Деловодна информация
00637
12-00-151 21/11/2019 (дд/мм/гггг)
не
00637-2019-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Сатовча 000024962
ул. Тодор Шопов 37
с. Сатовча BG413 2950 България
Мария Самарджиева, Зоя Айвазова +359 075412116 / +359 0879121763
satovchabl@abv.bg +359 075412095

Интернет адрес/и

www.satovcha.bg

http://www.profilnakupuvacha.com/1496


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.profilnakupuvacha.com/1496
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Извършване на строитрелно-монтажни работи във връзка с изпълнението на проект с работно заглавие: "Реконстукция и рехабилитация на улици в населените места на общ.Сатовча“ по 3 обособени позиции.
45233252      
Строителство

Предмет на обществената поръчка: „Избор на изпълнител за извършване на строително - монтажни работи във връзка с изпълнението на проект с работно заглавие: "Реконструкция и рехабилитация на улици в населени места на община Сатовча“ по три обособени позиции:
- Обособена позиция №1: Реконструкция и рехабилитация на улици в с. Сатовча и с. Кочан, община Сатовча;
- Обособена позиция №2: Реконструкция и рехабилитация на улици в с. Годешево и с. Слащен, община Сатовча;
- Обособена позиция №3: Реконструкция и рехабилитация на улици в с. Вълкосел, община Сатовча“.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1111957.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Реконструкция и рехабилитация на улици в с. Сатовча и с. Кочан, община Сатовча 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

село Сатовча и село Кочан, община Сатовча

Об. поз. №1: „Реконструкция и рехабилитация на улици в с. Сатовча и с. Кочан, община Сатовча“ в т.ч.:
1.1.„Реконструкция на улици в село Сатовча, община Сатовча: улица от О.Т. 211 през О.Т. 201, О.Т. 225, О.Т. 228 до О.Т. 212“ – улично платно 1.2. „Реконструкция на улици в село Сатовча, община Сатовча: улица от О.Т. 211 през О.Т. 201, О.Т. 225, О.Т. 228 до О.Т. 212– тротоар (Проектът предвижда реконструкция на улица в обхват от 627 м. Улицата е оразмерена за категория на движението тип „леко“. Предвижда се да се изпълни асфалтобетонова настилка. Предвидено е изграждането на тротоари с ширина от по 2 м.)
1.3. „Реконструкция на улици в село Кочан, община Сатовча: улица от О.Т. 52 до О.Т. 100 – улично платно. 1.4.„Реконструкция на улици в село Кочан, община Сатовча: улица от О.Т. 52 до О.Т. 100 – тротоар (Проектът предвижда реконструкция на улицата в обхват от 330 м. Улицата е оразмерена за категория на движението тип „леко“. Предвижда се да се изпълни асфалтобетонова настилка. Предвидено е изграждането на тротоари с ширина от 1 м.)
Критериите по-долу
 
ДА КТП - Качество на техническото предложение    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
421008.99      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на вс.видове малка по мащаби инфраструктура” от мярка 7 „Основ.услуги и обновяване на селата в селските райони”пo ПРСР за ..

Породължава от Раздел ІІ.2.13) ....за периода 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони по Договор за опускане на БФП № BG06RDNP001-7.001-0109-С01 от 29.05.2019г.

II.2) Описание 1

„Реконструкция и рехабилитация на улици в с. Годешево и с. Слащен, община Сатовча“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

село Годешево и село Слащен, община Сатовча

Об. поз. №2: „Реконструкция и рехабилитация на улици в с. Годешево и с. Слащен, община Сатовча“ в т.ч.:
2.1.„Реконструкция на улици в село Годешево, община Сатовча: улица от О.Т. 111 до О.Т. 13 – улично платно (Проектът предвижда реконструкция на улица в село Годешево в обхват от 489 м. Улицата е оразмерена за категория на движението тип „леко“. Предвижда се да се изпълни асфалтобетонова настилка).
2.2.„Реконструкция на улици в село Слащен, община Сатовча: улица от О.Т. 31 до О.Т. 83 Улица от О.Т. 83 до О.Т. 82 – улично платно. 2.3.„Реконструкция на улици в село Слащен, община Сатовча: улица от О.Т. 31 до О.Т. 83 Улица от О.Т. 83 до О.Т. 82 – тротоар (Проектът предвижда реконструкция на улици в село Слащен в обхват от 411 м. Улиците са оразмерени за категория на движението тип „леко“. Предвижда се да се изпълни асфалтобетонова настилка. Предвижда се изграждане на тротоари с ширина 1 м.).
Критериите по-долу
 
ДА КТП - Качество на техническото предложение    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
284985.19      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на вс.видове малка по мащаби инфраструктура” от мярка 7 „Основ.услуги и обновяване на селата в селските райони”пo ПРСР за... ..

Породължава от Раздел ІІ.2.13) ....за периода 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони по Договор за опускане на БФП № BG06RDNP001-7.001-0109-С01 от 29.05.2019г.

II.2) Описание 1

„Реконструкция и рехабилитация на улица в с. Вълкосел, община Сатовча“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

село Вълкосел, община Сатовча

Об. поз. №3 „Реконструкция и рехабилитация на улица в с. Вълкосел, община Сатовча“ в т.ч.:
3.1.„Реконструкция на улици в село Вълкосел, община Сатовча: улица от О.Т. 45 през О.Т. 112 до О.Т. 204 – тротоар
3.2. „Реконструкция на улици в село Вълкосел, община Сатовча: улица от О.Т. 199 до О.Т. 204 – улично платно
3.3.„Реконструкция на улици в село Вълкосел, община Сатовча: улица от О.Т. 256 през О.Т. 228 до О.Т. 233 до О.Т. 74 – улично платно
3.4.„Реконструкция на улици в село Вълкосел, община Сатовча: улица от О.Т. 45 през О.Т. 112 до О.Т. 204– улично платно
3.5.„Реконструкция на улици в село Вълкосел, община Сатовча: улица от О.Т. 199 до О.Т. 204 – тротоар
(Проектът предвижда реконструкция на улици в село Вълкосел в обхват от 886 м. Улиците са оразмерени за категория на движението тип „леко“. Предвижда се да се изпълни асфалтобетонова настилка. Предвижда се изграждане на тротоари).
Критериите по-долу
 
ДА КТП - Качество на техническото предложение    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
405963.32      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на вс.видове малка по мащаби инфраструктура” от мярка 7 „Основ.услуги и обновяване на селата в селските райони”пo ПРСР за .....

Породължава от Раздел ІІ.2.13) ....за периода 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони по Договор за опускане на БФП № BG06RDNP001-7.001-0109-С01 от 29.05.2019г.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи с обхват втора група, четвърта категория по смисъла на чл. 5, ал. 6, т. 2.4.1 от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, издаден от Председателя на КСБ, обн. ДВ бр. 101 от 22.11.2013г., която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка или да е вписан в съответния регистър на държавата, в която е установен за посочения обхват на дейности.
В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, са ангажирани с изпълнението на строителството.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват строителство.
ИЗИСКВАНЕТО СЕ ОТНАСЯ ЗА ВСИЧКИ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ!
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът трябва да е реализирал минимален оборот, в сферата попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, за обособената позиция за която участва, в размер, както следва:1.1. За ОП 1 - в размер на не по-малко от 420 000,00 лв.;1.2. За ОП 2 - в размер на не по-малко от 280 000,00 лв.;1.3 За ОП 3 - в размер на не по-малко от 400 000,00 лв.;В случай, че участникът е подал оферта за повече от една обособена позиция, изискването за минимален оборот се отнася за позицията с по – висока стойност.Участникът попълва поле 2а) на раздел Б: Икономическо и финансово състояние, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП. Изпълнението на поставения критерий за подбор се доказва с представяне на - Годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен.- Справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.Информацията обхваща последните 3 прикл.финан.години. Информацията може да обхваща и по-кратък период в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.*Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето иконом.и фин.състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.Същите се представят в случаите по чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП.
2. Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за строежи с обхват втора група, минимум четвърта категория, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ. За участник или партньор в обединение – участник, който е установен/регистриран извън Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но издадена съгласно законодателството на държавата, в която е установен/регистриран стопанския субект.Участникът попълва раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“, Част IV: „Критерии за подбор“ т.5 от ЕЕДОП с информация за размера на застрахователната сума по застрах.полица, нейният номер, срок на валидност, застрахована професионална дейност и от кого е издадена. Изпълнението на поставения критерий за подбор се доказва с представяне на Заверено копие на застраховка „Професионална отговорност“, покриваща минималната застрахователна сума за строежи с обхват втора група, четвърта Категория в съответствие с Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен /еквивалентен документ. Същите се представят в случаите по чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП.
Критериите за подбор се отнасят за всички обособени позиции!


1. Участникът трябва да е реализирал минимален оборот, в сферата попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, за обособената позиция за която участва, в размер, както следва:1.1. За ОП 1 - в размер на не по-малко от 420 000,00 лв.;1.2. За ОП 2 - в размер на не по-малко от 280 000,00 лв.;1.3 За ОП 3 - в размер на не по-малко от 400 000,00 лв.;В случай, че участникът е подал оферта за повече от една обособена позиция, изискването за минимален оборот се отнася за позицията с по – висока стойност.Участникът попълва поле 2а) на раздел Б: Икономическо и финансово състояние, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП. Изпълнението на поставения критерий за подбор се доказва с представяне на - Годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен.- Справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.Информацията обхваща последните 3 прикл.финан.години. Информацията може да обхваща и по-кратък период в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.*Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето иконом.и фин.състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.Същите се представят в случаите по чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП.
2. Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за строежи с обхват втора група, минимум четвърта категория, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ. За участник или партньор в обединение – участник, който е установен/регистриран извън Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но издадена съгласно законодателството на държавата, в която е установен/регистриран стопанския субект.Участникът попълва раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“, Част IV: „Критерии за подбор“ т.5 от ЕЕДОП с информация за размера на застрахователната сума по застрах.полица, нейният номер, срок на валидност, застрахована професионална дейност и от кого е издадена. Изпълнението на поставения критерий за подбор се доказва с представяне на Заверено копие на застраховка „Професионална отговорност“, покриваща минималната застрахователна сума за строежи с обхват втора група, четвърта Категория в съответствие с Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен /еквивалентен документ. Същите се представят в случаите по чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП.
Критериите за подбор се отнасят за всички обособени позиции!
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът, през последните 5 г. считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил дейност (строителство) с предмет и обем, идентична или сходна с предмет на поръчката на минимум 1 обект.Под дейност (строителство), „сходна с предмета” на поръчката, следва да се разбира: изграждане и/или ремонт и/или реконст. и/или рехабил. на пътища и/или улична мрежа, попадащи в обхвата на мин. IV категория, съгласно чл.137, ал.1, т.4а от ЗУТ.Възложителят не поставя изискване към обема на изпълнената дейност (строителство).Участникът попълва поле 1а) от раздел В: Техн.и проф.способности, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП. Изпълнението на поставения критерий за подбор се доказва с представяне на списък на строителството, идент.или сходно с предмета на поръчката, придружен с удо-я за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. 2.Участникът трябва да разпол.с квалиф.и опитен инж.-техн.екип.Екипа, който ще бъде ангажиран в изпълнението на поръчката, трябва да отговаря на сл.изисквания:2.1. "Ръководител екип" - притежаващ образ.-квалиф.степен "Бакалавър" или еквив.,със проф.квалиф.„стр. инженер“ и/или „инженер“ със спец.Пътно строителство и/или Трансп.стр-во или еквивалент;.2.2. Технически ръководител - хн.правоспособ. лице по см.на чл.163а, ал.2 и чл.163а, ал.3 от ЗУТ, притежаващ образ-квалиф. степен "Бакалавър" или еквив.със проф.квалиф. „строит.инж.“и/или „инженер“ със спец.Пътно стр-во и /или Трансп.стр-во или за чуж.лица с еквив. съгласно зак-то на д-та, в която са установени.2.3. Специалист - контрол на качеството - лице, притежаващо У-е за преминато обучение за контрол върху к-то на изпълнение на стр-то и за контрол на съответствието на стр.продукти със съществените изисквания за безопасност или екв.документ;2.4. Специалист- КБЗ -лице с най-малко 1 г.стаж, вкл. в областта на безопасността и здравето в областта на стр-то; да притежава валидно уд-е за КБЗ в стр-то; съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ или за чуждестранни лица еквив.съгласно зак-то на д-та, в която са установени. Едно физ.лице може да изпълнява функциите на повече от един експерт, стига да отговаря на мин. изисквания на Възложителя за всяка конкретна позиция. Критерият за подбор се отнася за всички ОП! Участникът попълва поле 6 от раздел В: Техн.и проф.с-ти, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП. Изпълнението на поставения критерий се доказва с предсртавяне на списък с имената на инж.-тех.екип, които ще отговарят за изпълнението на поръчката, в който е посочено образованието, посочено образованието, проф.квал-я и проф.опит на лицата, упоменати в мин.изисквания.3.Да разполага с инструменти, съоръж.и техн.оборудване, необходими за изп.на поръчката, както следва:-машина за рязане на асфалт – 2бр.-машина за издухване на асфалтова настилка -2 бр.-багер колесен 15 т -1 бр-самосвал четириосен- 1 бр.-асфалтополагаща машина - 1 бр.-валяк вибрационен двубандажен 8-10 т-1 бр. -валяк вибрационен до 2,5 т - 1 бр.-моторна пръскачка за битумни емулсии или автогудорнатор - 1 бр. Участникът попълва поле 9 от раздел В: Тех. и проф. способ.Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.Изпълн. на поставения критерий се доказва с Д-я за инструментите, съоръж.и техн. оборудване, които ще бъдат използвани за изпъл. на поръчката.4.Участникът да има внедр.с-ма -ISO EN 9001:2015 или еквив.за внедр. с-ма за управ. на качество или еквив., с обхват на сертиф.СМР.5. Да има внедр. с-ма-ISO14001:2004 или еквив.за внед. с-ма за упр.на окол.среда или еквив., с обхват на сертиф.СМР.Участникът попълва раздел Г: Стандарти за осиг.на к-то и стандарти за еколог. упр-е, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП. Всички документи за доказване на критериите за подбор се представят и в случаите на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП. Критериите за подбор се отнасят за всички обособени позиции!

1. Участникът, през последните 5 г. считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил дейност (строителство) с предмет и обем, идентична или сходна с предмет на поръчката на минимум 1 обект.Под дейност (строителство), „сходна с предмета” на поръчката, следва да се разбира: изграждане и/или ремонт и/или реконст. и/или рехабил. на пътища и/или улична мрежа, попадащи в обхвата на мин. IV категория, съгласно чл.137, ал.1, т.4а от ЗУТ.Възложителят не поставя изискване към обема на изпълнената дейност (строителство).Участникът попълва поле 1а) от раздел В: Техн.и проф.способности, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП. Изпълнението на поставения критерий за подбор се доказва с представяне на списък на строителството, идент.или сходно с предмета на поръчката, придружен с удо-я за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. 2.Участникът трябва да разпол.с квалиф.и опитен инж.-техн.екип.Екипа, който ще бъде ангажиран в изпълнението на поръчката, трябва да отговаря на сл.изисквания:2.1. "Ръководител екип" - притежаващ образ.-квалиф.степен "Бакалавър" или еквив.,със проф.квалиф.„стр. инженер“ и/или „инженер“ със спец.Пътно строителство и/или Трансп.стр-во или еквивалент;.2.2. Технически ръководител - хн.правоспособ. лице по см.на чл.163а, ал.2 и чл.163а, ал.3 от ЗУТ, притежаващ образ-квалиф. степен "Бакалавър" или еквив.със проф.квалиф. „строит.инж.“и/или „инженер“ със спец.Пътно стр-во и /или Трансп.стр-во или за чуж.лица с еквив. съгласно зак-то на д-та, в която са установени.2.3. Специалист - контрол на качеството - лице, притежаващо У-е за преминато обучение за контрол върху к-то на изпълнение на стр-то и за контрол на съответствието на стр.продукти със съществените изисквания за безопасност или екв.документ;2.4. Специалист- КБЗ -лице с най-малко 1 г.стаж, вкл. в областта на безопасността и здравето в областта на стр-то; да притежава валидно уд-е за КБЗ в стр-то; съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ или за чуждестранни лица еквив.съгласно зак-то на д-та, в която са установени. Едно физ.лице може да изпълнява функциите на повече от един експерт, стига да отговаря на мин. изисквания на Възложителя за всяка конкретна позиция. Критерият за подбор се отнася за всички ОП! Участникът попълва поле 6 от раздел В: Техн.и проф.с-ти, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП. Изпълнението на поставения критерий се доказва с предсртавяне на списък с имената на инж.-тех.екип, които ще отговарят за изпълнението на поръчката, в който е посочено образованието, посочено образованието, проф.квал-я и проф.опит на лицата, упоменати в мин.изисквания.3.Да разполага с инструменти, съоръж.и техн.оборудване, необходими за изп.на поръчката, както следва:-машина за рязане на асфалт – 2бр.-машина за издухване на асфалтова настилка -2 бр.-багер колесен 15 т -1 бр-самосвал четириосен- 1 бр.-асфалтополагаща машина - 1 бр.-валяк вибрационен двубандажен 8-10 т-1 бр. -валяк вибрационен до 2,5 т - 1 бр.-моторна пръскачка за битумни емулсии или автогудорнатор - 1 бр. Участникът попълва поле 9 от раздел В: Тех. и проф. способ.Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.Изпълн. на поставения критерий се доказва с Д-я за инструментите, съоръж.и техн. оборудване, които ще бъдат използвани за изпъл. на поръчката.4.Участникът да има внедр.с-ма -ISO EN 9001:2015 или еквив.за внедр. с-ма за управ. на качество или еквив., с обхват на сертиф.СМР.5. Да има внедр. с-ма-ISO14001:2004 или еквив.за внед. с-ма за упр.на окол.среда или еквив., с обхват на сертиф.СМР.Участникът попълва раздел Г: Стандарти за осиг.на к-то и стандарти за еколог. упр-е, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП. Всички документи за доказване на критериите за подбор се представят и в случаите на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП. Критериите за подбор се отнасят за всички обособени позиции!
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

11/12/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

12/12/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Заседателната зала на Общински съвет - Сатовча, находяща се в административната сграда на община Сатовча, на ул. Тодор Шопов № 37.

На публичното заседание по отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и средставата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отсрани от участие в процедурата всеки участник, за когото са налице обсоятелствата на чл.55, ал.1, т.1, 2, 3, 4 и 5 от ЗОП. Гаранцията обезпечаваща изпълнението на договора е определена в размер на 3% (три процента) от стойността на договора, включително със сумите за непредвидени разходи. тя може да бъде представена при условията на чл.111, ал.5 от ЗОП. Гаранциите във формата на парична сума, могат да се внасят по банков път по сметка на Община Сатовча: Банка: Търговска банка „Д” АД – клон Сатовча IBAN: BG04DEMI92403300043015, BIC код: DEMIBGSF.
Плащанията ще се извършват посредством етапи – авансово плащане, междинни плащания и окончателно плащане, както следва:
1. Първо плащане (авансово) при издаване на фактура от Изпълнителя към Възложителя в размер до 30% (тридесет процента) от стойността на договора. Възложителя заплаща стойността на първото плащане в срок от 30 /тридесет/ дни след получено авансово плащане в община Сатовча от Държавен фонд „Земеделие“.
2. Междинни плащания в размер до 50% (петдесет процента) от стойността на договора, в която не се включват суми за непредвидени разходи и от която се приспада извършеното авансово плащане. Възложителят заплаща поисканото от Изпълнителя междинно плащане в срок до 10 (десет) дни, след представяне от Изпълнителя на протоколи за приемане на поетапно извършената работа, придружени с фактури от Изпълнителя към Възложителя .
3.Окончателно плащане в размер на разликата до 100% (сто процента) от останалата част от договорените и изпълнени СМР, платимо в срок от 30 (тридесет) дни, след окончателно приемане на обекта - след представяне на Констативен протокол за установяване на годността за ползване на строежа – Протокол - образец № 16 към Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и издадена фактура от Изпълнителя към Възложителя, но не по-рано от датата на получаване на средствата за окончателно плащане от ДФЗ.
4. Плащане на ДДС върху авансовото, междинните и окончателно плащане са извършва в 10 дневен срок от получаването на средствата за ДДС по бюджета на община Сатовча.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/11/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва