Участникът, определен за изпълнител сам избира формата на гаранцията за изпълнение.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/12/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

13/06/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

17/12/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Държавна агенция за бежанците при Министерския съвет, бул. Княгиня Мария Луиза № 114 Б, гр. София, п.к. 1233, ет. 6 - заседателна зала

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
При разглеждане на офертите в публичното състезание ще се приложи т. нар. „обърнат“ ред, съгласно чл. 181 , ал. 2 от ЗОП. При обърнатия ред се провежда само едно публично заседание.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, за когото са налице основания по чл. 54, ал. 1 и чл. 107 от ЗОП.
2. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, за когото са налице основанията по чл. 69 от Закона за предотвратяване на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество (ЗПКОНПИ).
3. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, за когото са налице една или повече от забраните, посочени в чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици.
4. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, предложил цена за изпълнение на поръчката по-висока от прогнозната стойност на поръчката.
5. При сключване на договора за обществена поръчка се прилагат мерките за превенция на използването на финансовата система за целите на изпирането на пари по реда на Закона за мерките срещу изпирането на пари (ЗМИП) и актовете по прилагането му.
6. Участникът, определен за изпълнител предоставя гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% (пет на сто) от стойността на договора без ДДС. Участникът, определен за изпълнител сам избира формата на гаранцията за изпълнение, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Когато гаранцията е във формата на банкова гаранция или застраховка, тя следва да е със срок 30 календарни дни след изтичане на срока на договора.
7. При участник-обединение, ако същото е регистрирано по БУЛСТАТ преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, се посочва БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен. В случай че обединението не е регистрирано при възлагане изпълнението на настоящата обществена поръчка, участникът следва да извърши данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ след уведомяването му за извършеното класиране и преди подписване на договора за възлагане на обществената поръчка.
8. При разглеждане на офертите в публичното състезание ще се приложи т. нар. „обърнат“ ред, съгласно чл. 181 , ал. 2 от ЗОП. При обърнатия ред се провежда само едно публично заседание – при отваряне на офертите, тъй като на него се оповестяват всички предложения, подлежащи на оценяване, включително за цена. Работата на комисията протича в съответствие с чл. 61 от Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението да одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация;
2. връчването на решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/11/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва