Деловодна информация
00237
1200-599 20/11/2019 (дд/мм/гггг)
не
00237-2019-0010 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Аксаково 000093385
ул. Г. Петлешев, №58б
Аксаково BG331 9154 България
Ирина Добрева +359 52762157
d_pravna@aksakovo.net +359 52762157

Интернет адрес/и

www.aksakovo.net

http://aksakovo.net/proc/ZOP/PublicRegisterList?UnitID=1


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.aksakovo.net/proc/ZopView.aspx?DosieID=278
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Основен ремонт и реконструкция на детско заведение в УПИ ІІ-детски комбинат, кв.27 по плана на с. Кичево, общ. Аксаково, обл. Варна“
45200000      
Строителство

Целта е да се предприемат мерки за отстраняване на проблемите в сградата на детския комплекс, както и привеждането на същия в съответствие с действащите строителни, топлотехнически, противопожарни и други норми и правила, касаещи експлоатацията и функционирането на детското заведение. За извършване основен ремонт и реконструкция на сградата е извършено обследване и е изготвен технически инвестиционен проект по части Архитектура, Конструкции, ВиК, Електрическа, Геодезия, Енергийна ефективност, ОВК, ПАБ, ПБЗ и ПУСО. Предвижда се да се извършат строителни дейности по съответните проектни части, съгласно изготвена от проектантите подробна количествена сметка, приложена към Техническата спецификация. За благоустрояване на дворното пространство и привеждане към нормативните изисквания следва да се изготви технически инвестиционен проект, в съотв. със задание за проектиране и след неговото одобрение и издаване на Разрешение за строеж да се извършат предвидените строит.-монтажни работи.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
880000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

Детско заведение в УПИ ІІ-детски комбинат, кв.27 по плана на с. Кичево, общ. Аксаково, обл. Варна.

Следва да бъдат изпълнени всички видове СМР по съответните части, предвидени в обхвата, така както е определен в „Техническата спецификация”, в съответствие с одобрените инвестиционни проекти от Главния архитект на Община Аксаково.
За благоустрояване на дворното пространство и привеждане към нормативните изисквания, следва да се изготви проектна документация по части Геодезия, Паркоустройство и благоустройство, Конструктивна, ПБЗ, Електрическа и ВиК, съгласно задание за проектиране.
Изпълнителят следва да осигури осъществяване на авторски надзор по време на строителството от лицата, изготвили проектната документация.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
880000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2021 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Показ. "Предлаг. цена" вкл. следн. подпоказ.:1.Предл. обща цена за изпълн. СМР за осн. ремонт и реконстр. на сградата на дет. комплекс, съгл. КСС-75% теж.;2.Предл. осн. показ. за ценообр. на СМР за благоустр. на двора, както и допълн. възн. и/или непредв. видове СМР-20% теж.; 3. Предл. обща цена за изготв. на технич. инвест. проект за благоустр. на двора на дет. к-с и за упр. на авт. надзор-5%теж.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за строежи от I-ва група, минимум IV-та категория, съгласно Закона за камарата на строителите или да притежава еквивалентен документ, удостоверяващ регистрация в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата членка, в която участникът е установен.
За доказване на съответствието с изискването участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (еЕЕДОП): информация за обстоятелствата по отношение на наличието на регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за строежи (I-ва група, минимум IV-та категория), съгласно Закона за камарата на строителите и посочва линк към интернет-страницата на която тази информация е достъпна, а участниците, чуждестранни лица: информация за наличие на еквивалентен документ, удостоверяващ регистрация в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
ЗА ДОКАЗВАНЕ НА ГОДНОСТ (ПРАВОСПОСОБНОСТ) ЗА УПРАЖНЯВАНЕ НА ПРОФЕСИОНАЛНА ДЕЙНОСТ, ПРИ ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТАТА, УЧАСТНИКЪТ ПОПЪЛВА СЪОТВЕТНОТО ПОЛЕ ОТ РАЗДЕЛ А: ГОДНОСТ В ЧАСТ IV: КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР ОТ еЕЕДОП.
В случай, че участникът е чуждестранно лице или обединение от такива лица, преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи документ с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в РБългария, вкл. че е извършил съответната регистрация.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се изисква

Не се изисква
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на обществената поръчка.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за Изпълнител:
- Списък на строителството по чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител:
- Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.
ЗА ДОКАЗВАНЕ НА ТЕХНИЧЕСКИТЕ И ПРОФЕСИОНАЛНИТЕ СПОСОБНОСТИ, ПРИ ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТА, УЧАСТНИЦИТЕ ПОПЪЛВАТ СЪОТВЕТНИТЕ ПОЛЕТА ОТ РАЗДЕЛ В: ТЕХНИЧЕСКИ И ПРОФЕСИОНАЛНИ СПОСОБНОСТИ В ЧАСТ IV: КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР ОТ ЕЕДОП.
3. Участникът следва да прилага системи или стандарти за управление на качеството и за опазване на околната среда.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител:
- Валидни сертификати (еквиваленти) за съответствие на СУОС и СУК или други доказателства на еквивалентни мерки или стандарти за опазване на околната среда и управление на качеството с обхват на сертификация, включващ предмета на поръчката (проектиране и строителство).
ЗА ДОКАЗВАНЕ НА ОБСТОЯТЕЛСТВОТО ОТНОСНО ПРИЛАГАНЕТО НА СИСТЕМИ ИЛИ СТАНДАРТИ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА КАЧЕСТВОТО И ЗА ОПАЗВАНЕ НА ОКОЛНАТА СРЕДА, ПРИ ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТА, УЧАСТНИЦИТЕ ПОПЪЛВАТ САМО СЪОТВЕТНИТЕ ПОЛЕТА ОТ РАЗДЕЛ Г: СХЕМИ ЗА ОСИГУРЯВАНЕ НА КАЧЕСТВОТО И СТАНДАРТИ ЗА ЕКОЛОГИЧНО УПРАВЛЕНИЕ, В ЧАСТ IV: КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР ОТ ЕЕДОП.
* Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
** Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
*** Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай, участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
**** Възложителят приема други подходящи доказателства за съответствие с изискванията или критериите, свързани с изпълнението на поръчката, когато участникът по независещи от него причини няма възможност да осигури сертификатите или няма възможност да ги получи в съответните срокове и при условие, че участникът докаже, че строителството отговаря на изискванията или критериите, свързани с изпълнението на поръчката.
***** Възложителят може да не приеме представено доказателство за технически и професионални способности, когато то произтича от лице, което има интерес, който може да води до облага по смисъла на чл. 54 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.


1. Участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, минимум една дейност за строителство с предмет, идентичен или сходен с тези на обществената поръчка.
Забележка: Под „сходно с предмета на обществената поръчка“ следва да се разбира извършване на строителство на нови, основен ремонт (реконструкция) или основно обновяване на обект (обществени сгради от образователната, културната, здравната, административната или социалната инфраструктура), включващо най – малко следните основни видове дейности: подмяна/монтаж на ПВЦ дограма, ремонт покрив, ремонт фасади, подмяна/монтаж на електро и ВиК инсталации. . Възложителят не поставя изискване за обема на извършените строителни дейности.
2. Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката, както следва:
За изпълнение на строителството
- строителен инженер и/или строителен техник – 1 (един);
- лице, осъществяващо контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност;
- лице за осъществяване на контрол по спазването на здравословни и безопасни условия на труд.
За изпълнение на проектните дейности: За целите на всеобхватното, качествено и навременно изпълнение на поръчката, участникът следва да разполага и с Проектантски екип от Експерти - специалисти с Пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/, по следните специалности:
- Проектант Част: „Конструктивна“ или еквивалент ;
- Проектант Част: „Геодезия“ или еквивалент;
- Проектант Част: „Паркоустройство и благоустройство“ или еквивалент;
- Проектант Част: „В и К“ или еквивалент;
- Проектант Част: „Електрическа“ или еквивалент;
- Проектант Част: „ПБЗ“ или еквивалент.
Забележка: Допуска се един и същ експерт да изпълнява повече от една от горепосочените длъжности.
3. Участникът следва да прилага сертифицирана Система за опазване на окол¬ната среда (СУОС), според изискванията на БДС EN ISO 14001:2015 (или еквивалентен, или доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда) за дейност с обхват на сертификация, включващ предмета на поръчката (проектиране и строителство).
Участникът следва да прилага сертифицирана Система за управление на качеството (СУК), според изискванията на БДС EN ISO 9001:2015 (или еквивалентен, или доказателства за внедрени еквивалентни мерки за управление на качеството) за дейност с обхват на сертификация, включващ предмета на поръчката (проектиране и строителство).
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/12/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

17/12/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

в сградата на Община Аксаково, Заседателна зала, ет. 3, адрес: гр. Аксаково, ул. "Г. Петлешев" №58б

Получените оферти се отварят на публ. заседание,на което могат да присъстват участниците в процедурата или упълномощените им представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Офертите се отварят по реда на чл.54 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Изисквания по отношение на личното състояние на участн.: За участниците в процедурата следва да не са налице обстоятелствата по чл. 54, ал.1 от ЗОП. Липсата или наличието на основания за отстраняване, свързани с обстоятелствата по чл. 54, ал.1 от ЗОП се посочват чрез попълване на съответния раздел на еЕЕДОП. Участник, за когото са налице накои от основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответните основания за отстраняване. Специфични национални основания за изключване: 1. Участниците в процед. и контролираните от тях лица следва да не са регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, съгласно чл. 3 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС, освен ако не са приложими изключ. по чл. 4 от същия закон; 2. За участниците не трябва да са налице обстоятелствата по чл. 69 от ЗПКОНПИ; 3. Наличие на влязла в сила присъда за престъпления по чл. 194 — 208, чл. 213а -217, чл. 219-252 и чл. 254а - 260 НК; 4. Наличие на свързаност по смисъла на §2, т. 45 от ДР на ЗОП; 5. Извършени нарушения по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от КТ; 6. Извършени нарушения по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност. Други основ. за отстраняване - съгл. чл. 107 от ЗОП; Друго: Преди сключв. на договор, Възлож. изисква от участ., опред. за изпълн., да предостави: актуални документи, удостов. липсата на основ. за отстран. от процед., както и съотв. с поставените критерии за подбор, включ. за третите лица и подизпълнителите, ако има такива; да представи определената гаранция за изпълнение на договора; да извърши съответна регистрация, представи документ или изпълни друго изискване, което е необходимо за изпълнение на поръчката съгласно изискванията на нормативен или административен акт и е поставено от Възложителя в условията на обявената поръчка; да представи Декларация по чл. 59, ал. 1, т. 3 от ЗМИП. Финансиране на поръчката: Настоящата процедура се открива при условията на член 114 от ЗОП, като при откриване на процедурата не е осигурено финансиране и всяка от страните може да поиска прекратяване на договора без предизвестие след изтичане на тримесечен срок от сключването му. Адрес, на който се подават оферти: гр. Аксаково, Общ. Аксаково, ул. „Г. Петлешев“ №58 Б, гише "Деловодство", в раб. време от 8:00 до 17:00, до датата и часа, посоч. в по-горе в наст. обявление.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл.197, ал.1, т. 4 и ал. 2 от Закона за обществените поръчки
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/11/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва