Деловодна информация
00062
 
не
00062-2019-0034 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Университет за национално и световно стопанство 000670602
ж.к. Студентски град, ул. Осми декември
София BG412 1700 България
Самуил Авдала - началник отдел ОП и Т +359 28195516
avdala@unwe.bg +359 28195516

Интернет адрес/и

www.unwe.bg

http://zop2.unwe.bg


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://zop2.unwe.bg/Document?folderId=459
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

“ТЕКУЩИ РЕМОНТИ И ДЕНОНОЩНО 24 ЧАСОВО АВАРИЙНО ПОДДЪРЖАНЕ ПО ВСИЧКИ ЧАСТИ НА СТУДЕНТСКИТЕ ОБЩЕЖИТИЯ И СТОЛОВЕ НА П”ССО” - УНСС”
45000000      
Строителство

Предмет на поръчката от настоящата документация е “ТЕКУЩИ РЕМОНТИ И ДЕНОНОЩНО 24 ЧАСОВО АВАРИЙНО ПОДДЪРЖАНЕ ПО ВСИЧКИ ЧАСТИ НА СТУДЕНТСКИТЕ ОБЩЕЖИТИЯ И СТОЛОВЕ НА П”ССО” - УНСС” с прогнозна стойност – 1 500 000,00 лева без ДДС. Обектите за изпълнение са 12 /дванадесет/ студентски общежития блокове №№ 9, 23А, 23Б, 24, 26, 36Б, 38, 40А, 53Б, 55В, 55Г, 61А и студентски стол № 33.Текущите ремонтни работи се възлагат на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ чрез заявки от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Със заявката, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ определя вида и количеството на конкретната СРР, като посочва в нея мястото на изпълнение и определя срока за започване и за завършването й. Плановите ремонти се възлагат с възлагателни писма до ИЗПЪЛНИТЕЛЯ с ориентировъчни количества и стойности с описание на вида и мястото на ремонта. При възникване на авариен /спешен/ случай, се подава писмена заявка от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ до ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, като се сигнализира и чрез телефонно обаждане до последния през цялото денонощие, като срокът за явяване е до 30 минути
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София

Предмет на поръчката от настоящата документация е “ТЕКУЩИ РЕМОНТИ И ДЕНОНОЩНО 24 ЧАСОВО АВАРИЙНО ПОДДЪРЖАНЕ ПО ВСИЧКИ ЧАСТИ НА СТУДЕНТСКИТЕ ОБЩЕЖИТИЯ И СТОЛОВЕ НА П”ССО” - УНСС” с прогнозна стойност до 1 500 000,00 лева без ДДС. Обектите за изпълнение са 12 /дванадесет/ студентски общежития блокове №№ 9, 23А, 23Б, 24, 26, 36Б, 38, 40А, 53Б, 55В, 55Г, 61А и студентски стол № 33.Текущите ремонтни работи се възлагат на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ чрез заявки от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Със заявката, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ определя вида и количеството на конкретната СРР, като посочва в нея мястото на изпълнение и определя срока за започване и за завършването й. Плановите ремонти се възлагат с възлагателни писма до ИЗПЪЛНИТЕЛЯ с ориентировъчни количества и стойности с описание на вида и мястото на ремонта. При възникване на авариен /спешен/ случай, се подава писмена заявка от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ до ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, като се сигнализира и чрез телефонно обаждане до последния през цялото денонощие, като срокът за явяване на представители на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на адреса е до 30 /тридесет/ минути. През периода 2018г. - 2019г. е възложено строителство на обща стойност 900000лв.с ДДС, от които за абонаментна такса - 25 000лв., текущи и аварийни ремонти - 775 000лв. с ДДС и основни ремонти - 100 000лв. с ДДС
Критериите по-долу
 
ДА К3 техническо предложение    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
1500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Комплексната оценка (КО) е образувана по следните четири показателя:
К1-сумата от единичните цени за труд и материали за всички позиции от седемте групи дейности- максимум 30 т
К2 такса месечен абонамент-аварийно поддържане - максимум 20 т
К3 техническо предложение – максимум 40 т
К4 за оценка на ценообразуващи фактори за допълнителни СРР не включени в седемте групи дейности- максимум 10 т
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в професионален регистър на строителя: За български лица - в Централен професионален регистър на строителя за изпълнение на ремонти на сгради трета категория - високо застрояване над 15 м., с брой посетители от 200 до 1000.; За чуждестранни лица - в аналогични регистри или да посочат еквивалентни документи, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Участникът следва да посочи номера на удостоверението за вписване в професионалния регистър на строителя или на еквивалентния документ, в ЕЕДОП, Част ІV: Критерии за подбор, Раздел А: ГОДНОСТ, т.1.
Документ за доказване на изискването: за български лица - копие на валидно удостоверение за вписване в професионален регистър на строителя; за чуждестранни лица – съгласно чл112, ал.1, т.4 от ЗОП - копие на документ за вписване в професионален регистър на строителя, в съответствие с изискването на чл.3 от Закон за камарата на строителите от 29.12.2006г., изм. ДВ, бр.92 от 17.11.2017г.
Документът се представя от участника, определен за изпълнител, преди сключването на договора. Документът се представя и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива. Документът може да бъде изискван и при условията на чл.67, ал.5 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

няма

няма
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. За доказване на изискването по т. 1. участниците представят Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, който се попълва в част IV, раздел ,,В“, т.1а от ЕЕДОП, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. За доказване на изискването по т. 2. участниците представят копие на посоченият в т. 2.1 сертификат, заверени „Вярно с оригинала“.Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
3.За доказване на изискването по т. 3. участниците представят списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата, в който посочват лицата по т. 3.1, т.3.2. и т. 3.3., който списък се попълва в част IV, раздел ,,В“, т.6 от ЕЕДОП.


1. Участниците следва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, /минимум един или повече изпълнени строително-ремонтни работи за поддръжка, реконструкции, преустройства, ремонти на сгради./ през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата.
Под „дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката“ следва да се разбира извършването на строително-ремонтни работи за поддръжка, реконструкции, преустройства, ремонти на сгради.
2. Участниците следва да притежават следните валидни сертификати:
2.1. Сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO EN 9001 или еквивалентен с обхват строителство;
3. Участниците трябва да разполагат с екип от собствени или наети технически лица, които ще използват за извършване на строително-монтажни работи, а именно:
3.1.Технически ръководител – отговарящ на изискванията съгласно чл. 163а от ЗУТ или еквивалент на изискванията на цитираната разпоредба;
3.2. Координатор по безопасност и здраве – отговарящ на изискванията съгласно чл. 5, от Наредба № 2 от 2004г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР или еквивалент на изискванията на цитираната разпоредба.
3.3. Екип от специалисти за изпълнение по всички части посочени в техническата спецификация с придобити квалификационни групи, разряд и др.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на всеки договор е в размер на 5 % от общата стойност на договора за обществена поръчка без включен ДДС. Гаранцията може да се предостави под формата на парична сума, внесена по банкова сметка, посочена в документацията за участие или безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя, със срок на валидност-съгласно условията в проекта на договор, или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на Изпълнителя. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат с проекта на договор за обществена поръчка. Допълнителна информация - в документацията за участие.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

12/12/2019 (дд/мм/гггг)   16:45 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

13/12/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

УНСС, Студентски град, ул. 8-ми декември, стая П008

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

За участниците в процедурата не следва да са налице обстоятелствата по чл.54, ал.1 от ЗОП. Възложителят предвижда специфични национални основания за отстраняване.
13.1. осъждания за престъпления по чл. 194 – 208, чл. 213а – 217, чл. 219 – 252 и чл. 254а – 255а и чл. 256 - 260 НК (чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП);
13.2. нарушения по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от Кодекса на труда (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);
13.3. нарушения по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);
13.4. наличие на свързаност по смисъла на пар. 2, т. 45 от ДР на ЗОП между кандидати/ участници в конкретна процедура (чл. 107, т. 4 от ЗОП);
13.5. наличие на обстоятелство по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици;
13.6. обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
Участниците декларират обстоятелствата относно наличието или липсата на специфичните национални основания за отстраняване в част III, буква „Г“ от ЕЕДОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП - в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/11/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва