Деловодна информация
00040Община Свиленград
И-8089 21/11/2019 (дд/мм/гггг)
не
00040-2019-0058 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Свиленград 000903825
бул. България №32,стая №302
Свиленград BG422 6500 България
инж.Грозденка Дюлгерова, Цветомира Александрова +359 3797-4308/+359 3797-4322
obshtina@svilengrad.bg +359 379-74371

Интернет адрес/и

www.svilengrad.bg

https://svilengrad.nit.bg/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
HTTPS://SVILENGRAD.NIT.BG/PROCZEDURI-PO-ZOP-SLED-15042016-G/SUXA-REKA/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Свиленград 000903825
бул. България №32,стая №302
Свиленград BG422 6500 България
Мария Димитрова +359 3797-4302
obshtina@svilengrad.bg +359 379-74371

Интернет адрес/и

www.svilengrad.bg

https://svilengrad.nit.bg/

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Благоустрояване на обект: Терен за спорт и отдих „Суха река” по проект „Green Urban Territories - Better Place to Live”, Договор No B2.6d.12, финансиран по програма за трансгранично сътрудничество ..
45000000      
Строителство

Предмет на настоящата обществена поръчка е: „Благоустрояване на обект: Терен за спорт и отдих „Суха река” по проект „Green Urban Territories - Better Place to Live”, Договор No B2.6d.12, финансиран по програма за трансгранично сътрудничество ИНТЕРРЕГ V-A ГЪРЦИЯ- БЪЛГАРИЯ 2014-2020”. Територията, върху която ще се извършват строително - монтажните работи, представлява общински имот в гр.Свиленград, между ул. „Васил Левски” и ул. „Хр. Шишманов”, Поземлен имот с идентификатор 65677.701.9035, и с площ 5173 кв.м., спрямо инвестиционния проект. Строително-монтажните работи ще се изпълняват, съгласно одобрен инвестиционен проект и издадено разрешение за строеж. Обектът е IV-та категория, съгласно чл.137, ал.1,т.4, ”г” от ЗУТ. Отделните видове строително-монтажни работи са подробно описани в приложената Количествена сметка (КСС-3.1) и Техническата спецификация – Приложение №5 към Документацията за участие.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
549245.34      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

Гр. Свиленград

Предмет на настоящата обществена поръчка е: „Благоустрояване на обект:Терен за спорт и отдих „Суха река””. Територията, върху която ще се извършват строително - монтажните работи, представлява общински имот в гр.Свиленград, между ул. „Васил Левски” и ул. „Хр. Шишманов”, Поземлен имот с идентификатор 65677.701.9035, и с площ 5173 кв.м., спрямо инвестиционния проект. Строително-монтажните работи ще се изпълняват, съгласно одобрен инвестиционен проект и издадено разрешение за строеж. Обектът е IV-та категория, съгласно чл.137, ал.1,т.4, ”г” от ЗУТ. Отделните видове строително-монтажни работи са подробно описани в приложената Количествена сметка (КСС-3.1) и Техническата спецификация – Приложение №5 към Документацията за участие.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
549245.34      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Green Urban Territories - Better Place to Live”, Договор No B2.6d.12, финансиран по програма за трансгранично сътрудничество ИНТЕРРЕГ V-A ГЪРЦИЯ- БЪЛГАРИЯ 2014-2020”

Максималната обща цена на поръчката е 549 245,34 лв. без ДДС с включени 7% непредвидени разходи. Участниците задължително изготвят ценовото си предложение при съобразяване с така посочената максимална стойност!Всеки участник посочва задължително в остойностената КСС(образец 3.1) непредвидени разходи в размер на 7%.Възложителят определя макс. срок за изпълнение на поръчката-180 календарни дни.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя за строежи от IV група, IV категория*, а за чуждестранните лица-аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата в която е установен.
Удостоверяване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в Част IV: Критерии за подбор, буква А: Годност, т.1).
Доказване: Преди сключване на договора на основание чл.67, ал.6 от ЗОП възложителят изисква документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя или се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа) или еквивалентен документ за чуждестранните участници, удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката ( при спазване на чл.112, ал.1, т.4 от ЗОП, когато е необходимо), който може да се изиска и на основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност в строителството”, с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката или произтичащо от нормативен акт (или еквивалентен документ за чуждестранните лица, съобразно законодателството в което е установен).Удостоверяване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б. Икономическо и финансово състояние, т. 5, с посочване на застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа за наличие на застраховка за „Професионална отговорност“ с минимално застрахователно покритие, съгласно разпоредбите на чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. За чуждестранните лица – посочване на еквивалентен документ, съобразно законодателството на държавата в която са установени.
Доказване: Преди сключване на договора на основание чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, възложителят изисква документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация – копие на документи, доказващи наличие на валидна застраховка “Професионална отговорност” с минимално застрахователно покритие съгласно разпоредбите на чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/.
2.Участникът да е реализирал минимален общ оборот за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.Удостоверяване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в Част IV: Критерии за подбор, буква Б. Икономическо и финансово състояние, т. 1”а” от ЕЕДОП.
Доказване: При сключване на договора участникът, избран за изпълнител следва да представи един от следните документи: годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; справка за общия оборот, обхващащи последните три приключили финансови години.


1.1.Минимално ниво: Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност” за строежи IV категория с минимално застрахователно покритие, съгласно разпоредбите на чл. 5, ал. 2, т.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. За чуждестранни лица – еквивалентен документ, съобразно законодателството на държавата, в която са установени.
2.1.Минимално ниво: Участникът да е реализирал минимален общ оборот в размер на 1 000 000 лв. общо за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да разполага с персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката.Удостоверяване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на електронен единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в Част IV: Критерии за подбор, буква В: технически и професионални способности, т. 6 като посочи списък на персонала и/или на членовете на ръководния състав, които ще изпълнява обществената поръчка, с посочена професионалната компетентност на лицата в това число:
•Специалист/експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка).
•Образование (степен, № на диплома, учебно заведение) – където е необходимо.
Доказване: При сключване на договора, участникът, избран за изпълнител следва да представи списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.
2. През последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката.
Под „дейности с предмет, идентични или сходни с тези на поръчката" следва да се разбира: „изграждане и/или реконструкция и/или благоустрояване на външни пространства(паркове и/или градини и/или зони за отдих и спорт”;Удостоверяване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на електронен единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в Част IV: Критерии за подбор, буква В: технически и професионални способности, т. 1а) от ЕЕДОП (посочва се списък на дейностите с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, изпълнени през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертите). Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи списък на дейностите с предмет и обем, идентичен или сходен с тези на поръчката, придружен с удостоверение/я за добро изпълнение, което съдържа стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, които може да се изискат и на основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП .
3. Участникът трябва да прилага системи за управление на качеството; Удостоверяване: Участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на електронен Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в Част IV: Критерии за подбор, буква Г: стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление, като посочи и публичния регистър, в който се съдържа информация за наличието на тези сертификати .
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи заверено копие на валиден документ за внедрена система за управление на качество ISO 9001:2015/ БДС EN ISO 9001:2015 с обхват строителство, или еквивалентен валиден документ.


1.1.Минимално ниво: 1. Технически ръководител – строителен инженер”, или “архитект”, или “строителен техник” или еквивалентно образование; да притежава минимум 2 години опит като технически ръководител.
2.1.Минимално ниво: Участникът трябва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката с обща площ минимум 5 000 кв.м. през последните пет години от датата на подаване на офертите.
3.1.Минимално ниво: Участникът трябва да има внедрена система за управление на качество, съгласно стандарт ISO 9001:2015/ БДС EN ISO 9001:2015 с обхват строителство, или еквивалентен сертификат.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора е в р-р на 5% от стойността на договора без ДДС с вкл. 7% непредвидени разходи. Гаранциите може да се представят под формата: на банкова гаранция – (изготвя се по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя), -на парична сума, преведена по сметка на Общ. Свиленград: BIC-DEMIBGSF, IBAN-BG27DEMI92403300034744, при “Търговска банка Д”АД, фин. център Св-д. В нареждането за плащане следва да бъде записан текста:"Гаранция за изпълнение на ОП с предмет...”, -на застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.Уч.сам избира формата на гар. за изп. на дог.Когато участникът избере гар. за изпълнение на дог.да бъде банкова гаранция или застраховка, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима, в полза на общ.Св-д и със срок на валидност–срока на изп. на общ.поръчка плюс 150 кал. дни. По отношение гаранциите за изп. важат разп. на чл. 111 от ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/12/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

30/04/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

17/12/2019 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

Град Свиленград, сградата на Общинска администрация,ет.2, малка заседателна зала.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Инф. за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд:НАП:Инф. Тел. на НАП-070018700; интернет адрес: http://www.nap.bg/;Относно задълженията, опазване на околната среда: МОСВ:Информационен център на МОСВ;София1000,ул."У.Гладстон"№67,Телефон:02/9406331;Интернетадрес: http://www3.moew.government.bg/;Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд:Министерство на труда и социалната политика:Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg;София 1051, ул. Триадица №2, Телефон: 8119 44;
По отношение на участниците в процедурата не следва да са налице основанията за отстраняване по чл.54, ал.1, т.1, т.2, т.3, т.4, т.5, т.6 и т.7 от ЗОП.Всеки участник декларира, че за него не са приложими Специфичните национални основания за отстраняване в част III, буква „Г“ от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).Специфичните национални основания за изключване при наличието на които възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидат или участник:- осъждания за престъпления по чл. 194 - 208, чл. 213а - 217, чл. 219 -252 и чл. 254а - 255а и чл. 256 - 260 НК (чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП);- нарушения по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от Кодекса на труда (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);- нарушения по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност в сила от 23.05.2018 г. (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);- наличие на свързаност по смисъла на пар. 2, т. 45 от ДР на ЗОП между кандидати/ участници в конкретна процедура (чл. 107, т. 4 от ЗОП);- наличие на обстоятелство по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС;- обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
Плащанията по договора ще се осъществяват съгласно проекта на договор - Приложение №4 от Документацията за участие.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/11/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва