Деловодна информация
00127
10 14/11/2019 (дд/мм/гггг)
не
00127-2019-0013 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Кмета на Община Дългопол 000093524
ул. Георги Димитров № 105
Дългопол BG331 9250 България
Атанас Запрянов, Диляна Николова +359 51722185
eu_pr@dalgopol.org +359 51722135

Интернет адрес/и

www.dalgopol.org%20

https://sop.bg/dalgopol-361/proceduri-20-2-zop/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://sop.bg/dalgopol-361/proceduri-20-2-zop/a2-0005703.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

СМР по открит отводнителен канал от ЖП прелез до заустването в р. Камчия, гр. Дългопол, Област Варна
45240000      
Строителство

Строително-монтажни работи по Южен отводнителен канал от ЖП прелез до заустването му в р. Камчия
1 Изсичане на храсти и млади гори при дебелина на дърветата до 10 см. 100м2 38,80
2 Изкоп с багер обрастване и отпадъци при 2 утежн. условия на транспорт мЗ 1561,00
3 Изкоп с багер земни почви при 2 утежнени условия на транспорт мЗ 11530,00
4 Изкоп с багер земни почви при 2 утежнени условия на отвал мЗ 11530,00
5 Изкоп ръчен на тиня и отпадъци под водостоци и мост M3 33,60
6 Превоз с ръчни колички на тиня и отпадъци на 50 м. M3 33,60
7 Натоварване с багер на тиня и отпадъци на транспорт M3 33,60
8 Превоз на тиня и отпадъци със самосвал до депо M3 1594,60
9 Превоз на земни маси със самосвал до депо M3 11530,00
10 Разриване земни маси с булдозер M3 11530,00
11 Направа временен път с булдозер M3 756,00
12 Оформяне дига с булдозер M3 2560,00
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
441971.34      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

На териториятна на община Дългопол

Предметът на настоящата обществена поръчка е изпълнение на СМР по открит отводнителен канал от ЖП прелез до заустването в р. Камчия, гр. Дългопол, Област Варна”
Общото му състояние и функционалността му са от изключителна важност за провеждане и заустване на водите от дерета попадащи ситуационно в регулационните граници на гр. Дългопол.
Видове и количества СМР:
В количествената сметка към проекта са заложени необходимите видове и количества СМР, необходими за достигане на заложените в чертежите параметри на съоръженията, както следва:
Строително-монтажни работи по Южен отводнителен канал от ЖП прелез до заустването му в р. Камчия
1 Изсичане на храсти и млади гори при дебелина на дърветата до 10 см. 100м2 38,80
2 Изкоп с багер обрастване и отпадъци при 2 утежн. условия на транспорт мЗ 1561,00
3 Изкоп с багер земни почви при 2 утежнени условия на транспорт мЗ 11530,00
4 Изкоп с багер земни почви при 2 утежнени условия на отвал мЗ 11530,00
5 Изкоп ръчен на тиня и отпадъци под водостоци и мост M3 33,60
6 Превоз с ръчни колички на тиня и отпадъци на 50 м. M3 33,60
7 Натоварване с багер на тиня и отпадъци на транспорт M3 33,60
8 Превоз на тиня и отпадъци със самосвал до депо M3 1594,60
9 Превоз на земни маси със самосвал до депо M3 11530,00
10 Разриване земни маси с булдозер M3 11530,00
11 Направа временен път с булдозер M3 756,00
12 Оформяне дига с булдозер M3 2560,00
Критериите по-долу
 
ДА П1 – Техническо предложение за изпълнение на поръчката (Тп)    40
П2 - Срок за изпълнение на поръчката    10
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
441971.34      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Мин. срок за изпълнение на поръчката е 90 кал.дни; Макс. срок за изпълнение на поръчката е 120 кал.дни;
За настоящата обществена поръчка не е осигурено финансиране. Договорът с избрания за изпълнител участник ще бъде сключен при условията на на чл. 114 от ЗОП.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да имат регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи с обхват четвърта група минимум трета категория по смисъла на чл. 5, ал. 6, т. 2.3.1. от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, издаден от Председателя на КСБ, обн. ДВ бр. 101 от 22.11.2013г., която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка, а за чуждестранно лице - еквивалентен документ или декларация от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен.
Участникът попълва поле 1) на раздел А: „Годност“, Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП)
Участникът, определен за изпълнител представя заверено копие на валидно Удостоверение от Камара на строителите в България или декларация от участника, че същият е вписан в Централния Професионален Регистър на Строителя за изпълнение на строежи с обхват четвърта група минимум трета категория
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците трябва да имат застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за строежи с обхват четвърта група МИНИМУМ трета категория.
!!! Ако участникът е обединение изискването се покрива от всеки член на обединението, което ще изпълнява дейности по строителство.
!!! Подизпълнителите трябва да отговарят на изискването съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Минималната застрахователна сума за строител на строежи трета категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3 от ЗУТ е 200 000 лв. – чл.5, ал. 2, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.


Участникът попълва поле 5) на раздел Б: Икономическо и финансово състояние, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Участникът, определен за изпълнител представя заверено копие на застраховка „Професионална отговорност“, покриваща минималната застрахователна сума за строежи с обхват четвърта група, МИНИМУМ трета категория или еквивалент.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил дейност (строителство) на минимум 1 (един) обект, идентична или сходна с предмета на поръчката
!!! Под дейности, идентични или сходни с предмета на поръчката се разбира строителство, свързано с изграждане и/или ремонт на отводнителни системи и/или водни съоръжения
1.Участникът попълва поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
2.Участникът трябва да разполага с квалифициран и опитен инженерно-технически екип. Инженерно-техническият екип, който ще бъде ангажиран в изпълнението на поръчката, трябва да отговаря на следните изисквания: А) Технически ръководител на обекта;
Строителен инженер, архитект или строителен техник (средно образование), съгласно чл.163а, ал.2 и 3 ЗУТ или еквивалент, притежаващ опит като технически ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 ЗУТ при изпълнение на строително-монтажни/ремонтни работи с обхват, сходен с предмета на поръчката на минимум 1 (един) обект.
!!! Под „строително-монтажни/ремонтни работи с обхват, сходен с предмета на поръчката”, следва да се разбира строителство, свързано с изграждане и/или ремонт на отводнителни системи и/или водни съоръжения
Б) Отговорник за контрола на качеството;
Лицето следва да притежава удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствието на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент, съгласно Закона за камарата на строителите.
В) Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството;
Лице, притежаващо актуално удостоверение за „Длъжностно лице за безопасност и здраве” съгласно Наредба №РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно;
Важно!!! Посочените от участника експерти НЕ МОГАТ да съчетават повече от една експертна позиция в предложения екип за изпълнение на строителството.
2. Участникът попълва поле 6) и поле 2) от раздел В: Технически и професионални способности, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП, като посочи образованието и професионалната квалификация на лицата в зависимост от статута на лицата (трети лица спрямо участника или собствен персонал) и впише номера и датата на валидното удостоверение, респ. сертификат или еквивалентен документ за правоспособност за контрол върху качеството и правоспособност за обучение за безопасност и здраве.


1.Участникът, определен за изпълнител представя списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания;
2. Участникът, определен за изпълнител, представя списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата;
Когато Участникът е установен и регистриран извън Република България, се представя списък на експертите, като притежаваните от тях специалности и правоспособност следва да съответстват на изискуемите или да са еквивалентни, съобразно законодателството на държавата, в която е придобил образователно-квалификационната си степен и специалност конкретния експерт. По отношение ключовите експерти - чужденци се прилагат разпоредбите на Директива 2005/26/ЕО, както и условията и реда за признаване на професионални квалификации, придобити в други държави членки и в трети държави, с цел достъп и упражняване на регулирани професии в Република България. С Решение на Министерски съвет № 352 от 21.05.2015 г. е приет Както и съгласно чл. 59 „Прозрачност“ от изменената Директива 2005/З6/Е0 на Европейския парламент и на Съвета от 7 септември 2005 година относно признаването на професионалните квалификации.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ гарантира изпълнението на обществената поръчка с гаранция за изпълнение на договора, в размер на 3 % (три процента) от цената на договора без вкл. ДДС.
Гаранциите се предоставят в една от следните форми:
1. парична сума;
2. банкова гаранция;
3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

19/12/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

20/12/2019 (дд/мм/гггг)   13:00 (чч:мм)

гр. Дългопол, ул. Георги Димитров № 105, Заседателна Зала

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени (с изрично нотариално заверено пълномощно) представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Срокът на валидност на офертите e 180 /сто и осемдесет/ дни, считано от крайния срок за получаване на офертите;
Основания за задължително отстраняване - чл.54, ал.1, т.1-7, чл. 55, ал.1, т.1-5, Други основания за отстраняване от участие
в процедурата:
- участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията;
- участник, който е представил оферта, която не отговаря на:
а) предварително обявените условия на поръчката;
б) правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10 от ЗОП;
- участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП;
- осъждания за престъпление по чл. 108а, чл. 159а – 159г, чл. 172, чл. 192а, чл. 194 – 217, чл. 219 – 252, чл. 253 – 260, чл. 301 – 307, чл. 321, 321а и чл. 352 – 353е от Наказателния кодекс; (чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП);
- е установено с влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение, нарушение на чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 118, чл. 128, чл. 228, ал. 3, чл. 245 и чл. 301 – 305 от Кодекса на труда или чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);
- наличие на свързаност по смисъла на пар. 2, т. 45 от ДР на ЗОП между кандидати/ участници в конкретна процедура (чл. 107, т. 4 от ЗОП);
- наличие на обстоятелство по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици;
- обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
- Участник, който след покана от Възложителя и в определения в нея срок не удължи срока на валидност на офертата си.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197 ал.1 т.1 ЗОП, жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.100 ал.3 ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменениет или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/11/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва