Деловодна информация
00073
 
да
да
18/11/2019 (дд/мм/гггг)
00073-2019-0068 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Велико Търново 000133634
пл. Майка България № 2
Велико Търново BG321 5000 България
инж.Динко Кечев, инж.Цанко Бояджиев, Надя Петрова, Александър Колев +359 62619506/ +359 62619512/ +359 62619229/ +359 62619228
mop_vt@abv.bg +395 62619231

Интернет адрес/и

https://www.veliko-tarnovo.bg

https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/744


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/744
друг адрес: (моля, посочете друг адрес)
Община Велико Търново 000133634
пл. Майка България № 2
Велико Търново BG321 5000 България
Иво Лазаров +359 62619108
mop_vt@abv.bg +359 62619231

Интернет адрес/и

https://www.veliko-tarnovo.bg

https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/744

до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Общински център за услуги и информация на гражданите 000133634
пл. Майка България № 2
Велико Търново BG321 5000 България
Иво Лазаров +359 62619108
mop_vt@abv.bg +359 62619231

Интернет адрес/и

https://www.veliko-tarnovo.bg

https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/744

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Избор на изпълнител на СМР по изграждане/обновяване/реконструкция на компоненти от транспортната инфраструктура на град Велико Търново по проект „Интегриран градски транспорт на град Велико Търново“
45000000      
Строителство

Проект „Интегриран градски транспорт на град Велико Търново“ включва обекти, които се явяват компоненти от транспортната инфраструктура и системи на градския транспорт на гр. Велико Търново.
Предметът на позиция №1, предвижда рехабилитация на булевард "България".
от ул."Васил Левски" (ОК 233 - в района на Съдебна палата и Кооперативен пазар) до Западен пътен възел (ОК 1712), Общата площ на бул.“България“, която е предвидeна за рехабилитация е - 45 720 кв.м.
обособена позиция №2 включва изграждане на фундаменти, окабеляване, и доставка на соларни панели за информационни табла в района на 22 спирки на територията на град Велико Търново.
обособоена позиция №3 включва модернизация на светофарни уредби на 4 кръстовища, доставка на нови лед секции, броячи и други.
Строителството по обособена позиция №2 и обособена позиция №3 се възлагат по реда на съответната им индивидуална стойност на основание чл. 21, ал. 6 от ЗОП, чрез събиране на оферти с обява.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1998132.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

Рехабилитация на уличната мрежа на бул. „България“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233120      
44113600      
34928470      
34992200      
44113620      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

град Велико Търново, района на булевард България и обектите на избрания Изпълнител

Обхватът на обекта е бул.“България“:
от ул."Васил Левски" (ОК 233 - в района на Съдебна палата и Кооперативен пазар) до Западен пътен възел (ОК 1712), в т.ч. и директното трасе на булеварда в зоната на кръговото кръстовище между улиците - ул.“Беляковско шосе“, ул.“България“, ул.“Полтава“, ул.“Освобождение“ и ул.“Краков“.
Бул.“България“, която е предвидeна за рехабилитация е разделена на 3 участъка:
Първи участък - от ул."Васил Левски" ( ОК 233 - в района на Съдебна палата и Кооперативен пазар) до зоната на кръгово кръстовище с ул."Беляковско шосе", с дължина - 1 050 м и с ширина - 12 м.
Обща площ на първи участък - 12 600 м2;
Втори участък - Зона на кръгово кръстовище с улиците - ул."Беляковско шосе", ул.“Полтава“, ул.“Освобождение“ и ул."Краков" – директно трасе :
Ляво платно с дължина 620 м и с ширина 12 м, с площ - 7 440 м2;
Дясно платно с дължина 620 м и с ширина 12 м, с площ - 7 440 м2;
Общата площ на двете улични платна във втори участък е 14 880 м2;
Трети участък - от зоната на кръгово кръстовище с улиците - ул."Беляковско шосе", ул.“Полтава“, ул.“Освобождение“ и ул."Краков" до Западен пътен възел (ОК 1712 ):
Ляво платно с дължина 760 м и ширина 12 м, с площ - 9 120 м2;
Дясно платно с дължина 760 м и ширина 12 м, с площ - 9 120 м2;
Общата площ на двете платна в третия участък е 18 240 м2;
Общата площ на бул.“България“, която е предвидeна за рехабилитация е - 45 720 кв.м.
На оценка подлежат предложените цени без непредвидени разходи без ДДС по показател ФП и под показатели Ц1, Ц2, Ц3 и Ц4;
Критериите по-долу
 
ДА ОПК – Професионален капацитет на участника    25т.
СИ - срок за изпълнение на строителството    20т.
Цена
55т.
II.2.6) Прогнозна стойност
1787400.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
540

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Интегриран градски транспорт на град Велико Търново“ по Приоритетна ос 1 „ Устойчиво и интегрирано градско развитие“ на ОП „Региони в растеж“ 2014-2020, №ДБФП BG16RFOP001-1.009-0005-C01

ФП = Ц1 + Ц2 + Ц3+Ц4, където,
Ц1 е цената предложена от участника за първи участък съгласно ТС, с максимална тежест 10т.;
Ц2 е цената предложена от участника за втори участък съгласно ТС, с максимална тежест 15т.;
Ц3 е цената предложена от участника за трети участък съгласно ТС, с максимална тежест 15т.;
Ц4 е цената предложена от участника за Част ВиК съгласно ТС,с максимална тежест 15т.;

II.2) Описание 1

Изграждане на информационни табла на спирки на обществения градски транспорт 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
35261000      
35261100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

територията на град Велико Търново и обектите на избрания Изпълнител

Трябва да oсигурият подобряване на техническата инфраструктура в град Велико Търново, както и подобряване в максимална степен транспортното обслужване на пътниците и пътната безопасност.
От техническа гледна точка следва да се отчете наличието на захранване в близост до спирките. Свързвана на електронно информационни табла с електрическата мрежа и/или алтернативно захранване.
Размер на корпус на дисплея на електронно информационни табла е минимум 0,88м/0,250 м (дължина/ширина), като:
• Информационният дисплей да бъде разположен на височина не повече от 2.8 м в най-високата си част и 1.8 м в най-ниската си част;
• Конструкцията за поставяне на ЕИТ трябва да бъде горещо поцинкована или еквивалентна алтернативна подходяща обработка или материал;
• Разстоянието от външната част на бордюра до най-крайната външна част на конструкцията на таблото да е не по-малко от 500 мм; Информационните табла заедно с стойките им за монтаж, ще бъдат предмет на обществена поръчка за доставка на информационно комуникационно оборудване. Чрез настоящата поръчка, ще се изградят окабеляване, изграждане на фундаменти, кабелни шахти, доставка и монтаж на соларни панели за захранване на електронните информационни табла.
Фундаментите, следва да бъдат оразмерени така, че да бъдат устойчиви на метеорологичните условия, както и на вандалски прояви.
Изпълнението на строителството по настоящата обществена поръчка ще стартира, след получаване на възлагателно писмо от избрания изпълнител, като изпълнението ще се извършва едновременно с избраният изпълнител за доставка на информационните табла.
Строителството по обособена позиция №2 се възлагат по реда на съответната им индивидуална стойност на основание чл. 21, ал. 6 от ЗОП, чрез събиране на оферти с обява. Стойността на позициите не надхвърля 1 000 000,00 лв. и стойността, и възложена по този начин, не надхвърля 20 на сто от общата стойност на поръчката. Във връзка с гореизложеното, Възложителят ще възложи строителството по обособена позиция № 2 на основание чл. 20, ал. 3, т. 1 от ЗОП съобразно реда валиден за индивидуалната им стойност.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
57732.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
540

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Интегриран градски транспорт на град Велико Търново“ по Приоритетна ос 1 „ Устойчиво и интегрирано градско развитие“ на ОП „Региони в растеж“ 2014-2020, №ДБФП BG16RFOP001-1.009-0005-C01

II.2) Описание 1

Модернизация на светофарни уредби на 4 кръстовища 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
34996100      
45316212      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

територията на град Велико Търново и обектите на избрания Изпълнител

1. Улично кръстовище ул.“Никола Габровски“ – ул.“Славянска“
Необходимост от нова проекто схема за организация на движението в кръстовището, свързано с преустройство на светофарната уредба, състоящо се от монтаж на нови светофарни стълбове с конзоли за светофарни секции над всяка лента за движение, както и нови светодиодни секции – за автомобилното и пешеходно движение.
Доставка и монтаж на нови таймера (обратни брояча на МПС).
Пренастройване на контролера с нова програма за управление съобразно направе-
ните промени в новия проект за организация на движението.
2. Улично кръстовище ул.”Никола Габровски“ – ул.“Георги Измирлиев“
Необходимост от актуализиране на проекто схема за организация на движението
съобразно актуалното транспортно натоварване на кръстовището и подмяна на светофарните секции с нови светодиодни.
Доставка и монтаж на нови таймера (обратни броячи на МПС).
3. Улично кръстовище ул.”Магистрална“ – ул.“Мармарлийска“
Необходимост от актуализиране на проекто схема за организация на движението
съобразно актуалното транспортно натоварване на кръстовището и подмяна на старите светофарни секции с нажежаема жичка с светодиодни такива – LED светофарни секции.
4. Светофарно регулиране на движението на пешеходната пътека на улица “България“ № 1 – /на входа на Кооперативен пазар/
Необходимост от актуализиране на проекто схема за организация на движението
съобразно актуалното транспортно натоварване на кръстовището и от подмяна на старите светофарни секции със светодиодни такива (LED светофарни секции), включително монтирането на таймери (светодиоден обратен брояч) за остатъчното време за пешеходното движение – задължително от гледна точка на безопасността на пресичащите пешеходци, в предвид че тази пешеходна пътека е най-натоварената на територията на града.
Строителството по обособена позиция №3 се възлагат по реда на съответната им индивидуална стойност на основание чл. 21, ал. 6 от ЗОП, чрез събиране на оферти с обява. Стойността на позициите не надхвърля 1 000 000,00 лв. и стойността, и възложена по този начин, не надхвърля 20 на сто от общата стойност на поръчката. Във връзка с гореизложеното, Възложителят ще възложи строителството по обособена позиция №3 на основание чл. 20, ал. 3, т. 1 от ЗОП съобразно реда валиден за индивидуалната им стойност.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
153000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
540

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Интегриран градски транспорт на град Велико Търново“ по Приоритетна ос 1 „ Устойчиво и интегрирано градско развитие“ на ОП „Региони в растеж“ 2014-2020, №ДБФП BG16RFOP001-1.009-0005-C01

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), а за чуждестранно лице – в аналогичен професионален или търговски регистър, съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен за изпълнение на строежи, както следва: ІІ група, ІІІ категория.
При подаване на офертата, изпълнението на изискването се декларира в ЕЕДОП, част IV, раздел А, „Вписване в съответния професионален регистър“, като се посочват и съответните национални бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или се посочват компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, са длъжни да предоставят информация.
Доказателствата се представят от участника, определен за изпълнител, или при поискване в хода на процедурата в случаите на чл. 67, ал.5 ЗОП: копие от документа за регистрация в ЦПРС към Камарата на строителите в РБ, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи от изисканата група и категория; за чуждестранни лица – еквив. документ, изготвен съгласно националния закон на участника, издаден от компетентен орган от държавата, в която е установен, доказващ такава регистрация в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение. Участниците посочват в офертата подизпълнителите и дела от поръчката, който ще им възложат, ако възнамеряват да използват такива. Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителя не поставя критерии отнасящи се до икономическо и финансово състояние;

Възложителя не поставя критерии отнасящи се до икономическо и финансово състояние;
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът трябва да е изпълнил минимум дейности строителство с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката за последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата.
Идентично или сходно с предмета на поръчката строителство се счита, ново строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или модернизация и/или рехабилитация на път, без значение дали е общинска, републиканска пътна мрежа или вътрешни улици с площ не по малка от 1 000м2. За изпълнено строителство се счита такова прието със протокол образец 19 (бивш акт 19) или съответните протоколи съгласно Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството.
2.Участникът следва да притежава Сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2015с обхват в областта на строителство на обекти от линейната инфраструктура и/или ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация или еквивалентен.
Сертификатът трябва да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.


мин. изисквания по т.1При подаване на офертата, съответствието с изискването се декларира в Част IV, Раздел В „Технически и професионални способности”, в поле „За поръчки за строителство: извършени строителни дейности от конкретния вид“ от еЕЕДОП с посочване на информация за строителството с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката: трябва да е видно съответствието с изисканото минимално ниво, а именно участника трябва да представи минимум информация в поле „Описание” - (с посочване на изпълнени строителни дейности, включени в обхвата на поръчката; в поле „Сума” – стойност на изпълнена/и дейност/и в лева; в полета: „Начална дата” и „Крайна дата” - периода на изпълнение на строителството; в поле „Получатели” – пълно наименование на получателите.)
Поставеното изискване се доказва преди сключване на договор с документи по чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП - списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Възложителят няма да изисква документи, които вече са му били предоставени от участника или са му служебно известни.
1. Участниците могат за конкретната поръчка да се позоват на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с техническите способности и професионалната компетентност.
2. По отношение на критериите, свързани с професионална компетентност, участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица само ако лицата, с чието образование, квалификация или опит се доказва изпълнение на изискванията на възложителя, ще участват в изпълнението на частта от поръчката, за която е необходим този капацитет.
3. Когато участникът се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи преди сключване на договор документи за поетите от третите лица задължения.
4. Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.Възложителят изисква от участника да замени посоченото от него трето лице, ако то не отговаря на тези условията. Когато участник в процедурата е обединение от физически и/или ЮЛ, той може да докаже изпълнението на критериите за подбор с капацитета на трети лица при спазване на условията по т.2–4 по-горе.
мин. изисквания по т.2 При подаване на офертата Участникът следва да декларира обстоятелството по т. 2 в Част ІV, Раздел Г от ЕЕДОП.
За доказване на изискването по т.2 участниците представят заверено копие на валиден сертификат, при условията на чл.112, ал.1 ЗОП.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.”
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на случаите, при които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, посочено в договора за създаване на обединението, е предвидено, че тези лица ще изпълняват строителство. Всяко от лицата, изпълняващо строителство, трябва да имат съответните сертификати.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участникът, определен за Изпълнител, при подписване на договора представя гаранция за изпълнение в размер на 4% от стойността на договора.
Условията и сроковете за задържане, респ. освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.
Плащанията за дейностите в обхвата на поръчката, ще се извършват под формата на авансово, междинни и окончателно плащания, и в съответствие с ценовото предложение на участника,както следва:1.Аванс. плащане в размер до35 % от:-ст-та по договора след представяне на гаранция за авансово предоставени средства при условията на чл.111 ЗОП 2.Междинни плащания: общият размер на аванс. и межд. плащания е до 90% от общата стойностна договора 3.Окончателно плащане е в размер на разликата получена, като от одобрените и подлежащи на разплащане разходи по дейностите на поръчката,съобразно стойността на договора, се приспаднат извършените авансови и междинни плащания към Изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

30/12/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

31/07/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

06/01/2020 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Административната сграда на Община Велико Търново, пл. Майка България 2

Съгласно разпоредбите на чл.54, ал.2 от ППЗОП, на публичното заседание могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени лица, както и средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят изисква от определения за изпълнител да предостави гаранции, които да обезпечат изпълнението на договора и/или авансово предоставените средства.
Гаранцията, обезпечаваща изпълнението на договора, е в размер на 4,00 % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията, която обезпечава авансово предоставените средства, е до размера на тези средства и се освобождава до 3 дни след връщане или усвояване на аванса. Гаранциите може да бъдат представени в една от следните форми:
1. парична сума по сметка на Община В.Търново в Общинска банка АД-ФЦ В.Търново:BG97SOMB91303324758001,BIC КОД:SOMBBGSF;
2. банкова гаранция в оригинал, безусловна и неотменима, да съдържа задължение на банката - гарант да извърши плащане при първо писмено искане от Възложителя, деклариращ, че е налице неизпълнение на задължение на Изпълнителя и да се поддържа валидна за срока на действие на договора.
3. застраховка в оригинал, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на Изпълнителя, в която Възложителят е посочен, като трето ползващо се лице (бенефициер), да бъде със срок на валидност за срока на действие на договора.
Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение или авансово предоставените средства.
Възложителя заплаща цената за изпълнение на договора по банков път. Условията за плащане са подробно разписани в проекта на договора.
Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице обстоятелствата по чл.54, ал.1 от ЗОП и чл.55, ал.1, т.1 от ЗОП. Възложителя няма да прилага чл.55,ал.4 ЗОП. Освен на това основание участник се отстранява от процедурата и на следните основания: 1. участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка, или в документацията; 2. участник, който е представил оферта, която не отговаря на: а) предварително обявените условия на поръчката; б) правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10 към чл.115 ЗОП; 3.участник, който не е представил в срок обосновката по чл.72, ал.1 или чиято оферта не е приета съгласно чл.72, ал. 3–5 ЗОП; 4.участници, които са свързани лица. кандидат или участник, подал заявление за участие или оферта, които не отговарят на условията за представяне, включително за форма, начин и срок. 6.Участници за които са налице пречки за участие в процедура по ЗОП, съгласно Закон за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици; участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 69 от ЗПКОНПИ; в други случаи, посочени в документацията за участие. На основание чл.47, ал.4 ЗОП посочвам, че информация:- относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки може да бъде намерена от Национална агенция за приходите;- относно опазване на околната среда от може да бъде намерена от Министерство на околната среда и водите;- относно закрила на заетостта и условията на труд може да бъде намерена от Мин. на труда и социалната политика.
На основание чл.7 от ППЗОП, Възложителя обявява че стойността на отделените обособени позиции №2 и №3 е както следва:
обособена позиция №2 - 57732.00лв. без ДДС;
обособена позиция №3153000.00лв. без ДДС;
Остатъчната стойност на настоящата общесетвена поръчка по обобена позиция №1 е 1787400,00лв. без ДДС;

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП жалба може да се подава до КЗК с копие и до Възложителя от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал.3 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/11/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва