Деловодна информация
00087
 
да
да
08/11/2019 (дд/мм/гггг)
00087-2019-0130 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Столична община 000696327
ул. Московска 33
София BG411 1000 България
Станислава Цветкова +359 29377530
s.tsvetkova@sofia.bg +359 29377561

Интернет адрес/и

www.sofia.bg

https://www.sofia.bg/municipality-sofia-buyer-profile


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderId=137476&companyId=20779
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

СМР за „Пристройка към 9-та Френска езикова гимназия „Алфонс дьо Ламартин”
45000000      
Строителство

СМР за „Пристройка към 9-та Френска езикова гимназия „Алфонс дьо Ламартин”, учебен блок и многофункционален физкултурен салон, нови ВиК външни връзки, ел. захранване с кабел НН и топлозахранване - І етап и Енергийна ефективност на съществуваща сграда - ІІ етап, бул. „Патриарх Евтимий” № 35, район „Средец” по проект: „Изграждане, основен ремонт/реконструкция на 26 училища и детски градини на територията на Столична община“ по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
4930842.72      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София

СМР за „Пристройка към 9-та Френска езикова гимназия „Алфонс дьо Ламартин”, учебен блок и многофункционален физкултурен салон, нови ВиК външни връзки, ел. захранване с кабел НН и топлозахранване - І етап и Енергийна ефективност на съществуваща сграда - ІІ етап, бул. „Патриарх Евтимий” № 35, район „Средец” по проект: „Изграждане, основен ремонт/реконструкция на 26 училища и детски градини на територията на Столична община“ по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.
Проектът предвижда основен ремонт/реконструкция, внедряване на мерки за енергийна ефективност и обновяване на материално-техническата база на 26 детски градини и училища, включени в Инвестиционен приоритет „Образователна инфраструктура“ на ИПГВР на Столична община. Чрез настоящата обществена поръчка се възлага обект, включен в обхвата на проектното предложение.
Обновената инфраструктура и материално-техническа база на училищата и детските градини ще допринесат за по-доброто качество на образователния и възпитателен процес.
Общата цел на проекта е повишаване качеството на образователния и възпитателен процес и работна среда на децата, учениците, педагогическия и непедагогически персонал, чрез осигуряване на модерна, здравословна и функционална образователна инфраструктура с високо ниво на енергийна ефективност в общински градини, средни и общообразователни училища на територията на град София.
Дейностите по настоящата обществена поръчка се осъществяват с подкрепата и финансирането на Оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020“, Приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие“.
Дейностите по настоящата обществена поръчка се финансират от Оперативна програма "Региони в растеж".
Критериите по-долу
 
ДА Технологична последователност и организация за изпълнение на поръчката- П1    30
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
4930842.72      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 01/09/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Дейностите по настоящата обществена поръчка се осъществяват с подкрепата и финансирането на Оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020“, Приоритетна ос1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. ИЗИСКВАНЕ:
Всеки участник трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за І-ва (първа) група, III-та (трета) категория, а за чуждестранни лица- в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
1.1. ДОКАЗВАНЕ: Участникът декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по отношение на вписването си в ЦПРС или аналогичен регистър. За доказване на професионалната годност (правоспособността) за упражняване на професионална дейност участникът декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата, съобразно националните база данни, в която се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен са длъжни да предоставят информацията.
Документът, с който се доказва изискването е копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС за изпълнение на строежи от съответната група и категория строеж. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава, в случай, че възложителят се възползва от визираната в чл. 67, ал. 5 от ЗОП възможност. Преди сключване на договор за обществена поръчка и в съответствие с чл. 112, ал. 1, т.4 от ЗОП, чуждестранното лице следва да извърши регистрация и да представи документ за вписване в ЦПРС.
Забележка: В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението са ангажирани с изпълнението на строителството.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват строителство.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя икономически и финансови изисквания към участниците.

Възложителят не поставя икономически и финансови изисквания към участниците.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Всеки участник трябва да има опит;
1.1. ДОКАЗВАНЕ: участникът декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по отношение на строителството изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, което е идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата. Посочва се информацията, необходима да се установи съответствие с изискванията на възложителя.
1.2. Като доказателство за поставеното изискване участникът предоставя списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, съгласно чл. 64, ал.1, т.1 от ЗОП.
2.Участникът трябва да разполага за целия срок на изпълнение на договора с ръководен екип - инженерно-технически състав, с определена професионална компетентност, съответстваща на спецификата на възлагане, който да бъде пряко ангажиран с изпълнението на строителството, предмет на поръчката;
2.1. Участникът декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация относно персонала, който ще изпълнява поръчката. Посочва информацията, необходима да се установи съответствието с изискванията на Възложителя. 2.2. Като доказателство за поставеното изискване участникът предоставя списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и/или членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.
3. ISO:
3.1. Участникът следва да прилага Система за управление на качеството EN ISO 9001 или еквивалентна;
3.2. Участникът трябва да прилага система за управление на околната среда по EN ISO 14001 (или еквивалентна);
3.3.ДОКАЗВАНЕ: Участникът декларира в ЕЕДОП информация за обстоятелствата по отношение на внедрена система за управление на качеството EN ISO 9001(или еквивалентна) и система за управление на околната среда EN ISO 14001 или еквивалент с обхват включващ изпълнение на строително-монтажни работи - на жилищни и смесени сгради и/или сгради и/или съоръжения за обществено обслужване или еквивалентен. 3.4. Като доказателство за изпълнение на условието участникът представя копия на валидни сертификати. Ако съответните документи са на разположение в електронен формат, участниците следва да посочат уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, както и точно позоваване на документа.
Доказателствата по т.1.2, 2.2 и 3.4 се представят при условията на чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП.


1.ИЗИСКВАНЕ: Участникът трябва да е изпълнил дейност/и с предмет, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните 5 години от датата на подаване на офертата. За сходни с предмета на настоящата поръчка се считат изпълнение на СМР/СРР за преустройство и/или реконструкция и/или основен ремонт на сгради и/или строителство на нови сгради, попадащи минимум в обхвата на чл. 137, ал.1, т. 3 от ЗУТ. Участникът следва да докаже изпълнение на дейности по всички части, предвидени в обществената поръчка, както следва: •Част „Архитектура”;•Част „Конструкции”;•Част „ВиК”;•Част „Електро”;•Част „ОВК”;•Част „Енергийна ефективност”;•Част „Вертикална планировка“;•Част „Озеленяване”;Поставеното изискване не е кумулативно, като участник може да покрие изискването за извършени от него СМР/СРР с един или няколко обекта. Възложителят не поставя изискване за изпълнени от Участниците дейности с конкретен обем на дейността, който да се приема като идентичен или сходен с обема на настоящата обществена поръчка.
2.1. Участникът трябва да разполага за целия срок на изпълнение на договора с ръководен екип - инженерно-технически състав, с определена професионална компетентност, съответстваща на спецификата на възлагане, който да бъде пряко ангажиран с изпълнението на строителството, предмет на поръчката, а именно:
2.1.1. Ръководител обект: а) Висше образование, ОКС „бакалавър” или „магистър”, с придобита спец. „ПГС“, или „ССС“, или екв. б) мин. 5 г. проф. опит по признатата му специалност; в) опит като ръководител на екип, или на обект на мин. 2 (два) строителни обекта за изграждане/ново строителство и/или преустройство и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или основно обновяване, попадащи минимум в обхвата на чл. 137, ал.1, т. 3 от ЗУТ. 2.1.2. Техн. Ръководител:а) квалиф. "строителен инженер", "инженер" или "архитект", или лице със средно образование с 4 годишен курс на обучение и придобита проф. квалиф. в областите "Архитектура и строителство" и "Техника"; б) мин. 5 г. проф. опит по признатата му специалност; в) опит като техн. ръководител на мин. 2 (два) строителни обекта за изграждане/ново строителство и/или преустройство и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или основно обновяване, попадащи мин. в обхвата на чл. 137, ал.1, т. 3 от ЗУТ. 2.1.3. Отговорник/специалист по контрола на качеството: а) притежава валиден към датата на подаване на офертата документ (Удостоверение/Сертификат) за преминат курс за осъщ. контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания на ЗУТ. 2.1.4. Координатор/длъжностно лице по безопасност и здраве: а) притежава валиден към датата на подаване на офертата документ (Удостоверение/Сертификат) за преминат курс на обучение за Координатор по безопасност и здраве в строителството (по реда на Наредба №2/22.03.2004 г.) и/или за длъжностно лице по безопасност и здраве при работа (по реда на Наредба № РД-07-2/16.12.2009 г.). 2.1.5. Ключов експерт по част „Архитектура“: а) Архитект, висше образование, ОКС “Магистър” в областта на архитектурата или еквивалент;б) мин. 5 г. проф. опит по специалността; 2.1.6. Експерт по част „Конструкции“,а) висше образование, ОКС “Магистър” в областта на строителното инженерство или екв.; б) мин. 5 г. проф. опит по специалността; 2.1.7. Експерт по част: „ВиК“: а) висше образование, ОКС “Магистър” в областта на строителното инженерство или екв., специалност ВиК или екв.; б)мин. 3г. проф. опит по специалността;
2.1.8. Експерт по част: „Електрическа“:а)висше образование, ОКС “Магистър” в областта на електроинженерството или екв.;б) мин.3г. проф. опит по специалността;
Продължава в Раздел VI, Допълнителна информация
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Срокът за изпълнение е съгласно предложението на участниците, но не по- късно от 01.09.2020г.
Срокът за изпълнение започва да тече от датата на съставяне на Протокол обр.2 за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво, и изтича с подписването на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (Акт обр.15), съгласно Наредба №3/ 31.07.2003 год. на МРРБ за съставяне на актове и протоколи по време на строителството.
Избраният изпълнител, преди сключване на договора да представи и поддържа за целия период на договора валидна действаща полица за застраховка по чл. 171 от ЗУТ (или еквивалентна застраховка, съгласно чл.171а от ЗУТ), с мин. размер на застраховане в съответствие с чл. 5 от Наредбата.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/12/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

17/12/2019 (дд/мм/гггг)   13:00 (чч:мм)

гр. София, ул. Париж №3, етаж №1, зала №109

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, съгласно чл.54, ал.(1) от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от раздел III.1.3: 2.1.9. Експерт по част: „Паркоустройство и благоустройство“:а)висше образование,ОКС “Магистър”, със специалност „Озеленяване” или „Парково и ландшафтно устройство”,ландшафтен арх. или екв.;б)мин. 3 г. проф. опит по специалността; 2.1.10. Експерт по част: „ОВК“:а) висше образование, ОКС “Магистър” със спец. „Отопление и вентилация”, „Топлотехника“ или екв.; б) мин. 3 г. проф. опит по специалността; Забележка: Допустимо съвместяване на 2 длъжности за ръководителя на обекта, отговорника по качеството, координатора по безопасност и здраве. Изискванията се отнасят и за чуждестранни експерти и/или експерти, с придобита в чужбина специалност.
3. ИЗИСКВАНЕ: Участникът следва да прилага Система за управление на качеството EN ISO 9001 или еквивалентна, с обхват, включващ изпълнение на строително-монтажни работи - на жилищни и смесени сгради и/или сгради за обществено обслужване или еквивалентен.
4. ИЗИСКВАНЕ: Участникът трябва да прилага система за управление на околната среда по EN ISO 14001 (или еквивалентна) с обхват включващ: изпълнение на строително-монтажни работи - на жилищни и смесени сгради и/или сгради за обществено обслужване, или еквивалентен.
________________________________
I.ГАРАНЦИЯ:
1.1. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% (пет процента) отстойността на договора за обществена поръчка.
1.2. Гаранцията се представят в една от следните форми: 1. парична сума; 2. банкова гаранция; 3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.1.3. ГАРАНЦИЯ ЗА АВАНСОВО ПЛАЩАНЕ е в размер на 100% от стойността на аванса (до 50%). Тя се представя от избрания изпълнител при искането за авансово плащане за изпълнение на СМР. II. ОСНОВАНИЯ ЗА ОТСТРАНЯВАНЕ: За участниците в процедурата следва да не са на лице основанията по чл. 54, ал. 1,
т. 1, т. 2, т. 3, т. 4, т. 5, т. 6 и т. 7 от ЗОП и чл. 55, ал. 1, т. 1 и т. 4 от ЗОП. За участниците не трябва да важат забраните, посочени в чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици. За участникът не следва да са лице основания чл.69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество (ЗПКОНПИ).
Прогнозната стойност е максималният финансов ресурс, с който възложителят разполага. В случай, че участник предложи цена за изпълнение, която е по- висока от посочената, ще бъде отстранен от участие в процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 08/11/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва