Деловодна информация
00239
1200-266 08/11/2019 (дд/мм/гггг)
не
00239-2019-0014 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Момчилград 000235984
ул. 26-ти декември № 12
Момчилград BG425 6800 България
инж. Севдалин Огнянов +359 03631-7854
obshtina@mg.link.bg +359 03631-7849

Интернет адрес/и

www.momchilgrad.bg

http://www.momchilgrad.bg/bg/otkriti-protzeduri.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.momchilgrad.bg/bg/otkriti-protzeduri/1452-2019-11-08-07-09-04.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изпълнение на СМР по проект: “Реконструкция и рехабилитация на съществуващи улици и тротоари в гр. Момчилград“
45233000      
Строителство

Предвидените СМР ще се извършват съгласно одобрения инвестиционен проект за реконструкция и рехабилитация на съществуващи улици и тротоари в гр. Момчилград.Проектът разглежда 3 подобекта, а именно:-Подобект № 1 „Улица Сан Стефано“ с дължина 1+338,70 м;-Подобект № 2 „Улица Хаджи Димитър“ с дължина 0+597,76 м;-Подобект № 3 „Улица Гюмюрджинска“ с дължина 1+188,19 м.; Изпълнението на СМР включва следните видове дейности: -Земни работи - премахване на съществуващите бетонови бордюри и тротоарна настилка, профилиране и уплътняване на земната основа;-Пътни работи – доставка и полагане на нови бетонови бордюри и тротоарни плочи включително всички съпътстващи дейности;-Асфалтови работи – направа на битумен разлив и полагане на асфалтова смес за горен пласт на покритието, локални ремонти; - съгласно технически проект за реконструкция и рехабилитация на съществуващи улици и тротоари в гр. Момчилград, предмет на настоящата обществена поръчка.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1110138.37      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
45233252      
45233253      
45233300      
45233161      
44912400      
II.2.3) Място на изпълнение
BG425

гр. Момчилград

Подобект №1 - Улица Сан Стефано
I.ЗЕМНИ РАБОТИ
1 Профилиране и уплътняване на земната основа м2 9882
2 Разкъртване на бетонови бордюри и превоз на депо включително всички разходи, съгласно проекта. м 6658
3 Разваляне на тротоарна настилка и превоз на депо включително всички разходи, съгласно проекта. м2 9882
II.ПЪТНИ РАБОТИ
4 Доставка и полагане на нови бетонови бордюри 18/35/50 см м 2871
5 Доставка и полагане на нови бетонови бордюри 8/16/50 см м 3787
6 Бетон С12/15 за стабилизиране на бордюри м3 324
7 Полагане и фугиране на тротоарни плочи - цвят и вид съгласувани с Възложителя м2 9882
8 Доставка и полагане на сипица за тротоарни настилки с дебелина 5см м3 495
III.АСФАЛТОВИ РАБОТИ
11 Асфалтова смес за горен пласт на покритието (плътен асфалтобетон тип "А" ) - 4см т 998
12 Направа на битумен разлив от битумна емулсия м2 10395
13 Направа на локални ремонти м2 208
Подобект №2 - Улица Хаджи Димитър
I.ЗЕМНИ РАБОТИ
1 Профилиране и уплътняване на земната основа м2 2347
2 Разкъртване на бетонови бордюри и превоз на депо включително всички разходи, съгласно проекта. м 1927
3 Разваляне на тротоарна настилка и превоз на депо включително всички разходи, съгласно проекта. м2 2347
II.ПЪТНИ РАБОТИ
4 Доставка и полагане на нови бетонови бордюри 18/35/50 см м 1180
5 Доставка и полагане на нови бетонови бордюри 8/16/50 см м 747
6 Бетон С12/15 за стабилизиране на бордюри м3 101
7 Полагане и фугиране на тротоарни плочи - цвят и вид съгласувани с Възложителя м2 2347
8 Доставка и полагане на сипица за тротоарни настилки с дебелина 5см м3 118
III.АСФАЛТОВИ РАБОТИ
9 Асфалтова смес за горен пласт на покритието (плътен асфалтобетон тип "А" ) - 4см т 366
10 Направа на битумен разлив от битумна емулсия м2 3815
11 Направа на локални ремонти м2 76
Подобект №3 - Улица Гюмюрджинска
I.ЗЕМНИ РАБОТИ
1 Профилиране и уплътняване на земната основа м2 11794
2 Разкъртване на бетонови бордюри и превоз на депо включително всички разходи, съгласно проекта. м 4225
3 Разваляне на тротоарна настилка и превоз на депо включително всички разходи, съгласно проекта. м2 11794
II.ПЪТНИ РАБОТИ
4 Доставка и полагане на нови бетонови бордюри 18/35/50 см м 2231
5 Доставка и полагане на нови бетонови бордюри 8/16/50 см м 1994
6 Доставка и полагане на сипица за тротоарни настилки с дебелина 5см м3 590
7 Бетон С12/15 за бордюри м3 214
8 Направа на нови тротоари от тротоарни плочи с цвят и шарка, съгласувани с Възложителя м2 11794
9 Обработка на фугата при връзка между същ.асфалтова настилка и нов бет. бордюр 18/35 м 2231
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение на поръчката (Тп)    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
1110138.37      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
8

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Програма за развитие на селските райони 2014 – 2020.Европейски земеделски фонд за развитие на селските райони:

Програма за развитие на селските райони 2014 – 2020.Европейски земеделски фонд за развитие на селските райони:
Европа инвестира в селските райони
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участниците в обществената поръчка трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камара на строителите в България (КСБ), а за чуждестранните лица – в аналогичен регистър съгласно законодателството на държава – членка на Европейския съюз, в която са установени или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. Участникът трябва да има право да изпълнява строежи от категорията строеж, в която попадат обекта на поръчката – ВТОРА ГРУПА, ЧЕТВЪРТА КАТЕГОРИЯ.Удостоверяване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването за годност, като попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документ за обществени поръчки (еЕЕДОП). С еЕЕДОП участниците представят информация относно вписването на участника в съответния професионален регистър в държавата членка, в която е установен, съответно дали съответните документи са на разположение в електронен формат – посочва се уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа, обхвата на регистрацията и периода на валидност.В хипотезата на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време след отваряне на офертите да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Доказване: При сключване на договора, възложителят изисква заверено копие на валидно Удостоверение за вписване в ЦПРС към Камарата на строителите в България за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката.
Документите, с които участникът доказва съответствието си с поставените критерии за подбор се изискват на основание чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП при спазване на изискванията на чл. 67, ал. 8 от ЗОП.В случай, че данните могат да бъдат осигурени чрез пряк и безплатен достъп до национална база данни при държавите членки, Възложителя не изисква такъв документ при сключване на договора.
В случай, че избраният за изпълнител е чуждестранно лице, той трябва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, за изпълнение на строежи от категорията строежи, в който попада обекта на поръчката, включително че е извършил съответната регистрация, когато е необходимо, съгласно чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците в обществената поръчка следва да имат застраховка „Професионална отговорност“ за „строител“ с минимална застрахователна сума на застрахователната полица, съответстваща на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт (съгл. чл. 171, ал. 1 от ЗУТ във вр. с чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството). Обектите, предмет на поръчката са строежи ЧЕТВЪРТА КАТЕГОРИЯ.
За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
Удостоверяване: При подаване на офертата обстоятелството се декларира в съответното поле в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б.Икономическо и финансово състояние, като посочва уеб адрес и в активираното поле „Издаден/о от:“ описва данните за застрахователната полица - орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа - №, дата на издаване, вида на застрахованата дейност и период на валидност.
В хипотезата на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време след отваряне на офертите да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи заверено копие на актуализирана/валидна застрахователна полица или еквивалентен документ (за чуждестранните лица) съобразно декларираното в еЕЕДОП, а в случай, че срокът на валидност на полицата изтича до датата на подписване на договора – и заверено копие на новата застрахователна полица.
Документите, с които участникът доказва съответствието си с поставените критерии за подбор се изискват на основание чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП при спазване на изискванията на чл. 67, ал. 8 от ЗОП.
В случай, че данните могат да бъдат осигурени чрез пряк и безплатен достъп до национална база данни при държавите членки, Възложителя не изисква такъв документ при сключване на договора.
В случай, че избраният за изпълнител е чуждестранно лице, той трябва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, за изпълнение на строежи от категорията строежи, в който попада обекта на поръчката, включително че е извършил съответната регистрация, когато е необходимо, съгласно чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП.


III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил дейности (строителство) с предмет, идентични или сходни с предмета на поръчката, за последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, на поне 1 (един) обект минимум ВТОРА ГРУПА, ЧЕТВЪРТА КАТЕГОРИЯ.Забележка: За „дейности с предмет, идентични или сходни с тези на поръчката“, следва да се разбира строителство и/или рехабилитация и/или реконструкция и/или основен ремонт на път от I до III клас от републиканската пътна мрежа и/или от общинската пътна мрежа, улици или еквивалентно минимум ВТОРА ГРУПА, ЧЕТВЪРТА КАТЕГОРИЯ.Удостоверяване: При подаване на офертата обстоятелството се декларира в съответната част от еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В. Технически и професионални способности, с посочване на стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на изпълненото строителство.В хипотезата на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време след отваряне на офертите да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката съобразно декларираното в еЕЕДОП, заедно с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
Документите, с които участникът доказва съответствието си с поставените критерии за подбор се изискват на основание чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП при спазване на изискванията на чл. 67, ал. 8 от ЗОП.
2. Участникът следва да разполага със следния минимален технически екип за изпълнение на поръчката:
а) Технически ръководител: да притежава степен на образование, отговарящо на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентно;б) Координатор по безопасност и здраве: - да притежава степен на образование не по-ниска от средно специално или еквивалент;- да притежава валидно удостоверение за преминато обучение по здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно.в) Геодезист: да притежава образователно-квалификационна степен минимум „бакалавър“ по специалност „Геодезия“ или еквивалент;Забележка: Под „еквивалентно образование” следва да се разбира специалност, получена в чуждестранно учебно заведение в еквивалентни на тези области специалности по смисъла на ПМС 125 от 24.06.2002 г. за утвърждаване Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления. Под „еквивалентно обучение“ следва да се разбира обучение, проведено от чуждестранен обучител на теми, еквивалентни на изискваните за съответните позиции.ВАЖНО -Възложителят не допуска един експерт да съвместява повече от две позиции от изискуемия технически екип за изпълнение на поръчката.Удостоверяване: При подаване на офертата, съответствие с изискването се декларира в съответното поле в еЕЕДОП, Част IV, Раздел В „Технически и професионални способности“ с посочване на информация за: професионалната квалификация на предложените експерти – учебно заведение, където е придобито образованието, специалност и квалификация, номер на документа, удостоверяващ придобитото образование и квалификация.В хипотезата на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време след отваряне на офертите да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Доказване: При сключване на договора, Възложителят изисква представянето на Списък на персонала и/или членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата, съобразно декларираните в ЕЕДОП обстоятелства.


III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. Финансирането е със средства, осигурени във връзка с подписан между Държавен фонд „Земеделие“ – разплащателна агенция и Община Момчилград Договор № BG06RDNP001-7.001-0053-C01 от 29.05.2019 г. за отпускане на безвъзмездна финансова помощ.2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора за обществена поръчка без включен ДДС.
3.Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидат или участник, когато:
На основание чл. 54 ал.1, т.1-7 и на основание чл.55 ал.1, т. 1, т.3, т.4 и т.5
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/11/2019 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

29/11/2019 (дд/мм/гггг)   12:00 (чч:мм)

гр. Момчилград , ул. «26-ти декември» №12, в заседателната зала на Общинска Администрация град Момчилград

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва:
? Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите:
Информационен телефон на НАП - 0700 18 700;
интернет адрес: www.nap.bg
? Относно задълженията, опазване на околната среда:
Министерство на околната среда и водите
Информационен център на МОСВ:
1000 София, ул. "У. Гладстон" № 67 Телефон: 02/ 940 6331 всеки работен ден от 14:00 ч. до 17:00 ч.
Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/
? Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика:
Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg
София 1051, ул. Триадица №2
Телефон: 02/8119 443

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл. Чл. 197. ал.1, т.4 ЗОП - Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация;срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация;
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 08/11/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва